עמוד הבית > תגיות כלליות > מדיה חברתית

מדיה חברתית בחדשות

סוכן חדשות
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
מארק-סיזם: השינוי של פייסבוק "מצמצם לגולש את התודעה"
צוקרברג שינה שוב את הכללים והכריז כי הפיד של 2 מיליארד המשתמשים יקבל העדפה לפוסטים של חברים ומשפחה ■ הערכות: "קשה להחזיר את הגלגל אחורה - זה יגיע למיצוי מהר"
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
פרשנות: מה מסתתר מאחורי הפנים החדשות של פייסבוק?
האם השיפור שעליו הכריז מארק צוקרברג יפתור את הבעיה האמיתית של הרשת החברתית?
  
 
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס
צוקרברג הכריז על שינויים בפיד, מניית פייסבוק נופלת במסחר
מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית הודיע על המיקוד החדש של פייסבוק ב-2018: אינטרקציות בין אנשים - על חשבון חשיפה לתוכן שיווקי, עסקי וציבורי
  
 
סיון רהב מאיר / צילום: איל יצהר
"עיתונאים הופכים לפוליטיקאים, פוליטיקאים לעיתונאים"
"פעם ניסיתי לחשוב איך זה היה אם לעזר ויצמן היה טוויטר", אמרה סיון רהב-מאיר בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" לגבי מאפייני עידן התקשורת הנוכחי ■ מנכ"לית ארגון יוניסטרים, בת שבע משה, שאלה בהרצאתה מה אפשר לעשות כדי לשנות את מסלול החיים של השכבות הנמוכות
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
"תוך 4 שנים כמות המקליקים על מודעות בפייסבוק קפצה פי 4"
מנתוני פייסבוק על גלישת הישראלים ב-2017, שריכזה סוכנות פיאלקוב, עלו שתי מגמות עיקריות: גידול של 50% בהקלקה על מודעות והמשך התחזקות הכניסה מהמובייל ■ במקביל, אופי השימוש ברשת החברתית משתנה מהותית: "הישראלים רוצים לקנות יותר בפייסבוק ופחות לעקוב אחרי מפורסמים"
  
 
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס
הפסיכולוגיה של הלייק: מה פייסבוק עושה לרגשות שלנו
פייסבוק מודה שהשימוש עלול לגרום להרגשה רעה וטוענת שיש לה פתרון: לפרסם יותר פוסטים ולשלוח יותר הודעות ■ צלילה במחקרים פסיכולוגיים מגלה כי המסקנה הזאת לא לגמרי משכנעת
  
 
פייסבוק / צילום: רויטרס
בכיר לשעבר בפייסבוק: החברה גורמת נזק חברתי ברחבי העולם
צ'מאת פאליהפיטיה, שהצטרף לפייסבוק ב-2007, הפך לסגן הנשיא האחראי על צמיחת משתמשים ועזב ב-2011: "אני חושב שיצרנו כלים שקורעים לחתיכות את המרקם החברתי" ■ קורא לעשות "חשבון-נפש" לגבי מערכת היחסים שלנו עם הרשתות החברתיות
  
 
המשרדים של רדיט  / צילום: רויטרס Robert Galbraith
מנכ"ל רדיט: "לאנשים מתחיל להימאס מלכעוס"
אתר המדיה החברתית רדיט, שהשלים גיוס של 200 מיליון דולר, מנסה למשוך את תשומת הלב של המפרסמים ■ המנכ"ל סטיב האפמן מדבר על הקמת "צוות אנטי-רוע" ומתייחס להבדל בין רדיט לפייסבוק
  
 
טוויטר / צילום: בלומברג
טוויטר עוברת לציוצים של 280 תווים, הגולשים מתקשים להתרגל
הרשת החברתית הכפילה את אורך הציוצים, אף על-פי שבניסויים שערכה רק מעטים ניצלו את האפשרות הזאת ■ אחד הגולשים: "למי יש זמן לקרוא 280 תווים עכשיו? למוח שלי כבר יש מגבלה של 140 תווים"
  
 
טוויטר / צילום: רויטרס
מצנזרת? אחרי טראמפ: הקהילה הביסקסואלית נגד טוויטר
משתמשי טוויטר הבחינו ביממה האחרונה כי החברה מצנזרת תמונות, קטעי וידאו וידיעות חדשותיות אשר מתויגים באמצעות ההאשטג "ביסקסואלים" (#bisexual) ■ ההאשטגים של הומוסקסואלים ולסביות (gay ו-lesbian) לא צונזרו
  
 
פייסבוק / צילום: רויטרס
מה קורה כשביישן, מופנם ואדם עניו נכנסים לפייסבוק
מה הביא פרופסורית מאוניברסיטת מישיגן לכנס חוקרים מתחומים שונים לסדנה על ענווה ■ איזו חשיבות יש לביישנים בקבוצה, ואיך אינטרוברטים יכולים להתגבר על סלידתם מקידום עצמי ■ בעידן השיווק העצמי, חוקרים מתחילים לשאול מה המחיר שלו
  
 
יצרני הפייק ניוז / איור: אביעד סייביץ'
אפקט אווטאר: כך עובד צבא הרובוטים של הפייק ניוז
הם חולקים תמונות מימי ההולדת של הילדים, מתבדחים, מתחברים והופכים לרוח החיה בפיד ■ על הדרך הם מפמפמים דף מסרים של פוליטיקאי, מתנגחים בדמות ציבורית או מפרסמים איזה מוצר
  
 
ג'ק דורסי מנכ"ל טוויטר / צילום: רויטרס
מנכ"ל טוויטר: נציג חוקים "אגרסיביים" להגנה על המשתמשים
ג'ק דורסי אמר את הדברים בעקבות חרם נשים על טוויטר, בעקבות חסימת החשבון של השחקנית רוז מק'גוון
  
 
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר
"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"
שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם
  
 
טוויטר / צילום: רויטרס
ציוץ רשמי: האם זה הסוף ל-140 תווים בטוויטר?
בציוץ רשמי של טוויטר נמסר כי החברה תערוך ניסוי בקרב מספר משתמשים קטן במטרה לבדוק היתכנות של הגדלת מספר התווים האפשריים לכתיבה ברשת החברתית ל-280 ■הסיבה: שוויון בהפצת המידע בין כל השפות בעולם
  
 
שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק מדיה/ צילום: עידו איז'ק
בלינק שבבעלות שגיא חמץ מוכרת את השליטה לקבוצת Havas
בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הוותיקה בישראל, ו-Havas היא סוכנות פרסום בינלאומית ■ עיקר העסקה הוא רכישת ידע הדדית ■ מייסד בלינק, שגיא חמץ, יישאר המנכ"ל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 500 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 32