גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גל המיזוגים בשוק עורכי הדין: נשיץ ברנדס אמיר ממזג את משרד לאמעי

המשרד הממוזג ימנה 220 עורכי דין ● משרד לאמעי מונה 20 עורכי דין ומתמחה במגזר החקלאי-התיישבותי ● וגם: מחלקת דיני עבודה חדשה במשרד בלטר גוט אלוני, שיובילו עוה"ד שי בן-נתן ואייל שטרנברג שעברו ממשרד חדד רוט שנהר ● ובמשרד דורון טיקוצקי מונו שותפים חדשים

משמאל לימין: עו''ד שרון אמיר, עו''ד טל אליאסף, עו''ד אורי רהט ועו''ד אריה לאמעי / צילום: יח''צ
משמאל לימין: עו''ד שרון אמיר, עו''ד טל אליאסף, עו''ד אורי רהט ועו''ד אריה לאמעי / צילום: יח''צ

בהמשך לגל המיזוגים: משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר הודיע כי הוא ממזג לשורותיו את משרד לאמעי, סידר, רהט, צידון, פינק. המשרד הממוזג ימנה כ-220 עורכי דין ובסך-הכול כ-320 עובדים.

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר הוקם בשנת 1957 ומתמחה במגוון תחומים, בהם מיזוגים ורכישות, הייטק, שוק ההון, משפט מסחרי, ליטיגציה, ביטוח ונזיקין, נדל"ן, פירוקים וכינוסים, דיני עבודה, מיסים, הגבלים עסקיים, סייבר ופרטיות, משפט מינהלי, דיני ספורט, איכות סביבה, צווארון לבן ועוד. המשרד מייצג חברות, קרנות השקעה, יזמים ומשקיעים מהגדולים והמובילים בארץ ובעולם.

משרד לאמעי סידר רהט צידון פינק עורכי דין הוקם ב-1986 ומונה כ-20 עורכי דין. השותפים המייסדים של המשרד הם אריה לאמעי, ליעד סידר, אורי רהט, רמי צידון ויצחק פינק. המשרד מתמחה במגזר החקלאי-התיישבותי, בעיקר בקרב קיבוצים ואגודות שיתופיות, וכן בתקשורת ומדיה, משפט מסחרי, טכנולוגיית מידע (IT), ליטיגציה, אנרגיה ותשתיות, קנאביס רפואי ועוד. המשרד מייצג עשרות רבות של קיבוצים ואגודות שיתופיות, מפעלים קיבוציים ומגוון חברות מהמובילות במשק.

במקביל, בנשיץ ברנדס אמיר הודיעו גם על מינוי ארבעה שותפים חדשים: עו"ד אור אמזל למחלקת הליטיגציה המסחרית, עו"ד גיל סומך למחלקה המסחרית (הייטק), עו"ד קשת סירוטה למחלקת המסים ועו"ד רם פרדס למחלקת הליטיגציה המסחרית.

עו"ד טל אליאסף, השותף המנהל של משרד נשיץ ברנדס אמיר, מסר: "אנו משוכנעים שהמיזוג יאפשר לנו להתרחב לתחומי פעילות וכיוונים נוספים ולהעניק ללקוחותינו מגוון נוסף של שירותים משפטיים".

עו"ד אורי רהט, השותף המנהל של משרד לאמעי, מסר: "קיבלנו ובחנו במרוצת השנים הרבה מאוד הצעות מיזוג. בחרנו באפשרות זו לאור החיבור האופטימלי, הן מבחינת הסינרגיה ותחומי הפעילות והן מבחינת הערכים המשותפים והחיבור הבין-אישי".

יוצאי משרד חדד רוט שנהר הקימו מחלקת דיני עבודה בבלטר גוט אלוני

משרד  בלטר גוט אלוני, בראשות השותף המנהל אייל בר אליעזר, המונה כ-100 עורכי דין, הודיע על הקמת מחלקת דיני עבודה חדשה. זהו המיזוג השלישי של המשרד מאז הקמתו לפני כ-50 שנים.

את המחלקה יובילו עו"ד שי בן נתן, אשר ינהל את המחלקה, ועו"ד אייל שטרנברג, המתמחים בתחום דיני עבודה.

עו"ד בן נתן עמד עד לאחרונה בראש מחלקת דיני עבודה במשרד חדד רוט שנהר, ולפני כן, עד 2019 בראש מחלקת דיני עבודה במשרד זיסמן אהרוני גייר. בן נתן משמש שנים רבות כיועץ משפטי בכיר בתחום דיני העבודה לחברות ותאגידים ישראליים ובינלאומיים, כמו גם לרשתות מסחריות, עמותות, מלכ"רים, רשויות ועובדים בכירים בתפקידי מפתח.

