גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרסום שנהב

עוד כתבות

לפני כולם תקציב הפרסום של ספורט ורטהיימר עובר לפוגל-אוגילבי

תקציב הפרסום של רשת ספורט ורטהיימר טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שנהב ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של בסט ביי עובר לזרמון-גולדמן

‎‎טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר‏‏ במחירי מחירון

מסתמן: תקציב בסט ביי רשתות יישאר בידי קבוצת פובליסיס

בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"

זרמון ופוגל מצטרפים למכרז על תקציב הפרסום של בסט ביי

המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים

תקציבי הפרסום של בסט ביי וביג בוקס יוצאים למכרז

התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי

פישמן רשתות מפצלת את תקציב הפרסום

תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי ; הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז