גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נעילה מעורבת בניו יורק: טסלה צנחה ב-6%, מיטק הישראלית זינקה

נאסד"ק ירד ב-1.7%, דאו ג'ונס התחזק קלות ● נעילה מעורבת בשוקי אירופה: דאקס פוטסי וקאק איבדו גובה ● אמזון נקנסה בכ-1.28 מיליארד דולר על ידי הרגולטור באיטליה ● מספר תביעות האבטלה הראשוניות בארה"ב עמד על 184 אלף, נמוך משמעותית מהתחזיות והנתון הנמוך מאז 1969 ● הביטקוין נחלש

בורסת הנאסד''ק בניו יורק / צילום: Shutterstock
בורסת הנאסד''ק בניו יורק / צילום: Shutterstock

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים 

 

 

23:01

יום המסחר בוול סטריט הסתיים במגמה מעורבת, כאשר נאסד"ק ו-S&P 500 ירדו ב-1.7% ו-0.6% בהתאמה, ואילו דאו ג'ונס התחזק בשיעור קל מאוד. בשוק האג"ח גם נרשמו ירידות, והתשואה על איגרת ממשל אמריקאי ל-10 שנים ירדה ב-2 נקודות בסיס ל-1.49%.

בואינג  ואמריקן איירליינס  נסוגו לאחר שהראשונה עידכנה שבעיות בייצור מטוס הדרימליינר 787 אילצו את השנייה לצמצם את היצע הטיסות הבינלאומיות שלה בקיץ הקרוב. טסלה  איבדה יותר מ-6%, וגם יצרניות הרכב לוסיד  וריביאן  הצטרפו אליה בירידות חדות. אנבידיה , AMD , רוקו , קוינבייס , AMC  ופייפל  גם איבדו גובה במחזורים גבוהים, וכן הספאק Digital World Acquisition Corp. (DWAC ), שאליו צפויה להתמזג הרשת החברתית של דונלד טראמפ.

רשת האופנה טוריד התרסקה ב-28% לאחר דוחות חלשים, שהעידו שאמנם המכירות עלו הן בהשוואה לשנה שעברה והן בהשוואה ל-2019, אך החברה עברה מרווח נקי של 4.3 מיליון דולר אשתקד להפסד עצום של כ-59 מיליון דולר ברבעון האחרון.

בקרב המניות הישראליות מיטק  בלטה עם זינוק חד של כ-15% לאחר שהצליחה להדפיס בתלת ממד את הסטייק המתורבת הגדול ביותר שהודפס עד כה. מרבית המניות הישראליות האחרות רשמו ירידות, ובראש ביונד אייר  שהתרסקה ב-20% לאחר שהודיעה על דחיית השקת המוצר שלה (ראו עדכון קודם), אחריה אייסקיור מדיקל , גלובל-אי , פריון נטוורק , סימילרווב  ופורסייט .

שוקי הסחורות והקריפטו הצטרפו למומנטום השלילי בשווקים. שני סוגי הנפט הגולמי ירדו בכ-2.5% והביטקוין והאת'ר נסחרים בירידות של כ-5%, הביטקוין סביב 47.4 אלף דולר, האת'ר תמורת 4,087 דולר.

21:30

המסחר בניו יורק ממשיך להתקיים במגמה מעורבת, כשנאסד"ק נופל כבר ביותר מ-1% ו-S&P נחלש ב-0.3%, אך דאו ג'ונס מתקדם ב-0.2%.

טסלה  עדיין בולטת לרעה עם ירידה של 4.7% במחזור מסחר גבוה, והיא לא מניית הטכנולוגיה היחידה שמכבידה: אנבידיה  מאבדת 3.3%, AMD יורדת ב-4.5%, לוסיד קורסת בקרוב ל-15%, פייפאל יורדת ב-2.5%.

20:15

וול סטריט עברה למגמה מעורבת, שכן כעת מדד דאו ג'ונס מתחזק בכ-0.1%, כאשר את העליות מובילות וולגרינס , מקדונלדס  וסיסקו . מדד נאסד"ק עדיין נסחר בירידה שאף העמיקה לקרוב ל-0.9%, S&P500 יורד בכ-0.2%.