מימין לשמאל: שי בר נתן, אייל בר אליעזר, אייל שטרנברג / צילום: בלטר גוט אלוני

עו"ד שטרנברג שעבר גם הוא ממשרד חדד רוט שנהר, משמש כמרצה בתחום דיני העבודה והגנת הפרטיות וכיועץ משפטי לחברות מובילות במשק הישראלי, והוא מרצה בגופים אקדמיים, כנסים והשתלמויות, ומשמש כמרכז האקדמי ומרצה בכיר בתחום דיני העבודה במרכז הישראלי לניהול (המי"ל) וכמרצה באוניברסיטת תל אביב.

למחלקה הצטרף גם עו"ד נועם שוק, ששימש כעוזר משפטי בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים ובבית הדין הארצי לעבודה, כאשר עד לשנת 2021 שימש במשך 7 שנים כעוזר משפטי בכיר של נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, השופטת ורדה וירט-ליבנה.

שלושה שותפים חדשים במשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס

משרד עורכי הדין דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות' הודיע על צירופם של עורכי הדין יונתן גמרניק וסאני קנז כשותפים חדשים במשרד. לאחר צירופם יכלול המשרד כ-100 עורכי דין, מהם 29 שותפים, העוסקים בכל תחומי המשפט האזרחי-מסחרי. בראש הפירמה עומדים עורכי הדין אלי דורון, ירון טיקוצקי, שלמה נס, רונן קנטור ועמית גרוס.

יונתן גמרניק / צילום: סיגל סבן

השותף החדש, עו"ד סאני קנז, מצטרף כשותף במחלקת תאגידים, שוק ההון והייטק של המשרד. קנז הוא עורך דין מזה 10 שנים והחל את דרכו המקצועית במשרד בשנת 2014. השותף יונתן גמרניק מצטרף כשותף במחלקת חדלות פירעון של המשרד, והוא עובד במשרד מאז 2015.

סאני קנז / צילום: סיגל סבן

עו"ד עמית משה כהן הצטרף כשותף במחלקת המיסים של המשרד. עמית הוא עורך דין מזה 11 שנים והחל את דרכו המקצועית במשרד בשנת 2011.

עו''ד עמית משה כהן / צילום: סיגל סבן

המשרד עוסק במגוון תחומים בהם מיסים, נדל"ן, חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ליטיגציה אזרחית, שוק ההון, הייטק, דיני עבודה, דיני הגירה ועוד, ומחזיק בשני סניפים - במרכז הארץ ובחיפה, לצד פעילות בינלאומית המנוהלת משלוחות של המשרד הממוקמות בארה"ב (ניו יורק), ברומניה, באוסטריה ובקפריסין.

עוד כתבות

אלי אביסרור, מנכ''ל אביסרור משה ובניו ויו''ר ארגון קבלני הנגב / צילום: דיאגו מיטלמן

הממשלה, החרם הטורקי ומחירי הדירות: הקבלן שבונה אלפי יחידות דווקא אופטימי

אלי אביסרור, מנכ"ל אביסרור משה ובניו ויו"ר ארגון קבלני הנגב, סבור שהממשלה אינה מסייעת לקבלנים בהתמודדות עם המצב, אך מנבא שהענף יצא מהמשבר ● הוא לא חושב כרגע על הנפקה, סבור שטורקיה היא שתפסיד בסופו של דבר מהחרם על ישראל ובטוח שהנגב הוא העתיד של ישראל

השקל מתחזק מול הדולר והאירו | עיצוב: טלי בוגדנובסקי (נוצר בעזרת AdobeFirefly)

השקל מזנק ביותר מ-1.5% מול הדולר; אלו הסיבות

ההתקדמות במשא ומתן על הפסקת האש ושחרור חטופים, העליות בסוף השבוע האחרון בוול סטריט ואלה הצפויות היום, מעלות את הביקוש למטבע המקומי ● אבל התנודתיות בשערו צפוייה להמשך

ארנונה / צילום: Shutterstock, Andrey_Popov

המועצה השתחררה מהסכמה על הנחה בארנונה על אף שהנסיבות לא השתנו

העליון קבע כי המועצה האזורית עמק הירדן תוכל להשתחרר מהסכם על חיוב ארנונה מופחת, על אף שלא השתנו הנסיבות ● האם יש בכך לכדי שינוי עמדת העליון בנושא?

