גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ניהול תזרים מזומנים עם Bank One: כל המידע במקום אחד

חברת Bank One פיתחה מערכת אוטומטית פורצת דרך בניהול נתונים בנקאיים, אשראי ותזרים מזומנים באופן רב חברתי, רב מטבעי, רב חשבונאי ● מאות משרדי רואי חשבון וחברות כבר משתמשים במערכת שחוסכת זמן ומייעלת את העבודה ● וכל זאת במחירים אטרקטיביים, התקנה מהירה ושירות מהיר ואישי ● אז למה גם לכם כדאי להצטרף? כל התשובות בפנים

צילום: באדיבות Bank One
צילום: באדיבות Bank One

הכתבה בשיתוף Bank One

רואי חשבון, מנהלי חשבונות ומנהלי כספים בחברות השונות, נדרשים לבצע התאמות בנקים באופן שוטף. לצורך כך הם נאלצים לבזבז זמן יקר על ייבוא ידני של דפי בנק ואשראי לתוך מערכת הנהלת החשבונות. מעבר לזמן והאנרגיה הרבים שמתבזבזים על העבודה הידנית של ייבוא הנתונים, הם מתמודדים עם טעויות אנוש שגובות מחיר כספי רב לחברה. כדי לחסוך זמן, כסף ולמנוע טעויות אנוש, ולייעל את עבודת הנהלת החשבונות כדאי שתכירו את הפתרון שמציעה חברת Bank One.

"פיתחנו תוכנה המבוססת על טכנולוגיית Web מתקדמת, לניהול הנתונים הפיננסיים של הארגון, החל מיבוא אוטומטי של דפי בנק , אשראי וצ'קים למערכת הנהלת החשבונות, כולל ניהול הלוואות, פקדונות וכמובן ניהול תזרים מזומנים. מערכת Bank One המאובטחת מושכת מדי יום את דפי האשראי והבנק ישירות מחשבון הבנק והאשראי לכל תוכנות הנהלת חשבונות המובילות.

צילום: באדיבות Bank One

המערכת מסוגלת לשאוב את כל הנתונים כולל נתוני יתרה במטבעות השונים, הלוואות, פיקדונות וניירות ערך, מציגה את הנתונים בדשבורד אחת מרוכז ומפיקה דוחות מובנים בהתאמה אישית המסייעים לקבל החלטות מושכלות במהירות", כך אומר אילן אלנבוגן, רו"ח, מנכ"ל Bank One.

Bank One מתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום הפיננסי, וצוות החברה בעל ניסיון בתחום המחשוב הפיננסי מעל ל-20 שנה. בזכות הפתרון הטכנולוגי המתקדם שלה, Bank One עובדת בשיתוף פעולה עם לשכת רואי החשבון בישראל ומציעה מחיר מיוחד לחברי הלשכה.

להתנסות חינמית במערכת Bank One הקליקו>> 

בין מאות הלקוחות העובדים עם החברה ונהנים מהמערכת נמנים ארגונים וחברות מכל המגזרים במשק כגון משרדי רו"ח, חברות נדל"ן, הייטק, ביטוח, תעשיה, מסחר, יבואנים, קמונעות, רכב ועוד.

צילום: באדיבות Bank One

מערכת Bank One היא מודולרית ולצד השירות האוטומטי של יבוא דפי בנק ואשראי, המערכת בונה דו"ח תזרים מזומנים המאפשר שליטה מלאה וקבלת תמונה ברורה על מצבכם הפיננסי: "במקום לבזבז זמן בכניסה לאתרים הפיננסים השונים, המערכת מרכזת מדי יום באופן אוטומטי את כל הנתונים הפיננסים הרלוונטיים עבורכם, כמו הנהלת חשבונות, סליקה, חשבונות בנקים, כרטיסי אשראי, הלוואות ופקדונות. המערכת מושכת את הנתונים, מחשבת וצופה תנועות עתידיות שעדיין לא נרשמו בבנק, מזהה פעולות קבועות שחוזרות על עצמן, ומנתחת את ההוצאות וההכנסות של העסק. כך שאתם מקבלים דוח תזרים דינמי רב חברתי הנמצא בדשבורד אחד".

