גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

איך העבירה פוינטר את מוקד שירות הלקוחות שלה לענן תוך 4 חודשים?

מערכת CLOUD CX מבית Genesys מייתרת את הצורך בהעמדת משאבי IT לשם שדרוג ה-Contact Center ● כמו כן, היא מאפשרת לחברה לטפל בערוצי השירות הקוליים והדיגיטליים תחת מערכת אחת ● "הלקוחות יזכו לתוספת ערך משמעותית בפלטפורמה האחודה, שתקצר ותייעל את זמני המענה והשירות"

מוקד שירות הלקוחות של חברת פוינטר / צילום: באדיבות TSG
מוקד שירות הלקוחות של חברת פוינטר / צילום: באדיבות TSG

הכתבה מטעם TSG

חברת TSG, ספקית עולמית של שירותי טכנולוגיית מידע (IT) וסייבר, השלימה לאחרונה הקמת מערכת Contact Center חדשנית על גבי תשתית ענן עבור חברת פוינטר, הפועלת בשוק הרכב והביטוח. הפתרון המדובר מאחד את מערכי השירות הדיגיטליים והקוליים תחת מערכת מרכזית אחת - שתאפשר לנציגי השירות בפוינטר לפעול בערוץ קולי ובוואטסאפ בהתאם לעומסים בערוצים השונים. הפתרון המתקדם מבוסס על מערכת CLOUD CX, מערכת השירות הענני (CCAAS - Contact Center As A Service) של חברת Genesys.

פוינטר הינה ספקית של מוצרים ושירותים לניהול משאבים ניידים (MRM) עבור תעשיות הרכב והביטוח ושווקים אחרים בתחום איתור הרכבים, כגון מטען, נכסים, משלוחים ומכולות. החברה מספקת שירותי דרך (RSA), שירותי תיקון רכב וגרירה, איתור והשבת כלי רכב גנובים (SVR) ושירותים נוספים. כך שהקשר עם הלקוח הוא מהותי עבורה.

רמי פלד, CIO בחברת פוינטר / צילום: באדיבות TSG

"הטמעת המערכת מציבה את פוינטר בחוד החנית של מוקדי השירות המשלבים שמע ודיגיטל", אומר רמי פלד, (Chief Information Officer) CIO בחברת פוינטר. "המוקד הרב ערוצי על גבי ענן יעניק ללקוחותינו תוספת ערך משמעותית בפלטפורמה אחודה, שתקצר ותייעל את זמני המענה לשירות". לדבריו, "בימים אלו אנחנו עובדים על השלמת פיתוחים בשיתוף TSG עבור יישומי CTI (טלפוניה מתקדמת) והרחבה לערוצים נוספים כגון Mail ,Web, רשתות חברתיות, Chat/Webchat, במטרה להגיע לפתרון ענן מלא שטרם נראה בישראל. איכות השירות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, ועל כן השקענו במוקד חדש ומתקדם מסוגו, בכוח אדם מיומן ומקצועי ובמערכות תקשורת מהמובילות בעולם. המערכת של Genesys מאפשרת לנו למקסם את התקשורת של נציגי המוקד עם הלקוחות".

ליישום פלטפרומת Genesys Cloud אצלך בארגון וגישה מיידית לחומרים בנושא לחצו כאן>> 

דליה ישראל מנהלת תחום Contact Center בחברת TSG מציינת כי "בשנים האחרונות יותר ויותר חברות וארגונים מעדיפים להעביר את מערכות ה-Contact Center לענן וליהנות מהגמישות, הזמינות ויכולת הגידול המהירה של מערכות אלו. מערכת CLOUD CX של Genesys המותקנת בענן (על בסיס תשתית אמזון AWS) - חוסכת ללקוח את הצורך להעמיד משאבי IT ומחשוב. בנוסף היא מאפשרת לקצר את תהליכי הקמת המערכת. כך למשל, המערכת בפוינטר עלתה לאוויר תוך 4 חודשים מתחילת הפרויקט". עוד מוסיפה דליה כי "המערכת תשרת מעל מאה נציגים במוקדי השירות השונים של פוינטר כולל תמיכה בערוצים הקוליים, בוואטסאפ, ובערוצים נוספים שיעלו לאוויר בשבועות הקרובים. המוקד הרב ערוצי יסייע בקשר שוטף ורציף מול הלקוחות לטיפול מהיר, יעיל ואיכותי".