טקס הסיום הראשון של סטודנטים בסניף אוניברסיטת NYU בשנחאי, 2017 / צילום: Reuters, Ke yi

הכל למכירה: כך זורם הכסף הסיני לאוניברסיטאות אמריקאיות

אוניברסיטאות אמריקאיות חותמות על חוזים ברחבי העולם כדי למכור את מומחיות המחקר וההכשרה שלהן, וכמה מההסכמים הרווחיים ביותר שלהן היו עם חברות שבסיסן בסין ● חוזים הוערכו ב-2.32 מיליארד דולר בין 2012 ל-2024, על רקע חששות בקונגרס כי הקשרים האקדמיים עלולים להוות סיכון ביטחוני לאומי

עו''ד חגי קלעי / צילום: פליקס רטברג

"משפיל ומקומם": עורך הדין שהצליח לעזור להרבה, רק לא לעצמו

הוא עמד בפני 15 שופטים בבג"ץ הסבירות ההיסטורי, מייצג בעלי מניות נגד תאגידי ענק, ובין לקוחות המשרד שלו אפשר למצוא את אבי חימי ואריה דרעי ● אבל נדמה שהשליחות הגדולה ביותר של עו"ד חגי קלעי היא בקידום השוויון לקהילה הגאה ● אז איך זה שדווקא את בנו הוא נאלץ להביא בפונדקאות בארה"ב? "זה היה משפיל ומקומם"

הירחון העברי ''השחר'', שבו כתב בן יהודה, 1879. הרושם ממאמרו היה עצום / צילום: ויקיפדיה

העברית של ימינו מבטאת כישלון אחד מובהק של אליעזר בן יהודה

בדיוק לפני 145 שנה אליעזר בן יהודה הקדים את כל בני זמנו בהבנת הקשר בין הארץ לבין הלשון ● אבל את לשון ימינו הוא כנראה לא היה מבין

אברהם אסף / צילום: תמר מצפי

אברהם אסף, מייסד ובעל השליטה בקבוצת אמנת, נפטר בגיל 83

אסף הפך לבעל השליטה באמנת לאחר שרק לפני ארבעה ימים רכש את ההחזקות של שותפו לייסוד החברה, שמואל בר אור, (22.17%) תמורת כ-21.7 מיליון שקל ● מי שצפוי להמשיך אותו הוא בנו, סגן יו"ר החברה, ערן אסף

המלחמה בעזה / צילום: דובר צה''ל

בריטניה: "ההצעה המצרית כוללת שחרור אלפי אסירים פלסטינים ו-40 יום הפוגה"

דיווח: "ישראל מסכימה לשחרור 33 חטופים", בריטניה: "המתווה יכלול 40 ימי הפוגה" • צה"ל תקף הלילה יעדי טרור בדרום לבנון - חמאס שיגר בתגובה מטח רקטות לעבר יישובי הגליל העליון • בלינקן: "העבודה על הסכם הנורמליזציה בין ישראל לסעודיה קרובה מאוד לסיום" • שר החוץ של האיחוד האירופי: "כמה מדינות באיחוד צפויות להכיר במדינה פלסטינית עד סוף מאי" • עדכונים בולטים

"מדינה קטנה, הגנה אדירה": בעולם עדיין מתפעלים מישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: נשיא סוריה בשאר אסד מנסה לשדר עסקים כרגיל, איראן ממשיכה לפתח את תוכנית הגרעין, בכירה בריטית קוראת לממלכה ללמוד מירושלים כיצד מפתחים מערך הגנה ראוי, ואונר"א שחלק מאנשיה התגלו כטרוריסטים באה בטענות לישראל ● כותרות העיתונים בעולם

עסקאות השבוע / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בכמה נמכרה דירה לפינוי בינוי ברמת גן?

דירה בת שישה חדרים בבניין ישן משנות ה־60, המתפרשת על פני שטח של 158 מ"ר ובעלת שני מפלסים, נמכרה תמורת 2.9 מיליון שקל ● המתווך בעסקה: "לנכס יש פוטנציאל השבחה גדול"

וושינגטון. מעמד משפטי מיוחד

רק שבעה מתוך 1,000 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים באירופה. זו הסיבה

רק שבעה מתוך 1,000 הבניינים הגבוהים בעולם נמצאים באירופה ● אתונה, פריז, רומא ואחרות מגבילות את גובה הבנייה כדי לשמור על הנוף ● איך זה עובד ומהם יוצאי הדופן?

