סטורנקסט

חברת מידע שיווקי. המידע השיווקי של סטורנקסט מבוסס על נתוני אמת מהקופות המתקבלים מכ-1,750 נקודות מכירה בשוק הפרטי והמאורגן, שעל בסיסן, באמצעות מודל סטטיסטי, נבנית הערכת המכר לכלל שוק מוצרי הצריכה בישראל.

כתבות אחרונות

 
עידו נויברבר (מימין) וויקטור שמריך, מבעלי סטורנקסט / צילום: תמר מצפי

בלי הנפקה ובלי מכירה: כך נשארה חברת המידע העסקי הישראלית קירחת מכאן ומכאן

הממונה על התחרות, עו"ד מיכל כהן, הודיעה כי תתנגד לעסקה שבה תימכר סטורנקסט לידי קרן פורטיסימו ב־180 מיליון שקל • הסיבה: חשש לזליגת נתונים שמחזיקה סטורנקסט אודות מתחרים לידי חברת סוגת אשר בה מחזיקה הקרן •  במאי האחרון החבר הנאלצה לגנוז תוכנית להנפקה בשווי של כ-200 מיליון שקל

חזי שטרנליכט 07/02/2023
יובל כהן - פורטיסימו / צילום: שלומי יוסף

מכירה במקום הנפקה לציבור: קרן פורטיסימו רוכשת את סטורנקסט ב-180 מיליון שקל

חברת המידע הקמעוני שבשליטת בעלי בית ההשקעות ווליו בייס ומנהליה נמכרת לאחר שהגישה תשקיף - בדומה למקרה של חברת הנדל"ן אביב ייזום שויתרה על הנפקה לטובת עסקת השקעה עם מליסרון • המחיר נמוך ב-10% מהשווי שציפתה החברה להשיג בהנפקה

חזי שטרנליכט 15/06/2022
חברות רבות שרצו להנפיק ''יושבות על הגדר'' עד שוך הסערה בשווקים / צילום: Shutterstock

בצורת בשוק ההנפקות: "חברות נדרשות לקצץ רבע מהשווי המבוקש"

היובש שחזר לשוק הראשוני בת"א הוביל לכך שגם חברות רווחיות וסולידיות עצרו ואף עלולות לגנוז את תוכניות ההנפקה שלהן • פעיל בשוק: "נוצר פער גדול מדי בין השווי שבעלי השליטה רצו להנפיק לפיו לזה שהשוק מוכן לקבל כיום"

חזי שטרנליכט 31/05/2022
קופות / צילום: עינת לברון

מידע קמעונאי ב-200 מיליון שקל: ויקטור שמריך ועידו נויברגר מנפיקים את סטורנקסט

את השליטה בחברה, העוסקת בהנגשת מידע מקופות הרשתות הקמעונאיות, רכשו צמד בעלי ווליו בייס לצד מנהלי סטורנקסט ב-2015 • מציגה רווח שנתי של כ-11.5 מיליון שקל

חזי שטרנליכט 17/05/2022
סניף של ויקטורי. מכירות החטיפים המלוחים עלו במרץ ב־7.7% / צילום: Shutterstock

הרפורמה משפיעה: ירידה של 34% במכירות הכלים החד-פעמיים בתוך שנה

נתוני סטורנקסט מצביעים על ירידות בהיקף הכספי של מכירות מוצרי המזון בחודש מרץ • תחום השוקולדים והחטיפים התחזק

שירה ספיר 19/04/2022
כלים חד-פעמיים / צילום: עינת לברון

נמשכת הירידה במכירות החד"פ; בחברה החרדית קונים פחות משקאות מתוקים

נתוני סטורנקסט לחודש פברואר 2022 מראים ירידה נוספת בהיקף הכספי של מכירות המזון והמשקאות בישראל • שני התחומים בהם נרשמו הירידות המשמעותיות ביותר במכירות הם המשקאות והמוצרים לבית

שירה ספיר 31/03/2022
העלאת המס על כלים חד־פעמיים עשתה את שלה / צילום: Shutterstock

ירידות במכירות הכלים החד-פעמיים והמשקאות בעקבות הרפורמות

לפי נתוני סטורנקסט, מכירות הכלים החד-פעמיים נפלו בחודש ינואר 2022 ב-15%, ומכירות המשקאות הממותקים ירדו ביותר מ-4%