ביונד אייר  הישראלית נופלת ב-21% לאחר שדיווחה שאינה מאמינה שההשקה המסחרית של מכשיר ה-LungFit שלה בארה"ב תתקיים השנה, "בהתבסס על התקשורת השוטפת שלנו עם ה-FDA", כלשון בהודעת החברה. ה-LungFit מפרק את האוויר סביבו ל־NO ומייתר את הצורך בניהול מלאי של בלוני חנקן חמצני, מקטין את הסיכון לפגיעה בעובדי מערכות הבריאות ומקצר את משך ההכשרה שלהם. החברה הוסיפה כי "אנו עדיין בדרך לקבלת תו CE עבור ה-LungFit באירופה במחצית הראשונה של שנת 2022". 

מנגד, בריינסוויי  מתחזקת לאחר שפרסמה תוצאות חיוביות מניסוי בטיפול שלה נגד התמכרות לאלכוהול. במשך תקופה של שנה נמצא כי מספר הימים שהוגדרו כ"כבדים" (4-5 משקאות ביום) עמדו על 2.9 לעומת 10.6 ימים למשתתפים שנטלו את הפלסבו.

18:50

יום המסחר בשווקים האירופיים ננעל במגמה מעורבת, כאשר המדדים המרכזיים איבדו גובה. דאקס ירד ב-0.3%, פוטסי ב-0.2% וקאק ב-0.1%. במילאנו, ציריך וליסבון נרשמו עליות קלות.

דויטשה בנק  בלט בפרנקפורט עם ירידה של 3.3% וירידה בשיעור דומה נרשמה גם לרולס רויס  ולבעלת בריטיש איירווייז IAG  בלונדון. 

בארה"ב עדיין נרשמת מגמה שלילית. נאסד"ק משיל 0.7%, דאו ג'ונס 0.1% ו-S&P500 נחלש ב-0.3%.

טסלה  בולטת עם ירידה של 3.4%, אטסי  משילה 3%, AMD נפרדת מ-2.3% וזום  מ-1.8%. בצד החיובי, טוויטר  עולה ב-3.2%, פייזר  ב-3.2%.

אייסקיור ממשיכה לצלול ומאבדת כבר מעל ל-22% משוויה לאחר הנפקת המניות מתחת למחיר השוק, פריון מאבדת מסיבה דומה כ-7.5%. למונייד וארבה רובוטיקס  נחלשות בכ-5.5% כל אחת. 

בשוק הסחורות נרשמות ירידות של כ-0.9% בשני סוגי הנפט הגולמי. WTI נסחר סביב 71.7 דולר לחבית, ברנט תמורת 75.1 דולר לחבית. הזהב נחלש ב-0.5% לרמה של 1,788 דולר לאונקיה.

17:50

מדדי וול סטריט ממשיכים להיסחר בירידות - והן מתחזקות. נאסד"ק משיל 0.8%, S&P 500 נפרד מ-0.4% ודאו ג'ונס יורד ב-0.2%. 

בקרב המניות הישראליות נרשמות ירידות חדות לאייסקיור ופריון שגייסו כספים בהנפקת מניות מתחת למחיר השוק, למונייד , מנקיינד ופורסייט גם מאבדות גובה. מנגד, סול-ג'ל, בריינסוויי, מיטק 3 די  (שדיווחה השבוע על הצלחה בהדפסת סטייק מתורבת) רושמות עליות יפות.

מחוץ לבועה הכחול לבן נרשמות ירידות אצל חברות התיירות למינהן, טסלה מאבדת כ-2.8%, גיימסטופ משילה 6.2%, לוסיד נחתכת ב-10%.

בשוק הקריפטו נרשמת חולשה קלה כאשר הביטקוין והאתר מאבדים מעל ל-4.5% כל אחד ונסחרים סביב 48.3 אלף דולר ו-4,190 דולר בהתאמה. גם במטבעות הקטנים יותר השערים יורדים, כאשר לפי קוין-מרקט-קאפ שווי השוק כולו ירד ב-4% ב-24 השעות האחרונות.

16:31

על אף נתוני האבטלה החזקים, המסחר בבורסות וול סטריט נפתח בירידות של כ-0.3% בשלושת המדדים הגדולים.

