מותג הספורט רצה להשיק נעל חדשה ויוקרתית, אלא שמשבר האספקה העולמי שיבש את התוכניות • במקום לדחות את ההשקה ולספוג הפסדים - הם חשבו על רעיון יצירתי ומבריק • ככה נראה ניהול משברים מוצלח • הצצה למדד המותגים 2022 שיתפרסם ביום רביעי
קבוצת MGS של גדעון מוליוב מנהלת מו"מ מול אנדר ארמור לקבלת הזיכיון של ענקית הספורט בישראל • המו"מ החל זמן קצר לאחר ש-MGS ביטלה את ההנפקה בבורסה
לפני למעלה מעשור נקלעה יצרנית ההלבשה הוותיקה תפרון למשבר חמור שכמעט והוביל לסגירתה, אך מהלכי התייעלות והעברת השליטה בחברה לידיים של משפחת ליברמן מקנדה העלו אותה על פסי צמיחה • דוחות המחצית הראשונה של 2021 מלמדים על שיפור משמעותי במכירות וברווחיות
בנקודות המכירה בכניסה למועדוני הולמס פלייס, תמכור חברת גרונדמן מוצרים של מותג הספורט אנדר ארמור ומוצרי ספורט נוספים • הכנסות הולמס פלייס ב-2020 קטנו ב-225 מיליון שקל, שמשמעותם צניחה של 53% בהכנסות
לפי החשד, יצרנית ציוד הספורט העבירה מכירות מרבעון לרבעון כדי להיראות "בריאה" יותר
אנדר ארמור משתפת פעולה עם וירג'ין גלאקטיק, חברת הטיסות הפרטיות לחלל שבשליטת ריצ'ארד ברנסון, בקולקציה שלמה של לבוש חלל - "הראשונה שנוצרה במיוחד עבור אסטרונאוטים פרטיים"
עובדים ומנהלים בחברת ביגוד הספורט נהגו במשך שנים ללכת למועדוני חשפנות אחרי אירועים של החברה
אנדר ארמור רשמה ברבעון השלישי עלייה של 2% בהכנסות ל-1.4 מיליארד דולר • החברה ניפצה את תחזית הרווח למניה • מעלה את התחזיות לשנה כולה: מעלה את טווח הרווח למניה וצופה עלייה של עד 4% בהכנסות • המכירות מחוץ לארה"ב קפצו ב-15% ומהווים 24% מנתח המכירות של החברה
ענקית הספורט והאופנה תובעת פיצויים בסך כולל של 1.5 מיליון שקל
נגד חלק מהנתבעים נטען כי הם מוכרים מוצרים מזויפים באופן סדרתי בדוכני שוק ובחנויות פרטיות ■ במקרים אחרים הנתבעים מכרו את הזיופים בעמוד הפייסבוק שלהם
אף שמותג בגדי הספורט הבינ"ל התחיל דווקא מפריטי לבוש, כיום 45% מהמכירות שלו בארץ הן של נעלי ריצה ■ החנויות הראשונות שייפתחו במהלך יהיו בבאר-שבע ובנתניה, והן יצטרפו לשתי החנויות הקיימות בת"א
בסוף השבוע השיקה יצרנית מוצרי הספורט האמריקאית אנדר ארמור חנות דגל ראשונה בארץ, בנמל ת"א ■ כריסטינה הו ורוני גינצבורג, מנהלות השיווק של החברה בשווקים החדשים ובישראל: "המוטו של החברה הוא: עוד לא יצאנו עם המוצר הסופי שלנו"
לאחר שאנדר ארמור הדיחה את אדידס מהמקום השני מבין מותגי הספורט הנמכרים בארה"ב, היעד הבא הוא המקום הראשון ■ קווין פלנק, מייסד ומנכ"ל אנדר ארמור, מספר מה מניע אותו