גשר אריק החדש, באורך 85 מטר ורוחב כ-12.5 מטר, מוקם בימים אלה מעל הירדן בקירבת גבולה הצפוני של הכנרת. במסגרת העבודות, נסלל גם כביש חיבור חדש באורך של כ-2.5 קילומטר ובעלות של 2 מליון שקל, לאחר שבוצעו במקום קידוחים רבים למטרת בדיקות קרקע ומתן פתרונות כנגד גלישות ושקיעות האופיינות לגדות נחלים.
הגשר, בעלות של כ-6 מיליון שקל, מבוסס על כלונסאות ויצוקים על ידי בנטוניט. מסת הגשר בנוייה מקורות טרומיות דרוכות, המונחות על גבי קורות רוחביות של נציבים אמצעיים ונציבי קצה.
העבודה נעשית באיזור נופי מיוחד, בפיקוח של רשות שמורות הטבע ומע"צ במחוז הצפון, והיא אמורה להסתיים לקראת ראש השנה הקרוב.
מתכנן הגשר: שמיר, פוזנר, בראון. מתכנן הכביש: משרד ש. קרני מהנדסים. קבלן: שפיר הנדסה.
כבישים בגליל. מע"צ סיימה את סלילת כביש החיבור בין הכפרים הדרוזים ג'ת ויאנוח בגליל. הכביש, באורך 3 קילומטר, בתוואי הררי קשה שעובר בין שמורות טבע, ועלות סלילתו כ-12 מיליון שקל. העבודות כללו בניית קירות, כולל ציפוי אבן במקומות הרגישים מבחינת סחף וכן עבודות ניקוז, תאורה, מדרכות ואיבזור בטיחותי, שנעשו על ידי המועצה האזורית, בפיקוח והנחיית מע"צ במחוז חיפה. המתכנן הוא המהנדס גדעון ירושלמי והקבלן יעקובינסקי לרר.
שיזפון. מע"צ מבצעת ריבוד ושיקום בכביש מספר 12, שבין צומת שיזפון לאילת, העובר ליד הגבול עם מצרים. מדובר בכביש המערבי לאילת, כביש נופי, בו משתמשים לרוב מטיילים, היורד לאילת מגבולה המערבי, מאיזור עין נטפים והרי השחם שמעל העיר. עלות העבודה כ-2.5 מיליון שקל, והיא מתבצעת במסגרת עבודות שיפור הבטיחות בכבישי הערבה.
מעקות בטיחות. חברת שפע בטון ועפר זכתה במיכרז מע"צ להספקה והתקנת מעקות בטיחות בכביש מספר 258. היקף העבודה כ-490 אלף שקל