משתמשי המערכת יכולים ליהנות גם משירות פקודות יומן והתאמות אוטומטיות אותן המערכת מבצעת לפי הגדרות משתמש בכך הופכת את התהליך למהיר, פשוט ונוח, חוסכת זמן ועלויות לחברה, מונעת טעויות אנוש, ומאפשרת להתמקד בנושאי הליבה.

Bank One מציעה פתרון נוסף של ניהול הלוואות. המערכת מתעדת ואוספת את כל המסמכים הרלוונטיים להלוואות, כולל הנתונים מאתרי הבנק והאשראי וגופים חוץ בנקאיים שמהם קיבלתם את ההלוואה. המידע נשמר בדשבורד מותאם אישית המציג נתונים כמו לוח סילוקין מלא, דוח תחזית פרעונות, הצמדות וריבית, סכום פר תקופה, מטבעות שונים, עמלות, סטטוס החזר הלוואה, תחזית של צפי ההחזר ועוד.

צילום: באדיבות Bank One

לדברי אלנבוגן, יש למערכת Bank One יתרונות רבים: "המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת ומאובטחת כך שכל הנתונים מוגנים. המערכת מבצעת אוטומציה מול כל מערכות הנהלת החשבונות המובילות, ומאפשרת לנהל תזרים מזומנים רב חברתי, רב בנקאי ורב חשבונאי, תוך שליפת מידע ממערכת הנהלת החשבונות. אנו מתמקדים במתן פתרון איכותי, מהיר ובמחיר אטרקטיבי והכל תוך מתן שירות איכותי ואישי.

בנוסף, אנחנו מציעים יתרונות בלעדיים כגון שליחת התרעות אוטומטיות על פעילות חריגה על בסיס מידע מעודכן מהבנק, קבלת מייל יומי מפורט עם ריכוז היתרות היומי לפי חברה, חשבון, מטבע, בנק ועוד, בניית דשבורד עם כל המידע הפיננסי, יצירת דו"ח נכסים מול התחייבויות כולל מידע של פיקדונות, ניירות ערך והלוואות וערבויות, ומערכת ניהול הרשאות משתמשים למתן גישה לחשבונות בנק ולחברות".

מרגע הזמנת Bank One ניתן להטמיע את המערכת בתוך שעות בודדות וליהנות משירות מהיר ואישי. לצד הערך הרב שהיא מספקת, המערכת משווקת במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל הלקוחות שלנו שכבר נהנה מניהול פיננסי יעיל, נוח, פשוט ומהיר.

לפרטים נוספים על Bank One הקליקו>>

עוד כתבות

יוליה שמאלוב ברקוביץ / צילום: שלומי יוסף

עובדי חדשות 13 לדירקטוריון: "תדהמה ושאט נפש ממינוי יוליה שמאלוב-ברקוביץ'"

עיתונאיות ועיתונאי חדשות 13 שיגרו מכתב חריף לדירקטוריון, בו הביעו התנגדות למינוי יו"ר הרשות השנייה לשעבר ליו"ר החברה ● לפי המכתב, "המינוי כה פסול ומופרך, עד כי מתעוררת תהייה שמא דירקטוריון החברה פעל במודע בניגוד לטובתה העסקית והציבורית" ● רשת 13: "ועדת האיתור פעלה במקצועיות ובתהליך סדור"

צילום: ap, AP23024601572019_e5rllq

נעילה מעורבת בוול סטריט; למרות הירידה - S&P 500 קרוב עדיין לשיא

הניקיי ננעל בעלייה של 0.2% ● הדאקס איבד 1.4% ● מחירי הנפט יורדים קלות ● בעלי המניות של טסלה אישרו מחדש את הטבת הענק למנכ"ל החברה אלון מאסק

