גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ביקשנו ממנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק לקבוע מה היה הטרנד המוביל בתשפ"ה (לא רק AI), ולבחור מה יהיה הטרנד המוביל בשנה הקרובה

תסביר לי מה זה טרנד%2A / צילום: Shutterstock
תסביר לי מה זה טרנד%2A / צילום: Shutterstock

●"נראה עלייה של וייב מרקטינג"

סימון מויאל, CyberArk

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: בשנת 2025 ראינו התפתחות מאסטרטגיית שיווק מבוסס לקוחות רחבה, להתמקדות ברמת דיוק גבוהה עוד יותר בתוך כל חשבון לקוח, תוך שימוש בדאטה וסיגנלים בזמן אמת - כדי לערב פרסונות ספציפיות בארגון, שהן דמויות מפתח בתהליך המכירה. הבינה המלאכותית עזרה לחבר בין קריאטיביות, כלים ונתונים - כדי להפוך את השיווק לאנושי יותר ומותאם אישית יותר".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "אני צופה עלייה של וייב מרקטינג. בדומה ל־vibe coding, זהו תחום שבו בינה מלאכותית תפיק קמפיינים שיווקיים ייחודיים בהתאמה אישית על בסיס פרומפטים שיוגדרו מראש. מנהל תיק לקוח יוכל לתפעל קמפיינים מותאמים אישית עבור כל לקוח בתחום ספציפי, ולהיעזר בסוכן בינה מלאכותית שיתאים בקלות את המסר, התוכן והקריאה לפעולה - על סמך נתונים ותוצאות צפויות".

סימון מויאל / צילום: יח''צ

"מותגים יכתבו את הסיפור של עצמם"

לירון סמדג'ה, למונייד

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "בשנה החולפת, הגבול שבין המותג לבין המדיה הטשטש. המותגים החכמים באמת לא רק קנו שטחי פרסום, הם הפכו להיות התוכן עצמו: השיקו פודקאסטים, סרטונים, מרץ', כחלק ממאמץ לבדר אותנו".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "בשנה הקרובה נראה מותגים נשענים עוד יותר על יצירת תרבות: במקום להפריע לסיפורים של אחרים - הם יכתבו את הסיפורים של עצמם. אנחנו נכנסים לשלב הבא של כלכלת תשומת הלב. כבר לא קשה ליצור תוכן, והאתגר האמיתי הוא להביא את הקהל".

לירון סמדג'ה / צילום: למונייד

"הקהילתיות צפויה להתחזק"

עדי אוראל, טרמינל X

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "השנה ראינו כיצד הכוח של משפיעניות בנכסים הדיגיטליים עלה שלב נוסף. לצד פעילות משמעותית של משפיעניות גדולות, המגיעות למיליוני עוקבים, בשנה האחרונה התפתח טרנד השקעה של חברות במשפיעניות קונספט קטנות, המובילות תחום מסוים. השילוב הזה איפשר להשיג חשיפה הוליסטית ברשתות".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "בזמן שכולם מדברים על AI, דווקא הקהילתיות צפויה להתחזק. החיבור האותנטי ותחושת השייכות הם הבסיס לקשר ולהיכרות עמוקה עם הצרכנים. אנחנו בטרמינל X מתכננים השנה לחזק עוד יותר את קהילת הצרכנים והצרכניות שלנו, כיוון שיש בכך ערך גדול עבורם וגם עבורנו כחברה".

עדי אוראל / צילום: דימה טליאנסקי

"יצירתיות שתורמת לתוצאות עסקיות"

הילה ברון, סודהסטרים ישראל

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "שנת 2025 סימנה קצוות מנוגדים בשיח השיווקי - בין ריאליזם לאסקפיזם. מצד אחד, מותגים בישראל נדרשו לגלות אמפתיה עמוקה למציאות לא פשוטה: אחריות, רגישות וחיבור אותנטי לחיים בצל מלחמה מתמשכת. מצד שני, דווקא בתוך האתגר נולדה מגמה מאזנת של אסקפיזם; שיווק ששם את רגעי השמחה, ההומור וההתרגשות בפרונט, ונתן לצרכנים אוויר לנשימה".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "בשנה הקרובה נראה מגמה שתעמיק את הקו של תשפ"ה, אך לא תסתפק בטון, אלא תמדוד ביצועים. Creative Performance יהפוך לשם המשחק: יצירתיות שנמדדת לא רק באימפקט, אלא תורמת בפועל לתוצאות עסקיות. בהשראת מארק ריטסון, שהציג בקאן את הפערים שבין זכירות, השקעה ואפקטיביות - מותגים יאמצו שפה קריאטיבית עקבית, זכירה ומדודה, ויציגו מהלכים שמבקשים להבטיח שהמסר מובהק ונקשר ישירות למותג".

