משווקת התרופות, ניאופארם, תשווק את מותג השטיפה האינטימית "ליגיניה", לאחר שמונה חודשים בהם לא שווק המותג בישראל. בעבר שיווקה את המותג חברת כימפל.
לדברי ניאופרם, המותג ליגיניה החזיק ב-50% משוק השטיפות האינטימיות לפני שהופסקה ההתקשרות בין כימפל לבין יצרניתו, חברת התרופות Wyeth. לדברי ניאופרם, החליטה Wyeth לאחד את שיווק מוצריה בישראל תחת משווק אחד. ניאופרם משווקת גם את התרופות אדויל ורוביטוסין ואת המולטיויטמין צנטרום של Wyteth.
שוק השטיפות האינטימיות בישראל מוערך בכ-15 מיליון שקל בשנה, מתוכו מחזיקה ליגיניה בנתח של כ-50%. על-פי הערכות ניאופרם, כ-20% מהנשים בישראל משתמשות בתכשירי שטיפה אינטימית, רובן בגילאי 20-29.