גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גוגל טרנדס

כלי למדידת רייטינג באינטרנט בישראל

עוד כתבות

ברקע החקיקה, מה הישראלים מחפשים ברשת / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

מה חושבים הישראלים על סגירת נתב"ג ואיזו מילת חיפוש הכי פופולרית ברשת?

ברקע ההפגנות והדרמה בנוגע לחקיקה המשפטית, בדקנו אילו מילות החיפוש הכי פופולריות בגוגל, ומה חושב הציבור על חסימת כבישים ועל ביטול ההמראות בנתב"ג • להלן התוצאות מנתוני גוגל ובאזילה

לשכת תעסוקה / צילום: אריאל ירוזלימסקי

הביטוי "דמי אבטלה" הגיע לשיא של פופולריות בגוגל

לפי נתונים של Google Trends, מאז חודש מרץ, בו החלה מדיניות הסגר בישראל, חלה עלייה חדה במספר החיפושים בגוגל אחר הצירוף "דמי אבטלה" בישראל • החל מחודש אפריל חלה ירידה בחיפושים אחר "דמי אבטלה", והחיפוש אחר משרות חדשות עלה בתקופה זו

TIM: מהגולשים צופים בתוכניות טלוויזיה ברשת

‎‎עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים‏

אתר "וואלה מזל טוב" עקף את "מתחתנים"

אתר החתונות של קבוצת וואלה עקף את האתר הוותיק "מתחתנים" ■ בדצמבר גלשו ל"וואלה מזל טוב" 105 אלף גולשים, לעומת 78 אלף גולשים לאתר "מתחתנים"

גוגל טרנדס בינואר: "גלובס" מגדיל פערים מאתרי הכלכלה

נתוני החודש החולף בגזרת האתרים הכלכליים: אתר "גלובס" מוביל בפער גדול, "דה מרקר" במקום השני, "כלכליסט" ו"ביזפורטל" מפגרים מאחור

סקר TIM: וואלה עוקפת את ynet עם 63.3% חשיפה

גוגל טרנדס: "גלובס" ממשיך להוביל בזירה הכלכלית ■ סקר TIM: "גלובס" הוא אחד מעשרת האתרים הפופולריים ביותר בגלישה מהסלולרי

2 מיליון גולשים ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק

עפ"י נתוני גוגל טרנדס לאוקטובר, אתר "גלובס" ממשיך להוביל את הזירה הכלכלית

גוגל טרנדס: "גלובס" ממשיך להוביל את אתרי הכלכלה

תוכניות הריאליטי הקפיצו הטראפיק של וואלה ומאקו ■ אתר ynet המשיך לנשוף בעורפו של וואלה ורשם טראפיק של כ-850 אלף גולשים שונים ביום

גוגל טרנדס ליוני: "גלובס" מוביל האתרים הכלכליים

תחקירי הקוטג' ויוקר המחייה הביאו את האתר לשיא באמצע החודש שעבר ■ סקר ‏TIM‏: פייסבוק ממשיך את הירידה ונחלש ב-5%

גוגל טרנדס למאי: "גלובס" מגדיל את הפער מול אתרי הכלכלה

וואלה ממשיך לשמור על המומנטום מאז עקף במארס את ‏ynet‏, אך התחרות ביניהם צמודה מאוד‏

סקר TIM: זינוק של 25% בחשיפה לאתר "גלובס" במאי

האתרים הזרים המשיכו לשמור על מעמדם בחודש מאי - פייסבוק עם 72.2% ויו-טיוב עם 67.5% ■ עפ"י גוגל טרנדס לחודש אפריל, "גלובס" מוביל את רשימת האתרים הכלכליים

גוגל טרנדס: "גלובס" מוביל בכלכלה; נענע10 נצמד ל-mako

שוב פערים גדולים בין גוגל טרנדס לסקר TIM באפריל ■ לפי סקר TIM, בתקופת החגים נחלשו רוב האתרים הישראלים, ואילו האתרים הבינלאומיים - גוגל, פייסבוק ויו-טיוב - התחזקו

גוגל טרנדס: "גלובס" ממשיך להוביל את אתרי הכלכלה

מהפך בצמרת האתרים הישראליים: בחודש מארס עקף פורטל וואלה לראשונה את ynet ■ מערכת המדידה החדשה החלה לקבל מידע מהאתרים - ותחל לפעול רשמית בחודשים הקרובים

בציפייה לנתוני גמיוז: סקר TIM - וואלה עקף את YouTube

לוואלה יש 67.2% החודש, לעומת 62.4% בינואר; YouTube ירד ל-65.2% ■ TNS החלה לפרסם גם נתוני חשיפה יומיים ושבועיים, בהם מתחזקים אתרי החדשות ע"ח אתרי קניות וחיפוש

נתוני גוגל טרנדס: "גלובס" - האתר הכלכלי המוביל

לפי נתוני פברואר 2011, שפורסמו היום בכלי המדידה לאתרי אינטרנט של גוגל, פייסבוק בודד בצמרת הדירוג הישראלית כ-1.5 מיליון גולשים ביום, לפני ynet (מיליון) ו-וואלה (800-900 אלף)

מחכים לגמיוז: פערים עצומים בין סקר TIM לגוגל טרנדס

לפי סקר TIM לינואר, הפער בין פייסבוק ל-YouTube בגלישה מישראל עומד על 1.6%; לפי גוגל טרנדס, הכניסות לפייסבוק כפולות ■ מה זה אומר על אמינות המדידה? ■ וגם: ב-TIM מתעקשים כי אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת נחלש דווקא בעיצומו של פסטיבל "האח הגדול"

נתוני גוגל טרנדס: "גלובס" - האתר הכלכלי המוביל בישראל

‎‎‏לפי הנתונים של חודש ינואר, נכנסים לאתר "גלובס" מדי יום כ-160 אלף גולשים שונים - בהשוואה ל-145 אלף ב"דה מרקר" ו-90 אלף ב"כלכליסט"‏ ■ האתר צמח ב-20% בשנה