לדברי שלומי ברגיג, מנהל המכירות של Genesys ישראל, "TSG ופוינטר העלו לאוויר פרויקט מוצלח ומקצועי בזמן קצר, תודות לצוותים המקצועיים שהיו מעורבים, הן בצד הלקוח והן בצד המיישם, ועל כך אנחנו מברכים. הוא מציין כי "ב-Genesys חווים לאחרונה עלייה משמעותית בהצטרפות לקוחות ישראלים חדשים לפלטפורמת הענן CX Cloud ממספר סיבות, כגון נגישותה של הפלטפורמה ללקוחות בכל קנה מידה, עברית מלאה מובנית, פתרון אמיתי All-in-One הכולל את כלל הערוצים, הקלטות, בינה מלאכותית, יכולות קישוריות מגוונות וייחודיות ועוד".

עוד מוסיף שלומי כי "את השנה הזו נסיים עם 10 לקוחות ענן ישראליים חדשים, לצד עשרות לקוחות ותיקים העושים שימוש בפלטפורמת ה-Engage, אנחנו חבים חלק ניכר מהצלחה זו לשותפינו המקצועיים וללקוחותינו הנאמנים".

מוקד שירות הלקוחות של חברת פוינטר / צילום: באדיבות TSG

מסע הלקוח לא נקטע

מערכת Pure Cloud של Genesys משלבת בין ערוץ ה-Voice לערוצי ה-Digital ויוצרת חווית לקוח אחידה, עקבית ואיכותית. בחברה מסבירים כי במצב כיום במוקדי שירות לקוחות שונים, גם באלה בעלי מערכת רב ערוצית, לא קיים לעיתים סנכרון ותיאום בין פנייה של לקוח למוקד בערוצים דיגיטליים (וואטסאפ, מסנג'ר, מייל ועוד) לבין הפנייה בערוץ הטלפוני. כך שלנציג השירות עשויה להיות תמונה חלקית של פניות הלקוח בערוצים השונים. מצב זה, מעכב ופוגע בחוויית השירות של אלפי לקוחות בתחומים שונים מדי יום.

מערכת Genesys נותנת מענה לבעיה - היא מטפלת בלקוח באופן אחוד ומשלבת בין הטיפול בערוצים הטלפוניים לבין ערוצי הדיגיטל. כך נוצר מסע לקוח מלא מקצה לקצה המאפשר לספק מסרים אחידים ועקביים בערוצי הפנייה השונים. כאשר נציג השירות המקבל פנייה של לקוח באחד מהערוצים הקיימים (דיגיטל או voice), ממשיך למעשה את הטיפול בו ישירות מהפעם האחרונה בה הלקוח פנה אל המוקד, ללא קשר לערוץ בו השתמש. באופן זה, מסבירים ב-Genesys, פניית הלקוח מטופלת בהקשר של הפניות הקודמות - כך שמסע הלקוח לא נקטע וחווית השירות לה הוא זוכה היא אמינה, עקבית ואיכותית.

חברת TSG הינה בית מערכות מבוססות תוכנה וספקית עולמית של שירותי טכנולוגיית מידע (IT) וסייבר. לחברה ניסיון של למעלה מארבעה עשורים בפיתוח מערכות שו"ב (שליטה ובקרה), יישומי מחשוב, מתן שירותי ייעוץ והפצת תוכנה, ואינטגרציה של פרוייקטי Turn Key למגזרי הביטחון, הטלקום, הפיננסים והמגזר המוניציפאלי.

