גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

וול סטריט ננעלה בירידות קטנות; מחירי הקקאו בשיא כל הזמנים, "הרע עוד לפנינו"

נאסד"ק ירד ב-0.4% ● ביומה הראשון למסחר, הרשת החברתית של טראמפ זינקה בכ-16% ● רדיט זינקה ב-10%, טסלה בכ-3%, UPS מהשילה 8% ● בעקבות הסכם הפצה עם מקדונלד'ס, יצרנית הדונטס, קריספי קרים זינקה ב-40% ● ויקינג תרפיוטיקס עלתה בכ-16% לאחר שדיווחה על תוצאות טובות בניסוי לתרופת הרזייה

וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior
וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

 

22:03

לאחר שברוב יום המסחר נרשמו עליות שערים, וול סטריט ננעלה הלילה בירידות. מדד נאסד"ק ירד ב-0.4%, דאו ג'ונס ב-0.1% ו-S&P 500 ב-0.3%. 

מניות שריכזו עניין היום: ביומה הראשון למסחר, זינקה הרשת החברתית של דונלד טראמפ, Truth Social כבר ב-50% אך נסגרה בעליה שלבכ-15%. בעקבות הסכם הפצה עם מקדונלד'ס, יצרנית הדונטס, קריספי קרים זינקה ב-40%. ויקינג תרפיוטיקס עלתה בכ-16% לאחר שדיווחה על תוצאות טובות בניסוי לתרופת הרזייה. 

מניית UPS  ירדה בחדות, לאחר שבתחילת המסחר זינקה. היום קיימה החברה את "יום המשקיעים" השנתי והכריזה על אסטרטגיה חדשה ועל תחזית לשנת 2026 - הצעדים של החברה יטייבו את תהליכי האוטומציה ויפחיתו הוצאות, כך מקווים בחברה.

טסלה  עומדת להציע ללקוחותיה בארה"ב חודש חינם בשימוש טכנולוגיית ה-FSD Full Self-Driving. החברה מקדמת את הצעד הזה בתגובה לירידה בביקוש ועליה בתחרות. מחיר התוכנה הוא כ-12 אלף דולר.

21:19

ויקינג תרפיוטיקס מזנקת בכ-20% לאחר שדיווחה על תוצאות טובות בניסוי שערכה לתרופת ההרזייה בבליעה שלה. לפי החברה, תוצאות השלב הראשון שבחנו את בטיחות התרופה, הראו שמשקל הנבדקים ירד בכ-5% בתוך 28 ימים. בניסוי לא נרשמו ארועי בטיחות חריגים ותופעות הלוואי היו שוליות.

21:01

מחירי הקקאו זינקו היום לשיא כל הזמנים כשהחוזים העתידיים לחודש מאי הגיעו במשך היום ל-10,080 דולר לטון. המחיר יותר משילש את עצמו ב-12 החודשים האחרונים ועלה ב-129% מתחילת השנה. 

אלה חדשות רעות לצרכנים, אם יצרניות השוקולד ימשיכו לגלגל עליהם את העלויות או ימכרו חפיסות קטנות יותר או שיש בהן פחות שוקולד. חג הפסחא הקרב הוא תקופת שיא בצריכת שוקולד, והפער בין שוק הסחורות לשוק הקמעוני פירושו שעיקר ההשפעה על הקונים עוד לפנינו.

מנכ"ל הרשי, מישל באק אמר בשיחה עם CNBC כי לחברה יש אסטרטגיית גידור כנגד עליית המחיר, כך נכון גם לגבי יצרניות ממתקים אחרות והן לא גילגלו עדיין את המחיר אל הלקוחות, אבל "גם לכך יש גבול", אמר פאול ג'ולס, אנליסט סחורות בראבובנק. ולמרות זאת בנק ההשקעות  BNP Paribas הוריד את דרוג מניית הרשי  ל"נטורל" מ"קניה" בעקבות זאת. 

העולם חווה עתה את המשבר הגדול ביותר ביצור הקקאו מזה 60 שנה, עיקר הבעיה הוא בחוף השנהב ובגאנה, שם  מזג אוויר סוער ומחלות של היבול הותירו את התעשייה במצב בעייתי, שתי המדינות מייצרות כ-60% מכמות הקקאו. הצרכנים יחלו להרגיש את ההשפעה על מחירי השוקולד בתחילת 2025. ארגון הקקאו העולמי צופה למחסור של עד כדי 375 אלפי טונות, עליה של 405% לעומת השנה שעברה. "הרע עוד לפנינו", אמר ג'ולס. "מחירי הקקאו יהיו גבוהים לזמן מה כי אין פתרונות קלים לבעיות הללו". 

