גם אם יש חשיבות בקיומה של חברת תעופה לאומית, וזה בכלל לא ברור, הרי שאין הצדקה כלכלית לעסקת הסיוע המוצעת כעת ובמיוחד בתנאים שמוצעים עכשיו
למה לקדם תעשייה מיושנת ולא לנהוג כסטארט-אפ ניישן?
"מחקר" שכביכול מוכיח את כדאיות רכש הגומלין מתברר כבלוף. ראוי שמשרד הכלכלה יחזור בו
בניגוד לטענות התעשיינים, מדיניות רכש לא מפלה היא זאת שתחזק את התעשייה "כחול לבן"
החלב כמשל לפיקוח מחירים, משטר מכסות וקרטלים בחסות המדינה. תמונת מצב של ישראל 2018