בין לקוחותיה המרכזיים של החברה בארץ ובעולם נמצאים צה"ל, משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, משרד האנרגיה, משרד המשפטים, חברות ביטחוניות, צבאות וגופי ביטחון זרים, רשויות מקומיות, חברות תקשורת, בנקים, חברות ביטוח ועוד.

Genesys הינה יצרנית פלטפורמת ניהול מוקדי שירות (Contact Center) מובילה בעולם, המאפשרת ללקוחות וארגונים במעל 100 מדינות לספק חוויית לקוח מתקדמת וחדשנית וחווית שירות פרואקטיביות, מתוכננת וממוקדת לקוח. זאת באמצעות שילוב טכנולוגיות ענן, דיגיטל ובינה מלאכותית.

ליישום פלטפרומת Genesys Cloud אצלך בארגון וגישה מיידית לחומרים בנושא לחצו כאן>> 

עוד כתבות

מנכ''ל נמלי ישראל הפורש, יצחק בלומנטל / צילום: שלומי יוסף

הסיפור המטלטל על המנכ"ל שקיבל בשורת איוב ושרד אותה

כשיצחק בלומנטל, אז מנכ"ל חברת נמלי ישראל, חש ברע, הוא היה בטוח שייקח כדור ויחזור לעבודה בתוך שעתיים ● אך הרופאים צפו שנותרו לו שבועות ספורים ● בראיון סיכום כהונה הוא מדבר על השנה המטלטלת ועל ההחלמה המפתיעה ומספר על תוכנית הנמלים החדשנית ש"תשפיע על המשק כולו"

וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior

נעילה ירוקה בוול סטריט; נאסד"ק קפץ ב-2%

מדד ההנג סנג ננעל בזינוק של 1.5% ● בורסות אירופה ננעלו בעליות ● מניית אפל עלתה בכמעט 6% לאחר דוחות חיוביים ורכישה עצמית של מניות בסך 110 מיליארד דולר ● לא התקיים מסחר בבורסות בסין וביפן

הטריוויה השבועית / צילום: Shutterstock

למי הקדישה אלופת אירופה החדשה בג'ודו את זכייתה בזהב?

איך נקראת מערכת ההגנה האווירית החדשה שפיתחה אלביט ושתימכר ללקוחות בינלאומיים, במה עוסק הפלאונטולוג, ובאיזו שנה הותקן הרמזור הראשון באילת? ● הטריוויה השבועית

וורן באפט / צילום: Associated Press, Nati Harnik

וורן באפט מציג רווחי שיא והר מזומנים. למה הוא מוכר מניות אפל?

ברקשייר האת'ווי, בהובלת המשקיע האגדי וורן באפט, דיווחה על זינוק מרשים ברווח התפעולי ברבעון הראשון של השנה ● במקביל חברת האחזקות הודיעה על הקטנת פוזיציה בענקית הטכנולוגיה אפל בכ-13%

צילומים: מארק ישראל סלם (הג'רוזלם פוסט), Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

חשיפה: יצוא הנפט לישראל דרך טורקיה נמשך למרות החרם. אלו הסיבות

אזרבייג'ן היא ספקית נפט משמעותית של ישראל, כשהזהב השחור מגיע דרך צינור באקו־טביליסי־ג'ייהאן (BTC) - שם, הנפט מועמס על מכליות בדרך לחיפה ● כך השפיעו יחסי אנקרה־באקו על ההחלטה לא לעצור את הנפט לישראל

נרות ותמונות לזכרו של אלכסיי נבלני, ליד הקונסוליה הרוסית בפרנקפורט / צילום: Associated Press, Michael Probst

מותו של נבלני הותיר את האופוזיציה הרוסית מפולגת בגלות

המלחמה באוקראינה פיזרה את האופוזיציה של רוסיה ● כשהיא נמצאת בגלות, חבריה מחכים לרגע הנכון להחליש את הנשיא ולדימיר פוטין