19:52

מניית UPS  יורדת בחדות, לאחר שבתחילת המסחר זינקה. היום קיימה החברה את "יום המשקיעים" השנתי והכריזה על אסטרטגיה חדשה ועל תחזית לשנת 2026 - הצעדים של החברה יטייבו את תהליכי האוטומציה ויפחיתו הוצאות, כך מקווים בחברה.

החברה גם הוסיפה ובישרה על שורה של צעדים שיביאו לגידול בנתח השוק ואף יוסיפו שווקים חדשים לחברה. החברה צופה הכנסות של 110-114 מיליארד דולר עד 2026. בשנת 2023 ירדו הכנסות החברה ל-91 מיליארד דולר.

18:56

בוול סטריט המדדים המרכזיים מתייצבים בעליות של כ-0.25%. הביטקוין שעלה בכ-60% מתחילת השנה נסחר כעת בירידה קלה של כ-0.5%, 69,700 דולר למטבע. 

המסחר בבורסות אירופה ננעל הערב בעליות שערים - מדד דאקס עלה ב-0.7%, קאק ב-0.4% ומדד הפוטסי הבריטי ב-0.2%. 

17:51

המסחר בוול סטריט מתנהל אחר הצהריים בעליות - נאסד"ק עולה ב-0.4%, דאו ג'ונס ו-S&P 500 עולים ב-0.3%. 

בעקבות נתונים מפתיעים של ההזמנות של מוצרים ברי קיימא ועליית מחירי הבתים בארה"ב - תשואת איגרת החוב האמריקאית לעשר שנים עולה ל-4.6%. 

מחיר הזהב זינק בחודש האחרון בכ-8%, בגולדמן סאקס מעריכים שמחירו ינסוק עד כדי 2,300 דולר לאונקיה עד סוף השנה. מחירו כעת עומד על כ-2,170 דולר. 

 16:54

 הרשת החברתית Reddit הגיעה לבורסת ניו יורק לפני כחמישה ימים, החברה הונפקה ב-34 דולר למניה ועתה היא מזנקת בכ-11% נוספים ונסחרת בכ-67 דולר למניה, כמעט כפול. 

מניית קריספי קרים מזנקת ב-27% לאחר שהחברה הגיעה להסכם עם מקדונלד'ס לפיו האחרונה תמכור את הדונאטס של קריספי בכל החנויות שלה בכל רחבי ארה"ב בתוך שנה וחצי. למקדונלד'ס יש כ-13,000 סניפים בארה"ב. 

קריספי חזרה להסחר בוול סטריט ב-2021 והמנייה לא המריאה מאז והיא נסחרת אפילו מתחת לשער ההנפקה. החברה הוקמה ב-1937 ומפעילה מעל 1,100 סניפים ב-26 מדינות ברחבי העולם. 

16:03

המסחר בוול סטריט מתנהל אחר הצהריים בעליות - נאסד"ק עולה ב-0.5%, דאו ג'ונס ב-0.1% ו-S&P 500 ב-0.3%. 

טסלה  עומדת להציע ללקוחותיה בארה"ב חודש חינם בשימוש טכנולוגיית ה-FSD Full Self-Driving. החברה מקדמת את הצעד הזה בתגובה לירידה בביקוש ועליה בתחרות. מחיר התוכנה ההוא כ-12 אלף דולר.

בנוסף לכך, לקוחות חדשים יהנו מהדרכה חינם בעת קבלת המכונית. "אף אחד לא יודע כמה טובה התוכנה הזאת", אמר מאסק באימייל לעובדים.

15:33

המסחר בוול סטריט נפתח אחר הצהריים במגמה חיובית - נאסד"ק עולה ב-0.4%, דאו ג'ונס ב-0.1% ו-S&P 500 ב-0.2%. 

חברת המדיה והטכנולוגיה של דונלד טראמפ, חברת האם של הרשת החברת Truth Social החלה להסחר היום תחת הסימול DJT לאחר שמוזגה לתוך הסאפק דיגיטל וורלד אקוויזישן, המנייה מזנקת כעת בכ-45%. 

