מה מלמד הביקוש ב-VOD שנרשם לסרט "מלך רייטינג" שביים דורון צברי ב-2001
משיקה פיילוט בקרב 1,000 לקוחות ■ הסטארט-אפ הישראלי פלייקסט, שמאחורי שירות המשחקים, יאפשר לשחק בהם ללא קונסולה ■ השירות החדש ירחיב את עולם המשחקים של HOT דרך פלטפורמת ה-VOD
עם זאת, בן-משה - אחד המומחים הגדולים בעולם לנושא ה-IPTV: שידור לפי דרישה על גבי האינטרנט - סבור כי "ההצהרות של בזק ושל HOT בתחום הן חיוביות"
לקוחות החברה שישתתפו במבצע יוכלו להזמין את הפיצה תמורת 12 שקל מהסניף הקרוב אליהם, או לקחת אותה בעצמם מהסניף באמצעות קופון
אחרי שביססו את ה"טריפל", עוברים ב-HOT לאסטרטגיה חדשה עם דגש על שירותי ה-VOD, ה-START OVER והמג'יק, במה שמכונה "דיאלוג אינטראקטיבי בין הצופה למסך"
הרצל עוזר חשף פרטים על הקמפיין הפנימי שעורכת HOT בנושא השירות, תחת הכותרת "הבטחה זאת הבטחה"
(עדכון) - למרות שני מנועי הצמיחה היעילים שברשותה, HOT איבדה עוד 3,000 מנויים ברבעון הראשון - והמנכ"ל שלה יודע למה ■ ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-769 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה
לאחר המתנה, ניתוק, חיבור ולחיצות שלט עצבניות, אנו נמצאים מול אותו מסך בדיוק
ב-HOT הסירו אמנם מה-VOD את קטגוריות הבידור, אך גם כך נותר שם עדיין תוכן בידורי רב בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון עצמו המועצה שוקלת לקנוס את HOT בסכום של 90 אלף שקל
התפשטות הממירים המקליטים (DVR) הפכה את הפרסומות לפחות ופחות נצפות בעולם מפתחים מודלים חדשים של רווח לטלוויזיה, אך בישראל הטלוויזיה המסחרית מעדיפה להיאבק במגמה במקום להתאים עצמה אליה
מקץ חודשים ספורים תחלוף השפעת המיתון, ואנו נשוב לרבוץ מול הטלוויזיה כבעבר
אמנם בשוק קיימות אלטרנטיבות חוקיות, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי מי שבאמת רוצה לראות טלוויזיה בלי לשלם דמי מנוי ל-HOT ול-yes ייאלץ לוותר על מגוון בתכנים, על הפקות מקור איכותיות או על תרגום לעברית
קטגוריית D-BOX ON DEMAND כוללת סדרות של דיסני, ABC ו-ESPN - כגון "עקרות בית נואשות", "האנטומיה של גריי" ו"סקראבס" - ששודרו עד כה בבלעדיות ב-yes המחיר החודשי של הקטגוריה עומד על 24.9 שקל
שיעור ה-EBITDA ברבעון הרביעי של 2008 עלה ל-32.4% ביחס ל-29.6% ברבעון המקביל מספר מנוייה של חברת הלוויין גדל ל-560 אלף - ההכנסה החודשית פחתה בשיעור זניח ל-225 שקל בממוצע
כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי
מדובר בצעד חשוב מאוד ל-yes, שכן אחת הבעיות המרכזיות שלה בתחרות מול HOT היא העובדה שאין לה מערכת של VOD, וחלות עליה מגבלות כבדות מאוד בגלל השתייכותה לקבוצת בזק
yesהוטהפקות מקורזכויות שידורטלוויזיהטלוויזיה באינטרנטסטרימינגסלקוםקשת 12תאגיד השידור "כאן"