נרנדרה מודי / צילום: Associated Press, Rajesh Kumar Singh

900 מיליון הודים נקראים להחליט אם הם רוצים ראש ממשלה לנצח

נרנדרה מודי מציין עשר שנים לשלטונו אך רוצה עוד חמש, וכנראה יזכה בהן בבחירות שנערכות בהודו ● הוא מודיע שרק דבר אחד מעניין אותו - האומה, וזו אולי אסירת תודה, אך מתרחקת מן האידיאלים הדמוקרטיים, החילוניים והשוויוניים של מייסדיה ● ואיך כל זה קשור למפלגת העבודה בישראל?

פרויקט ''העיר הלבנה'' של יובל אלון בחיפה / צילום: חברת AVA STUDIO

עסקת הנדל״ן שמוכיחה: לחיפה כללים משלה

דירת 4 חדרים בשטח 117 מ"ר נמכרה בפרויקט "העיר הלבנה" של יובל אלון בחיפה, המשתרע על כ־26 דונם ● העסקה התעכבה כשלוש שנים, והדירה נמכרה ב־2.5 מיליון שקל, נמוך מהמחיר הנוכחי בפרויקט

טרונג מיי לאן, אשת העסקים שעומדת במרכז פרשת ההונאה / צילום: phapluat tv

היא הורשעה על שהפכה בנק לכספומט האישי שלה - ונידונה למוות

המקרה של הטייקונית טרונג מיי לאן הפך לאחד המתוקשרים ביותר בקמפיין של וייטנאם נגד שחיתות, שזכה לכינוי "כבשן בוער"

האחים זלקינד וצחי נחמיאס / צילום: ישראל הדרי, ורד פיצ'רסקי

לאחר סלקום: דסק"ש פועלת למכור שליטה באלרון בכ-50 מיליון דולר

חברת ההחזקות דסק"ש דיווחה הבוקר כי היא מקיימת משא ומתן למכירת אלרון לחברת הון סיכון זרה ● הדיווח מגיע לאחר שחתמה לפני מספר חודשים על עסקה למכירת השליטה בחברת התקשורת סלקום

נגמ''ש צה''לי / צילום: צילום מנתק

עסקת הענק של משרד הביטחון בתחום השריון

קבוצת אימקו ומשרד הביטחון הודיעו על הסכם מסגרת רב־שנתי בסך 377 מיליון שקל ● ההסכם החדש צפוי יותר מלהכפיל את צבר ההזמנות של הקבוצה לסך של כ־725 מיליון שקל ● בעקבות העסקה, מניית אימקו זינקה ב-19% ● ובאיזה חוזה זכתה היום אלביט?

מוויקס ועד מאנדיי: לעובדי ההייטק יש אופציות בשווי 2 מיליארד דולר לממש

לאחר שבשנה החולפת מימשו עובדים בחברות הטכנולוגיה מישראל אופציות ברווח של 824 מיליון דולר - כשליש משווי המימושים בשנת השיא 2021, הובילו העליות בשווקים לזינוק בשווי ההטבה שבה הם מחזיקים כיום ● חברות שבולטות בהיקף ההטבה לעובדים: סנטינל וואן, מאנדיי, נייס וגלובל־אי ● וגם: כך מפתות חברות ההייטק עובדים כשיש פחות כסף בקופה, ומה עדיף - אופציות או מניות חסומות?

