X

שיתוף

סגירה

ליאת מרדכי הרצנו

מייסדת-שותפה ב-24ME

תחום: אפליקציות ניהול זמן

סכום גיוס: לא נחשף

היזמיות המובילות של 'ליידי גלובס' לשנת 2017 - ליאת מרדכי / צילום: ענבל מרמרי
אישי: 39 | נשואה ואם לשלושה | תואר ראשון במדעי המחשב מהבינתחומי בהרצליה, והשתתפות בתכנית היזמות ע״ש סם זל. תואר שני לבכירים למנהל עסקים בין-לאומי מאוניברסיטת סיינט לואיס, ארה״ב

הפיתוח

עוזר אישי דיגיטלי שמארגן את הלו"ז, הפגישות, הפתקים והמטלות בצורה אוטומטית במקום אחד. "הייחודיות שלנו היא שההשלמה לפעולות האלה, כמו ניווט לפגישה או שליחת מיילים, נעשית בקליק אחד מתוך המוצר עצמו. בתזכורות של ימי הולדת יש כפתור מתנות שמוביל לחנות וירטואלית לקניית מתנות, ויש גם אפשרות לשלם חשבונות.

"בתחילת 2018 נוסיף אוטומציה של מטלות, כך שאדם יקבל חוויית משתמש של עוזר אישי שלא רק מתזכר, אלא גם עוזר בהשלמת המטלות והמשימות האישיות, יודע מראש מה את צריכה לעשות, ועושה את זה עבורך. היום אנחנו נמצאים במקום הראשון באפ סטור ובגוגל סטור בתחום של עוזרים אישיים, באפליקציה שלנו משתמשים מיליוני אנשים ברחבי העולם".

להקים סטארט–אפ

"כבר בשנה השלישית ללימודיי התחלתי לעבוד בסטארט–אפים, זאת אהבת חיי, זה עונה על כל הצרכים - הריגוש והיכולת להביע את עצמי".

כלים אפקטיביים בניהול

"אני מייצרת תוכנית ‘מאסטר’ יומית שמרכזת את כל הדברים הנוגעים ללו"ז של היום. אני משתדלת שלא להציף אותה במשימות ספאם שלא ניתן יהיה ליישם. צריך תכנון ריאלי, ועדיף שהוא יתחיל בכמה משימות בנות השגה, כך שהשלמתן תייצר אופטימיות ורצון להמשכיות העשייה. פגישות אני עושה בבוקר, לפני תחילת יום העבודה, במשרד או בקרבתו - כמה שפחות לבזבז זמן על נסיעה. אני נמנעת מלקבוע פגישות מחוץ למשרד באמצע היום.

קראו עוד

עצות ליזמית צעירה

"תעשי תיאום ציפיות עם האנשים הקרובים לך. את מתחילה מסע לא פשוט, גם כלכלית, כי לרוב כשמקימים סטארט–אפ, לא מרוויחים בתחילת הדרך. לגיטימי לקנות עזרה - לשכור אנשים שיעזרו במטלות הבית, כל דבר שיפנה לך זמן. בהיבט המקצועי - חשוב לדבר על הרעיון, כי בינו לבין הביצוע יש מרחק רב. ככל שתרגישי בנוח עם עצמך, ככה יצאו ממך דברים טובים יותר".

ללמוד מכישלון

"לא תמיד אתה מצליח לגייס את הסכום או את כוח האדם שאתה רוצה. מכל אלה אתה צריך להתאושש ולנער את עצמך, לשנות ולהמציא את עצמך מחדש, וזה צריך לקרות עכשיו, לא מחר בבוקר. היו לנו השקות שלא הצליחו וגיוסים שלא צלחו, אז שינינו כיוון, הוצאנו מוצר פרימיום, הוא נמכר בצורה טובה והחברה הפכה לחברה רווחית".

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט כך נבנתה הרשימה