הילה ברון / צילום: יח''צ

"כוח השיווק הוא השטח"

נדב חנין, אל על

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "בובה פרוותית עם אוזניים מחודדות, ויש שיאמרו עם חיוך קריפי, הוכיחה שגם השנה הטרנד השיווקי הבולט צמח מלמטה, מהשטח. אנשי השיווק יכולים להמשיך לתכנן, לבנות אסטרטגיה שיווקית, לדבר טכנולוגיה ולהלל את יכולות ה-AI, אבל בסוף מגיע משהו מלמטה וטורף את הקלפים, שולח אותנו לחפש בובה שרדפנו אחריה בכל העולם - עבורנו ועבור הילדים שלנו. כוח השיווק הוא השטח.

"פתיחת הקופסה הפכה לתוכן ויראלי וטרנדי לא פחות מהתוכן שלה. אבל את ההוכחה שהנישה יכולה להפוך לטרנד קיבלנו עוד קודם לכן, דרך הסחף של קראנץ' פיסטוק, סביב המחסור בשוק והנחשקות למוצר שהוא בסך הכול עוד טעם במקרר הארטיקים. המשותף לבובת הלבובו ולקראנץ' פיסטוק מתחיל ביכולת לדבר לקהל הצעיר אבל באותה מידה לייצר נחשקות וסקרנות גם אצל המבוגרים. החוויה לא נעצרת ברכישה, אלא ממשיכה לשחק תפקיד ברשתות החברתיות ובשיח.

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "לא אנחנו נקבע אותו. השטח, עם מעטפת התוכן בכל המדיות החברתיות, הוא שיקבע את הטירוף הבא - ולנו לא יישאר אלא ללכת עם הזרם".

נדב חנין / צילום: יח''צ

"הדגשת האותנטיות והפשטות"

הילה הרמולין רונן, ישראייר

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "שילוב של שיווק חברתי הרגיש למציאות, עם התייחסות ישירה למצב העכשווי ולחיזוק אוכלוסיות שנפגעו, לרבות אנשים עם מוגבלויות. המסרים התמקדו בחוסן, באחדות ובהבעת סולידריות - מתוך ההבנה שמותגים אינם פועלים בחלל ריק, אלא בלב הקהילה. גם אנחנו קידמנו מיזמים חברתיים בעולם התיירות לצד תיירות נגישה, כחלק מהחיבור לקהל הצרכנים שלנו".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "הדגשת האותנטיות והפשטות. בעולם רווי תכנים שייבנו על ידי בינה מלאכותית, אותנטיות תהווה יתרון תחרותי ותבליט מותגים אמיתיים מול רעשי הרקע. האותנטיות תחזק את נאמנות הלקוח לאורך זמן, ותביא להגדלת המכירות".

הילה הרמולין רונן / צילום: יח''צ

"התעצמות של שיווק מבוסס ערכים"

עינת יונגר כרמלי, ארקיע

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "חיזוק הישראליות בתקופה של אתגרים ומלחמה. מותגים הדגישו סנטימנט מקומי, וניסו להגדיר מחדש מהי זהות ישראלית. בענף התעופה האתגר כפול: חוסר ודאות מתמשך, מעבר בין שגרה לחירום וצורך מתמיד בגמישות וביצירתיות, לצד שמירה על מותג מאוזן בין ערכים, מחיר וניהול משבר".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "נמשיך לראות האצה בשימוש בכלי טכנולוגיה מתקדמים - מפרסונליזציה מבוססת דאטה ועד אוטומציה במסעות הלקוח, ליצירת חוויית שירות רציפה ואחידה. במקביל, מגמת השיווק מבוסס הערכים תתעצם: מותגים יידרשו להפגין אמינות, אחריות חברתית וחיבור לזהות הישראלית, ולתרגם זאת למהלכים קונקרטיים שיחזקו את האמון ויעמיקו את מערכת היחסים עם הלקוחות".

