גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קוסמופארם

עוד כתבות

ריקול בחברת קרליין: דאודורנט רולאון גורם לגירוי ואדמומיות

חברת קוסמופארם הודיעה על ריקול למוצר דיאודורנט נושם לבנות רולאון של המותג קרליין, מספר אצווה 171012297 • לפי הודעת משרד הבריאות, הריקול נעשה בעקבות תלונות שהתקבלו בחברה על תופעות לוואי באזור השימוש

ריקול לשטיפת פה אורביטול לילדים עקב טעם לא אופייני למוצר

חברת קוסמופארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצרים שלא לעשות בהם שימוש ולהחזירם לנקודות המכירה

תקציב הפרסום של המותג "כיף" עובר לברוקנר-נטע-יער

‎‎ב-2010 עמד היקף הפרסום של המותג מקבוצת סנו על 4.1 מיליון דולר במחירי מחירון‏

סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי

כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: "ישראל עדיין מתייבשת"

Twisted fly: כ-53% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, אך רבים טענו כי היא מחנכת לחיסכון במים

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

סנו חתמה את הרבעון עם גידול של 68% ברווח הנקי ל-23.8 מיליון שקל

אלכס לנדסברג: "מכירת מניות שניב שחררה אותנו מבזבוז זמן משווע על עסק שלא האמנו בו"