גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רופרט שאפר

עוד כתבות

מנכ"ל יוניסל: "השליטה של ה-iPhone בשוק - לא ודאית"

נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"

רופרט שאפר, בכיר בקבוצת "הוברט בורדה מדיה", ישתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק

שאפר, מנהל מחקר ופיתוח בשיווק ובפרסום בקבוצת "הוברט בורדה מדיה" הגרמנית, משמש גם כמנהל פרויקטים בכיר בתחום החדשנות הדיגיטלית תוך התמקדות במדיה החדשה ואסטרטגיית אינטרנט