עינת יונגר כרמלי / צילום: ניר אמיתי

"הטלוויזיה תהפוך לפיד אישי"

טלי בראל, קבוצת קניוני עופר

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "המעבר של צרכנים לטיקטוק כמנוע חיפוש. הצרכנים גילו מוצרים ותשובות דרך פיד מבוסס אלגוריתם ותוכן אותנטי, והמותגים נאלצו לייצר תוכן מהיר, פשוט ואמיתי כדי להופיע ברגע הנכון".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "הטלוויזיה תהפוך לפיד אישי. כל צופה יקבל רצף תוכן ופרסום מותאם אישית, קצר ואינטראקטיבי. המותגים יידרשו לייצר גרסאות רבות של קריאייטיב, כדי שכל צרכן יחוש שהתוכן נוצר עבורו במיוחד".

טלי בראל / צילום: יח''צ

"הפרסונליזציה תהפוך לשכבת ליבה"

רותם נחמני, דלתא ישראל מותגים

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "המעבר ממסרים גנריים ליצירת חיבור פרסונלי ורגשי עם הצרכנים. מותגים נדרשו לגלות אותנטיות, לייצג קהלים מגוונים ולספק חוויות שמרגישות קרובות לחיים עצמם, לא כקמפיין, אלא כחלק מהזהות השיווקית שלהם.

"אנחנו מינפנו את החיבור בין דאטה לקריאטיביות ויישמנו מיקרו-פילוח, שהתבטא בשיתופי פעולה עם יוצרי תוכן מגוונים, מותאמים לקהלים שונים. כך הצלחנו לא רק לייצר מעורבות אותנטית, אלא גם להעמיק את האמון ולחזק את הזיקה למותג, לצד תרומה ברורה לערך העסקי".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "בשנה הקרובה הפרסונליזציה תהפוך לשכבת ליבה בשיווק: ניהול דאטה חכם ואנליטיקה חזויה יאפשרו לחזות צרכים ולבנות מסעות צרכניים דינמיים ורב-ערוציים. שילוב בין ניתוח התנהגותי לבין תוכן אותנטי יאפשר לנו לייצר חוויות בזמן אמת, ולבסס נאמנות כיתרון תחרותי ונכס אסטרטגי לטווח הארוך".

רותם נחמני / צילום: יח''צ

"להציג את הערכים האנושיים"

דלית ויכסלבאום, מגדל ביטוח ופיננסים

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "הטכנולוגיה הייתה במרכז, וקמפיינים מבוססי AI היו מילה נרדפת לחדשנות ומקוריות. לא מעט חברות העדיפו להראות התקדמות טכנולוגית ויישור קו עם הטרנד, גם אם זה בא על חשבון ערכים אחרים, אנושיים יותר.

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "בעיניי, השנה החולפת הציבה במרכז את הצורך בחיבורים אנושיים - ככל שהטכנולוגיה הולכת ומשתכללת, כך גדל הצורך של אנשים להרגיש קרובים למותגים שבהם הם בוחרים. בגלל שכולם ימשיכו לאמץ טכנולוגיות מתקדמות בשנה הקרובה, הבידול לא יהיה בשימוש יוצא דופן בטכנולוגיה, אלא אצל מי שיחזור לבסיס, ויידע גם לשלב גם אנושיות. מותגים יצטרכו למצוא את זהותם האותנטית, להציג את הערכים האנושיים שלהם, ולספר סיפור אמיתי. מי שיעשה זאת - יהיה המנצח".

דלית ויכסלבאום / צילום: ניקולה וסטהפל

"לספק מענה מיידי"

גלי שבד, כלל ביטוח ופיננסים

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "הטרנד של Zero Click Results, שהחל בשנת 2025, משנה את פני השיווק הדיגיטלי. הלקוחות כבר אינם מחפשים - הם מצפים לקבל את המידע המדויק, הממוקד והמוכן בשלב הראשון של החיפוש, מבלי ללחוץ על קישורים נוספים.

"אצלנו בחברה, מערכות חכמות נותנות תוצאות חיתום באופן ממוכן, מזהות קבלות, מפרקות את המידע, ממירות סכומים ומבצעות החזר אוטומטי - הכול בזמן אמת. בעידן שבו הכול מיידי, הצלחה בשיווק אינה נמדדת רק בקליקים, אלא ביכולת להעניק ערך אמיתי מידי ולבנות אמון.