נעמי גיסר, מנכ''לית ברוקר הביטוח Marsh McLennan ישראל / צילום: סמדר כפרי

"גם אם הייתי זוכה בלוטו, הייתי ממשיכה לעשות אותו דבר"

כמעט כל המשפחה של נעמי גיסר עסקה בביטוח, ואת הקריירה שלה בתחום היא התחילה יום אחרי השחרור מהצבא ● 25 שנה אחרי היא כבר מבטחת את רכוש המדינה ומנסה לשמור על אופטימיות: "מאז 7 באוקטובר אנחנו מזהים ירידה בתיאבון של מבטחים גלובליים, אבל אחרי המלחמה נראה הרבה יותר השקעות"

צילום: AP - Seth Wenig, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

500 חברות עמדו למבחן בעונת הדוחות הזו בוול סטריט. אלה התוצאות

עונת הדוחות החולפת כונתה "המבחן של הראלי בוול סטריט". בדיקה חדשה, שניתחה את התוצאות של החברות במדד S&P 500 שפרסמו את הדוחות שלהן, מעלה כי הראלי עבר את המבחן ● הרווחים של החברות המדווחות קפצו בקצב מסחרר, רובן גם עקפו את תחזיות האנליסטים, וגם: איזה סקטור נהנה מהכי הרבה המלצות קנייה בשבועות האחרונים?

הקנצלר שולץ (משמאל) ליד מל''ט הרון TP של התעשייה האווירית. הראשון מהסדרה שגרמניה חוכרת / צילום: Reuters, IMAGO/Thomas Bartilla

טילים, מל"טים ומערכות הגנה "מייד אין איזראל": ביקור בסלון האווירי של ברלין

הסדר מתערער והעולם מתחמש, ולתעשיות הביטחוניות הישראליות יש היצע מגוון שהוכיח את עצמו בשדה הקרב ● בסלון האווירי של ברלין נראה כי למרות ההפגנות נגד המלחמה בעזה, והשחיקה במעמדה של ישראל כשותפה לגיטימית, ניסיון מבצעי הוא עדיין מילת קסם בנוגע למכירת נשק

ד''ר שי מרצקי, מנכ''ל ומייסד בונוס ביוגרופ / צילום: עופר וקנין

התביעות הייצוגיות נגד מייסד בונוס ביוגרופ סביב החקירה הפלילית בעניינו נדחו

שי מרצקי, בעל השליטה ומנכ"ל חברת הביומד בונוס ביוגרופ, רכש לפני שנתיים 166 אלף מניות של החברה, ערב עדכון מדדי הבורסה ● הבקשות לתביעות ייצוגיות הוגשו בשנת 2022, ושנתיים לאחר מכן פתחה הרשות לניירות ערך בחקירה גלויה באותו עניין

מיכה כתראן / צילום: תמונה פרטית

מיכה סטוקס: היוטיובר שהפך לתופעה וממליץ להתרחק ממניות ישראליות

עד לפני עשור מיכה כתראן היה בכלל הייטקיסט עם משרה מבטיחה ובכירה בנייס ● אבל אז הוא החליט לשנות כיוון, עבר לניו ג'רזי, הקים אולפן ביתי בחדר האורחים, והחל לשדר לפחות פעמיים ביום לייב פיננסי ביוטיוב ● עם קצת הומור והרבה אינטראקציה עם הקהל, הוא צבר תאוצה ועשרות אלפי עוקבים ● מה המודל הכלכלי שלו, למה הוא מתרחק מהבורסה הישראלית ואיזו מניה שברה עבורו את כל הכללים?

הטריוויה השבועית / צילום: Shutterstock

מה היה השם שנקבע בצה"ל למבצע אנטבה?