שווי השוק של DWAC ועתה DJT כמעט ושולש השנה יעמוד בפתיחת המסחר על כ-7 מיליארד דולר, והשווי לטראמפ עצמו הוא כ-4 מיליארד דולר שיחזיק כ-78 מיליון מניות מתוך 135 מיליון המניות הנסחרות. את ההשקעה הזו יוכל טראמפ לממש רק בעוד כחצי שנה, כדי למכור חלק מהמניות או כדי ליטול הלוואה כנגדה יצטרך לבקש אישור הדירקטוריון, שבחלקו יאויש על ידי בנו וכמה מבכירי הממשל שעבדו איתו בעבר.

15:05

המדדים המרכזיים באירופה נסחרים בשעה זו במגמה חיובית. הדאקס עולה ב-0.7%, הקאק מוסיף לערכו 0.3% והפוטסי עולה ב-0.2%.

בארה"ב, החוזים העתידיים נסחרים במגמה חיובית.

מאקרו ארה"ב: הזמנות מוצרים ברי קיימא עלו בחודש פברואר ב-1.4% בקצב חודשי - מעל התחזיות המוקדמות.

12:38

המגמה המעורבת באירופה נמשכת. הדאקס עולה ב-0.5%, הקאק מוסיף לערכו 0.2% והפוטסי נסחר סביב רמות הבסיס.

מניית אוקאדו  מזנקת בחדות לאחר שדיווחה על עלייה של 10.6% בהכנסות חטיבת הקמעונאות שלה ברבעון הראשון של השנה, בהשוואה לשנה הקודמת.

גם מניית אסוס קופצת בכ-9% למרות שהחברה דיווחה על ירידה משמעותית במכירות שלה בחצי השנה האחרונה. עם זאת, החברה דיווחה על שיפור בתזרים המזומנים שלה. 

10:33

בורסות אירופה נסחרות לפי שעה במגמה מעורבת. הדאקס נסחר סביב רמות הבסיס, הקאק נסחר במגמה דומה והפוטסי משיל מערכו 0.2%.

החוזים העתידיים בארה"ב נסחרים לפי שעה במגמה חיובית.

08:36

הבוקר באסיה, המדדים המובילים נסחרים לפי שעה במגמה חיובית. הניקיי נסחר סביב רמות הבסיס, ההנג סנג עולה ב-1.3%, בורסת שנגחאי מוסיפה כ-0.2% ומדד הקוספי עולה ב-0.7%.

החוזים העתידיים בארה"ב נסחרים לפי שעה במגמה חיובית.

אמש (ב'), נרשמו ירידות קלות בנעילה בוול סטריט. הנאסד"ק ירד ב-0.3%, הדאו ג'ונס ירד ב-0.4% וה-S&P 500 ב-0.3%.

מניית דיגיטל וורלד אקוויזישן  זינקה אמש בכ-35%. חברת הספאק, שעתידה להתמזג בקרוב עם הרשת החברתית של דונלד טראמפ לאחר שבעלי המניות אישרו את העסקה בשבוע שעבר, מחכה לאישור הסופי של הרגולטור. היום צפוי להתקיים יום המסחר הראשון וכשתחל להיסחר ישתנה טיקר המניה ל-DJT, ראשי התיבות של דונלד טראמפ.

הבכירה שעזבה את מטא כדי למצוא לאנבידיה מנוע צמיחה חדש 

אפל  מרכזת עניין הבוקר לאחר שבחברת שירותי הפיננסים - Wedbush Securities, ציינו כי אפל יכולה להכפיל את מכירות הסמארטפונים בסין למרות הירידה שרשמה במכירות האייפון והתחרות הקשה. כזכור, אפל דיווחה על צניחה של 24% במכירות האייפון בסין בששת השבועות הראשונים של 2024. 

להערכתם, "הכל מתחיל באישור מחדש של נוכחות אפל בסין". עוד הם מציינים כי אפל יכולה להתגבר על האתגרים בסין לרבות סביבת המאקרו הקשה יחד עם התחרות מול Huawei, לפני השקת האייפון 16. 

ביום שישי האחרון, שר המסחר של סין וואנג וונטאו נפגש עם מנכ"ל אפל טים קוק ביום והדגיש שמדינתו טומנת בחובה הזדמנויות עבור אפל כמו גם לחברות אחרות, וביקש מיצרנית האייפון להמשיך לבנות את עסקיה בסין ל"פיתוח משותף".

