לוגו גלובס  
 

384 תגובות

בהגיבי הנני מסכים לתוכן תנאי השימוש   רענן  רענן           שלח תגובה
יובל אזולאי
384.
יש בצבא הרבה אנשי קבע ואזרחים עובדי צה"ל מיותרים
22:40 22/8/2011
 ובמיוחד בקיריה בת"א

דירוג: 0  
383.
הכי פשוט להיטפל לאנשי הקבע
23:30 21/8/2011
 תום
האוצר שוב נוקט בתרגילים הבזויים שלו ושוב נטפל לאנשי הקבע.
 לאנשי הקבע אין זכות שביתה ולא הפגנה לכן האוצר נטפל אליהם חדשות לבקרים.
 לא ראינו את אומץ ליבם שלאנשי האוצר  מול השומנים האמיתיים במשק
 כמו עובדי הנמלים ,.חברת החשמל ,אנשי בנק ישראל. מקורות ,. וכ"ו  אלה יכולים להכות בחזרה באמצעות שביתות והשבתת המשק , לאנשי הקבע אין את הכלים האלו ומכאן ההיטפלות אליהם. אם אתם כאלו גיבורים בואו נראה אתכם מורידים לחרדים את זכויות היתר שלהם.
 פה נגמר האומץ.

דירוג: 1  
382.
אזרחים עובדי צהל - שמעו על החיים הטובים
20:58 21/8/2011
 ללא שם
אני מכיר אזרח עובד צהל. טכנאי פשוט שבקושי סיים בחינות טכנאי, מרוויח יותר ממני , אני מהנדס תכנה בוגר אוניברסיטא.
 שלא לדבר על הקביעות, ההסעות, ימי מחלה והבטלה .
   יחי החיים הטובים

דירוג: 0  
381.
נכון, יש הרבה נגדים לא מועילים פרזיטים....
17:35 21/8/2011
 חכם
      בדיוק כמו בכל ארגון או ממסד ממשלתי.
 גם במשרד האוצר, הבריאות, החינוך , התשתיות וכך הלאה יש פרזיטים שלא עושים כלום ומרוויחם משכורות עתק.
 ממש כמו בבדיחה : עבודה 8:00 , 0, 17:00 : מגיעים ב 8:00 (במקרה הטוב), עושים 0!!! וחוזרים הביתה מבסוטים ב- 15:00.
 אז פשוט צריך לאתר את העובדים האלה ולשלוח אותם הביתה!!!

דירוג: 0  
380.
נתחיל מזה שאנשי האוצר יראו לנו את תלוש המשכורת
17:21 21/8/2011
 חשבונאי
האוצר לצ מצם אבל לא אצלנו אנחנו אנשי האוצר מבינים בביטחון בחקלאות ברפואה
 מים ובתחבורה אם בנו תלוי אז צבא מיותר במקום רופאים חובשים תחבורה לכו ברגל זה בריאות  אז למה לא יודעים מאומה על הפנסיה שלכם הלוואות בתנאים מיוחדים
 על שכר  הוצאות קרנות ועוד אתם מומחים בדבר ספרו על עצמכם

דירוג: 0  
379.
ראיתי מספר תלושי שכר של אנשי קבע והשכר הנטו הנמוך
10:15 20/8/2011
 כנסו ותקראו
היה 22000 ש"ח לרס"ן עם ותק של 7 שנים קרבי ושנתיים חגיגה בקריה. סא"ל בטלן מקבל 25000 ש"ח  ותא"ל מרוייח 35000 ש,ח נטו כל חייו היה בקריה עם פרופיל 97 .   שימו לב לקבל סכומים אלו נטו זאת אומרת שהם מקבלים כפול, על רכב ליסינג הם לא משלמים ומקבלים ביגוד למרות שיש להם מדים, ואת כל התוספות שעובדים אחרים לא מקבלים. יש להם פקידות שעוזרות להם בנושאים אישיים ועוד.... 

דירוג: 2  
378.
לא חישבת פנסיה מקדמת
13:50 19/8/2011
 צביקה
ובשוק האזרחי יכוונו אותם לפעילות יוצרת

דירוג: 1  
377.
נגד מתחיל 4000 , נגד ותיק 10000
22:47 18/8/2011
 שמור אותי מאוהבי

דירוג: 0  
376.
שיתחילו עם הקיצוצים במשרדי הממשלה!!! בזבוז נורא שם
12:24 18/8/2011
 סמדר

דירוג: 2  
375.
גם הצבא משלם על טוקבקים?
09:48 18/8/2011
 קצת הגיון
בטח כל הנגדים לא ימצאו עבודה באזרחות. די כבר עם חשבונות הסנדלרים. כשיהיו חייבים ימצאו כמו כולם באזרחות. טיפה יותר רצינות. מי שלא תורם ומצדיק את שכרו צריך ללכת הבייתה.