פריון נטוורק  דיווחה שהיא מגדילה את היקף הגיוס המתוכנן מ-100 מיליון דולר ל-156.5 מיליון דולר באמצעות הנפקת 7,280,080 מניות רגילות נוספות, במחיר של 21.50 דולר למניה. שער הנעילה של המניה אתמול הוא 24.3 דולר. המניה איבדה גובה במסחר המוקדם ונחלשת גם במסחר המלא.

עוד ירידות נרשמות אצל גיים סטופ  (שדיווחה על הפסד גבוה של 1.39 דולר למניה, בעוד שבשוק ציפו להפסד מצומצם בהרבה של 52 סנט למניה), לוסיד , אתר האופנה טוריד, וכן מניות ה"חזרה לשגרה" שמאבדות מעט גובה, בהן קרניבל , ווין ריזורטס, סאות'ווסט איירליינס  ונורבג'יאן קרוז ליין .

בבורסות אירופה ממשיכה להתקיים מגמה מעורבת, כאשר דאקס, פוטסי וקאק נחלשים ב-0.1% עד 0.3% ואילו במילאנו, ליסבון ובריסל נרשמות עליות קלות.

15:35

מאקרו ארה"ב: מספר תביעות האבטלה הראשוניות בשבוע הקודם עמד על 184 אלף, נמוך משמעותית מהתחזיות ל-211 אלף תביעות לדמי אבטלה. מדובר בנתון הנמוך ביותר מאז 1969.

15:10

ירידות קלות באירופה ובמסחר בחוזים על מדדי וול סטריט. בזירת הקריפטו הביטקוין יורד בקרוב ל-3% לרמה של 49,300 דולר.

חברת נובה  הודיעה היום על השקת Nova METRION , פתרון מהפכני למדידת חומרים בתהליך ייצור השבבים. המערכת, המצטרפת לקו מוצרי מדידת החומרים של החברה, מיועדת לבקרת תהליכי ייצור במעבדים ושבבי זיכרון תלת מימדיים, ומאפשרת מדידה ואפיון מלא של שכבות חומר דקות. המערכת כבר פועלת אצל מספר לקוחות ונובה צפויה להכיר בהכנסות ממכירתה ברבעון הרביעי של השנה. 

13:40

רשות ההגבלים העסקיים באיטליה הטילה קנס של 1.28 מיליארד דולר על חברת אמזון , מכיוון שענקית הקמעונאות האמריקאית השתמשה בכוחה ופגעה בתחרות בתחום הלוגיסטיקה של המסחר האלקטרוני.

12:10

מגמה מעורבת באירופה וירידות קלות במסחר בחוזים על מדדי וול סטריט.

קבוצת אלרג'ן הגיעה להסדר פשרה עם הרשויות במדינת ניו יורק, לפיו תשלם החברה 200 מיליון דולר בשל שיווק אגרסיבי של משככי כאבים חזקים (אופיואידים) אשר הוביל למגפת התמכרויות לחומר הממכר. כעת נשארה טבע  כחברה היחידה בניו יורק אשר לא הגיעה להסדר פשרה עם הרשויות בנושא. 

חברת פריון נטוורק  הודיעה לאחר סיום המסחר אמש כי היא מעלה תחזיות ל-2021 הודות לצמיחה החזקה בפרסום בווידאו ובטלוויזיות החכמות: החברה צופה לסיים את השנה עם גידול של כ-42% בהכנסות ל-460-470 מיליון דולר, ולהכפיל את ה- EBITDA המתואם ב-2021 ל-64-65 מיליון דולר. ב-2022 ה- EBITDA המתואם צפוי להגיע ל-80-84 מיליון דולר על הכנסות של כ-600 מיליון דולר. במקביל, פרסמה פריון תשקיף להנפקת מניות בהיקף של כ-100 מיליון דולר. 

10:08

יום המסחר בבורסות אירופה נפתח תוך עליות קלות במדדי המניות המובילים. במסחר בחוזים על מדדי בורסות ארה"ב נרשמת יציבות.

בזירת הקריפטו, הביטקוין שב ויורד מתחת ל-50 אלף דולר ואילו האת'ריום יורד ל-4,370 דולר.

