גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

HUBLOT מציג - עולם של שיתופי פעולה מגוונים ומבט לעתיד

על שגריריו של מותג השעונים היוקרתי נמנים בין היתר כוכבי ספורט כגון קיליאן אמבפה, יוסיין בולט וגם המנטליסט ליאור סושרד, המייצגים את החזון שלו: ליצור שעונים ייחודיים, המשלבים בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב מרהיב ● ערכי הליבה של המותג - חדשנות, נועזות, דיוק וחשיבה על המחר - מקודמים באמצעות שיתופי פעולה עם עולמות הכדורגל והאמנות וכן במחויבות לסביבה

צילום: HUBLOT
צילום: HUBLOT

הכתבה בשיתוף רולטיים

מותג השעונים היוקרתי HUBLOT (הובלו) ידוע לא רק בעיצוביו החדשניים ובחומרי הגלם הייחודיים שלו, אלא גם ברשימת השגרירים המרשימה שלו. שגרירים אלו, מסבירים בחברת רולטיים, היבואנית הבלעדית של הובלו בישראל, מייצגים את ערכי המותג: חדשנות, נועזות, דיוק ופתיחות לעתיד.

כל אחד מהשגרירים הללו מביא עמו סיפור אישי ייחודי ותכונות אופי מעוררות השראה. יחד הם יוצרים קבוצה מגוונת ומעניינת, המשקפת את ערכי הליבה של הובלו. הבחירה בשגרירים אלו אינה מקרית. כיצרנית, הובלו מחפשת שגרירים אשר מייצגים את החזון שלה: ליצור שעונים ייחודיים וחדשניים, המשלבים בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב מרהיב. שגרירים אלו תורמים רבות לחיזוק המותג ולקידום מוצריו ברחבי העולם.

על שגרירי המותג נמנים: קיליאן אמבפה, כוכב הכדורגל הצרפתי הידוע בכישרונו יוצא
הדופן ובחוש האופנתי שלו; נובאק דג'וקוביץ' מגדולי הטניסאים בכל הזמנים; די ג'יי סנייק, המוזיקאי האמריקאי, הידוע ביצירתיות פורצת הדרך שלו ובחוש הומור שנון; אגדות כדורגל כגון פלה ומראדונה (שהלכו לעולמם); וכן יוסיין בולט, האצן הג'מייקני האדיר ודפש מוד, אחת מהלהקות הבריטיות הגדולות בעולם.

אל הרשימה המפוארת הזו הצליחה רולטיים גם להכניס שגריר נוצץ משלה - ליאור סושרד. אמן החושים הישראלי, נבחר בשנת 2021 לשמש כשגריר בינלאומי של הובלו. סושרד, מסבירים אנשי המותג, מביא עמו עולם של קסם, יצירתיות ודמיון. הבחירה בו משקפת את רצונו של המותג להרחיב קהל ולפנות לדור חדש של חובבי שעונים.

צילום: עדי אורני

רשימת השגרירים המרשימה של הובלו היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של המותג; שגרירים אלו, ביניהם סושרד, מייצגים, כאמור, את ערכי הליבה של הובלו ומסייעים להגיע לקהל רחב ומגוון.

חשיפה דרך המגרש

בד בבד בשנים האחרונות, חברת הובלו חיזקה את הקשר שלה עם עולם הכדורגל דרך שיתופי פעולה פורצי דרך עם פיפ"א ואופ"א, קבוצות פאר אירופאיות, שחקנים מהטופ העולמי ואירועים מובילים.

כך למשל, הובלו היא שותפה רשמית של פיפ"א ואופ"א מאז 2010 . במסגרת שיתוף הפעולה, הובלו בראש ובראשונה נחשבת למודדת הזמנים הראשית של המונדיאל והיורו (Official Time Keeper) ובעקבות זאת גם מעצבת ומייצרת את השעונים הרשמיים של טורניר גביע העולם בכדורגל והיורו. בנוסף מתקיימים גם שיתופי פעולה עם מועדוני כדורגל מובילים: להובלו הסכמי חסות עם יובנטוס, ובעבר היו כאלו גם עם מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, באיירן מינכן ועוד. במסגרת שיתופי הפעולה הללו הובלו מעצבת ומייצרת שעונים מיוחדים עבור שחקני הקבוצות ואוהדיהן. כפי שצויין, לחברה גם הסכמי חסות עם שחקני כדורגל מפורסמים רבים ועוד. שחקנים אלו משמשים כשגרירים של המותג ומקדמים את מוצריו ברחבי העולם.