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock

העליות בת"א התמתנו בנעילה מהחשש כי עסקת החטופים לא תצא לפועל

מדד ת"א 35 עולה ב-0.4% ● השקל הפגין איתנות השבוע, אך בסיכום אפריל נחלש מול הדולר ● אפל הציגה את תוצאותיה הכספיות והמניה זינקה ● במזרחי מעריכים כי למרות דוח התעסוקה הפושר של חודש אפריל בארה"ב לא אמור להשליך מהותית על תזמון הורדת הריבית ● באופנהיימר מזהים הזדמנויות במגזרי הפיננסים והתעשייה בשוק המניות האמריקאי

ד''ר רוני סימונס, עמותת שותפות מגן / צילום: ינאי יחיאל

שיטת טיפול חדשה מנסה לסייע ללוחמים במניעת פוסט טראומה

הגישה שמציעה עמותת שותפות מגן משכללת טיפול משנות ה-80 באמצעות טכנולוגיות מציאות רבודה, תנועות עיניים ושיטות לוויסות רגשי ● עד כה, מאות לוחמים ואנשי כוחות הביטחון עברו את הטיפול ●  ישראל מתגייסת

רות אפריאט, מנהלת החטיבה העסקית ברמ''י / צילום: אורטל צבר

התחזית של הבכירה ברמ"י לקרקע הלוהטת של תל אביב

רות אפריאט, מנהלת החטיבה העסקית ברמ"י, מצהירה שייצאו לשיווק קרקעות נוספות בשדה דב עוד השנה ● את המשך פינוי בסיסי צה"ל ומפעלים של מערכת הביטחון מאזורי הביקוש היא רואה כאתגר מרכזי ואומרת: "צריך להבין שיש מערכת אזרחית שחייבת להתפתח ולא יכול להיות שהמארג הביטחוני יקבל את הבכורה"

דורון ארזי, אסף וונד, אודי מוקדי / צילומים: ליאורה כץ, איל יצהר, דיויד שפר

שתי חברות ישראליות פרסמו דוחות בוול סטריט, ונפלו בסוף השבוע

במדור השבועי של גלובס בדקנו מה קרה למניות הישראליות הבולטות בוול סטריט במהלך הסופ"ש ● היפו צללה בכ-17% בעקבות מימושים ● סייברארק צללה למרות שהציגה דוח חזק עם תחזית חיובית ● ומניות רדקום וסרגון עלו בעקבות דיווחים על חוזים חדשים

מפעילי כטב''מים בצה''ל / צילום: דובר צה''ל

קצין אמריקאי חושף כמה כטב"מים ישראלים יירטו בטעות כוחות צה"ל

ראש ענף תיאום בקרה אווירית בים של המארינס מגלה בראיון לאתר TWZ כי לא פחות מ־40% מהכטב"מים שיירטו כוחות צה"ל הם כלים ישראליים

בייראקטר TB2 / צילום: Associated Press, Efrem Lukatsky

החברה הביטחונית הזרה שהעניקה לעובדיה מענק בסך 18 משכורות

החברה הטורקית בייקאר, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה הוא חתנו של ארדואן, היא שיאנית היצוא בטורקיה והודיעה שתחלק לעובדים מענק נדיב במיוחד ● ואיפה החברות הביטחוניות הישראליות עומדות מולה ברמה הגלובלית?

כרים חאן, התובע הראשי של בית הדין הפלילי בהאג / צילום: Reuters, Latin America News Agency

התובע שנפגש עם משפחות בעוטף וכעת חוששים שיוציא צווים נגד ממשלת ישראל

מומחים מספרים לגלובס על התובע הראשי, כרים חאן, שבידיו הכוח להוציא צווי מעצר בינלאומיים לבכירים ישראלים ● הם מתארים משפטן מוערך שמבין את הזירה הפוליטית, וברגע שהוא מקבל החלטה - קשה להניא אותו ● עם זאת, הם בטוחים: אף אחד לא ייעצר כרגע

מקבוק אייר של אפל / צילום: יח''צ אפל

לעבור למחשב של אפל: כל הסיבות בעד ונגד

מי שהתרגל למערכת ההפעלה ווינדוס יתקשה להתרגל ל-MacOS, וגם ייאלץ להיפרד מחלק מהתוכנות המוכרות ● היתרון הבולט: היכולת של מכשירי החברה "לדבר" ביניהם ולקצר תהליכים