08:00

בורסות אסיה נסחרות היום במגמה מעורבת, כאשר הבורסות בסין והונג קונג עולות ואילו מדד הניקיי בטוקיו רושם ירידה קלה.

זאת לאחר נעילה חיובית אמש בניו יורק. מדד הנאסד"ק רשם עלייה של כ-0.6% והדאו ג'ונס, שנסחר בירידה קלה במשך מרבית היום, סגר בעלייה של כ-0.1%. התשואה על אג"ח ממשל אמריקאי ל-10 שנים עלתה ב-3 נקודות בסיס ל-1.51%. 

בתחום המאקרו, היום פורסם כי מדד המחירים לצרכן בסין רשם עלייה של 2.3% ב-12 החודשים האחרונים (עד נובמבר) לעומת צפי כלכלנים לעלייה של 2.5%. מדד מחירי היצרן קפץ ב-12.9% לעומת צפי לעלייה של 12.4%. 

מניות ההייטק רושמות עליות. עליבאבא מטפסת ב-1.8%. 

במסחר בחוזים על מדדי בורסות ארה"ב נרשמות ירידות קלות. בשוק הנפט הגולמי נרשמת מגמה חיובית כאשר שני סוגי הנפט עולים ב-0.7%-0.9%.

בזירת הקריפטו, הביטקוין שב ויורד מתחת ל-50 אלף דולר ואילו האת'ריום יורד ל-4,370 דולר.

עוד כתבות

שרון גל / צילום: סטודיו תומאס תומר שלום, ויקימדיה

האיום עשה את שלו? שרון גל יישאר בערוץ 14

לפני כשלושה שבועות הודיעה רשת 13 כי העיתונאי שרון גל חוזר לשורותיו, ובערוץ 14 מיהרו להוציא לגל מכתב התראה, מאחר שהוא חתום על חוזה עד סוף 2024 ● כעת נראה כי המהלך עשה את שלו, וגל יישאר בערוץ 14 ויגיש שם את רצועת 19:00

מספר מניות אירופיות יכולות להציג תשואות עודפות למשקיעים / צילום: Shutterstock

מגמה שלילית במסחר באירופה: החוזים העתידיים על וול סטריט אדומים

הדיווחים על תקיפה ישראלית באיראן שלחו את בורסות אסיה לירידות: הניקיי ננעל בירידה של כ-2.5% ושנזן ננעל בירידה של אחוז ● הזינוק במחירי הנפט מתמתן: מחיר חבית ברנט עומד על כ-87 דולר ● ירידות קלות בחוזים העתידיים על וול סטריט

שאריות של טיל בליסטי שאיראן שיגרה לעבר ישראל / צילום: Reuters, Amir Cohen

בהשראת רוסיה: גילויים חדשים על התקיפה האיראנית וההצלחה הישראלית

הכתבה הזו היתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס ועל כן אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● התקיפה של איראן תוכננה באופן ששיחזר במובנים רבים כמה מן התקיפות הרוסיות הגדולות באוקראינה, וכללו תחילה נחיל כטב"מים שנועדו להציף את ההגנה האווירית ● החולשה של היכולת הצבאית הקונבנציונלית של איראן עלולה להוביל את מקבלי ההחלטות באיראן לאופציה הגרעינית

שכונת בית וגן ירושלים / צילום: אוריה תדמור

לא תמיד ניתן להגיע לחלוקה שוויונית בפרויקט תמ"א 38

כל תכנון פרויקט מסוג תמ"א 38 כולל אילוצים תכנוניים, אולם בפרויקטים מסוג חיזוק ועיבוי, האילוצים התכנוניים רבים, שכן הבינוי נעשה על גבי הבניין הקיים, על מגבלותיו ● כך דחתה ועדת הערר המחוזית בירושלים התנגדות של שני דיירים לתכנון של פרויקט

ספר יעדי הממשלה: איך להתחמק מכישלונות קודמים ולשחק בנתונים / איורים: גיל ג'יבלי

ספר יעדי הממשלה: איך להתחמק מכישלונות קודמים ולשחק בנתונים

הממשלה פרסמה את יעדיה השנתיים לשנת 2024, אך הפירוט הארוך כולל אינספור דוגמאות להתחמקות מהצגת יעדים קודמים, שינויי מתודולוגיה חשודים, מניפולציות במספרים או תוכניות לא ריאליות

