מדד המותגים של גלובס נשען על שלוש רגליים, שלכל אחת מהן משקל זהה (33.3%) בדירוג הסופי: סקר עמדות צרכנים, ניתוח מדיה ופרסום של חברת יפעת וציון של מערכת גלובס • שיטת הדירוג הזו היא השיטה המקובלת במדד בשנים האחרונות, וכך היא התבצעה
בסקר שנערך בחודשים מאי ויוני 2021 נבדקו השאלות - מיהם המותגים המוערכים ביותר בעיני הנשאלים, ועל אילו מותגים הם הכי סומכים
המדד הנוכחי משקף את השפעות מגפת הקורונה, שהיוותה משבר עסקי ותדמיתי עבור חברות ומותגים רבים, ומנגד הזדמנות להתפתחות וצמיחה עבור אחרים