גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ריגלי

משווקת מותגי המסטיקים אורביט ואיירווייבס

עוד כתבות

חטיפי BEKIND  / צילום: שני מוזס, גלובס

בלעדי הזיכיון להפצת מותג החטיפים BeKind עובר משטראוס למרס

חדירתו של מותג החטיפים הניו-יורקי לשוק המקומי נכשלה, אולם כעת ענקית השוקולד והחטיפים מרס תנסה להחזיר אותו למדפים • עד כה חטיף בודד עלה 10 שקלים. בכמה הוא יימכר עכשיו?

סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

בעקבות פרסום באתרי פורנו: ריגלי מפסיקה לפרסם בגוגל

קבוצת ריגלי העולמית, בעלת המותג אורביט, הורתה בסוף השבוע האחרון לכל סוכנויות הפרסום שלה ברחבי העולם להימנע לחלוטין מפרסום בגוגל וביוטיוב - זאת לאחר שגילתה כי חלק מהפרסומים שלה הופיעו על תכנים פורנוגרפיים לילדים

וורן באפט / איור : גיל ג'יבלי

"הבעיה" של באפט: מייצר מזומנים בקצב חסר תקדים

יתרות המזומנים של ברקשייר הת'אווי הגיעו לשיא כל הזמנים ■ האם באפט ישכיל לרתום את הכספים שהצטברו בקופת החברה כדי להמשיך להכות את המדדים - ולאן סביר שיפנה את המשאבים העומדים לרשותו?

"הפסטיבל הישראלי סביב השוואת מחירים לא קיים בקנדה"

שי אלטמן, מנכ"ל חברת הממתקים ריגלי קנדה, סוגר 6 שנים בחו"ל ומתקדם לתפקיד הבא: מנכ"ל קונצרן Mccain Foods ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על ההבדל בין הצרכנים בישראל ובקנדה ("לצרכן הישראלי יש חוסר אמון")

סערה בשוק המסטיקים: קדבורי נכנסת, ריגלי ושטראוס במתח

קדבורי משיקה בישראל את מותג המסטיקים ללא סוכר טרידנט ■ המתחרות ריגלי (אורביט) ושטראוס עלית (מאסט) משדרות כלפי חוץ עסקים כרגיל, אבל בשטח הדברים נראים אחרת