בשוק החוב האמריקאי, תשואות האג"ח הממשלתיות נסחרות הבוקר במגמה מעורבת. התשואה על אג"ח ארה"ב ל-10 שנים נסחרת סביב 4.24% והתשואה על אג"ח לשנתיים עומדת על 4.59%.

מחירי הנפט עולים הבוקר בכ-0.1%, כשהנפט האמריקאי נסחר ב-82 דולר לחבית ומחיר הנפט מסוג ברנט עמד על 86.2 דולר.

מחיר הביטקוין מזנק הבוקר ב-5% ל-70,430 דולרים.

בנק ההשקעות גולדמן זאקס פרסם מספר תרחישים עתידיים לגבי כיוונו של מדד ה-S&P 500. בבנק מציינים כי קיים תרחיש שבו המדד יעלה ב-15% וישנם אסטרטגים בבנק שטוענים שהמדד עשוי לסיים את שנת 2024 ברמה של 6,000 נקודות. בגולדמן זאקס מדגישים כי התחזית שלהם תלויה במניות הביג טק שלהערכתם, קיימת סבירות גבוהה שימשיכו להציג פיתוחים ותוצאות חזקות וכי על פי ההערכות השווי הן עדיין רחוקות מטריטוריית בועה. 

במקביל, בבנק ההשקעות מזהירים כי קיים גם חשש שהמדד יירד לרמה של 4,500 במידה וענקיות הטכנולוגיה לא יעמדו בציפיות הצמיחה של השוק. 

קוק התייחס לדברים וציין שסין הייתה שותפה מכרעת בשרשרת האספקה ​​של אפל וכי החברה מתכננת להגדיל את ההשקעות במדינה בטווח הארוך. בשבוע שעבר, קוק פתח את חנות הדגל החדשה של אפל בשנגחאי ביום חמישי ונפגש עם ספקים מרכזיים בסין, על פי CNBC.

עוד כתבות

רה''מ בנימין נתניהו / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

ההצעה החדשה: 20 חטופים תמורת חזרה לצפון

גורם בכיר בממשל ביידן: יש עסקה על השולחן, בקרוב נדע יותר ● בכיר בזרוע המדינית של חמאס ל-AP: נניח את נשקנו אם תקום מדינה פלסטינית בגבולות 67' • צה"ל תקף הלילה מטרות חיזבאללה במרחב מרון א-ראס • דובר צה"ל: סרטון החטוף מהשבי - קריאה דחופה לפעולה • עדכונים שוטפים

משרדי גוגל / צילום: Shutterstock

בדרך לשווי של שני טריליון דולר: זו המנצחת הגדולה של עונת הדוחות

גוגל הפתיעה לטובה בדוחות, מה שהוביל לזינוק חד בשווי המניה - החברה צפויה להגיע לשווי שוק של שני טריליון דולר, ולעקוף את אנבידיה ● בנוסף, החברה הכריזה לראשונה על חלוקת דיבידנד רבעוני ● "השוק פחד נורא מזה שגוגל תצטרך להגדיל את ההשקעה שלה ללא צמצום ממשי בהוצאות", אומר גורם בשוק

השופט איתן אורנשטיין / צילום: דוברות בתי המשפט

פסק הבורר של אורנשטיין בתיק גרטנר נגד גרטלר נחשף. כל הפרטים

מאבק משפטי בן 14 שנה בין האחים משה ומנדי גרטנר למיליארדר דן גרטלר הוכרע בפסק בוררות של השופט בדימוס איתן אורנשטיין ● לגלובס נודע כי 95% מהתביעה של האחים גרטנר נדחתה • ערב החג ביקש גרטלר לפסול את אורנשטיין מתפקידו כבורר בתיק, אך נדחה ● הטענות לתרמית ומצגי השווא שטענו האחים נדחו

תחנת אוטובוס. מדלגים על תחנות או כלל לא מגיעים / צילום: איל יצהר

על חשבון הנוסעים: השיטה המעוותת שמקפיצה את רווחי חברות התחבורה

הסבסוד הממשלתי של נסיעות אוטובוסים גדל עם השנים, אך בשטח לא תמיד מורגש שיפור בשירות ● אחת הסיבות המרכזיות טמונה בבחירת המפעילות במכרזים לפי פרמטר של מחיר ● כעת, נוכח "המרוץ לתחתית" שמדרדר את איכות התחבורה הציבורית, גוברת הדרישה לשינוי המנגנון

