גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עמי אלוש

פרסומאי

עוד כתבות

עמי אלוש / צילום: איל יצהר

בלעדי המשנה למנכ"ל ליאו ברנט עוזב להייטק. מי יחליף אותו?

עמי אלוש, הדמות הקריאטיבית הבולטת במשרד הפרסום ליאו ברנט, עוזב את המשרד לטובת תפקיד בחברת פייבר • סמנכ"ל הקריאייטיב של מאקו, עידן לוי, יחליף אותו

נחשף המוח שמאחורי המבורגר הסופגנייה של ברגר קינג

משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש

אדם פולצ'ק / צלם: איל יצהר

לפני כולם הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט

עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן

לפני כולם עמי אלוש מונה למספר 2 במשרד הפרסום ליאו ברנט

אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א