גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

b144

אתר המודיעין הטלפוני של חברת התקשורת בזק בע"מ המאפשר לאתר מספרי טלפון של אנשים פרטיים מכל מפעילי התקשורת הקווית והניידת ושל 300,000 בעלי עסקים בישראל וכן למצוא כתובות על גבי מפה גיאוגרפית.

עוד כתבות

לנטר בזמן אמת קמפיינים פרסומיים באמצעות בינה מלאכותית / צילום: Shutterstock, GO Digital Marketing

גם המספרות והמעדניות יכולות: איך מסייעת בינה מלאכותית בניהול תקציבי פרסום לעסקים קטנים?

את העבודה של מנהלי הקמפיינים הדיגיטליים מחליפה כיום הטכנולוגיה • אם בעבר נדרש תקציב גבוה עבור הפעילות, כיום גם בעלי עסקים קטנים יכולים להגיע לקהל היעד המבוקש באמצעות פילוח מדוייק, מבוסס למידת מכונה

לוגו בזק / צילום: תקשורת תאגידית בזק

בזק תפצה ב-1.6 מיליון שקל עסקים שפורסמו במדריך 144B

זאת במסגרת הסכם פשרה בתביעה ייצוגית • בתביעה נטען כי בזק הפעילה שירות פרסום לבתי עסק באמצעות כרטיס עסק והציגה ללקוחות - באמצעות נציגיה הטלפוניים - מצג מטעה, שלפיו הם ישלמו רק עבור שיחות שיקבלו כתוצאה מהפרסום

בזק

אושר ניהול ייצוגית בהיקף 61 מיליון שקל נגד בזק בגין שירות 144

לטענת התובעים, בזק הטעתה את ציבור הפונים לשירותי מודיעין 144 ולא גילתה להם כי שירות "השלמת שיחה" המוצע לפונה במהלך השיחה כרוך בתשלום, וכן לא גילתה להם את מחיר השירות 

בעלי המקצוע הכי מבוקשים באתר b144: עורכי דין

למקום השני הגיעו המוסכניקים, ולמקום השלישי מעצבי שיער; רופאי שיניים התייצבו במקום הרביעי, והשיפוצניקים סגרו את החמישייה הראשונה

בקשה לייצוגית בהיקף 61 מ' ש' נגד בזק בגין שירות 144

לטענת התובעים, כאשר לוחצים על כוכבית על מנת לחייג אוטומטית למספר שניתן בשירות 144, הצרכן משלם סכום אשר לא נמסר לו

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל

מרים פיירברג פנתה לשאול אלוביץ' - ופרסומת ל-144 שונתה

יו"ר בזק נענה לדרישת ראש עיריית נתניה להסיר את שם העיר מתשדיר שהציג לדעתה את נתניה באור שלילי ■ בתשדיר נראים אנשים עם חזות עבריינית עומדים ברחוב, כשעובר אורח פונה אליהם וקובע שהם יודעים היכן מוצאים עו"ד פלילי

B144 - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.4 מיליון שקל

להבדיל מחברות הסלולר שמורידות הילוך, בזק ממשיכה להפגין עוצמה פרסומית

סקר TIM: מסימני החופש הגדול - פייסבוק ויו-טיוב מתחזקים

‎‎מסקר ‏TIM לחודש יולי עולה כי נרשמה עלייה חדה לאתרים שמאנדקסים בעלי מקצוע - ‏b144‎‏ ודפי זהב‏ ■ גוגל ממשיך להוביל בפער ניכר את רשימת האתרים עם שיעור חשיפה של 91.9%

בזק משדרגת את b144: משיקה מנוע חיפוש גם בפייסבוק

מנוע החיפוש המשודרג בגירסת הפייסבוק מאפשר לקבל נתונים רלבנטיים יותר עפ"י מידע שמבוסס על פרופיל הגולשים ברשת - כמו מיקום גיאוגרפי או עסקים בתחומי העניין שלהם

גם השבוע: גינדי ת"א הוא המותג המושקע ביותר עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות

אתר b144 של בזק ייצר 22 מיליון שקל הכנסות ב-2009

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: היעד הוא להמשיך ולהוביל את תחום החיפוש הקטגוריאלי, לצד הובלת החיפוש גם בסלולר ■ בזק חשפה היום אפליקציית 144 למכשירי סלולר התומכים ברוב מערכות ההפעלה

סקר TIM לחודש מארס: גוגל ופייסבוק בראש הדירוג

וואלה ו-ynet ממשיכים להיות צמודים, ואתר YouTube סוגר את החמישייה הפותחת

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

מכבי שירותי בריאות מגבירה את הווליום הפרסומי וקופצת למקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית

ערעור המונופול: כחלון שוקל מודיעין חלופי ל-144 של בזק

משרד התקשורת הודיע כי הוא בוחן פתיחת שירות "מודיעין לבירור מספרי טלפון" ■ מעוניין לבחון את הצורך והמתכונת לפתיחת השירות החדש לתחרות - ומבקש לקבל את עמדת הציבור בסוגיה

הרשות השנייה בודקת הפרה של תוכן שיווקי ב"אח הגדול"

בתוכנית ששודרה ביום ראשון ניתנה חשיפה ארוכה ובולטת לחברת בזק, שהיא נותנת החסות המרכזית לתוכנית הריאליטי של קשת זו העונה השנייה ברציפות ■ התוכנית באותו יום זכתה לרייטינג של 33.1%

בשורה למצוננים: אתר בזק יחפש עבורכם בית-מרקחת

כיום ניתן השירות לגבי 282 בתי-מרקחת ב-76 ערים ברחבי הארץ, והחברה הודיעה כי היא ממשיכה לעדכן ולעבות את רשימת בתי-המרקחת באופן שוטף

סקר TIM: ספורט5 עוקף את ONE, אתר ynet נחלש ב-10.5%

אתר הלוחות winwin נכנס לראשונה לדירוג ■ "גלובס" מזנק ב-17% ■ פייסבוק מתקרבת לשלישייה המובילה

בזק נכנעה והוסיפה הבהרה: שירות כוכבית 144 - בתשלום

זאת לאחר שהמועצה לצרכנות העבירה למנכ"ל בזק מאות מכתבים של צרכנים בקריאה לגילוי נאות לגבי עלות השירות ■ מדובר בשירות הניתן במוקד 144 ומקשר ישירות למספר הטלפון המבוקש בעלות של 60.32 אגורות

"על בזק ליידע על עלות החיוג האוטומטי למספר המבוקש ב-144"

כך טוענת המועצה לצרכנות, שהעבירה למנכ"ל בזק מכתב עליו חתומים מאות צרכנים בקריאה לגילוי נאות ■ מסקר שערכה המועצה עולה כי 70% מהצרכנים שעשו שימוש בשירות היו מוותרים עליו לו ידעו מה עלותו - 60.32 אגורות