עמוד הבית > תגיות כלליות > מדיה חברתית

מדיה חברתית בחדשות

סוכן חדשות
 
כשהתאים האפורים פוגשים את התאים הצהובים / צילום: איל יצהר
באקדמיה התעוררו: מה שווה המחקר אם הציבור לא מבין אותו
באקדמיה מבינים שאם הם חפצי חיים (ותקציבים) עליהם להתגבר על הסלידה מהמדיה הפופולרית, לרדת ממגדל השן ולהנגיש את המחקרים שלהם לציבור ■ דוח G
  
 
קניות באינטרנט/ צילום:יחצ
קומנדו מקלדת: הטוקבקיסטים הם עדיין כוח חזק ברשת
עם כל הכבוד לקלישאה "אני לא מתייחס/ת לטוקבקים", מתברר שהמגיבים האנונימיים עדיין משפיעים ■ רק שבמקום קללות והאשמות אנונימיות, התחום עבר אבולוציה
  
 
 טרור / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיביזהר שי, שותף בקיינן פרטנרס ומנהל פעילותה בישראל
יזהר שי
טרור ברשתות החברתיות
ארגוני הטרור עושים שימוש בשירותים של חברות ההיי-טק המובילות בעולם
אירוע הטרור הקשה בלונדון בשבוע שעבר החזיר לכותרות את הדיון בשימוש בו עושים ארגוני הטרור ברשתות החברתיות בשלבי התכנון והביצוע של הפ...המשך
  
 
בנימין נתניהו (מימין) ומשה כחלון בימים טובים יותר. שיחה אישית קשה בין השניים / צילום: פלאש 90
"אין כמעט אף סרטון של פוליטיקאי ישראלי שכולם מדברים עליו"
למרות ההצפה של תוכני וידאו ברשת, רוב הפוליטיקאים הישראלים עדיין לא יודעים להפוך אג'נדה פוליטית לאמירה קריאטיבית ■ בכיר בענף הפרסום: "כיום פוליטיקאי הוא גם גוף שידור; מי שלא ייצור תוכן מרתק בסטנדרטים של גופי תקשורת - ייעלם"
  
 
פייסבוק / צילום: רויטרס
7 מגמות שיווקיות שאסור לכם להחמיץ בפייסבוק 2017
7 כלים שהמתחרים שלכם עומדים לנצל בפייסבוק ב-2017 ■ 7 הדיברות לפרסום בפייסבוק 2017 ■ אל תפסידו (כן, זה תרתי-משמע)
  
 
ילדים בחאלב / צילום: רויטרס
אדישים, נמאסתם: האמפתיה בחברה הישראלית פוחתת
עכשיו זה מדעי: במחקר שבו השתתפו כ-80 בני נוער ערבים ויהודים, נמצא כי המוח "משתיק" את תגובת האמפתיה האוטומטית, כאשר האדם הסובל הוא בן העם האחר
  
 
חשבון פייסבוק / צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיבגלעד אלפר / איור: גיל ג'יבלי
גלעד אלפר
חירות הבעת דעה במדיה החברתית
כך עלולה לפגוע הצלחת המדיה החברתית במניות פייסבוק וטוויטר
הרדיו העלה את רוזוולט לשלטון, הטלוויזיה העלתה את קנדי לשלטון, והמדיה החברתית והאלטרנטיבית העלתה את דונלד טראמפ לשלטון. את האבחנה ה...המשך
  
 
בחירות תומך ממחנה הילארי קלינטון/ צילום: רויטרס
האם ניטור השיח ברשתות אכן משלים את הסקרים?
הכישלון המהדהד של הסוקרים במערכת הבחירות בארה"ב, כמו גם בברקזיט באנגליה ובבחירות בישראל, הביא את מומחי הדיגיטל לכמה מסקנות ■ האם הן נכונות?
  
 
הילארי קלינטון דונלד טראמפ  , בחירות  / צילום: רויטרסשמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
כשהסקרים מפגרים אחרי כולם
השילוב בין המדיה החברתית לביג-דאטה יוצר מציאות שמדידתה לא פוצחה
הסיפור האמיתי של הבחירות בארה"ב הוא הכשל המתמשך של מתודת הסקרים, שגם הפעם "הצליחו" להפתיע בחוסר הדיוק שבהם. בראייה שיווקית, היה...המשך
  
 
סטיב הפמן / צילום: בלומברג
"ל-Reddit לא אכפת שלאנשים יש חשבונות בשמות אחרים"
סטיב הפמן, ממייסדי אתר המדיה החברתית החדשותי Reddit, חזר לנהל אותו בשנה האחרונה לאחר שהאתר נקלע למשבר ■ עכשיו הוא מסכם שנה, שבמהלכה החברה השיקה אפליקציית מובייל, החלה להשקיע בכלי פרסום טובים יותר - וגם ניסתה לחנך קצת את הגולשים
  
 
רונאלדו / צילום מסך
סלבריטאים, היזהרו: קידום מוצר תמורת כסף יחויב בגילוי
השיווק ברשתות החברתיות הפך לתעשייה, והרגולטורים נכנסים לתמונה: CMA שלחה אזהרות למשפיעני רשת שקידמו מותגים בלי לגלות שקיבלו על כך תשלום ■ מדריכים בתחום
  
 
מרתה סטיוארט / צילום: מתוך פייסבוק לייב
"שיעורי הצפייה בשידורי פייסבוק לייב הם כמעט כמו בטלוויזיה"
עם אייפון 6 פלוס, צוות קטן והשקעה של 9,000 דולר בלבד, הסרטונים של מרתה סטיוארט בפייסבוק לייב מהווים אטרקציה שמושכת המוני צופים ותגובות ■ גורו הלייף סטייל האמריקאית מספרת איך היא עושה את זה
  
 
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ
אינסטגרם הכפילה את מספר המשתמשים לחצי מיליארד בשנתיים
אפליקציית שיתוף התמונות, שבבעלות פייסבוק, הודיעה כי 300 מיליון איש משתמשים בה ביום ■ לפי הערכות, אינסטגרם תכניס 3.2 מיליארד דולר ב-2016
  
 
חרדים מצייצים / צילום: רויטרס
תשכחו מהפשקווילים: השיח החרדי חי ובועט בטוויטר
הם מתלוצצים, משתפים, מרכלים, מהגגים, מתווכחים, בוחרים את "הרב של טוויטר" - ובעיקר חושפים בפני החילונים את מה שלא רואים בתקשורת הממוסדת
  
 
רביב טל / צילום: יח"צ ויגו
חדש: מדד הפרסומות המדוברות של Vigo ו"מנהלי שיווק מצייצים"
"גלובס" משיק את מדד הפרסומות המדוברות של חברת Vigo וקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", שמציג את הקמפיינים שזכו לחשיפה הגדולה ביותר במדיה החברתית
  
 
אריק בן זינו. "בישראל מותגים עוד לא הבינו איך לחבר את החלל הפיזי לחלל הדיגיטלי" / צילום: אביב חופי
לייק זה לא מספיק: פלטפורמה חדשה לרשתות חברתיות
בעולם שבו כל אחד יצרן תוכן, מותגים, חברות ולקוחות נפגשים במגוון רשתות חברתיות ■ חברת "ממני" הישראלית-אמריקאית פיתחה פלטפורמה לרשתות חברתיות סגורות למותגים, ארגונים ואף ערים ומדינות ■ האפליקציה משמשת כמערכת עם "מוח" מרכזי, שממנו משודרים כל המסרים התקשורתיים של החברה
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 483 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 31