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "הטרנד הזה עדיין בחיתוליו, והוא צפוי לתפוס תנופה משמעותית בשנה הקרובה, במובן הזה שהוא משנה גם את התנהלות הארגונים. הוא מחייב אותנו לספק מענה מיידי לדרישות הסוכנים והלקוחות, לצמצם את החסמים וליצור חוויית מכירה ושירות חלקה ויעילה".

גלי שבד / צילום: כדיה לוי

"לייצר חוויות רב ערוציות"

גלי לב, לוריאל ישראל

הטרנד החם ביותר של תשפ"ה: "הטרנד המרכזי שזיהינו בשנה החולפת היה פריחה של כלכלה יוצרת - מותגים שבחרו לעבוד עם יוצרי תוכן ואינפלואנסרים אותנטיים, ולא רק עם פרזנטורים גדולים. השיח עבר לשיתופי פעולה עם קהילות נישה על בסיס עניין משותף, שמייצרות תחושת קרבה, אמון ושייכות בקרב הצרכנים".

הטרנד שיוביל בתשפ"ו: "בעולם רווי גירויים ותחרות על תשומת הלב, בשנה הקרובה נרצה לייצר חוויות רב ערוציות, שחורגות מהמסך, ומתחברות לצרכנים במקומות הפיזיים שבהם הם נמצאים ובהתאמה מדויקת לתחומי העניין שלהם. מעבר לכך, חשוב שהתוכן ייצור מעורבות אמיתית, ישאב את הצרכן פנימה, יצליח לבדר, וייצור הייפ אורגני שאינו תלוי בקידום".

גלי לב / צילום: גדי סיארה

עוד כתבות

שוק באנקרה. / צילום: ap, Burhan Ozbilici

בניגוד לכל הכללים: טורקיה הורידה ריבית בפעם הרביעית, למרות אינפלציה של 31%

נגיד הבנק המרכזי בטורקיה, פתיך קרהאן, הודיע לאחרונה על הורדת ריבית בפעם הרביעית בתוך שנה, וכעת היא עומדת על 38% ● זאת, על אף קצב האינפלציה השנתי שנותר גבוה ● בשנים האחרונות, הכלכלה הטורקית מתמודדת עם שורת אתגרים, בהם מחסור באנרגיה

שליח וולט

פשרה בייצוגית נגד וולט על פער המחירים בין האפליקציה למסעדות

בית המשפט אישר הסדר פשרה בתובענה הייצוגית שהוגשה לפני כ-3 שנים נגד וולט סביב סעיף תיאום המחירים עם מסעדות ● ענקית המשלוחים תעביר 5.5 מיליון שקל לקרן לניהול תובענות ייצוגיות, שייועדו לסיוע לעסקים קטנים

וואטסאפ / צילום: Shutterstock

האם הסכמה בוואטסאפ על מחיר הדירה נחשבת להסכם מחייב?

לאחר שהסכימו על מחיר בהודעת וואטסאפ, נסוג המוכר מהעסקה, מתוך תקווה לקבל תמורה גבוהה יותר ● ביהמ"ש קבע כי ההסכם לא היה מחייב, אך פסק פיצוי לרוכש

מדד מיתוג מעסיק / צילום: Shutterstock

גמישות, חיבור רגשי ותחושת שותפות גורל: מה מעניין את העובדים ב־2026?

העובדים כבר לא מתרשמים משלטי חוצות, שפים מפורסמים ומסיבות נוצצות שאפיינו את פעילות מיתוג המעסיק בתחילת העשור ● הם עברו לחפש אותנטיות, דנ"א ארגוני ותחושת בית ● עידן ה־AI מציב בפני חברות אתגר חדש

שכונת הדר יוסף / צילום: ויקיפדיה

אחרי עשור בצנרת: אושרה תוכנית ל־740 דירות בשכונת הדר יוסף בצפון תל אביב

התחדשות עירונית רחבת־היקף מתקדמת בתל אביב וברמת גן עם מאות דירות חדשות, בהן דיור בהישג יד להשכרה וללא חניה בחלק מהמתחמים ● קטה גרופ נכנסת לשוק ההון עם גיוס אג"ח ראשון ● ורובי קפיטל והפניקס סגרו עסקת מימון בהיקף של יותר מחצי מיליארד שקל לפרויקט מגורים בירושלים ● חדשות השבוע בנדל"ן 

