השלט של חברת מישורים / צילום: יחצ
1 שיווק 1
לפני כשלושה חודשים פגע טיל באזור המסחרי של בני ברק, ובניין ויטה של חברת מישורים ספג נזקים משמעותיים. לאחרונה, כחלק מתהליך השיפוץ והשיקום, בחברה בחרו לנצל את המצב למסר שיווקי, ולהציב על חזית הבניין שלט ענק: "אם הבניין שלנו עמד בפני טיל, הוא יכול לעמוד גם ביעדים שלכם".

2שיווק 2
בשבוע האחרון הפכה רשת am:pm תחנות אוטובוס נבחרות במרכז תל אביב ל"תחנות הצלה", שבהן שילבה זוגות גרביים אמיתיות באריזות כדור, המיועדות למי שאיתרע מזלו ונרטב מהגשם קצת יותר מדי. התחנות עוצבו עם שילוט אינטראקטיבי בצבע טורקיז בוהק, ובסך-הכול מדובר באלפי גרביים שחולקו חינם.

3 מינויים
שני אנקוריון מצטרפת לפירמת הייעוץ וראיית החשבון EY כראש מחלקת הייעוץ.

הילה ברון מונתה למנהלת השיווק של סודהסטרים ישראל. בשלוש השנים האחרונות שימשה כמנהלת שיווק מוצר ב-Believer (לשעבר Future Meat), העוסקת בפיתוח וייצור בשר מתורבת. קודם כן כיהנה כמנהלת קטגוריית הטעמים במטה סודהסטרים העולמי, שבסיסו בישראל.

מיטל אשבל מונתה לסמנכ"לית שיווק בינלאומית של OG BRAND, המחזיקה בפלטפורמת הקמעונאות המקוונת הישראלית OH!GLOW. מירי קופמן מונתה לסמנכ"לית שיווק ומנהלת פעילות אסיה.
4ישראל מתגייסת
תוכנית GoodJob של קבוצת "שכולו טוב" תסייע לנפגעי ה-7 באוקטובר מהדרום והעוטף (עד גיל 30) ומהמסיבות שהתקיימו באותו יום (ללא הגבלת גיל), למצוא עבודה ולחזור לשגרה ופיתוח קריירה.

התוכנית, בהובלת המנכ"ל עופר כהן, תספק למשתתפים כלים פרקטיים להשתלבות מחודשת בעבודה, לצד תמיכה מקצועית ורגשית במשך שנה. התוכנית היא חלק ממיזם "יובלים" של משרד הרווחה, ביטוח לאומי והג'וינט.