שירה ספיר 25/02/2022
הבורסה לניירות ערך בתל אביב / צילום: Shutterstock
בלעדי

לפי שווי של 300 מיליון שקל: סטורנקסט בדרך לבורסה בתל אביב

בעלי חברת המידע והבינה העסקית, בית ההשקעות ווליו בייס והמנהלים, מתכננים גיוס של כמה עשרות מיליוני שקלים ולהנפיקה לפי שווי של 300 מיליון שקל • בעבר הייתה החברה בבעלות ענקית התוכנה ריטליקס וכן ישראכרט, קוקה קולה ודסק"ש

אביב לוי 09/02/2022
קניות בסופר. השפעות הקורונה עדיין נוכחות בשוק / צילום: Shutterstock

בהלת הקורונה מאחורינו? מכירות המזון והמשקאות צנחו ב-17% לעומת מרץ 2020

לפי נתוני סטורנקסט, מכירות הענף ברבעון הראשון ירדו ב־3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז פרצה הקורונה והישראלים פשטו על חנויות המזון • היקף המכירות קטן ב–352 מיליון שקל • חברות שרשמו את הצמיחה הכי גדולה לפני שנה, מציגות כעת את הירידה הכי גדולה

שני מוזס 06/04/2021
קניות בסופר מרקט / צילום: כדיה לוי, גלובס

אחרי בהלת הקניות של פרוץ הקורונה: מכירות המזון והמשקאות בישראל התכווצו ב-3% ברבעון הראשון

לפי נתוני סטורנקסט, מכירות שוק המזון ברבעון הראשון של 2021 קטנו ב-352 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל ב-2020

שני מוזס 06/04/2021
מדפים בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

ענף המזון משלים שנה לקורונה וממשיך את מגמת הצמיחה גם בפברואר

מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בפברואר ב–3.3 מיליארד שקל, צמיחה של 8.4% ביחס לחודש המקביל אשתקד • ההערכה היא כי החל מהחודש הבא רשתות המזון יתקשו לשמור על קצב הצמיחה שליווה את שנת הקורונה, מגמה שתתחזק ככל שיוסרו המגבלות על המשק

שני מוזס 14/03/2021
סניף רשת יש בבני ברק. הפחתה משמעותית בצריכת מוצרי פרימיום ומותרות / צילום: Associated Press, Ariel Schalit

שוק המזון צמח דרמטית בצל הקורונה? לא בחברה החרדית

קצב הצמיחה במכירת מוצרי צריכה בחברה החרדית ב–2020 היה נמוך מאשר בשנים קודמות • בשוק הכללי הקצב היה גבוה פי ארבעה מממוצע הצמיחה בשנתיים האחרונות

שני מוזס 23/02/2021
מדפים בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סגר שלישי, שנה אזרחית חדשה והמכירות בשוק המזון רק ממשיכות לצמוח

תנובה הציגה צמיחה של 5.6% לעומת החודש המקביל אשתקד, לסך של 509 מיליון שקל • החברה המרכזית הגדילה מכירות ב-7.3%

שני מוזס 16/02/2021
קניות בסופרמקט. התחזקות הבישול הביתי / צילום: Reuters, Amir Cohen

סוף שנה בשוק המזון: הקמעונאיות הרוויחו בגדול, מי היצרניות שנפגעו?

מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי גלובס עולה כי גם בנובמבר נמשך הגידול במכירות מזון ומשקאות, שצמחו ב-8.3% והסתכמו ב־3.3 מיליארד שקל • בעוד הקמעונאיות נהנות, עבור יצרניות ויבואניות המזון התמונה מורכבת, בשל הפגיעה במכירות לשוק המוסדי על רקע מגבלות הקורונה

שני מוזס 09/12/2020
קניות בסופרמרקט בימי קורונה / צילום: כדיה לוי, גלובס

על רקע הקורונה, הצמיחה בשוק המזון והמשקאות ממשיכה לצבור תאוצה

מנתוני סטורנקסט עולה כי באוקטובר כמעט כל חברות המזון המשיכו להציג צמיחה משמעותית • לעומת הזינוק החריג השנה, ב-2021 יש צפי להאטה בצריכה, ובמקביל נערכים בחברות להתייקרות חומרי גלם • וגם, מי החברה שכלל לא הרוויחה מהמשבר?

שני מוזס 05/11/2020
קניות ברשת יוחננוף / צילום: כדיה לוי, גלובס

החגים והסגר השני תמכו בגידול של 9% במכירות המזון בחודש ספטמבר

מנתוני סטורנקסט עולה כי היקף המכירות בשוק המזון והמשקאות צמח ב-8.7% מתחילת השנה לסך של 32 מיליארד שקל • מדובר על תוספת כספית כוללת של 2.55 מיליארד שקל לעומת המכירות שנרשמו בתשעת החודשים הראשונים של 2019

שני מוזס 07/10/2020

   123456789   

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9