Effie Awards

תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי של המרכז הישראלי לניהול

כתבות אחרונות

 
זוכי ''זיכרון בסלון'' / צילום: עזרא לוי

התחרות האפקטיבית בשיווק: משרד הפרסום שהוביל והמחווה לחטופים

בשלושה חודשי איחור, בשל המלחמה, התקיים טקס פרסי האפי במוזיאון תל אביב • בפרס היוקרתי ביותר על הישגים שיווקיים לאורך שנים, זכו חברת כרטיסי האשראי מקס על שבירת הנהוג בתחום וחברת yes על המעבר המוצלח מלוויין לסטרימינג • מקאן ת"א הוביל במספר הפרסים

גלית חתן 19.02.2024
אנשי חטיבת השיווק של yes עם משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי / צילום: עזרא לוי

הזוכים הגדולים של טקס פרסי האפי: מקס, yes וזיכרון בסלון

תחרות השיווק האפקטיבי התקיימה הערב בתל אביב • חברת כרטיסי האשראי מקס וחברת התקשורת yes זכו בפרסי האפי פלטינום • הגרנד אפי הוענק לעמותת "זיכרון בסלון", ששמה לה למטרה לייצר מסורת ישראלית חדשה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

גלית חתן 18.02.2024
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן / צילום: נטלי שור

האפי הבינלאומי: מקאן ת"א מתברג במקום השלישי

מקאן ת"א רושם היסטוריה ומגיע למיקום הגבוה ביותר של משרד ישראלי עד כה בדירוג משרדי הפרסום האפקטיביים - האפי • במקום הראשון נמצא ליאו ברנט המזרח התיכון (איחוד האמירויות), ובמקום השני אוגליבי הודו • בין 100 הראשונים בעולם נמנים גם ראובני-פרידן (מקום 67) ואדלר-חומסקי (מקום 71)

גלית חתן 19.06.2023
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

הזוכים הגדולים של תחרות האפקטיביות בשיווק: תנובה ומשרד הפרסום מקאן

תנובה הציגה את המהלך המוביל של השנה עם סדרת הבריסטה Alternative, וזכתה עליו בגרנד אפי ובפרס הזהב בקטגוריית משקאות • בקטגוריית הפיננסים זכו בזהב השנה בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני-פרידן IPG עם המהלך "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם"

גלית חתן 14.11.2022
זוכי אפי פלטינום / צילום: עזרא לוי

תנובה היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי האפי

חברת המזון תנובה, שעד היום התמחתה במוצרי ומשקאות חלב, זכתה בשני הפרסים החשובים ביותר בתחרות, גרנד אפי ואפי פלטינום, על המהלכים שבהם קידמה את מוצרי החלבון החלופי שלה • חברת כרטיסי האשראי מקס זכתה בשני פרסים

גלית חתן 13.11.2022
גיורא בר דעה, יו''ר האפי. חשש מפני היעלמותה של התחרות / צילום: ענבל מרמרי

השבוע בענף הפרסום: בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס של תחרות האפי

בעקבות רצף הזכיות של מקאן בתחרות האפי האחרונה: היו"ר גיורא בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס מפרסום לשיווק, ומקים ועדת בדיקה • וגם: אדלר-חומסקי ימשיך לטפל בתקציב של עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2022
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר
בלעדי

מי עומד מאחורי המודעה המטעה של פרסי האפי?

בשבוע שעבר נערך טקס פרסי האפי של ענפי השיווק והפרסום, והשבוע פורסמה מודעה המציעה למפרסמים לבדוק אפקטיביות • במודעה נראה כאילו המשרדים כמעט שווים בגודלם מבחינת הזכיות, בעוד שבפועל מקאן הוביל בגדול • מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "יש כאן גניבת עין, הטעיה, הנמכת התחרות ובעיקר זילות לוגו האפי"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2021
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור

שובו של האפי: כל הדרכים להישאר רלוונטי, משמעותי, חדשני ואפקטיבי

16 משרדי פרסום הגישו השנה 115 עבודות לתחרות האפי, המודדת את אפקטיביות הפרסום של מהלכים שיווקיים • מקאן ת"א זכה ברוב הפרסים, כולל קמפיין השנה עם תנובה; גיתם BBDO וטרמינל X זכו בפרס הפלטיניום • עם זאת, אפקט הקורונה הוביל לירידה בכמות ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2021
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן ת''א / צילום: נטלי שור

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר-חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני-פרידן, ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2021
נדב פרסמן - מנכ''ל מקאן תל אביב היוצא / צילום: תמר מצפי

תחרות האפ"י: מקאן מוביל בפער עצום עם 37 מועמדויות

המשרד עם מספר המועמדויות השני הוא אדלר-חומסקי עם 11 מועמדויות בלבד • הפער בכמות המועמדויות מעיד ככל הנראה על "הצפה" של התחרות בעבודות, מתוך הנחה שלטובת מקאן ישחק חוק המספרים הגדולים • במקום השלישי ממוקם משרד הפרסום ראובני-פרידן עם 6 מועמדויות

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2021
תלמה בירו /צילום: תמר מצפי

בצל הקורונה: תחרות האפ"י נדחית; התחרות בקאן ממשיכה בינתיים כרגיל

מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
הפרסומת לאפליקציית Bit / צילום: צילום מסך מיוטיוב
בלעדי

קבוצת הפועלים ואדלר-חומסקי יזכו הערב באפ"י פלטיניום

בנק הפועלים ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי יזכו הערב בפרס עבור השקת אפילקציית התשלומים bit • פרס האפ"י פלטיניום מוקיר מהלכי שיווק בהסתכלות לאורך זמן

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2019

החלטת מקאן להגיש מספר חריג של עבודות לתחרות האפ"י מעוררת זעם בענף

בענף הפרסום חוששים שהחלטת מקאן להגיש קרוב למחצית מכלל העבודות לתחרות האפ"י עלולה להרתיע משרדים אחרים מלהגיש עבודות ובכך להכחיד את התחרות • "הגיוני שלמשרדים גדולים יש עבודות, אבל לא הגיוני שמקאן יגיש פי שניים מאדלר ופי שלושה מגיתם. עושים זה כדי להציף את התחרות בדברים שלא באמת ראויים - וזה יוצר תחושה של מסחרה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2019
הפרסומת של סלקום / צילום מסך
לפני כולם

סלקום וגיתם הם הזוכים בפרס הפלטיניום בתחרות האפי

הפרס ניתן לסלקום על מהלך סלקום TV, שאותו מוביל אודי כגן בתפקיד "משיח", עבור השינוי המשמעותי שהחברה יצרה בקטגוריה

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן

פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי

הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2018
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר

מקאן ואדלר מתמודדים ראש בראש על הובלת תחרות האפי

אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2018

   123   

   נמצאו 34 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3