גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נפתלי אברהם

עוד כתבות

תקציב קראון פלאזה עובר לפרסום AVRAHAM

התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון ■ היקף תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים

רונן גור-פונארב מונה למנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום נפתלי-אברהם

המעבר של גור-פונארב מתבצע לאחר 9 שנים במארד הפרסום אדלר-חומסקי, בהן שימש כמנהל קריאייטיב של תקציבים מובילים במשק כגון מפעל הפיס, בנק הפועלים, 9 מיליון, יפאורה תבורי, רשת שוקן ועוד

יריב אברהם רכש את מלוא המניות במשרד הפרסום נפתלי-אברהם

רכש 50% מהמניות של שאול נפתלי ; לפי הערכות בענף, העסקה בוצעה לפי שווי של 8.5 מיליון שקל למשרד