הפרויקט במתחם כנרית. האכלוס רחוק / הדמיה: מתוך אתר החברה

הסיפור הלא ייאמן על 40 דירות יוקרה במגדל בתל אביב שעומדות ריקות

40 דירות חדשות ונוצצות ממתינות לאכלוס באחד המגדלים היוקרתיים של תל אביב, אבל צפויות להישאר ריקות עוד תקופה ארוכה ● ההתעקשות על דיור בר השגה במתחם תקעה את המדינה עם עשרות דירות שמי בכלל יכול להרשות לעצמו

מערכת הספיידר של רפאל / צילום: רפאל

הפגישה באתונה, החשש מטורקיה ומערכות ההגנה שיוון רוצה מישראל

מערכת ההגנה האווירית "ספיידר" של רפאל מספקת פתרונות הגנה אווירית בטווחים שונים, לרבות מל"טים וטילים בליסטיים לטווחים קצרים ● ההתעניינות מצידה של יוון במערכת הגיעה לאחר שארה"ב הודיעה לאתונה כי אושרה להם מכירת 40 מטוסי קרב מדגם F-35

אייל בן סימון, מנכ''ל הפניקס / צילום: יחצ ענבל מרמרי

הכללים השתנו, עכשיו דרוש רוכש: האם הפניקס תהפוך לחברה ללא גרעין שליטה

הקרנות סנטרברידג' וגלטין פוינט, בעלות השליטה בהפניקס, סיכמו עם הרגולטור על מתווה למכירת רוב מניותיהן בתוך שנתיים שיהפוך את חברת הביטוח הגדולה בישראל לחברה ללא גרעין שליטה ● המשמעות: כוחם של היו"ר והמנכ"ל יתחזק עוד יותר

מנכ''ל מקורות עמית לנג ומנכ''ל איגודן דודו מחלב / צילום: מקורות

מקורות ואיגודן יקימו מרכז מחקר וחדשנות לאומי לתחומי המים

המרכז יוקם בחממה הטכנולוגית של איגודן שתוקם באזור ראשון לציון על פני שטח של כ-2 דונם ותכלול מעבדות, חדרי הדרכה וחממת מחקר לחוקרים מהאקדמיה ומהשוק הפרטי

אזרבייג'אן איירליינס / צילום: Shutterstock

הכירו את חברת התעופה שרוצה להטיס אתכם במקום אלה שברחו

אזרבייג'ן איירליינס (AZAL), חברת התעופה הלאומית של אחת מידידותיה הקרובות ביותר של ישראל, מראה שהיא כאן כדי להישאר ● "בחודשי הקיץ נעלה את תדירות הטיסות, בין יוני לספטמבר AZAL תפעיל 11 טיסות בשבוע", אומר בני קורמאייב, נציג החברה בארץ

צילומים: שלומי יוסף, עמית שאבי (ידיעות אחרונות), עיבוד: גלובס

2,800 שקל לשעה, תיקים מתוקשרים ותיבת פנדורה: החיים החדשים של השופט שבמחלוקת

הדיל שהוביל למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב שב לאחרונה לרדוף את השופט בדימוס איתן אורנשטיין ● גלובס צולל לנבכי הקריירה החדשה שאימץ לעצמו כבורר–על, לחמ"ל שהקים כדי להתמודד עם ההקלטות המביכות ולשאלה המרחפת מעל לכל - איך תשפיע הפרשה על עתידו המקצועי?

"מדינה קטנה, הגנה אדירה": בעולם עדיין מתפעלים מישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: נשיא סוריה בשאר אסד מנסה לשדר עסקים כרגיל, איראן ממשיכה לפתח את תוכנית הגרעין, בכירה בריטית קוראת לממלכה ללמוד מירושלים כיצד מפתחים מערך הגנה ראוי, ואונר"א שחלק מאנשיה התגלו כטרוריסטים באה בטענות לישראל ● כותרות העיתונים בעולם

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Daniel Cole, Toby Melville)

״הטיסות יוצאות״, מכריז סונאק, ומוכן לגרש את המהגרים

מנהיג השמאל הקיצוני בצרפת "יודע את ההבדל בין יהודי לבין צלף של צה"ל" ● טראמפ מרשה לקונגרס לסייע לאוקראינה ● "הטיסות יוצאות", מכריז ראש ממשלת בריטניה, ומוכן לגרש מהגרים ● טסלה מאבדת את הדמוקרטים ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם

הדולר מתחזק בחדות מול השקל

הדולר בשיא של חמישה חודשים אל מול השקל. מהן הסיבות?

