גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

קרלסברג

מותג בירה

יצרנית שיכר מדנמרק

עוד כתבות

קוקה קולה ישראל / צילום: Shutterstock, defotoberg

מצטרפת לגל: החברה המרכזית למשקאות הודיעה כי תעלה מחירים בכ-6.7%

העלאת המחירים על המשקאות הקלים מיועדת ל-16 באפריל • במקביל, מחירי המשקאות האלכוהוליים שמשווקת החברה, וביניהם בירות קרלסברג וטובורג, יעלו כבר ב-19 במרץ • ההתייקרות לא מגיעה בהפתעה: בפברואר אמר מנכ"ל קוקה-קולה העולמית כי החברה תמשיך בהעלאת מחירי מוצריה ב-2023

הגרסה הישראלית של בירה קרלסברג מתעלה על המקור מדנמרק

קרלסברג לומה: התוצאה היא לא פחות מחגיגה, ואפילו במחיר משתלם

בלעדי שינוי ארגוני בקבוצת קוקה-קולה ישראל: שתי חברות האלכוהול ימוזגו לחברה אחת

מנכ"ל IBBLS ימונה לנהל את קרלסברג ישראל, ואילו המנכ"ל הנוכחי שלה יעבור למערך הפעילות של החברה החדשה שרכשה הקבוצה בדרום אפריקה - Clover • בנוסף, מערך השיווק של פריגת, שכיום פועל תחת קרלסברג ישראל, יעבור לכפיפות מנכ"ל נביעות

קרלסברג האריכה את הסכם הפרסום עם אופ"א עד 2017

תעניק חסות בין היתר לטורניר יורו 2016 בצרפת - שתהיה אליפות אירופה השמינית ברציפות בה יצרנית הבירות הדנית משתפת פעולה עם הארגון

לפני כולם החברה המרכזית וטמפו מייקרות הבירה בחבית ב-3%-5%

מדובר במחירים למסעדות וברים ■ מסעדן: "זו חזירות הולכת וגוברת. הן מוכרות עשרות אלפי חביות בירה בחודש, ויש להן שליטה אבסולוטית על שוק הבירה"

לפני כולם תוסס: שינויים בפרסום של החברה המרכזית למשקאות

תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג

צפו: פרסומת משעשעת במיוחד למותג הבירה קרלסברג

קמפיין ויראלי חדש של מותג הבירה קרלסברג מוכיח שלפעמים הדברים שאנו רואים אינם כפי שהם נראים ■ כיצד אתם הייתם מגיבים?

מנכ"ל טמפו לשעבר רפי בהרב עובר לקוקה-קולה ישראל

בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל ‏

לוב הטרידה את אירופה: הבורסות ננעלו בירידות של כ-1%

עיני המשקיעים היו נשואות בחרדה ללוב ■ מדד מנהלי הרכש של התעשייה בגרמניה רשם עלייה משמעותית והגיע לרמה של 62.6 נקודות למרות צפי ל-60.3 נקודות

מקדונלד'ס האריכה את הסכם החסות עם אופ"א עד 2017

העסקה, המוערכת ב-17.5 מיליון דולר ב-7 שנים, תהפוך את חברת המזון המהיר לספונסרית רשמית של משחקי יורו 2012 - יחד עם קרלסברג, קסטרול, יונדאי-קיה וקוקה-קולה

עלייה בצריכת הבירה באירופה: רווחי הייניקן וקרלסברג זינקו

רווחי הייניקן ההולנדית זינקו פי 5 והגיעו ל-697 מיליון דולר ב-2009 ■ רווחי קרלסברג זינקו פי 3 והסתכמו ב-70 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2009

ההתאחדות האנגלית חידשה את החסות עם קרלסברג עבור 48 מיליון ליש"ט

ההסכם הוא ל-4 שנים ■ כעת מתחזקות ההערכות לפיהן יצרנית הבירות הדנית לא תמשיך להעניק חסות חולצה בשווי 7.5 מיליון ליש"ט בעונה לליברפול

הבור של התאחדות הכדורגל האנגלית: 106 מיליון ליש"ט

זה הסכום אותו תצטרך ה-FA לגייס; 70 מיליון ליש"ט בטווח המיידי, עבור זכויות השידור האבודות של סטנטה לגביע האנגלי, ועוד 36 מיליון עבור חסויות למפעל החל מ-2010, לאחר ש-E.ON לא תחדש את ההסכם שלה

בקרלסברג טוענים: "אפשרי לחלוטין שנמשיך החסות עם ליברפול"

זאת למרות הפרסום לפיו יצרנית הבירות תפסיק את חוזה הספונסרשיפ עם האדומים, המוערך ב-7.5 מיליון ליש"ט בעונה ■ "אנחנו משתפים פעולה עם ליברפול כבר 18 שנים וברור שכל הצדדים רוצים שהקשר יימשך"