באי כנס MADHEAD במהלך ההרצאות / צילום: תמר מצפי
מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD, שנערך הפעם בקונספט קצת אחר. כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל הגיעו לסטוקו בתל אביב, ועוד לפני תחילת האירוע יכלו להתנסות באיור AI על־ידי המאיירת ניצן ורבר.
הכנס נפתח בהרצאה של אלונה בר און, מו"ל גלובס, ולאחר מכן יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, הדגים מה הוא עושה בלילות - לומד ומתנסה בכל היכולות שהבינה המלאכותית היוצרת מעניקה לנו.
המשתתפים גם עברו סדנה מעשית בהובלת עדי מור־בירן ממיקרוסופט והדגמה של כלי בינה מלאכותית שיככבו במהפכה השיווקית הבאה בהובלת ענת הורביץ מגוגל.
המשתתפים נהנו מהרצאות נוספות בנושא - ומהופעה של המנטליסט ליאור סושרד, שעלה לבמה כחלק מהרצאה של סמנכ"ל השיווק והדיגיטל באל על, נדב חנין.
*** גילוי מלא: הכנס בשיתוף בנק הפועלים ובחסות אל על, קבוצת יפעת וסטטיסטה