מה משותף לציורים המעטרים את שטרות האירו, במה עוסקים אומני קינצוגי ביפן ומהי אוסטקהקה? ● הטריוויה השבועית

האינפלציה במאי הפתיעה לחיוב / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

האינפלציה מפתיעה לטובה: קצב שנתי של 2.8% במאי; מחירי הדירות ממשיכים לזנק

בקצב חודשי עלה המדד ב-0.2%, מתחת לתחזיות האנליסטים שציפו לעלייה של כ-0.5% ● גם בקצב שנתי המדד הפתיע לחיוב את צפי הכלכלנים שציפו כי יעבור את הרף העליון של יעד יציבות המחירים של בנק ישראל ● למרות הנתונים המעודדים, מתן שטרית, הכלכלן הראשי של קבוצת הפניקס, מדגיש: "להערכתנו, הסיכונים לתחזית האינפלציה מוטים כלפי מעלה"

וול סטריט, ניו יורק / צילום: Shutterstock

נעילה מעורבת בוול סטריט; ברודקום זינקה ב-12%, אנבידיה ב-4%, טסלה ב-3%

נאסד"ק עלה ב-0.4% ● המסחר באירופה ננעל בירידות חדות ● חדשות טובות לשוק: מחירי הייצור בארה"ב ירדו ב-0.2% לעומת עלייה של 0.5% בחודש שעבר ● התחזית של קתי ווד: מניית טסלה תעלה פי 14 בחמש שנים ● שאלת 56 מיליארד הדולר: האם יאשרו היום בעלי המניות של טסלה את חבילת השכר של אלון מאסק? ● באפט מכר חלק ממניותיו באפל ברבעון הראשון, כמה הוא הפסיד?

3 פסקי דין בשבוע / צילום: אנימציה: טלי בוגדנובסקי

הביוב הציף את הדירה בשל ליקוי בצנרת ושימוש במגבונים. כמה ישלם היזם?

הורים לשלושה נפרדו אחרי קרוב ל־40 שנה - הבעל ביקש לקבל 80% מהזכויות, בשל פערי השתכרות בין הצדדים ● בני זוג רכשו דירה להשקעה שהוצפה שלוש פעמים - היזם והקבלן חויבו בפיצויים ● ביהמ"ש דחה תביעת ענק נגד תאגיד השידור "כאן", בטענה ללשון הרע במסגרת כתבה על חשד להתעללות בגן ילדים ● שלושה פסקי דין בשבוע

נשיא צרפת, עמנואל מקרון / צילום: Associated Press, christophe Simon

שלטים גדולים יאסרו על כניסת ישראלים: כך נראה החרם הצרפתי על ישראל

החלטת בית משפט בצרפת לאסור באופן גורף על כניסת חברות ישראליות לתערוכת הנשק יורוסאטורי, מסמנת שפל חסר־תקדים ביחסים המסחריים בין שתי המדינות ● על פניו, צרפת עדיין מחויבת להצהרות בנוגע לסיום שלטון חמאס בעזה ולשחרור החטופים - אך בפועל, המעשים שלה מציבים את ישראל מחוץ לגבול הלגיטימיות

הצוללת. הילה ויסברג בשיחה עם ד''ר מיכל יערי / צילום: תומר אפלבאום

החוקרת שבטוחה: זה המסר שישראל חייבת להעביר למדינות ערב

שיחה עם ד"ר מיכל יערי, חוקרת מדינות המפרץ הערביות ● על השינוי שמבקש בן סלמאן לחולל בסעודיה והיחסים המורכבים עם ישראל ביום שאחרי 7 באוקטובר • האזינו