יונתן וינר, מנהל מותגי היוקרה של קבוצת רולטיים מציין כי שיתופי הפעולה הללו מעניקים להובלו חשיפה אדירה לקהל בינלאומי רחב, הן בשיתוף HUBLOT דרך אירועי ספורט מרכזיים והן דרך שחקני כדורגל פופולריים. הם מחזקים את תדמיתו של הובלו כמותג חדשני, נועז המוכן לקחת סיכונים. וכן תורמים להגדלת המכירות של שעוני הובלו,
הן בקרב אוהדי כדורגל והן בקרב חובבי שעוני יוקרה. הובלו צפויה להמשיך ולחזק את הקשר שלה עם עולם הכדורגל בשנים הקרובות. דוגמה לכך, הינה השעון החכם שהובלו ייצרה בתחילה עבור שופטי הכדורגל לשימוש בעת המשחקים, שלאחר מכן שווק לקהל הרחב. עיצוב השעון המדובר זהה לזה של שעון מכאני, אך הוא דיגיטלי לחלוטין ומבוסס על מערכת הפעלה של אנדרואיד.

 

בין שעון לאמנות

הובלו פונה גם לעולם האמנות ולה שיתופי פעולה מרתקים עם אמנים ומוסדות אמנות מובילים.

בשנת 2022, למשל, הובלו שיתפה פעולה עם האמן היפני Takashi Murakami (טקאשי מוראקמי) ליצירת סדרת שעונים ייחודית. שעונים אלו, שעוצבו בסגנונו הייחודי של מוראקמי, הפכו לפריטי אספנות מבוקשים. שיתוף פעולה נוסף נרשם עם האמן האמריקאי Shepard Fairey (שפארד פייראי) בשנת 2018 ליצירת סדרת שעונים ייחודית. שעונים אלו, שעוצבו בהשראת עבודותיו הפוליטיות של פייראי, עוררו עניין רב בקרב חובבי אמנות ושעונים. הובלו גם חברה לאמן הצרפתי המצליח Richard Orlinski (ריצ'ארד אורלינסקי) וסדרת השעונים שעוצבה ע"י האמן נחשבת לאחת מסדרות המצליחות ביותר של המותג.

כמו כן, הובלו מקפידה לתמוך במוזיאונים מובילים לאמנות ברחבי העולם, ביניהם הלובר בפריז, הטייט מודרן בלונדון והגוגנהיים בניו יורק. שיתופי הפעולה הללו תורמים רבות
לחדשנות המותג, חיזוק תדמיתו והרחבת הקהל שלו.

הכיוון ירוק ומתקדם

ערך נוסף שאותו בחרו בהובלו לקדם ולעמוד מאחוריו הוא מחויבות לסביבה. אנשי המותג מפנים מבטם קדימה ומחפשים דרכים לשלב את היוקרה שלו עם מחויבות סביבתית. הם מסבירים כי החיבור המדובר מייצר להובלו תדמית כמותג יוקרתי ועם זאת בעל אחריות חברתית. כמו כן, הוא מושך קהל צעיר יותר, שמודע יותר לנושאים סביבתיים ומעדיף מוצרים של מותגים הפועלים למען הסביבה. בנוסף, החיפוש אחר חומרים ידידותיים לסביבה 'דוחף' את הובלו לפתח טכנולוגיות ייצור חדשניות ומתקדמות.

המגמה הירוקה והמקיימת בהובלו מתבטאת בכמה וכמה אופנים: בשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה - בחלק מדגמי המותג משולבים חומרים ממוחזרים כגון רצועות שעון מבקבוקים ממוחזרים וניילון שנאסף מהאוקיינוסים; בבחירה בשגרירים ירוקים, המגלמים לא רק הצלחה בתחומם, אלא גם מחויבות לסביבה. דוגמה לכך היא ליאור סושרד, אשר ידוע בפעילותו למען איכות הסביבה. וכן בתמיכה בארגוני סביבה: להובלו שיתוף פעולה עם קווין פיטרסון, מייסד הארגון SORAI, התומך בשמירה על קהילת הקרנפים באפריקה. למותג שעון במהדורה מוגבלת שרווחיו נתרמו לארגון זה.