דירוג: 2  
374.
אצלנו בבסיס יש עשרות אנשי קבע מיותרים
23:27 17/8/2011
 חייל
כלבנים אנשי ציוד קרקע ממש מיותר. ניתן להישתמש בחיילי חובה

דירוג: 5  
373.
להעלות גיל פנסיה ל 55 במקום לפטר
23:27 17/8/2011
 קצין
עעווו

דירוג: 1  
372.
עובדים עלינו
23:27 17/8/2011
 כלכלן קטן
מדוע אתם יורדים על אנשי הביטחון, בשרותי הבריאות יש מאות עובדים לא מדובר ברופאים,אלה אנשי מנהל ומשק בעלי משכורות ענק שאינן נופלות ממשכורות מנהלי בנקים,ועבודתם היא ממש קייטנה.ידע אישי! ולכן חסר תקציב לסל התרופות. ולא חסרים עוד משרדי ממשלה וציבור כנ"ל.                        
  

דירוג: 3  
371.
לתגמל חיילי הסדיר כמו החרדים
23:26 17/8/2011
 צדק חברתי ומוסרי
הנהגה שקרנית ורעה,מי שלא יתקן את העיוותים ייוף לקראת הבחירות הבאות

דירוג: 2  
370.
אתה שקרן הפנסיה היא 8000 ש`ח נטו לנגדים, קצינים
22:59 17/8/2011
 לסקר
מקבלים הרבה יותר , מענק פרישה חלומי , ועוד מלא הטבות , אז שלא יעבדו עליכם

דירוג: 1  
369.
מאות אלפים של אנשי קבע עם תנאים ופנסיה בגיל 42
22:12 17/8/2011
 מספיק עם השחיתות
ה

דירוג: 4  
368.
כמה לכל הרוחות מרוויחים בקבע. אנא פרסמו פה.
22:11 17/8/2011
 צחי
מי שיודע אנא כתבו בטוקבק. צריך לגלות סוף סוף.

דירוג: 1  
367.
מי שיודע כמה מרויחים בקבע שיפרסם פה.
22:11 17/8/2011
 צחי

דירוג: 0  
366.
כי הצבא
21:30 17/8/2011
 פאר
לא רוצה להמשיך לעבוד עם אנשים מבוגרים יחסית ,כי בגילים האלה לדעת הצבא מתחילות בעיות רפואיות והצבא לא מעוניין לשאת בהוצאות. עוד פרט ,הצבא תמיד מנסה להכניס צעירים למערכת וזה בא על חשבון הוותיקים.

דירוג: 0  
365.
רשע וחצןף !
21:04 17/8/2011
 מילואימניק

דירוג: 2  
364.
ל מ` - בצבא אין אינטרנט. במשרד האוצר יש.
21:04 17/8/2011
 צבא נערי האוצר מכה במעמד הבינוני
אתה ושאר נערי האוצר צריכים להיזרק מכל המדרגות ולחפש עבודה אמיתית.

דירוג: 0  
363.
ביבי, יא חביבי, לא הבנת כלום.אנחנו רוצים לפטר אותך
20:55 17/8/2011
 יעל


דירוג: 1  
362.
לדעתי הצבא מיותר
19:26 17/8/2011
 אזרח קטן
פקידים מהאוצר ומספר קטן של מומחים שראו סרטים הוליוודים בזמנם החופשי
 יחזיקו בבטחון המדינה וכל זה כמובן בהיתנדבות ללא שכר כמו שנהוג במשרד האוצר ובנק ישראל ונאמר שלום על ישראל

דירוג: 4  
361.
די להלך איימים על כולנו
18:49 17/8/2011
 אחד העם
מה שקרה ב 2003 הוא פשלה של הצבא ולא קשור והצטיידות. הגיע הזמן שאנשי קבע יפרשו בגיל סביר, בוא נתחיל עם 60, לא 67 אבל 60 נראה מצויין. עכשיו תחשבו 15 שנה פחות פנסיה לג`ובניקים ואז תראו כמה כסף אפשר לחסוך.

