לפ"ם בחדשות

סוכן חדשות
 
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
בועז סטמבלר עוזב את לשכת נתניהו - ימונה למנהל לפ"ם
סטמבלר, דובר ראש הממשלה ב-3 השנים האחרונות, עוזב את תפקידו, לאחר ששרת התרבות מירי רגב קיבלה את המלצת ועדת האיתור למנותו למנהל לשכת הפרסום הממשלתית
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
ארבעה יתמודדו בשלב ההכרעה על תפקיד מנכ"ל לפמ

ועדת האיתור תיפגש עם המועמדים אודי ירושלמי, גיא קלנר, מישל קרמרמן ובועז סטמבלר

  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל
התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת
  
 
קמפיין לפ"מ של משרד התיירות. בין דרישות המכרז: חמישה עובדים ייעודיים / צילום מסך
"מי שייגש למכרז לפ"מ חושף עצמו לכדור שלג מול לקוחותיו"
ביקורת רבה על מכרז רכישת מדיה דיגיטלית של לפ"מ ■ בין הטענות: עמלה נמוכה מהמקובל ונתונים גלויים שימשכו את מחירי השוק כלפי מטה
  
 
גיא קלנר / צילום: יח"צ
המכרז לאיתור מנכ"ל לפ"מ: "התהליך מלא דיסאינפורמציה"
למרות שבועז סטמבלר נחשב למועמד המועדף על רה"מ, ניגשו למכרז למעלה מ-100 מועמדים - ונשארו 12 ■ ההערכות הן כי מישל קרמרמן וגיא קלנר הם המתחרים המשמעותיים
  
 
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
המכרז התפור? אלה המתמודדים על תפקיד מנכ"ל לפמ
בנציבות שירות המדינה הרחיבו את תחומי העיסוק שמאפשרים להתמודד על התפקיד ■ כפי שנחשף ב"גלובס", בועז סטמבלר, דובר רה"מ, נחשב למועמד מועדף ■ עוד מועמדים הפרסומאים גיא קלנר, אורלי ראובני ומתי וינברג, ואודי ירושלמי רמ"ט גל"צ ודובר המשטרה לשעבר רפי יפה
  
 
 עודד פורר / צילום: אוריה תדמור
ח"כ פורר למירי רגב: למה ההשקעה של לפמ ביוטיוב גדלה?
זאת למרות שעדיין לא הוסדר נושא הופעת הפרסומות ביוטיוב לצד תוכני טרור ■ לפני 3 חודשים פנה ח"כ עודד פורר לשרה מירי רגב כדי לוודא כי קמפיינים של ישראל לא יממנו בטעות תוכני שטנה, אך לדבריו, במאי ההשקעה של לפמ ביוטיוב גדלה ל-800 אלף שקל
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
300 מיליון שקל מחפשים מנהל: החל איתור מנכ"ל ללפמ
לשכת הפרסום הממשלתית מתנהלת כבר כמעט שנה ללא מנכ"ל נבחר ■ בין הדרישות לתפקיד: לפחות 6 שנות ניסיון בניהול פרסום, ניהול דוברות או ניהול הפקה, מתוכן 4 שנות ניהול בפועל ■ משך ההעסקה: 4 שנים, עם אפשרות להארכה של 4 שנים נוספות
  
 
מתוך קמפיין של משרד התיירות / צילום מסך מיוטיוב
לפ"מ נערכת למכרז על תקציב רכישת המדיה הדיגיטלית
לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה
  
 
 עודד פורר / צילום: אוריה תדמור
ח"כ עודד פורר: לעצור פרסומים ממשלתיים בעיתון "הפלס"
העיתון החרדי "הפלס" מוביל קו קיצוני נגד הגיוס לצה"ל ■ ח"כ פורר: "מצב אבסורדי בו ממשלת ישראל משלמת לאלו המתפרעים ומסיתים כנגד חיילים"
  
 
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר
המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל לפמ - הדובר של נתניהו
המכרז לתפקיד מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית הומר בוועדת איתור, אך אז עלה מכשול נוסף שמעכב את המינוי: לפי מקורבים, התפטרותו של רן ברץ מתפקידו כיועץ של נתניהו מצריכה את בועז סטמבלר להישאר בתפקידו
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
לפ"מ הוציאה למכרז את תקציב בקרת המדיה שלה
עפ"י ההערכות, אם לא ייערך שינוי בתנאי הסף המחמירים, תוכל להתמודד במכרז רק חברת BAKARA, שעורכת את בקרת המדיה ללפ"מ גם כיום
  
 
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי
המפרסמים הממשלתיים הגדולים: משרדי התחבורה והמשפטים
142 מיליון שקל השקיעו משרדי הממשלה מאז תחילת הקדנציה בקמפיינים של לפ"מ ■ אילו משרדים הוציאו הכי הרבה, מה מידת האפקטיביות של הפרסום ובאיזו מדיה?
  
 
שיר אלמליח בקמפיין משרד התיירות/ צילום: מהוידאו
צפו: משרד התיירות בקמפיין חדש וסקסי עם שיר אלמליח
קמפיין "Two Cities One Break" מעודד תיירים מאירופה להגיע לישראל ולבקר בת"א ובירושלים ■ אלמליח מציגה את חיי הלילה ואת חופי הים בת"א ואת האתרים הקדושים בבירה
  
 
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי
מנכ"ל לפ"מ עוזב בעוד שבועיים - ועדיין לא יצא מכרז לאיתור מחליף
את מקומו של המנכ"ל הפורש, גדי מרגלית, ימלא בינתיים אחד מסגניו, שלמה עדיאל
  
 
גילה גמליאל / צלם: יחצ
הממשלה הכריעה: הסוף לסטראוטיפים בפרסומי המדינה
הממשלה אישרה פה-אחד את הצעת החוק של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, לפיה כל הפרסומים הממשלתיים בתקשורת יחויבו לתת ייצוג חזותי הולם לגוונים השונים בחברה
  
 

   1234    >

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4