שכונת גליל ים, הרצליה / צילום: המרכז למיפוי ישראל

הנוף לים בנתניה, המיקום המנצח בתל אביב: השכונות שעברו מהפכה

צילומי אוויר מראים את השינוי הגדול שהתרחש ב־20 השנים האחרונות באזורים מרכזיים ברחבי הארץ: את השדות החליפו בנייני מגורים, כבישים ופארקים ● איך אפשר היה לתכנן את השכונות החדשות טוב יותר ● צילומי אוויר: המרכז למיפוי ישראל ● פרויקט מיוחד

יונדאי i20 מודל 2024 / צילום: יח''צ

החל מ-120 אלף שקל: מכונית קטנה עם תמורה טובה

ה–i20 החדשה היא מכונית זריזה, מרווחת יחסית לקטגוריה וחסכונית. יש נוחות ממנה, אבל בעידן שבו אפילו משפחתיות "עממיות" כבר נושקות ל-170 אלף שקל, ה-i20 היא בחירה הגיונית לבעלי תקציב מוגבל

ג'נסן הואנג, מנכ''ל אנבידיה / צילום: Shutterstock

החברה הלוהטת בעולם יצאה למסע רכישות בישראל. ויש גם חדשות רעות

ענקית השבבים אנבידיה משלימה בימים אלה רכישה של שתיים מהחברות המובילות בפיתוח מוצרי בינה מלאכותית בישראל ● בה בעת, מחקר חדש של סטנדפורד מסמן מגמה מדאיגה: קצב ההגירה השלילית של מוחות בתחום ה־AI מישראל שני רק להודו ● אז למה המומחים אופטימיים?

בתים בטקסס. צילומי לווין ורחפנים הפכו לנשק בידי חברות הביטוח / צילום: Shutterstock

תופעה בארה"ב: חברות הביטוח מרגלות אחרי בתים מהשמיים

חברות בארה"ב משתמשות ברחפנים כדי לבדוק גגות או לזהות פסולת חצר וטרמפולינות שלא הצהירו עליהן

בנק אוף אמריקה / צילום: Shutterstock, Tero Vesalainen

השקל יטוס, הריבית תרד ומה יקרה לאינפלציה? התחזית האופטימית של בנק אוף אמריקה לישראל

בנק ההשקעות הוציא בחג תחזית אופטימית לכלכלה הישראלית: הצמיחה ב-2024 תעמוד על 2.4%, לעומת צפי של 2% מצד בנק ישראל ותחזית לצמיחה כמעט אפסית של S&P ● במידה וחוסר הוודאות יתפוגג, מעריכים בבנק כי השקל יכול להתחזק ולהגיע לשער של 3.5 שקלים לדולר

רכבים ליצוא בנמל בסין / צילום: Reuters

מהפך: יצוא המכוניות מסין לישראל התרסק ברבעון הראשון

ברבעון הראשון של 2024, יצוא הרכבים החשמליים הסיניים לישראל התכווץ ב-51%, כך לפי נתונים שפרסם המכס בסין. אלו הסיבות לכך ● קבוצת ב.מ.וו חשפה חשמלית חדשה של המותג "מיני", XPENG מתחילה לייצא קרוס־אובר חשמלי חדש ו־DAYUN משיקה סדאן גדולה ומפוארת - וכל אלו יגיעו לישראל עוד השנה ● השבוע בענף הרכב

מוריס צ'אנג / צילום: Associated Press, Aaron Favila

הוא חגג 55. ואז הקים את יצרנית השבבים הגדולה בעולם

מוריס צ'אנג צבר עשורים של ניסיון לפני שהקים עסק שהפך חיוני לכלכלה הגלובלית ● מה יכולים ללמוד ממנו יזמים אחרים בגיל העמידה?

נועם זילברשטיין, מנכ''ל HP Indigo / צילום: רמי זרנגר

מהמפעל של טנק מרכבה לניהול אלפי עובדים ברחבי העולם

כשהציעו לנועם זילברשטיין להצטרף לחברת הדפוס הדיגיטלי HP אינדיגו הוא לא ממש התלהב ● אך ביקור אחד במפעלי החברה שינה את הכל: "ידעתי שיש פה הזדמנות אדירה למהפכה שעוד לא קרתה"

השבוע בשווקים / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

הענקית שקפצה וזו שהתרסקה - ועוד כתבות על מצב השווקים

מטא איכזבה את המשקיעים ● נטפליקס צנחה אחרי תוצאות חיוביות, טסלה פרסמה דוח מאכזב אבל המניה שלה קפצה. למה? ● קבוצת רד בינת מסיימת עידן ועוד כתבות על המצב בשווקים