הצעדים הסביבתיים של הובלו עדיין בחיתוליהם, אך מסמנים כיוון ברור - של המשך קידום יוזמות שכאלו בעתיד, שיתבטא בין היתר: בפיתוח שעונים ידידותיים לסביבה לחלוטין - שעונים המיוצרים מחומרים ממוחזרים ב-100% ובעלי צריכת אנרגיה נמוכה; בשקיפות בשרשרת האספקה - חשיפת מקורות חומרי הגלם והבטחת ייצור בר קיימא בכל שלבי הייצור; ובתמיכה בחינוך סביבתי - שיתוף פעולה עם מוסדות חינוך לקידום המודעות
לנושאים סביבתיים בקרב הדור הצעיר.

בשורה התחתונה, מציין וינר, הובלו עושה צעדים משמעותיים בדרך לעתיד יוקרתי וירוק יותר. היוזמות ושיתופי הפעולה שלה לשימור הסביבה מחזקים את תדמיתה, מושכים קהל
חדש ומעודדים פיתוח טכנולוגי. צעדים אלו הם הכרחיים עבור מותג יוקרה בעולם המודרני, ויהיה מעניין לראות כיצד הובלו תמשיך לפתח את המחויבות הסביבתית שלה בעתיד.

*למותג שעוני הובלו חנות בוטיק יוקרתית בקניון Fashion TLV בתל אביב. הבוטיק מעניק את חוויית הקניה האולטימטיבית עבור שעון יוקרה; תמצאו בו מבחר שעונים גדול ביותר, כולל שעונים מיוחדים ובמהדורות מוגבלות, לצד צוות מכירות מקצועי ושירותי.

עוד כתבות

קמפיין freeTV / צילום: צילום מסך

ב־freeTV לא חושפים את מספר הלקוחות, אבל משקיעים 2 מיליון בקמפיין בכיכובם

הקמפיין של מיזם הסטרימינג מתברג במקום השני בזכירות, ובמקום האחרון באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה ● הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות, בית ההשקעות מיטב חוזר למסך עם עוד פרסומת בהובלת כוכב "חברים"

שלומי ויוסי אמיר / צילום: יח''צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

טלטלה נוספת בשופרסל: היו"ר שפירא צפוי לפרוש בשל לחצי משרד הבריאות

שפירא טרם הגיש את התפטרותו, אך בבי"ח איכלוב אישרו שכך יעשה בקרוב ● מנכ"ל משרד הבריאות: "הציפייה הציבורית היא שמנהל בכיר בדרגתו של פרופ' שפירא יקדיש את מרב זמנו ומרצו למשרתו הבכירה"

גרינפלד אורי / צילום: איל יצהר

הכלכלן והאסטרטג אורי גרינפלד מצטרף לקבוצת אגם לידרים

גרינפלד, כיהן בתפקיד האסטרטג הראשי של פסגות במשך כעשור ● גרינפלד: "זוהי דרך חדשה ומבטיחה עבורי, אגם לידרים בעלת מוניטין רב שנים בתחום הפנסיוני והפיננסי"

מטוס של וויז אייר / צילום: Shutterstock, Petr Leczo

חברת הלואו קוסט היחידה שפועלת כעת בישראל מבטלת טיסות

וויזאייר מבטלת טיסות מישראל למספר יעדים קרובים ● חברת הלואו קוסט ההונגרית לא הודיעה רשמית על ביטול הטיסות - אך בשעות האחרונות נוסעים התבשרו על ביטולים לטיסות לאיי יוון וליעדים קרובים נוספים ● רינאייר צפויה לחזור עם פתיחת טרמינל 1, ואיזי ג'ט רק בסוף עונת הקיץ הקרובה

מטוס ''יום הדין'' האמריקאי E-4B / צילום: Reuters, Karolis Kavolelis

בסכום של 13 מיליארד דולר: הכירו את מטוסי "יום הדין" החדשים של ארה"ב

חיל האוויר האמריקאי חתם על עסקה בשווי 13 מיליארד דולר תמורת בניית מטוסי פיקוד ושליטה חדשים למלחמה גרעינית, שיחליפו את מטוסי "יום הדין" מדגם E-4B ● משמרות המהפכה הציגו מל"ט מתאבד שנראה כמו העתק מוחלט של חימוש רוסי ● ואלביט מכרה למדינה זרה מערכת הגנה אווירית מפני כטב"מים ● השבוע בתעשיות הביטחוניות

