גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מוצרי חשמל

עוד כתבות

נרשמה עלייה של 19% במחזור הקניות בכרטיסי אשראי בהשוואה לשנה שעברה / צילום: Shutterstock

החשש מתקיפה איראנית וחג הפסח הובילו לעלייה ברכישות מזון ומוצרי חשמל

גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי מספר הרכישות בענף החשמל נותר דומה, אך בשל עליות המחירים שילם הציבור כ-20% יותר

מזג האוויר החורפי הוביל לעלייה במכירות מוצרי החשמל / צילום: Shutterstock

מזג האוויר החורפי הוביל לעלייה במכירות האופנה ומוצרי החשמל

גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי העלייה בהיקף המכירות נובעת גם מההתייקרויות במשק

אילוסטרציה: UNSPLASH

המכירות בשבוע הראשון של 2024 היו גבוהות מהשבוע המקביל אשתקד

גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי הענפים שבלטו לעומת 2023 הם המחשבים, אופטיקה ומוצרי חשמל

ג'יימס דייסון, ממציא שואב האבק הקרוי על שמו, 2015 / צילום: ויקיפדיה

האיש ששינה לנצח את עולם מכשירי החשמל

לקח לג'יימס דייסון ארבע שנים ואלפי אבות טיפוס כדי לייצר את שואב האבק הידוע • בספרו הוא טוען שהעקשנות שלו, אותה הפגין נגד הבנקים, המשקיעים, היצרנים והמפיצים, היא זו שהביאה לו את ההצלחה

יוקר המחיה ממריא – המבחן של המגזר העסקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

יוקר המחיה ממריא - המבחן של המגזר העסקי

חברות המגלות פרואקטיביות ומקדימות את השוק ואת הרגולציה עשויות ליטול סיכון מסוים • לצד זאת הן מעצימות משמעותית את הסיכוי שלהן להיות מובילות שוק ומעצבות מציאות טובה יותר לצרכנים ולציבור הרחב

אורי להב, מנכ”ל רשת מוצרי החשמל א.ל.מ / צילום: איל יצהר

"הלקוחות חושבים שאם הם יבואו לחנות, הם ישלמו פחות": מנכ"ל א.ל.מ על מאחורי הקלעים של ענף מוצרי החשמל

חצי שנה אחרי ביטול העסקה עם שופרסל, שהייתה אמורה להקפיץ את רשת החשמל שבראשה הוא עומד, אורי להב נערך למונדיאל ולבלאק פריידיי • בראיון עמו הוא מדבר על הצרכן שמתווכח, על היבואנים שמתקשים להעלות מחירים ועל המתחרים שפוזלים לצדדים

ב־20 שנה האחרונות מחיר מוצרי החשמל ירד בחצי

המדור הפופולרי משער המהדורה המודפסת של גלובס מגיע גם לדיגיטל • בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם - והפעם: למה מחירי מוצרי החשמל צנחו ב-20 השנים האחרונות

מאיה שלו–שרוני, סמנכ”לית א.ל.מ / צילום: איל יצהר

סמנכ"לית השיווק בא.ל.מ: "עדיין רוב הצרכנים מעדיפים לרכוש בחנויות"

ברשת א.ל.מ מכוונים את החצים ליצירת "רכישה דיגיטלית חמה" • מאיה שלו-שרוני, סמנכ”לית השיווק, מספרת כיצד החברה התמודדה עם משבר הקורונה, ומדוע הייתה היענות נמוכה לקמפיין שהשיקה • הזווית של סמנכ”לי השיווק בחברות הבולטות במשק

משפחת חמו, בעלי לאסט פרייס / צילום: איל יצהר

האבא הקים, הבנים עשו אקזיט: סיפור ההצלחה של החנות הקטנה בחיפה

לפני 60 שנה הקים אריה חמו חנות מוצרי חשמל קטנה בעיר התחתית בחיפה, שבה "לקוח היה לוקח - ושילם מתי ששילם" • כשבנו ליאור נכנס לעסק, הוא הפך את החנות המשפחתית לאתר הסחר המקוון לאסטפרייס • בחודש שעבר הם מכרו אותו לענקית היבוא ניופאן, שם מעידים: "יש להם סכין בין השיניים"

יו''ר שופרסל יקי ודמני / צילום: יונתן בלום

שופרסל מתחברת לחשמל: רוכשת שליטה במיני ליין לפי שווי חברה של קרוב למיליארד שקל

רשת הקמעונאות הגדולה בישראל צפויה לרכוש 60% ממניות מיני ליין, יבואנית מוצרי חשמל ובעלת רשת א.ל.מ, תמורת 560 מיליון שקל • למוכרים בעסקה - אלייד, המנכ"ל אבי אשר ולאומי - תינתן אופציה למכור בעתיד את יתרת מניותיהם

אילן בן הרוש, מנהל חנות ''מיסטר אלקטריק'' למוצרי חשמל וממייסדי מחאת השולמנים / צילום: שרון גבאי