משרדי סלקום / צילום: עוזי פורת

תקלה נרחבת ללקוחות סלקום באינטרנט: "מטפלים בכל האמצעים"

לקוחות חברת סלקום מדווחים על תקלות בשימוש באינטרנט ● בסלקום מאשרים: "ישנה תקלה הפוגעת בחיבור לאינטרנט ומשפיעה על חלק מלקוחותינו"

התחזית של חברות הדירוג / צילום: Shutterstock

הקבלנים יתקשו למכור, מחירי המזון לא יירדו, והתעשיות הביטחוניות ימשיכו לשגשג: התחזית של חברות הדירוג

לאחר שנה אדירה לתעשיות הביטחוניות, ב־S&P מעריכים מעלות כי "נראה מעבר מייצור התקפי לייצור הגנתי", וכי הלייזר "ישנה את התמונה" ● מידרוג צופה כי מחירי הדירות הגבוהים, יוקר המחיה והצפי להמשך שחיקה במחירים צפויים להגביל את חזרת הביקושים בענף

בורסת תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

מסחר תנודתי בבורסת ת"א; מניות הגז מזנקות, מניות השבבים נופלות

ת"א 35 עולה ב-0.4% ● השקל נחלש הבוקר מול הדולר ב-0.4% ● מניות השבבים הדואליות יורדות ומעיבות על השוק ● מנגד אישור עסקת הגז תומכת בשוק ● היום יתפרסם מדד המחירים לצרכן בארה"ב, האינפלציה צפוייה להישאר דביקה ● בתוך יומיים יתפרסמו חמש החלטות ריבית ברחבי העולם ● בנק אוף אמריקה סימן את מניות השבבים המומלצות שלו לשנת 2026

וול סטריט / צילום: Shutterstock

"לא לבעלי לב חלש": מה צופים מומחי ההשקעות לוול סטריט ב-2026?

מומחי השקעות בוול סטריט מנסים להעריך את כיוון השוק ב־2026 ● רובם מעריכים שנה חיובית, גם אם תנודתית, בזמן שאחד מזהיר מסיכון למיתון שידחוף את S&P 500 כלפי מטה ● BDO: "זה לא שוק לבעלי לב חלש. המניות מתומחרות לשלמות, ויש אפס מרווח לטעויות"

ירון קיקוז, בעלים ומנכ''ל פריים אנרג'י / צילום: שחר גל

הגורמים שעלולים לסבך את מכירת השליטה באלומיי לעופר ינאי

מגעים שניהלו בעלי השליטה באלומיי עם מספר רוכשות אפשריות הובילו אחת מהן, פריים אנרג'י, לדווח כי "תפעל לשמירת זכויותיה" ● גם מחזיקי האג"ח של אלומיי בוחנים את צעדיהם לנוכח העסקה עם נופר של עופר ינאי

אילוסטרציה: Shutterstock

שוק העבודה הדוק: שיא של שלוש שנים בשיעור המשרות הפנויות

לפי הלמ"ס, סך מספר המשרות הפנויות עלה ל-151,354 בנובמבר, לעומת 150,974 באוקטובר ● המחסור הכבד ביותר בידיים עובדות מצוי בקרב עובדי המכירות

וול סטריט, תמשיך להיות ירוקה? / צילום: ap, Mary Altaffer

נעילה אדומה בוול סטריט; אנבידיה נפלה בכ-4%, קמטק ונובה במעל 6%

נאסד"ק ירד ב-1.8% ● OpenAI מנהלת שיחות עם אמזון בנוגע להשקעה אפשרית ● וורנר ברדרס דיסקברי ממליצה לדחות את הצעת פרמאונט לרכישתה, מעדיפה את זו של נטפליקס ● אחר שצנחו אתמול - מחירי הנפט קופצים לאחר שהנשיא טראמפ הטיל מצור ימי על ונצואלה ● הביטקוין נסחר ביציבות סביב 86 אלף דולר ● נעילה מעורבת באירופה, לונדון עלתה ב-1%

מדד תשומות הבניה / איור: גיל ג'יבלי (עיבוד: טלי בוגדנובסקי)

המכות שנופלות על יזמי הנדל"ן אחת אחרי השנייה

ההאטה בענף הולכת ומעמיקה, אך היא לא המכה היחידה שנוחתת על יזמי הנדל"ן ● מדד תשומות הבנייה השלים קפיצה של 5% בשנה, מה שמכביד עוד יותר על צד ההוצאות

חתימה על צוואה / אילוסטרציה: Shutterstock

ההורה לא מימש את זכויותיו ונפטר. האם יורש רשאי להגיש תביעה בשמו?

