X

שיתוף

סגירה

חדוה קלינהנדלר

מייסדת Emerj

תחום: יעוץ 

היזמיות המובילות של 'ליידי גלובס' לשנת 2017 - חדוה קלינהנדלר / צילום: ענבל מרמרי
אישי: 31 | נשואה ואם לבן | לימודי תעודה בתרגום בבית ברל

הפיתוח

כלי ארגוני, המבוסס על אלגוריתם של בינה מלאכותית, שמאפשר לעובדים לשאול שאלות בצורה אנונימית, בזמן אמת, ולקבל תשובות ותמיכה מכל גורם בארגון. הכלי, שאותו היא מכנה כדמוקרטיזציה של המנטורינג, מאפשר גם לערוך ניתוחים אנליטיים במקום להסתמך על סקרים. השנה הוטמעה המערכת בחברת הפינטק הברזילאית אוונטה, ובאסתי לאודר העולמית.

קשה למצוא שעה פנויה בלו"ז הצפוף של חדוה קלינהנדלר, 31, אבל היא תעשה הכול כדי לדאוג ששעה כזו תימצא, גם במחיר של קיום שיחה בחצות, כשהיא במונית בדרך הביתה, בסופו של יום עבודה. הפגישה איתה בבית הקפה היא חלק מסדרת פגישות בשיטת הכיסא החם, כי אם היא כבר באזור מסוים, בטוח שיש לה עוד כמה קצוות לסגור. "האמת? אף פעם לא החלטתי להקים סטארט–אפ", היא אומרת. "עד היום זה נשמע לי הזוי. למה שיהיה לי סטארט–אפ? אבל מנטורינג היה מאוד משמעותי בחיים שלי".

קלינהנדלר מגיעה מהעולם החרדי, ומגיל צעיר היה לה ברור שתהיה עצמאית, קודם כל כי אין לה תואר אקדמי, ובלי זה, היא גילתה, קשה למצוא עבודה. "בטוח יש מי שמדבר מאחורי הגב, אבל זה לא מעניין אותי", היא אומרת על היותה מיזמיות ההייטק החלוצות במגזר החרדי.

 אותו צורך במנטורינג, וההבנה שהעתיד שלה נמצא ביזמות, הם שבסופו של דבר הובילו אותה להקים את הסטארט-אפ אימרג' ( Emerj ), שמציע כלי ארגוני מבוסס אלגוריתם של בינה מלאכותית, שמאפשר לעובדים לשאול שאלות בצורה אנונימית, בזמן אמת, ולקבל תשובות ותמיכה מכל גורם בארגון. הכלי, שאותו היא רואה כדמוקרטיזציה של המנטורינג, מאפשר גם לערוך ניתוחים אנליטיים במקום להסתמך על סקרים, והשנה היא החלה לעבוד אסתי לאודר העולמית.

קראו עוד

מה הכלים הכי אפקטיביים שלך לניהול?

"לא הוכשרתי להיות מנכ"לית, אבל הבנתי שיש לי המון חוזקות. אף אחד לא מצפה ממני להמציא את האלגוריתם הבא שלנו, אבל אפשר להביא יצירתיות כדי לפתור בעיות טכנולוגיות. בנוסף, חשוב לא להיצמד להגדרת התפקיד. לפעמים שיחה של עשר דקות עם מישהי שחושבת שונה ממני תאפשר לי לראות דברים אחרת". 

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט כך נבנתה הרשימה