היועצת המשפטית לממשלה, עו''ד גלי בהרב-מיארה / צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

היועמ"שית מתייצבת לטובת וולט: יש לדחות את התביעה הייצוגית להכרה ביחסי עובד-מעביד

לעמדת בהרב-מיארה לא היה מקום לאשר את התביעה הייצוגית מאחר וזו אינה הדרך היעילה וההוגנת להכריע במחלוקת לאור גודלה של הקבוצה הכולל כ-10,000 שליחים ● עוד  נטען כי לא ניתן להכריע בעניינם של כל השליחים על בסיס נתוניו של התובע הייצוגי

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילום: יוסי זמיר

משרד הכלכלה מציג: כשאין יעדים, אין כישלונות

במקום לעמוד ביעדים, משרדי הממשלה פשוט מוחקים אותם ● בפיקוד העורף שלפו הודעה לילית שהותירה את הילדים באוויר ● והמסעות לפולין התרוקנו מערך ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

אביב ומתיאו שפירא, אדיר טובי ורובי ליאני, חברת XTEND / צילום: כדיה לוי

עפים כמו פרפר, עוקצים כמו דבורה: הרחפנים שמשנים את תורת הלחימה

הרחפנים של אקסטנד הפכו פופולריים במלחמה בעזה, ואף הצילו חיים • עכשיו היא עובדת על מערכת משולבת שתיקח את יכולות הרובוטים קדימה ותסייע להם לפעול בצוות ● הסטארט-אפים המצליחים, פרויקט מיוחד

משרדי חברת השבבים TSMC, בטייוואן / צילום: ap, Chiang Ying-ying

התחזית האופטימית של ענקית השבבים מטייוואן: ההכנסות יזנקו פי 2

יצרנית השבבים TSMC הציגה דוחות רבעוניים חזקים ועקפה את תחזיות האנליסטים בשורת ההכנסות והרווח ● המומנטום החיובי צפוי להימשך כשעל פי ההערכות החברה צפוי להכפיל את הכנסותיה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לראשונה בהיסטוריה: הממשלה אישרה קיצוץ בתקציב בניגוד לעמדת שר האוצר

הקיצוץ בתקציב, בהיקף של כ-225 מיליון שקל, אושר לדרישתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ובתום מאבקים בשבועות האחרונים מול שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ● הקיצוץ נועד למימון הקמת מתקני כליאה לאכלוס העצורים הביטחוניים הרבים שנעצרו מאז תחילת המלחמה

עילית רז, טרבור מילטון ואליזבת הולמס / צילומים: AP - Lawrence Neumeister, Jeff Chiu, Brittainy Newman, איל יצהר

תעשיית הטק מגייסת את הבינה המלאכותית למאבק בהונאות משקיעים

בשנים החולפות נרשמו מקרי הונאה רבים בהייטק, בהם יזמים גייסו כספים ממשקיעים, ללא בדיקת נאותות מספקת ● במטרה לצמצם את ההונאות הבאות, חברות רותמות כיום כלי בינה מלאכותית לשלל אוטמציות בהתנהלות החברה ● במקביל, גורמים בענף חוששים מההשלכות

מטוס אל על / צילום: דני שדה

פעם בחצי שנה זה קורה: איך יראה היום שאחרי עדכון מדדי הבורסה?

השבוע תפרסם הבורסה את עדכוני המדדים שלה ולפי הערכות יצטרפו למדד 125 היוקרתי אל על ואלקטריון ● בפעם הקודמת ששתיהן נכנסו למדד אחרי זינוק חד במניות שלהן, הן צנחו בחדות ● "כך זה עובד בכל העולם", מסבירים בבורסה. אבל ספק אם ההיסטוריה תחזור על עצמה

מתכות / צילום: Shutterstock

החברה שמנסה לחולל מהפכה בתעשייה שלא השתנתה אלפי שנים: Magnus Metal מגייסת 74 מיליון דולר

