בשיתוף
קרן לוי / צילום: באדיבות המצולמת
קרן לוי
נשיאת Payoneer

"תהיו אתן. אל תנסו לאמץ ולסגל סגנון אחר, אל תירתעו ממושגים כמו "מקצוע גברי"

ההצלחה שלנו, כחברה, היא תוצאה של היכולת שלנו לתת מקום למגוון קולות ודעות ולאפשר לכולם לשבת סביב השולחן. ההצלחה שלנו, כנשים, תושפע מהיכולת שלנו לתת ביטוי לחוזקות ולקול הייחודי שאנחנו מביאות.

אנו חיים בעידן שבו לחברות פרטיות יש משקל משמעותי בהובלה של אג'נדות חברתיות עד לכדי שינוי סדר היום, ומכאן החשיבות והאחריות הגדולה שקבלת החלטות לא תהיה מרוכזת במגדר ולאום מסויימים. חברה שמבינה באופן אמיתי את החשיבות והערך שמגיעים מגיוון חברתי ומאפשרת לאנשים שעובדים בה להביא לידי ביטוי את השוני ביניהם ולהכיל העדפות אישיות שונות, נותנת לעצמה סיכוי גדול יותר להצלחה.

באשר לנשים, 52% מהצוות שלנו בכל העולם, 44% מצוות ההנהלה ו-3 מתוך 6 חברי ההנהלה הבכירה שלנו הן נשים. ועדיין, יש אזורים חלשים, שחייבים לחזק, שנובעים מהציפיות המגדריות מנשים, שהביאו לכך שמספר הנשים בתחומי הטכנולוגיה עדיין נמוך משמעותית.

המסר העיקרי שלי לנשים הוא - תהיו אתן. אל תנסו לאמץ ולסגל סגנון אחר, אל תאמינו או תירתעו ממושגים כמו "מקצוע גברי" ובחרו לעצמכן את הסביבה שתאפשר לכן להתפתח. אין תחליף לערך המוסף שאנחנו מביאות. ההצלחה שלנו, הנשים, לא מבוססת על ניסיון לדמות לגברים אלא ליכולת שלנו להצמיח ולפתח את החוזקות והיכולות הייחודיות לנו.

קרן לוי / צילום: הראל מדהלה - ספארק סטודיו
 קרן לוי / צילום: הראל מדהלה - ספארק סטודיו

לכורסה המעוצבת של קרן לוי >

משתתפות נוספות