בת הגישה בשם אמה המנוחה תביעה נגד אחיה, בדרישה לבטל עסקת מתנה של מקרקעין שביצע אביהם המנוח ● הבת טענה כי מחצית מהזכויות במקרקעין שייכות לאם מכוח נישואי הוריהם, ולכן האב לא היה רשאי להעניק במתנה זכויות שאינן בבעלותו ● מה קבע ביהמ"ש?

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון / צילום: לע''מ

השקל נושק לרמות שיא, ובשוק תוהים: מה השלב שבו בנק ישראל ינקוט צעדים?

בשנה האחרונה רשם השקל התחזקות משמעותית את מול הדולר, והוא נסחר בשיא של קרוב ל־4 שנים ● בעבר התערב בנק ישראל ישירות רק בתקופות חירום כמו קורונה ומלחמה ● כלכלנים בכירים מסמנים את הרף שבו כנראה שהגישה תשתנה

פרויקט התשב''צ של קרדן גבע. 401 יחידות דיור / הדמיה: HACUBIA

מגורים במקום מוסכים: דירה סמוך לבלומפילד עולה חצי מדירה בצפון תל אביב

ציר שלבים בת"א, סמוך לאצטדיון בלומפילד, משנה את פניו ויהפוך בשנים הקרובות מאזור מסחרי למגורים ותעסוקה ● המחירים נמוכים משמעותית מאשר בחלקים אחרים של העיר, אבל הקושי למכור דירות מורגש גם כאן

מטוסי וויזאייר / צילום: יח''צ

התקדמות במגעים עם משרד התחבורה: וויזאייר בדרך לשני בסיסי פעילות בישראל

חברת התעופה ההונגרית ומשרד התחבורה השיגו הסכמות על הקמת שני בסיסי פעילות בישראל, בנתב"ג וברמון, עם כוונה להפעיל טיסות פנים ולהגדיל תדירויות כבר ממרץ ● בשבוע הבא חברות התעופה הישראליות יזומנו לרשות התעופה האזרחית להביע את התנגדותן למתווה המתגבש ● וגם: הדרישה של וויזאייר שירדה מהשולחן

חיילי צה''ל ברצועת עזה / צילום: דובר צה''ל

המתווך האמריקאי-פלסטיני חושף: השלב השני של הפסקת האש צפוי להתחיל בחודש הבא

ראש ממשלת קטאר בתום הפגישה עם רוביו:"מדגישים את מחויבותנו לעבוד עם ארה"ב כדי להגן על הסכם הפסקת האש בעזה ולהעבירו משלב לשלב" ● האזהרה של הרמטכ"ל: מאות אנשי קבע פרשו בחודש האחרון ● טראמפ במסיבת חנוכה בבית הלבן: "יש אנשים שמכחישים את ה-7 באוקטובר. לא ניתן לזה לקרות" ● שר החוץ של איראן: מתקני הגרעין שלנו ספגו נזק כבד, אך הידע והטכנולוגיה ברשותנו ● דיווחים שוטפים

מדד מיתוג מעסיק

חוויית עבודה משמעותית ותרבות ארגונית: מי החברות שכבשו את צמרת הדירוג החדש של גלובס?

גלובס מפרסם לראשונה בשיתוף פלייטיקה את מדד מיתוג המעסיק, שבוחן אילו חברות במשק מובילות ביצירת חוויית עבודה משמעותית, תרבות ארגונית וערכים שמושכים עובדים ● מי הצטיינה בחיבור העובדים למשימה, ומי יצרה שפה אחת לכל סניפיה בעולם? ● הדירוג המלא

שיגור טיל חץ 3 / צילום: משרד הביטחון

גרמניה מרחיבה את עסקת הרכישה של מערכות חץ ב-3.1 מיליארד דולר נוספים

משרד הביטחון הודיע כי הבונדסטאג הגרמני אישר את הרחבת העסקה למכירת מערכת "חץ 3" הישראלית לגרמניה, כפי שנחשף בגלובס ● עסקת החץ צפויה להסתכם בלמעלה מ-6.7 מיליארד דולר ולהיות הגבוהה ביותר בתולדות מדינת ישראל