שופט העליון יוסף אלרון / צילום: שלומי יוסף

לוין הציע למנות את יוסף אלרון לנשיא בית המשפט העליון ונתקל בהתנגדות עזה

הצעתו של שר המשפטים - למנות את השופט יוסף אלרון לנשיא בית המשפט העליון למשך שנה - נתקלה בהתנגדות השופטים, חברי לשכת עורכי הדין וח"כ קארין אלהרר ● ראש לשכת עורכי הדין: "הצעה שערורייתית והמשך ההפיכה המשטרית - לא נקבל אף תוצאה מלבד בחירתו של השופט יצחק עמית בהתאם לשיטת הסניוריטי הנהוגה"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' / צילום: אלכס קולומויסקי-ידיעות אחרונות

עזבו את היורדים מהארץ ותתחילו לדאוג מהכסף הענק שבורח מכאן

הישראלים מעבירים לקרנות הפנסיה החדשות כ-5 מיליארד שקל להשקעה מדי חודש, רובם המוחלט מוזרם לחו"ל ● ברמת החוסך, מתבקש לפזר סיכונים, אולם זו הסיבה המרכזית להיכחדות התעשייה הישראלית, ולכך שמי שקונה נייר בתל אביב עלול להיתקע איתו כשירצה למכור

הקשיים של זוגות ידועים בציבור בדרך להכרה / איור: גיל ג'יבלי

הקשיים המשפטיים של זוגות ידועים בציבור נערמים

פסיקות שניתנו לאחרונה מערערות על מצבם של הידועים בציבור, ולכל הפחות מציבות את זכויותיהם בסימן שאלה ● זוגות רבים נדרשים להוכיח את הסטטוס שלהם בפני רשויות כדי לקבל זכויות שנשואים מקבלים אוטומטית, כמו הנחה בארנונה, וכדי למצות אותן נתקלים בחומת ביורוקרטיה: "הכל תלוי בפקיד שנופלים עליו"

דירות חדשות / צילום: Shutterstock

עוד 110 אלף שקל לדירה: האזור המפתיע שהוביל בעליות המחירים

בהיעדר פעילות ממשלתית בתחום, הציבור לא מאמין שמחירי הדירות ירדו - וגם הריבית הגבוהה לא עוצרת אותו מלחזור לקנות דירות ● התוצאה - מחירי הדירות חזרו לעלות לאחר שב-2023 רשמו ירידה ● זהו המחוז שהוביל את עליית המחירים

יירוטים של ''כיפת מגן'' ימית מספינת סער 6 / צילום: דוברות משרד הביטחון

תוקפים את חיזבאללה מכיוון נוסף? האמצעים הימיים המתקדמים של ישראל

ישראל תקפה הלילה באופן חריג מהים בכפר ג'נאתא שבאזור צור בלבנון ● לפי דיווח בערוץ אל-ערביה הסעודי: בכיר בחיזבאללה חוסל בתקיפה, ומספר הפצועים עומד בין 10 ל-30 ● באילו אמצעים ימיים השתמשה ישראל ומהן היכולות הימיות של חיזבאללה? ● גלובס עושה סדר

כיכר המדינה. לב אזור הביקוש / צילום: באדיבות י.ח דמרי

כיכר המדינה בת"א עובר מתיחת פנים. כמה יעלו הדירות החדשות?

באיזור כיכר המדינה ניתנו בחמש השנים האחרונות 199 היתרים להתחדשות עירונית ● אייל כ"ץ, בעלי חברת תיווך: "יש התאוששות בשוק בעיקר בפרויקטים חדשים והרבה לקוחות מחפשים לשלם 10% עכשיו ו־90% בסוף, ולהוציא שלל הטבות מהיזמים"

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון / צילום: יונתן בלום (עיבוד: טלי בוגדנובסקי)

בדרך לקו האדום: מה צפוי בנתוני האינפלציה בישראל היום?

התחזיות למדד המחירים לצרכן בישראל לא ממש אופטימיות ● ההערכות הן שהמדד יעלה לקצב שנתי של 3.1%-3.2%, ובפעם הראשונה יעקוף את טווח היעד של בנק ישראל