כך מבזבזים השרים את כספי הציבור על פרסום עצמי
הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה
בבחירות הנוכחיות הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקל, לעומת 900 אלף שקל ב-2008
המשפחות בקמפיין של ביבי מכרו את נשמתן ומשרתות פרופוגנדה ממשלתית
למרות המשבר הכלכלי של הרשות הוחלט לצאת לקמפיין, אשר בבסיסו עומדים העקרונות של "שידור ציבורי, מוביל, נבדל ומשפיע, עם דגש על תוכן איכותי"
מרגלית, ששימש כמנכ"ל משותף בחברת הפרסום המגזרי "טריו" וכסמנכ"ל השיווק של רשת קלאב מרקט, יחליף בתפקיד את נתן מאיר
משבר הסברתי? ספרו את זה ללשכת הפרסום הממשלתית, שהכפילה את תקציבה בשנים האחרונות ■ מה קיבלנו? הפחדה, רגשות אשם ושרים שמקבלים את החלטות הקריאטיב ■ "לקבוע שאנחנו עוסקים בהפחדה זאת הכללה לא נכונה", מגיבים בלפ"מ, "אנחנו מנסים הכול" ■ ניתוח G
ממחקר שהוכן לקראת הדיון בהארכת הרישיון עולה כי 51% מהמגזר הרוסי בישראל צופים בערוץ 9 ■ יותר ממחצית צופים בחדשות הערוץ מדי יום
זאת לאחר כ-17 שנים בתפקיד ■ בתקופת שירותו של מאיר התרחבה הפעילות הפרסומית של הממשלה בעיתונות, בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט
ח"כ שלי יחימוביץ': "לשכת הפרסום הממשלתית עשתה פרסומות זוועתיות נגד עובדים זרים ופרסומות שקריות בעד הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל"
Twisted Fly: כ-56% מהגולשים חשבו כי הקמפיין של משרד ההסברה ולפ"מ שנון, מצחיק ומעביר היטב את המסר
נתן מאיר, המנכ"ל הנוכחי, צפוי לסיים את תפקידו בעוד שנה ■ באחרונה הוזכר שמו של חפץ גם כמועמד למשרת הקונסול בניו-יורק ■ חפץ בתגובה: "הנושא מופרך"
Twisted Fly: חלק מהגולשים שדנו בקמפיין הביעו דאגה על כך שבכוונת הממשלה להטיל מס על צריכת יתר של אנרגיה ■ הפרסומת של סלקום במקום השני במדד
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
שילוב לפ"ם, לשכת הפרסום הממשלתית, במדד משרד השנה של "פירמה" יעורר כעס אצל רבים בתעשייה. גם אנחנו התלבטנו רבות
לדברי מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, מטרת הקמפיין היא לעודד שינוי בעמדות הציבור ביחס למעלימי מס ולהעניק רוח גבית למבצעי הביקורת והאכיפה שעורכת הרשות
החברה הערביתהפרסומות הזכורות והאהובותהחברה החרדיתמינוי בכיריםמשרד הבריאותפייסבוקפרסוםפרסומותקמפייןתקציב פרסום