חברת תוספי תזונה
סופהרב העלו קמפיין שצולם בחנות של עדיקה והציגו אותו כשיתוף-פעולה עם המותג - זאת ללא שסוכם על שיתוף-פעולה כלשהו ומבלי שסופרהב ביקשו אישור להציגו ככזה ■ הקמפיין עורר תגובות זועמות ברשת ועורר גם את זעמו של מנכ"ל עדיקה דדי שוורצברג, שמאיים בתביעה
סופר-פארם, מכבי שירותי בריאות ויצרניות תוספי התזונה סולגאר וסופהרב ייחסו לתוספי מזון ששווקו על-ידן סגולות מרפא בניגוד לחוק
היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
השינוי בכיתוב שיופיע על גבי מוצרי אומגה 3 הושג בעקבות הסדר הסתלקות בתביעה ייצוגית בה נטען להטעיה צרכנית
הייצוגית נמחקה לאור הודעת הצדדים כי בדיקות מעבדה מגלות כי נוכחות מתכות כבדות בתוספי המזון של המשיבות עומדת בדרישות משרד הבריאות
במסגרת ההסכם, תפרסם יצרנית תוספי התזונה במשחקי אליפות ישראל, גביע דייויס, ומשחקי גביע הפדרציה
התביעה, בסך 2 מיליארד שקל, הוגשה נגד קופ"ח מכבי, סופר-פארם, טעם טבע-אלטמן וסולגאר
החברה תהיה אחת מהספונסריות של אליפות אירופה עד גיל 20 בכדורעף חופים שתיערך בחוף גורדון בחודש יולי; מצטרפת לחברת "קרוקס" שלקחה חסות ראשית על האירוע
את הפיצוי תשלם חברת אמברוזיה סופהרב, יבואנית המותג "סולגאר" לתוספי מזון ■ מדובר בקנס חסר תקדים בעבירה מסוג זה, שהוטל במסגרת פשרה בין החברה לבין נציבות שיוויון הזדמנויות בעבודה במשרד התמ"ת
חברת אמברוזיה סופהרב רוכשת את חברת הקוסמטיקה פבוניה ישראל מידי שוקי מדנס (90%) ושותפים נוספים פבוניה הוא מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי הכולל 100 מוצרי טיפוח המבוססים על תמציות צמחים אורגניות