גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

שפ"מ

שידורי פרסומות מאוחדים - זכיינית הפרסום ברדיו הממלכתי

עוד כתבות

אברהם פרחי / צלם: דן לם

לפני כולם זמנית: הפרסום ברדיו "כאן" ייעשה במערכת של שפ"מ

למרות התיקונים, המערכת שבחר התאגיד עדיין לא מסוגלת לתת מענה הולם לשיבוץ ולפיקוח על פעילות הפרסום העמוסה בערוצי הרדיו שלו - וזכיינית הפרסום טרגט ספיריט מבקשת לעשות שימוש זמני במערכת של זכיין הפרסום של רשות השידור

אברהם פרחי / צלם: דן לם

סופית: טרגט ספירט ינהלו את זמן הפרסום של התאגיד

בג"ץ דחה היום את עתירת שפ"מ נגד זכיית טרגט ספירט במכרז, ובכך איפשר למעשה תחילת עבודה מסודרת מיד עם תחילת השידורים

אברהם פרחי / צלם: דן לם

שפ"מ מערערת על אי-פסילת הזוכה במכרז הפרסום של תאגיד השידור

מבקשת לערער על החלטת ביהמ"ש המחוזי שלא לפסול את זכייתה של חברת טרגט ספיריט או את המכרז כולו

אברהם פרחי / צלם: דן לם

המחוזי דחה עתירת שפ"מ נגד מכרז הפרסום של תאגיד השידור

השופט משה ורדי קבע כי שפ"מ תשלם הוצאות משפט של 100 אלף שקל לכל אחת מהמשיבות - התאגיד וחברת ספיריט מרקט שזכתה במכרז

אברהם פרחי / צלם: דן לם

שפ"מ לא מוותרת לתאגיד: מבקשת פסק דין למרות המלצת השופט

פסק דין - בניגוד למשיכת העתירה - יאפשר לשפ"מ להמשיך בהליכים המשפטיים ולהגיש ערעור בערכאות גבוהות יותר ■ טענה בעתירתה כי יש לפסול את זכיית טרגט ספיריט במכרז הפרסום של תאגיד השידור

אברהם פרחי / צלם: דן לם

נדחתה עתירת שפ"מ נגד זכיית טרגט ספיריט במכרז הפרסום של התאגיד

(עדכון) - מוקדם יותר דחה השופט את בקשתה של הפרסומאית יפית גרינברג להצטרף כצד לעתירה ■ ככל הנראה שפ"מ ניסתה לצרף לעתירה גם את יוני סער, מבעלי פרומרקט

אברהם פרחי / צלם: דן לם

שפ"מ: לפסול את תוצאות מכרז הפרסום של תאגיד השידור

חברת הפרסום, שהחזיקה 20 שנה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של רשות השידור, עתרה לבית המשפט בטענה כי הזוכה - טרגט ספיריט - נמצאת בבעלות של פרסומאי, בניגוד לכללי המכרז

אורי נצר / צילום: תמר מצפי

לפני כולם טרגט ספירט זכתה במכרז לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור

הקבוצה, של טרגט מרקט ואורי נצר, הציעה לגזור עמלה של כ-16% על היקף מכירות של 60-120 מיליון שקל, לעומת עמלה של 20% ומעלה שהציעו המתמודדות האחרות במכרז

אברהם פרחי / צלם: דן לם

לפני כולם הבעת אמון בתאגיד השידור: 4 מתמודדים במכרז הפרסום שלו

אף שכלל לא בטוח אם התאגיד ימשיך להתקיים - 4 גופים הגישו היום את מסמכי המכרז, הכוללים הצגת ערבות בסך 15 מיליון שקל

תאגיד השידור כאן לוגו

הישג לתאגיד השידור: בוטל צו המניעה למכרז לזיכיון זמן הפרסום

השופט הבהיר לשפ"מ, שלבקשתה ניתן הצו, כי בהתחשב בכך שעתירתה עומדת להידחות, הוא מבטל את הצו הזמני שניתן בזמן העתירה