"מקצרת את תהליכי העבודה, מפחיתה את עלויות היצור והזיהום, ומשפרת את איכות המוצר" ● עם שווי מוערך של כ-160 מיליון דולר, מגנוס מטאל הישראלית יוצאת לסבב גיוס חדש

איל וולדמן / צילום: פרטי

איל וולדמן מגלה: "עברו עליי ימים כואבים וקשים מאוד"

"אני כל הזמן חושב מה דניאל הייתה עושה, איך זה היה אם היא הייתה פה עכשיו", מספר איל וולדמן על בתו דניאל שנרצחה בנובה. מאיפה הוא שואב כוח? ● פרויקט מיוחד 

פרויקט מתחם אילת של אאורה ברמת השרון / הדמיה: 3dvision ltd טרי די ויז'ן בע''מ

פינוי בינוי: אאורה שילמה היטל חריג עבור הדיירים לעיריית רמת השרון והם נדרשים להחזיר לה את הכסף

פרויקט הפינוי בינוי של אאורה במתחם אילת בשכונת מורשה, נבנה בשני שלבים ויכלול בסופו של דבר 687 יח"ד בשישה מגדלים עם שטחי מסחר ● כדי לא לעכב את הפרויקט וקבלת היתר הבנייה, החברה שילמה לפני כארבע שנים את התשלום וכעת מבקשת את הכסף ששולם בחזרה מהדיירים

עלי חמינאי, המנהיג העליון של איראן, בתפילת עיד אל–פיטר בטהרן / צילום: Associated Press

איך בוצעה התקיפה באיראן ומה היה היעד?

מהבסיס הצבאי שהותקף בוצעו במוצ״ש שיגורים לעבר ישראל ● איך ככל הנראה בוצעה התקיפה ומה יקרה עכשיו? ● וגם: התגובה בשווקים והקפיצה במחיר הנפט

ייפוי-כוח מתמשך. זה ההליך שיחליף אותו / אילוסטרציה: Shutterstock, REDPIXEL.PL

חקיקה חדשה: תומך החלטות לקשיש או בעל מוגבלות - במקום אפוטרופוס

השבוע נחקק המוסד של "תומך החלטות" ● מה זה אומר, מה ההבדל בין התומך לבין אפוטרופוס, ולמה בעצם צריך מינוי פורמלי מבית המשפט רק כדי לסייע לאדם קשיש או מוגבל?

פעילות צה''ל במערב חאן יונס / צילום: דובר צה''ל

אזעקות הופעלו באשקלון, לראשונה מזה כשבועיים

שני טילי נ"ט פגעו במרחב קיבוץ יראון, לא היו נפגעים אך נגרם נזק ● ארה"ב מטילה עיצומים חדשים על איראן בעקבות המתקפה על ישראל ● בהודעת ביידן נכתב: "איראן ביצעה נגד ישראל את אחת ממתקפות הטילים והכטב"מים הגדולות שהעולם ראה אי פעם" ● גם האיחוד האירופי צפוי להטיל עיצומים ● שר החוץ האיראני נחת בניו יורק ● עדכונים שוטפים 

מסורק תת קרקעי ועד רחפנים: הכירו את 10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2024

גלובס בוחר את הסטארט-אפים המבטיחים של ישראל השנה ה-18 ברציפות: חברות הייטק הצומחות והמסקרנות ביותר, אלה שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, ונמצאות על המסלול הבטוח להנפקה ● הרשימה מתבססת על בחירות של קרוב ל-70 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בהייטק הישראלי ● החשיפה המלאה

וול סטריט / צילום: Unsplash, lo lo

נעילה מעורבת בוול סטריט; S&P 500 ירד זה היום החמישי ברציפות

נאסד"ק ירד ב-0.5% ● סולאראדג' בשפל של 5 שנים ● מחיר הקקאו זינק לשיא כל הזמנים ● למה טראמפ מדיה זינקה ב-22% ● ליתיום אמריקס צללה ב-25% ● טסלה בשפל של שנה, מתחת ל-150 דולר, בדויטשה בנק צופים לה ירידה נוספת של 30% ● נטפליקס ניפצה את התחזיות, אבל תחזית מאכזבת מפילה את המניה במסחר המאוחר