דירוג: 4  
360.
נכון, ומכיוון שהפנסיה נמוכה צריך להמשיך לעבוד אז ל
18:36 17/8/2011
 אזרח
למה בכלל לתת פנסיה מוקדמת? למה לא כמו יתר האוכלוסיה להמשיך לעבוד עד גיל 67 והסכום הזה שנצבר יצבר לגיל הפרישה
 אני חושב שבמקום זה המדינה צריכה להעלות את השכר של אנשי הקבע ולא לתת פנסיה אלא מגיל 67, וחוץ מזה ברוב התפקידים אפשר לפרוש בגיל 60 ומעלה כמו במשטרה.

דירוג: 1  
359.
שילונדע.....
18:36 17/8/2011
 אל-מוני
שילון
כמו אותו שאחראי לגירוש מגן עדן
ערמומי חלקלק וחסר חוט שידרה
 מטפס וזוחל אחרי קיר של אבן
מחכה לו בסתר לקרבן הבא
 הוא רואה את הכל מגובה האפס
 מכיש ובורח ממתין במסתור
 בכל שומעיו מעלה הוא רק קבס
 על ברק או על ביבי שהעזו לחזור
מלא הוא בארס. לוחש כנחש
 קולו מאנפף ש"אי צדק" הוא חש
מקרוב אם תביט ,מיד תבחין בבילבול .
הוא לא נחש צפע ,הוא בעצם שילשול.

דירוג: 0  
358.
לפטר את כול הנגדים הלא מועילים שלא תורמים ורק גונב
18:12 17/8/2011
 שלום
ג`ובניקים מסריחים,גנבים,אוכלי חינם

דירוג: 0  
357.
בדיוק- לפטר את כוווולם ואחר כך ללשלם להם דמי אבטלה
18:02 17/8/2011
 אל-מוני
נכון  פיתרון חכם....בוא נפטר גם את החזאים ,,,למה צריך כל כך הרבה חזאים במדינה שמזג האוויר של לא משתנה.לפטר גם את פועלי הניקיון ברחובות-להטיל קנסות כבדים על מי שזורק פסולת ברחוב ואת הכסף המצטבר לשלם דמי אבטלה לעובדי הניקיון שפיטרנו מקודם.בוא נשלח את כל החרדים לעבוד .מה זאת אומרת במה? הרי יש עשרות אלפי משרות פנוית ?כן במה בדיוק ?הרי אחרי שנפטר את כל מי שרוצים לפטר יהיו עשרות אלפי משרות פנויות ואז החרדים יעבדו וישלמו מיסים ועם המיסים נשלם את תשלומי האבטלה ודמי הרווחה של אלו שפיטרנו מהקבע,וממשרדי הממשלה ומהחזאים ,ומעובדי הניקיון מה פה לא ברור זה מה שנקרא כלכלה או יותר נכון קלקלה.

דירוג: 0  
356.
נודניק קשקשן. כמה פקידים אתה חושב שיש במשרד האוצר?
17:51 17/8/2011
 לעומת נגדים מיותרים
20? 50 ? 100? וכמה אלפי נגדים מיותרים?

    הם גם לא יוצאים לפנסיה בגיל 42 . זה שהם יעשו כסף שמן אצל הטייקונים זה לא יהיה על חשבוננו. יש המון נגדים מיותרים שב 4 הם בבית כל יום. כנראה שמזמן לא היית במילואים..
 

דירוג: 0  
355.
לחכמים שרואים בפיטורים את הפיתרון ,בוא נחשב......
17:48 17/8/2011
 אל-מוני
באו לדוגמא נפטר  5000 אנשי קבע ובואו ונניח שכל אחד מהם מקבל את השכר הממוצע (כלומר 9000 שח).פיתרון נהדר ,חיסכון ישיר של כ45  מיליון שח לחודש ואהו זה כחצי מיליארד לשנה . נשמע מבטיח.עכשיו בו נחשוב מה עושים עם ה 5000 אנשים ה"מופרשים"בו נניח שרובם מן הסתם לא ימצאו עבודה.מה שאומר שנשלם ל5000 עובדים דמי אבטלה של כ 450000 לחודש .ואז מה קיבלנו .5000 אנשים שאולי לא עשו הרבה וקיבלו שכר .עכשיו לא יעשו כלום ויקבלו דמי אבטלה ובואו נניח שעם הזמן דמי האבטלה שלהם ירדו והמספר ירד מ45 מליון אז משפחותיהם יהפכו למשפחות מצוקה ונשלם את אותו הסכום מכיוונם אחרים.ואם לא נשלם ?אז הם הגרעין של המחאה הבאה....בסוף הכל משחק סכום אפס .כמו שמיכה קצרה לאדם גבוה.