וול סטריט / צילום: Unsplash, lo lo

נעילה ירוקה בוול סטריט; מניות המכוניות הסיניות זינקו, אקספנג ב-17%

נאסד"ק עלה ב-1.5%, הדאו ב-0.8% ● שיא במשיכות כספים מקרנות הביטקוין ● קוואלקום זינקה ב-10%, אנבידיה ב-3% ● גוגל שוב מפטרת עובדים ● ישראליות: רדקום זינקה ב-8%, היפו צללה ב-13% ● מחר דוח התעסוקה בארה"ב ● וגם, בוול סטריט מתחילים לערער על האסטרטגיה "Sell in May and go away"

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, חומרים: Shutterstock, הטוויטר של סם אלטמן

"רעידת אדמה": מי עומד מאחורי צ'אט ה-AI שמטריף את הרשת

מודל בינה מלאכותית אנונימי צץ ברשת וגרר חרושת שמועות לגבי העומדים מאחוריו ● המומחים נלהבים מיכולותיו, בהן התמודדות עם שאילתות שמודלים אחרים מתקשים איתן ● ההשערות בענף: זו הכנת קרקע לשיתוף פעולה בין OpenAI לאפל או "הטרלה" של אילון מאסק

מתחם המחאה הפרו-פלסטיני ב-UCLA / צילום: לביא לוי

סטודנטים מאוניברסיטת UCLA: "קראו לי יהודי מלוכלך וירקו עלי. לא אשאר בארה"ב"

בעקבות העימותים האלימים בין סטודנטים יהודים למוחים הפרו-פלסטינים באוניברסיטת UCLA, הסטודנטים מחשבים את דרכם מחדש ● המאהל בינתיים פונה אך הם חוששים: המוחים ינסו לחזור

נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן / צילום: Reuters, AHMAD AL-RUBAYE

לאחר חשיפת גלובס: בלומברג מדווחת כי טורקיה עוצרת לחלוטין את קשרי המסחר עם ישראל

בבלומברג דיווחו כי עדיין לא מדובר באישור רשמי, אלא בדיווח של גורמים טורקיים ● מוקדם יותר היום נחשף בגלובס כי בנמלי טורקיה כבר החלו לאסור על יצוא סחורות לנמלי חיפה ואשדוד באופן גורף ● בנוסף, חברת התעופה הטורקית MNG מפסיקה לייבא מטענים לישראל

פיצה פפרוני של ''פיצה אולה'' / צילום: מרב סריג

אחת הפיצות הטובות בארץ מסתתרת בחצר משפחה בעספיא

בימי שישי, בשיטת "עד שנגמר הבצק", מנפיק טאבון העצים של משפחת עלו פיצות נאפוליטניות נהדרות ● גם הנקניקים מיוצרים במקום

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Shakh Aivazov, Jacquelyn Martin)

ביידן צולל לשפל חדש, והמוני גיאורגים יוצאים לרחובות להתנגד ל׳חוק הרוסי׳

ג'ו ביידן מוסיף לשקוע ● הריבית בארה"ב לא תרד, והמשכנתאות יעלו ● גיאורגיה לוחמת נגד מהפכה משפטית ● פדרו סאנצ'ס עושה בית ספר לראשי ממשלות, ופקיסטן אומרת למשתמטי מס: אין כרטיס SIM בלי מסים

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: Associated Press, Noah Berger,

מכירות האייפונים צנחו, אז למה המשקיעים מרוצים?

