בין השינויים הצפויים: הרשת החברתית הודיעה היום על השקת מדד בשם "פער הקליקים" - כלי שנועד להגביל את הפצתם של אתרים בעלי פופולריות לא פרופורציונלית בפייסבוק ביחס לשאר הרשת
הפיצ'ר החדש יספק למשתמשים מידע חלקי על הסיבות שהם רואים פוסטים מסוימים • לדברי ג'ון הגמן, המנהל האחראי על הניוזפיד בפייסבוק, הפיצ'ר פותח בין השאר כדי להתמודד עם התאוריה הרווחת לפיה פייסבוק מאזינה למשתמשיה כדי לבחור אילו פרסומות להראות להם
ענקית החיפוש באינטרנט משיקה פיצ'רים חדשים לחיפוש לכבוד חגיגות 20 להקמתה, תחת הכותרת "שיפור החיפוש עבור 20 השנים הבאות"
השינויים האחרונים שפייסבוק השיקה גורמים לכך שאנחנו נחשפים לפחות תכנים של החברים שלנו, גם הקרובים ביותר ■ טיפ וידיאו מסביר כיצד ניתן לשנות זאת בקלות יחסית