יונה ויזנטל / צילום: יוסי כהן

מסתמן: קבוצת טלית ואולפני הרצליה לא תתמודד במכרז הפרסום של התאגיד

ההתפתחות חלה כמה ימים לאחר פרסום ההבהרות למכרז הפרסום של תאגיד השידור, שכללו החמרת תנאים למשתתפים ■ שפ"מ ממשיכה בהליך המשפטי נגד קיום המכרז במתכונתו הנוכחית

אלדד קובלנץ / צילום סלפי

תאגיד השידור: מכרז הפרסום יידחה בשל דחיית העלייה לאוויר

על רקע העתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, תאגיד השידור מסר לביהמ"ש כי יעשה מאמץ להשלים את קביעת כללי המכרז ואת תיקון המסמכים עד סוף החודש

אברהם פרחי / צלם: דן לם

המחוזי הורה לתאגיד השידור לבחון מחדש את תנאי מכרז הפרסום

גורמים בשוק: ההליכים המשפטיים שנוקטת שפ"מ נגד המכרז נועדו להביא לדחיית המכרז, מה שיאפשר את הארכת ההתקשרות עמה ■ גם יבואנית iRobot מתעתדת להתמודד במכרז

אברהם פרחי / צלם: דן לם

התפתחות בסאגת מכרז הפרסום של תאגיד השידור הציבורי

מציעים פוטנציאליים במכרז יהיו רשאים להביע עמדה בנוגע לעתירה המינהלית שהגישה שפ"מ, בה היא מבקשת להורות לתאגיד השידור להכניס תנאי הפוסל ממפרסמים להתמודד במכרז

אברהם פרחי / צלם: דן לם

זמנית: ביהמ"ש מנע את המשך מכרז הפרסום של תאגיד השידור

ביהמ"ש ידון בעתירה שהגישה שפ"מ נגד תנאי המכרז, ולכן המכרז לא ייסגר היום

אברהם פרחי / צלם: דן לם

מאיומים למעשים: שפ"מ עתרה נגד מכרז הפרסום של תאגיד השידור

במקביל נדחה זאת הפעם השנייה מועד הגשת המסמכים במכרז כדי לענות על עוד שאלות הבהרה

אברהם פרחי, מנכ"ל שפ"מ (משמאל), ואלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד / צילומים: איל יצהר, תמר מצפי

לפני כולם שפ"מ תעתור לביהמ"ש נגד מכרז הפרסום של תאגיד השידור

חברת הפרסום יוצאת נגד העובדה שתנאי המכרז אינם שוללים מראש השתתפות של מפרסם, דבר העשוי ליצור ניגוד עניינים, ותבקש צו מניעה נגד קיומו במתכונת הנוכחית

אברהם פרחי / צלם: דן לם

לפני כולם מי יתמודדו במכרז הפרסום של תאגיד השידור החדש?

"גלובס" חושף את מאחורי הקלעים של המכרז: תנאי הסף הקשים, אנשי המדיה שמחפשים משקיעים והפוטנציאל העסקי הנובע מהפרסום ברדיו ומהמנכ"ל החדש

רשות השידור / צילום: איל יצהר

מסתמן: התקשרות רשות השידור עם שפ"מ תוארך בשנה

ההחלטה נובעת מאי-הבהירות לגבי מה ניתן יהיה להציע במכרז עתידי, ומה אפשר לבקש מהמתמודדים על רקע אי-הבהירות לגבי מעמדה של הרשות היום

בניין קול ישראל / צילום: איל יצהר

לפני כולם קול ישראל: כמות הפרסום תגדל ב-3 דקות לשעה

כמות הפרסום ברדיו הציבורי תגדל מ-9 דקות ל-12 דקות בשעה - זאת עקב הנחיה של מנהל קול ישראל החדש, שמעון אלקבץ, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר