הכי זכור השבוע: הקמפיין לעידוד ההצבעה בבחירות לעיריות

הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הפנים באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), שמטרתה לעודד את הציבור להצביע בבחירות המוניציפליות.

בקמפיין מככב השחקן דב נבון בדמות "רונן המתלונן". נבון הצליח להותיר רושם על הצופים ולייצר שיעורי זכירה לפרסומת הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 10.1%.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בשבוע שעבר דורגה הפרסומת במקום הראשון בטבלת הפרסומות הזכורות ביותר, וכן במקום השני בטבלת הפרסומות האהובות ביותר.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% בהשוואה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.7%.

לשכת הפרסום הממשלתית הצליחה השבוע להכניס עוד לקוח לטבלת הזכורות והאהובות - גם קמפיין רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול הצליח להתברג במרכז הטבלאות. קמפיין זה מעודד אזרחים ישראלים להצטייד בתעודות זהות "חכמות", המתבססות על המאגר הביומטרי.

קמפיין מפעל הפיס - הכי מושקע

קמפיין מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

סך ההשקעה בשבוע שעבר של קמפיין הפרסומות המושקע ביותר היה של חברת ישראכרט, עם סכום השקעה דומה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע מעט יותר גבוה בהשוואה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 481 (לעומת 453 בשבוע שעבר).

כמו כן, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-45.8 מיליון דולר - מעט יותר גבוה בהשוואה לסך התקציבים שהושקעו במהלך השבוע שעבר (44.3 מיליון דולר).

פרסומות 24/10/13
 פרסומות 24/10/13

ההשקעה השבועית
 ההשקעה השבועית