"על בעיית האספקה בנמלים הקמנו את שולמן. כדי שיהיה גוף נגד ההסתדרות, שייאבק בטירוף הזה"

אילן בן הרוש, תושב ירושלים בן 50 • נשוי + 4 • מנהל חנות "מיסטר אלקטריק" למוצרי חשמל וממייסדי מחאת השולמנים • "הקורונה הביאה לביקוש אדיר למוצרי חשמל איכותיים. אנשים הבינו שהבית זה המקום החשוב ביותר" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

ליאור ראובן. בעלים ומנכ''ל Unico / צילום: מוש

"השוק רווי, אבל לא בכל הסגמנטים": יבואן חשמל חדש נכנס לשוק המקומי

בתזמון שלאחר שיא קניות מוצרי החשמל לבית בחסות הסגרים והקורונה, נכנס כעת לשוק יבואן חדש בשם Unico • המנכ"ל ליאור ראובן: "כשאתה נכנס אחרון, אחרי שמותגים אחרים כבר ביססו את עצמם, אתה יכול לחשוב ולהסתכל מה הצרכן רוצה ומה אני מביא כערך מוסף"

גיא בן יהודה / צילום: שלומי יוסף

מתי האונליין לא מספיק? סמנכ"ל השיווק של LG מסביר

הישראלים מוציאים על מכשירי חשמל יותר מאשר במדינות אחרות, והם גם קונים יותר מוצרי פרימיום, אומר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG • איזה מסך הכי יקר היום, מה למד ממנכ"ל פרטנר הקודם, ואיך יעבוד פרסום ה-OTT • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

סמנכ''לית שיווק ניופאן, מורן דאי / צילום: כדיה לוי

"משבר הקורונה הוביל לשינוי בהתנהגות הצרכנים: היום 20% ממכירות שוק החשמל הם באונליין"

רגולציה על חברות מסחריות שמשתמשות בדאטה עלולה להשיג דווקא את המטרה ההפוכה, אומרת סמנכ"לית השיווק של ניופאן, מורן דאי • איך נראית אסטרטגיית המבצעים שלה לנובמבר, וממי למדה שחייבים לקחת סיכונים • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

גיור צביקה / צילום: איילת וייס

ניופאן במו"מ לרכישת מחצית מאתר לאסט פרייס תמורת 40 מיליון שקל

לאסט פרייס הוא אתר לקניות אונליין השם דגש על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לשימוש ביתי • לפי הדיווח, היקף המכירות השנתי של לאסט פרייס נאמד בכ-180 מיליון שקל • הנהלת האתר תישאר בתפקידה לאחר השלמת העסקה

שואבי האבק של דייסון / צילום: Shutterstock

הסגר שסידר אותו: הישראלים שנשארו בבית בקורונה התאהבו במותג שואבי אבק

בשנה של סגרים, הבית הפך למקום העבודה והבידור העיקרי של רובנו - וקטגוריית מוצרי החשמל פרחה • בראש הדירוג נמצאות סמסונג ודייסון, שהפכו לחביבות הקהל • מדד המותגים

מוצר של המותג KitchenAid / צילום: יח"צ ניופאן

ניופאן מסכמת שנה של זינוק במכירות, בעיקר במוצרים לבישול ולאפייה

פתאום כולם נהיו שפים, ויש מי שנהנה מזה: בסימן זינוק ברכישות של מוצרי חשמל (בעיקר לבישול), ניופאן מרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלה ומשיקה קטלוג חדש • "סגרנו שנת שיא במכירות של KitchenAid"

אורי להב, מנכ"ל רשת חנויות החשמל והדיגיטל א.ל.מ / צילום: אייל טואג

"לא כל דבר צריך להיות מנוהל על-ידי גנרלים ומנהלים גברים"

אורי להב, מנכ"ל רשת חנויות החשמל והדיגיטל א.ל.מ, ממליץ לצפות בסדרה הדנית Borgen על הממשלה שבראשה עומדת אישה, אפרופו הקשיים בהרכבת הממשלה

ברימאג פותחת רשת חנויות חשמל תחת המותג מטרו

זאת בהשקעה של כ-10 מיליון שקל • ברבעון הנוכחי ייפתחו 12 סניפים, מתוכם חמישה בשבוע הקרוב: בקניון באר יעקב, בעפולה, באשדוד, בשוהם ובכפר קאסם

אתר p1000 / צילום: צילום מסך

א.ל.מ משתלטת על אתר המסחר המקוון פי 1000

האתר שהוקם לפני כשני עשורים נחשב לאחד מאתרי המסחר המקוון הראשונים בישראל, וכעת ינוהל על ידי על א.ל.מ • לפי הערכות, היקף המכירות של פי 1000 עמד על כ-20 מיליון שקל ב-2020, ותחת האתר הועסקו כ-20 עובדים, מתוכם נקלטו 13 בא.ל.מ