גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קינדר

מותג שוקולד

עוד כתבות

מוצרים של פרימיום על מדפי הסופר / צילום: טלי בוגדנובסקי

למרות הרשימה השחורה של ברקת: עלייה במחירי מוצרי קינדר ונוטלה

חברת פרימיום, המייבאת ומשווקת, בין היתר, את מוצרי קינדר, נוטלה ופררו רושה, הודיעה כי תייקר את מחיריה בשיעור של כ-6% • מהחברה נמסר: "העדכון מפצה באופן חלקי על העלייה בעלויות חומרי הגלם, את רוב העלויות אנו ממשיכים לספוג"

מוצרי קינדר / צילום: Shutterstock, Mehaniq

בעקבות יותר מ-100 מקרי סלמונלה באירופה: הורחב הריקול על מוצרי קינדר בארץ

לפני ארבעה ימים פורסם כי בעקבות הבדיקה שמתבצעת באירופה לגבי אפשרות לקשר בין מקרי סלמונלה למוצרי קינדר, הוחלט לערוך ריקול יזום בישראל • אמש פורסם כי כחלק מהריקול היזום ייאספו כלל המוצרים האמורים, ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה

מוצרי קינדר / צילום: Shutterstock, Mehaniq

לאחר החשד לסלמונלה באירופה: ריקול למוצרי קינדר גם בארץ

אחרי שבאירופה החלו בבדיקה לגבי אפשרות לקשר בין מקרי סלמונלה לביצי קינדר המיוצרות בבלגיה, הוחלט לערוך ריקול יזום גם בישראל של מספר מוצרים מהמותג

שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock

בלעדי פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

מכס אשדוד חשף הברחה של כ 100,000 ביצי קינדר / צילום: רשות המסים

רשות המסים: עצרנו הברחה של 100 אלף ביצי "קינדר" מזויפות

ביצי השוקולד, תחת המותג "קינגולד", הגיעו לישראל בשתי מכולות מסין ללא קירור ויועדו לרשות הפלסטינית

שטראוס מותחת את המותג מילקי לעוגות אישיות מצוננות

תשיק בתחילת החודש הבא עוגת שוקולד אישית מצוננת תחת השם "מילקי קייק" ■ המוצר החדש דומה מאוד ל"קינדר דליס" שכבר אינו משווק בישראל

אומניקום תטפל בתקציב המדיה של מותגי פררו רושה

תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים

גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת למילקי כובשת את הפסגה

גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי

הסכסוך הסתיים: נוטלה וקינדר חזרו לרבוע כחול

עקב הסכסוך המסחרי, במשך 10.5 חודשים נעדרו ממדפי רבוע כחול מותגי פררו שמשווקת ליימן שליסל, מה שהביא לירידה במכירות של מותגים אלה בשוק המבורקד

נילסן: שוקולד פרה מוביל, אחריו קליק ופסק זמן

סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול

שטראוס נגד קינדר: משיקה אצבעות שוקולד בהשקעה של 10 מיליון שקל

תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"