השקל נחלש בחדות הן מול הדולר והן מול האירו ● הכלכלנים הבכירים מסבירים כי מעבר למתיחות הגיאופוליטית מול איראן ולצד ההסלמה בצפון, גם גורמים בינלאומיים תורמים להיחלשות המטבע המקומי

חברת הייעוץ מקינזי / צילום: Shutterstock, T. Schneider

בגלל פרשת האופיואידים: מקינזי תחת חקירה פלילית בארה"ב

משרד המשפטים בארה"ב חוקר את העצות שנתנה מקינזי ליצרניות אוקסיקונטין ומוצרי אופיואידים אחרים

מארק צוקרברג / אילוסטרציה: גלובס

הסיבות לצניחה של מניית מטא למרות תוצאות חזקות, והחשש מאפקט דומינו שיגיע עד לגוגל

מטא אכזבה בגדול את המשקיעים עם תחזית פושרת לרבעון הבא, למרות שהכתה את התחזיות בשורת הרווח וההכנסות ● אוראל לוי, מור קרנות נאמנות: "השוק חושש שטרנד ה-AI לא מצליח לייצר הכנסות" ● וגם: למה אחרי פרסום הדוח של מטא צנחה מניית אלפאבית במסחר המאוחר ומי עוד צפוי להיפגע מאפקט הדומינו?

רצפת המסחר בבורסת וול סטריט / צילום: ap, Richard Drew

הבורסה האמריקאית בדרך למטה? זה מה שחושבים בבנקים הגדולים

הימים האחרונים בבורסה האמריקאית אופיינו בתנודתיות גבוהה - ירידות חדות שהתחלפו בעליות מרשימות ● בסיטיבנק, ג'יי. פי מורגן וגולדמן זאקס מספקים תחזיות סותרות לגבי ההמשך ● וגם: הסיבות לרכבת ההרים והכיוון של הבורסה בתל אביב

ח'ליל אל-חיה, בכיר בזרוע המדינית של חמאס שלקח חלק במשא ומתן לעסקה, במהלך ראיון לסוכנות הידיעות AP / צילום: Associated Press, Khalil Hamra

חמאס: "קיבלנו את ההצעה של ישראל להפסקת אש - נבחן אותה ונעביר את תשובתנו"

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב: "יש מומנטום חדש בשיחות המו"מ" ● פיגוע דקירה ברמלה: צעירה נפצעה קשה, המחבל נוטרל ● צה"ל תקף מבנים צבאיים ששהו בהם מחבלים של חיזבאללה בדרום לבנון ● כ-30 שיגורים זוהו לכיוון מרחב החרמון, חלקם יורטו בידי כיפת ברזל. אין נפגעים ● עדכונים שוטפים

וול סטריט / צילום: Unsplash, Roberto Júnior

מסחר מסביב לשעון? בוול סטריט שוקלים שינוי קיצוני

בורסת ניו יורק שלחה סקר לסוחרים בנושא מפתיע במיוחד ● על פי דיווח בפייננשל טיימס, הבורסה בדקה מה דעתם על מסחר מסביב לשעון - 24/7, או 24 שעות בשבוע המסחר ● ומי מציע את זה כבר היום?

גיל שויד / צילום: כדיה לוי

צ'ק פוינט הציגה דוח חזק; אך התחזית מאכזבת

צ'ק פוינט עקפה את תחזיות האנליסטים בשורת הרווח וההכנסות ● החברה מפספסת את צפי האנליסטים לרבעון השני של השנה והמניה יורדת ● בחברה עדיין מחפשים מנכ"ל חדש שיחליף את גיל שויד

סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל גוגל / צילום: Associated Press, Tsering Topgyal

גוגל את היכתה את הציפיות ותחלק לראשונה דיבידנד; המניה מזנקת ב-13% במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו הרבה מעל הציפיות, 80 מיליארד דולר לעומת צפי של 78.6 מיליארד ● הרווח היה 1.89 דולר למניה, ב-20% מעל הצפי ● החברה תחלק לראשונה בתולדותיה דיבידנד ותבצע רכישה חוזרת של מניות