שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

“אם אתה לא מקצועי אתה מחוץ למשחק"

שיתוף

מאיר אוחיון / צילום: באדיבות מאיר אוחיון

מאיר אוחיון

רשת מזגני הטבע

(45)
מאיר אוחיון / צילום: באדיבות מאיר אוחיון

מי אני:

נולדתי ב-1968, נשוי 29 שנים לאישה מדהימה ולנו שני ילדים. אנחנו מתגוררים בירושלים ואוהבים את החיים. נכנסתי ב־ 1995 לענף המיזוג וכעבור שלוש שנים ב-1998, התמקדתי בתחום המסחר עם הקמת ‘רשת מחסני מיזוג’ ובמרוצת השנים ‘רשת מזגני הטבע’. אני ושותפיי הגענו לניהול העסק מתוך השטח, אנחנו פעילים דינמיים בחברה ומחויבים בראש ובראשונה ללקוחות. אנחנו לא מבצעים את ההתקנות אלא מתמקדים במכירה ישירה לקבלני מיזוג, ומספקים שירות למתקינים. כלומר כשמגיע לקוח ורוצה לרכוש מזגן, אנחנו נבצע את המכירה, אך איש המכירות יקשר אותו למתקין חיצוני, כך שהעבודה תתבצע מול בעל המקצוע. מדובר בעסק שמנוהל באווירה משפחתית, עם עובדים ותיקים ומקצועיים, והלקוחות מרגישים באווירה הזו מרגע כניסתם. כל נותן שירות עושה את המקסימום עבור הלקוח, כי הוא עושה זאת לא מעיניים של שכיר שבא להתפרנס אלא כשותף במפעל משפחתי. כשמגיעים לניהול חברה ממקום של מקצועיות, נתינה והקפדה על סטנדרטים גבוהים, מצליחים למצב את החברה בראש הפירמידה.

הניסיון לימד אותי ש:

יש להכיר את הצד השני של העסק שהוא הלקוח, ושאפשר ללמוד הרבה מהמתקינים, ללמוד מהם הצרכים שלהם. כך עשיתי בתחילת דרכי כשפניתי לוותיקי הענף, ומאז ועד היום הם שותפים מלאים להתפתחות המקצועית שמנוהלת ברשת. גם למדתי שחוויית שירות מביאה ללקוחות חוזרים, אצלנו רוב הלקוחות הם חוזרים, זאת בזכות השירות והמקצועיות.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

נאמנות למקום העבודה ומקצועיות. אם אתה לא מקצועי - אתה תמצא את עצמך מחוץ למשחק. גם כללי מסחר הוגנים הם ערך עליון עבורנו.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

אני מאמין שיש להציג בפני הלקוח מגוון רחב של מזגנים וציוד נלווה
מתוצרת מיטב החברות מהארץ ומהעולם. כשנפרשות בפני הלקוח כל
האפשרויות האיכותיות, הוא יכול לבצע קבלת החלטה נכונה יותר.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

אלקטרה הייתה מהחלוצים שפרצה את הדרך, יחד עם החברות היפניות, ומכרה מזגני אינוורטר לפני כשני עשורים, בתקופה שמזגן היה מוצר יקר שלא היה בכל בית. מאז ועד היום מזגני האינוורטר של אלקטרה פורצי דרך בתחום בנק האנרגיה. רמת הדיוק של הבקרות מתאפשרת בזכות ניסיון רב השנים והקדמה בת זמננו. מערכות האינוורטר הינן חסכוניות מאוד, מאחר שהמערכות יודעות לעבוד בתפוקות נמוכות מאוד ועד תפוקות גבוהות מאוד, להבדיל מהמערכות הישנות. זו מערכת חסכונית מאוד בצריכת חשמל, ועבור הצרכן זה כמובן רווח משמעותי. זו הקִדמה.