גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קנווד

עוד כתבות

צביקה גיור במו"מ לרכישת 26% מבסט ביי וביג בוקס

זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד על 250 מיליון שקל ■ המהלך יעזור לגיור, בעל השליטה בניופאן, להתחרות בשאר יבואניות האלקטרוניקה המחזיקות רשתות מכירה משלהן

קנווד נכנסת לתחום המוצרים הגדולים ומשיקה תנורים וכיריים למטבח

ההשקה תלווה בקמפיין בכיכובו של ישראל אהרוני, תחת הסלוגן "תנור קונים רק עם אהרוני", באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין ובהשקעה של כמיליון שקל

יבואנית Kenwood מותחת את המותג בישראל לתחום כלי הבית והמטבח

ברימאג דיגיטל אייג' תשקיע בהשקת המותג "קנווד קולינרי" כ-500 אלף שקל בשלב הראשון