הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק לאומי, עם גל תורן והשיר "יש מוצ"ש" - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הופעה קצרה של אירנה בקמפיין קטן ורזה מספיקה לשופרסל כדי להתברג בדירוג ולזכות באהדה
סכסוך מסחרי התגלע בין ערוץ רשת 13 לבין פובליסיס מדיה, המנהלת את רכש המדיה של קבוצת הפרסום פובליסיס, בעקבותיו ירדו מהאוויר הפרסומות של שורת גופים מסחריים • במוקד: דרישה של רשת 13 למחיר שונה מזה שהיה נהוג בין הצדדים עד כה
שבע מתוך עשר הפרסומות בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגיעות מענף הפיננסים • הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר, ודיסקונט הוא המפרסם שהשקיע את הסכום הכי גבוה - 1.6 מיליון שקל - אחרי היעדרות של כארבעה חודשים מהמסך
המהלך החדש של בנק לאומי לפתיחת מוקד במוצ"ש נחרת היטב בתודעת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת לבזק, עם קרוב ל-2 מיליון שקל, ואורבניקה היא חברת האופנה הראשונה שנכנסת למדד זה שנה
הפרסומת של בנק הפועלים, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע
הפרסומת האהובה ביותר שייכת זה השבוע השני לביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חברת yes היא המפרסמת שרשמה את ההשקעה הגבוהה ביותר, עם כ־1.4 מיליון שקל
הפרסומת של בנק לאומי, שעושה שימוש בשיר של עידן עמדי, היא הזכורה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בפרסומת של yes מככב עמדי בזכות תפקידו ב"פאודה" • אודי כגן מצחיק את הצופים, והפרסומת של ביטוח 9 מתברגת כאהובה ביותר
שטראוס השקיעה השבוע קרוב למיליון שקל בפרסומת למילקי, שגם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מכבי, והשבוע מתברגת גם המתחרה - קופת חולים מאוחדת
דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה
חברת התעופה אל על עלתה השבוע במהלך כרטיסי טיסה במתנה לחיילים לצד פרסומת חדשה, ורשמה ביצועי זכירות ואהדה גבוהים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לפרטנר, וההימור על ראובן מ"ארץ נהדרת" השתלם לבנק יהב
ענף הבילויים והפנאי סובל מירידה חדה בהכנסות במלחמה, במפעל הפיס מנסים להתניע אותו ומשיגים אהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות אחראי לפרסומת הזכורה ביותר, ואצל אסם החדשות המרעישות ביותר הן הסאונד הקריספי
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השנה, והפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" הופסק הפרסום ליותר מחודש, ומאז שובו למסך הקריאייטיב מותאם למצב־הרוח הלאומי • סיכום מיוחד
ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה
מאז פרוץ המלחמה מזנבים ערוצי הטלוויזיה רשת 13 וערוץ 14 זה בזה ברייטינג, על אף שאחד מהם ותיק יותר, והשני נחשב במשך שנים לנישתי • אלא שבעוד הפער בצפייה מצטמצם, במיוחד במהדורות החדשות המרכזיות, הדבר אינו משתקף בהיקפי הפרסום
הדיון התכנס על רקע החלטת מספר חברות להשהות את הפרסום בערוץ 14 בשל התבטאויות לא ראויות חוזרות ונשנות • יו"ר הוועדה דוד ביטן: "אם ערוץ 14 ייסגר, היקף הפרסום שמושקע בערוץ יעבור לגופים אחרים"
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, ובפרסומות האהובות ביותר מככבים סטנדאפיסטים: שלום מיכאלשווילי בפריגת, ואורי חזקיה בחברת החשמל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, ההשקעה בפרסום מזנקת ב־30%
שטראוס הפסיקה לפרסם בערוץ 14 והפיצה אמנה לכלל ספקיה • בערוץ מאיימים לפנות לערכאות, ועיתונאים שונים קוראים לחרם בעיקר על מוצרי תמי 4 • איך זה ייגמר? שטראוס: "מספר הביטולים זניח"
בצעד יוצא דופן הודיעו שתיים מהחברות הגדולות במשק כי הן מקפיאות את הפרסום בערוץ 14 בעקבות התבטאויות פוגעניות שנשמעו בו • המהלך עורר סערה בשוק, כשעל הפרק עומדת השאלה האם חברות נוספות ילכו בעקבותיהם, או שמדובר במהלך מסוכן מדי
ניתוח השוואתי מקיף בדק את אסטרטגיות השכנוע הנפוצות בפרסום ואת ההשפעה שלהן על הצרכנים • התוצאה אולי לא תפתיע אותכם, אבל כן, סקס מוכר • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב
בין השינויים שמתכנן השר שלמה קרעי בחוק השידורים החדש: סגירת הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין ופתיחת רגולטור חדש בעל סמכויות פחותות; מודל עסקי חופשי ללא התערבות בפרסומות והגבלתן; ושימוש חופשי בתכני התאגיד • אגודת העיתונאים בתגובה: "קרעי מנסה לחסל את העיתונות" • רשת, קשת והתאגיד: "שלב נוסף במהלך הכולל לריסוק התקשורת החופשית"