הנתח של רשתות הסטוק בשוק מוצרי החזרה לבית הספר עלה מ-21% ל-26% • בתל אביב התקיים המיטאפ "איך תמכרו את סטארט-אפ הסייבר שלכם בהצלחה" • אירועים ומינויים
לפי נתוני חברת המידע העסקי Coface Bdi, שוק הקניות לקראת החזרה ללימודים יעמוד השנה על 375 מיליון שקל • בעבר נשלט התחום ע"י מספר מצומצם של שחקניות גדולות, ובהן הרשתות קרביץ ואופיס דיפו, אולם עם הגעתן של רשתות הסטוק, הן נגסו ממנו נתח הולך וגדל
שמוליק קליין • שותף ובעלים בחנות ציוד לבתי ספר ומשחקים "זגורי" • בן 38, גר בבני ברק • "היו לנו הפסדים כספיים גדולים, חברות שליחויות לא רצו להיכנס לבני ברק או שלא יכלו" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז
ל"גלובס" נודע כי הקרן השקיעה כ-90 מיליון שקל במניות קל-גב, בעסקה שלאחריה היא מחזיקה ב-70% ממניות יצרנית התיקים הוותיקה, והיתרה בידי המייסד והמנכ"ל משה גנץ • בכוונת הקרן להרחיב את פעילות החברה, הן אורגנית והן באמצעות מיזוגים ורכישות, בארץ ובעולם
במכתב שהעביר הקבינט המונה ארגונים שונים בתחום החינוך והתעשייה, הוא דורש מהאוצר להחיל מע"מ אפס על ציוד למידה, במטרה "לאפשר לכל ילדי ישראל להתחיל את שנת הלימודים הקרובה ואת אלה שיבואו אחריה באופן שווה לחבריהם לכיתה"
מחשב נייד עם ביצועים משופרים, מחשב נייח המסתתר בתוך זרוע המסך, קורקינט משוכלל ומהיר ביותר ומדפסת 3D שתאפשר לילדים לתכנן ולייצר לעצמם צעצועים
דפוסי הצריכה שהשתנו עם הגידול בקניות אונליין באים לידי ביטוי גם בענף החזרה לבית הספר • המספרים משקפים עלייה של 10% לעומת יולי 2018 • יותר מ-50% מהפריטים המיועדים לתלמידים נרכשו באתרים הסיניים ובראשם עלי אקספרס
קרן הפרייבט אקוויטי סקיי צפויה להיכנס כשותפה בחברה, לצד המייסד משה גנץ • שוויה של קל-גב מוערך ב-100-150 מיליון שקל • בכוונת הקרן להרחיב את פעילותה של קל-גב מחוץ לשוק הישראלי
סקייטבורד חשמלי, לפטופ שמבין פקודות קוליות, נייר דיגיטלי, פנקס רשימות עם סורק QR ומחברת שננעלת בטביעת אצבע • התלמידים והסטודנטים נערכים לחזרה לכיתות - ואנחנו כאן כדי לעזור
מה מציעים האתרים, מה ההבדל בין המחירים באינטרנט לבין המחירים בחנויות, ואילו כללי-אצבע כדאי לקחת בחשבון?
לפי נתוני עמותת "חסדי נעמי", סך ההוצאה הממוצעת לתלמיד גדלה ב-10%, כשהשנה היא עומדת על 1,056 שקל כ-100 שקל יותר מאשר בשנה שעברה
eBay מדווחת כי בשנת 2016 חלה עלייה של 80% בהזמנות מחשבים ניידים בהשוואה לשנה שעברה וכן עלייה של 30% ברכישת ילקוטים
רשת אופיס דיפו מכריזה כי תיטול חלק בקבוצות רכישה ותמכור מוצרי חזרה לבית הספר בהנחה לקבוצות של 10 תלמידים ויותר
יובל אטד, יו"ר chinabuy: התחום הולך לקראת שילוב בין קמעונאות מסורתית לדיגיטלית
בזמן שבישראל מתמקדים בעיקר בפרסום מסורתי של רשתות ציוד משרדי, בחו"ל מתייחסים המותגים אל יום החזרה לבית הספר כאל אירוע שיווקי של ממש - לפחות בכל מה שקשור לקמפיינים בטוויטר ■ אתר Digiday ריכז כמה מהדוגמאות הבולטות
קבוצות הרכישה לציוד לבית-הספר תופסות תאוצה: 13,000 תושבי מודיעין הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "מודיעין שלנו" שקיימה מכרז בין רשתות הציוד לתלמידים ■ הקנייה המשותפת חוסכת 20%-30% מההוצאה
סקר שנערך לקראת פתיחת שנת הלימודים מגלה כי ההוצאה הממוצעת - הכוללת ספרי לימוד, מכשירי כתיבה וילקוט - היא 1,300 שקל לילד ■ עוד עולה כי רוב ההורים חשים שההוצאות עלו ב-5 השנים האחרונות
מאות שקלים מוציאים ההורים בימים אלה על ציוד לביה"ס, אך הבשורה היא שמאז השנה שעברה ירדו המחירים הודות לתחרות העזה ■ סקר "גלובס" ומכון שריד מגלה מה באמת חשוב לילדים כשהם בוחרים ציוד לביה"ס
הציוד מועבר לכ-1,000 ילדים נזקקים במסגרת הפרויקט "אמאבא ממלאים ילקוט"
רני צים מנער מרשת אופיס דיפו את האבק: סניפים מפסידים נסגרו, אחרים הוקטנו, וכעת הוא מבטיח גם להביא בשורה במחירים ■ "ענף מכשירי הכתיבה ריכוזי, רדום ולא תחרותי"