רשות התחרות אישרה לדיפלומט, גורי וליימן שליסל לחבור לבר הפצה ולנאייקס ולהקים מיזם משותף תחת השם "נילוס" • המיזם יתמקד במתן שירות לנקודות מכירה, בדגש על קטנות ומרוחקות, ויתחרה בפעילות של שופרסל עסקים
בגורי שואפים להגיע בתוך שלוש שנים למכירות של כ-24 מיליון שקל באמצעות מכירת וופלים ושוקולד של המותג Wanted • קבוצת גורי מחזיקה קרוב לאחוז מהמכירות ברשתות הקמעונאות בישראל
תחליף הסוכר טרוביה המבוסס על צמח הסטיביה יחל להימכר בישראל בחודש הקרוב על ידי חברת גורי • היעד של החברה: להוביל את שוק הממתיקים הטבעיים עד שנת 2023 • בחברה מוכנים להחזיר את הכסף למי שלא יאהב את הטעם ומבטיחים שמדובר באחוזים זניחים
הצמיחה של "קנייה חכמה" נבלמה בשל זיהויו עם רשת רמי לוי ■ בחברת גורי, המחזיקה במותג, מקווים כי תחת השם החדש הוא ייכנס לרוב הקמעונאיות ויגיע בתוך שנה למכירות של 60 מיליון שקל - כפי שהיה בימיו הטובים ■ הורדת המותג מהמדפים גרמה לחברה הפסד של 15 מיליון שקל
תשקיע כחצי מיליון שקל בהשקת סדרת המוצרים, הכוללת בשלב זה 13 תוספי תזונה
המותג SMART FOOD ישווק בשלב הראשון ברשתות בולטות ובמרכולים פרטיים
זאת על רקע מחלוקת מסחרית ■ בתוך כך תחל כרמית לעבוד עם חברת שסטוביץ
הבקשה הוגשה ע"י זוג הורים לאחר שבמחית גזר מתוצרת גרבר התגלתה מתכת מסוג קדמיום ■ התברר כי תוצאות הבדיקה על בסיסן הוחלט להוריד המוצר מהמדף היו שגויות
גורי משקיעה 2 מיליון שקל בהשקת מחיות אורגניות לתינוקות שיתחרו ב"גרבר" וב"פרינוק"