הבייבאק הוא הבעת אמון של אפל בעצמה ● למרות ההכנסות הנמוכות, החברה עקפה את צפי האנליסטים, ולמשקיעים יש לא מעט סיבות להיות מרוצים ● ומה צפוי בבינה המלאכותית ● 5 הערות על דוחות אפל

אאודי Q4 / צילום: יח''צ

החל מ-320 אלף שקל: לגרסה הזו של אאודי מחכה תחרות קשה

הקרוס–אובר המשפחתי של אאודי סוגר פערים חיוניים בתחום הביצועים והטווח, ושומר על תמחור סביר ● אבל מצפה לו קרב קשה מול הגרסה הבכירה של טסלה Y ושלל הסיניות

פול אוסטר. ''סופרים לא יוצאים לפנסיה'' / צילום: Reuters, VINCENT WEST

על פול אוסטר, שהיופי שבמקריות העסיק אותו כל חייו

השבוע הלך לעולמו בגיל 77 הסופר היהודי-אמריקאי פול אוסטר ● אוסטר כתב ספרים שהפכו לרבי מכר ועוסקים באופן תכוף בצירופי מקרים ● כתיבתו נטועה בילדות קשה ואירועים מטלטלים ששינו את חייו

בית הנבחרים בוושינגטון / צילום: ap, Jacquelyn Martin

בית הנבחרים האמריקאי העביר את חוק האנטישמיות. מה הוא יכלול?

החוק עבר ברוב מוחץ, ואם יעבור גם בסנאט וייחתם ע"י הנשיא, חלק מן האמירות הנשמעות היום בקמפוסים בארה"ב נגד ישראל, יהפכו לעבירה פלילית ● גורמים אמריקאים רואים בקבלת החוק תגובה למהומות המתרחשות בימים אלה בקמפוסים ברחבי ארה"ב

מפגינים באוניברסיטת קליפורניה, השבוע / צילום: Reuters, Aude Guerrucci

ניצולי ה־7 באוקטובר תובעים את מובילי המחאות בקמפוסים בארה"ב: "זרוע של חמאס"

אזרחים ששרדו את הטבח ביישובי הדרום, הגישו השבוע לבית המשפט המחוזי בווירג'יניה תביעה נגד ארגוני המחאות בארה"ב, בטענה לקשר ביניהם לחמאס ● בין היתר, צוין כי ראשיהם היו חברים בארגוני טרור ואף הכינו מסמכי תעמולה נגד ישראל, בטרם התרחש הטבח

איתמר בן גביר משתתף בטקס יום הזיכרון בבאר שבע, שנה שעברה, לאחר שחלק מהמשפחות ביקשו שלא יגיע / צילום: Maya Alleruzzo (AP), עיבוד: טלי בוגדנובסקי

לשרים לא אכפת שנוכחותם לא רצויה בטקסי הזיכרון

אין לנו כלים להילחם גם על הכיס ● חברי הממשלה מתעקשים להגיע לאירועי הזיכרון ● וצה"ל חייב ללמוד לאמץ ביקורת חיצונית ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

מגרש מכוניות למכירה, נמל אשדוד / צילום: Shutterstock

צ'רי חדשה וחשמלית בדרך לישראל, והמסים מענף הרכב בשיא היסטורי

הסכום הממוצע של מס קנייה מרכב נוסעים חדש זינק ב-12.6% לעומת שנת 2022 ● מותג הפרימיום Exlantix של צ'רי בדרך לישראל, וכך גם הקרוסאובר של KGM הקוריאנית ● ועוד חדשות מענף הרכב

מאנגר ובאפט באסיפת משקיעים קודמת של ברקשייר האת'וויי / צילום: ap, Nati Harnik

"מעבר לעידן חדש": האסיפה השנתית של ברקשייר כבר לא תהיה אותו הדבר

משקיעים נערכים לתחושת "כיסא ריק" בכינוס השנתי של ענקית ההשקעות ברקשייר האת'וויי בשבת ● זאת לאחר שבנובמבר שעבר הלך לעולמו צ'רלי מאנגר, יד ימינו הוותיק של המנכ"ל והמשקיע האגדי וורן באפט ● המשתתפים יחפשו רמזים לעתיד הניהולי של ברקשייר

גבינת סקי של שטראוס. צפויה להתייקר בקרוב

גל העלאות המחירים נמשך: שטראוס וגד מייקרות את מוצרי החלב

אחרי תנובה וטרה, גם שטראוס מודיעה כעת על התייקרות בחלק ממוצרי החלב הלא מפוקחים בשיעור של כ-1.6% ● בין היתר מדובר על גבינת סקי, שמנת להקצפה וחלב יטבתה ● העלאת המחירים תיכנס לתוקף ב-19 במאי ● גם מחלבות גד הצטרפו לגל העלאות המחירים, והודיעו על העלאת מחירים בשיעור ממוצע של 3.5% החל מ-16 במאי