דירוג: 1  
354.
מושתל מטעם מע` הביטחון
17:19 17/8/2011
 מ` חיפה
אתה מושתל של מע` הביטחון

דירוג: 0  
353.
האוצר שוב עובדים על כולם - הולכים לעבוד אצל טייקון
17:02 17/8/2011
 טיפ-טיפון
במקום לקצץ לחרדים ולמתנחלים הם הולכים שוה לפתרון הכי קל והכי אטרקטיבי מבחינתם
 תקציב הביטחון.
 כולם רק שוכחים מה קרה במלחמת לבנון השנייה כתוצאה ישירה מהקיצוצים הגדולים בשנים 2003-2004. 
 כשהכשלון הבא יגיע, לא יהיה  עם מי לדבר באוצר כי הרפרנטים הרלוונטיים כבר מזמן עובדים אצל האחים עופר, דנקנר או תשובה. איזה כיף. מקבלים החלטות הרות גורל אבל לא לוקחים שום אחריות לתוצאות.
ג`וב סבבה

דירוג: 1  
352.
נפגעים אלמנות ויתומים-5 מיליארד בשנה. לקצץ
16:49 17/8/2011
 הצעה ל״מומחי הבטחון החדשים
איך לא עלו על זה קודם. אפשר יהיה לפטר גם כמה עשרות אנשי קבע ״פרזיטים״ שמטפלים בהם

דירוג: 1  
351.
בגיל 67, כמו כל אזרח במדינה
16:34 17/8/2011
 איש קבע לשעבר

דירוג: 2  
350.
לקצץ גם בצה"ל וגם בחברת החשמל וגם במשרדי הממשלה
16:27 17/8/2011
 רציו 777
ומספיק עם בלבולי הביצים שלא יהיה ביטחון, לא חשמל ולא שירות לאזרח.
קשקוש במיץ והפחדות שווא מאנשים שמרוב שכבות השומן כבר לא יכולים לזוז.

דירוג: 3  
349.
צה"ל
16:04 17/8/2011
 דן
כרס"ן במילואים , כמות אוכלי החינם בצה"ל שלא עושים כלום היא פשוט מזעזעת
 חייבים לקצץ בתקציב הביטחון , האג`נדה החברתית כיום בישראל היא החשובה ביותר לקיום החברה והמדינה ויש להקצות לכך משאבים וחייבים לחתוך בפרה הקדושה הזו שנקראת ביטחון .

דירוג: 1  
348.
לא כדאי לפטר אותם עכשיו כי זה מה שיציל את גינדי
15:52 17/8/2011
 הקונספירטור
אחרי שקנו המטומטמים אוכלי החינם את הלוקשים של גינדי ועוד כמה קבלנים. דמי הפיצויים שיקבלו יעברו לגינדי ישר .עדיף להשאיר אותם בקבע כך הם לא יעמדו בהחזרים.יבטלו חוזיםוההמשך ידועעעעעעעעע

דירוג: 2  
347.
עם עליה בתוחלת החיים
15:52 17/8/2011
 THE JACKAL
היום נהוג לומר שגיל : 40 של פעם זה ה: 50 של היום.
אז אני מציע ולפי דעתי אין כל בעיה ליישם זאת.
אנשי הקבע בצה"ל אין כל סיבה לפרוש בגיל 45 אפשר גם בגיל 55 ואפילו קצת יותר.
אלו החיים 
הפנסיה שהם יקבלו בגיל 45 תישאר זהה בגיל 55 
נקוד.

דירוג: 4  
346.
אם כל כך רע לצאת לפנסיה
15:32 17/8/2011
 אני
למה שלא ימשיכו לשרת עד גיל 67 על בסיס פנסיה צוברת ולא תקציבית? 

דירוג: 3  
345.
מרכז
15:32 17/8/2011
 אני
לגורם הבטחוני הבכיר - ואנחנו מקבלים תוספת עבור מילואים אינסופיים? תפסיקו להשתמש בתירוץ התורנויות והשמירות - יש עוד גופים שנשארים לילות (ואפילו יותר מהקצין בקריה...). הייתי שם יותר מ 8 שנים ועזבתי בעיקר מחוסר המקצועיות, הפוליטיקה, הבזבוז וחוסר היכולת לעשות משהו בקשר לזה. כל נגד שלמד כיתה א-ב בקושי מקבל משכורת גבוהה פי 2-3 מעובד סוציאלי. אז תפטרו. תתייעלו. יש הרבה הרבה שומן.

דירוג: 2  
344.
רוב אנשי הקבע הינם אוכלי חינם מיותרים
15:30 17/8/2011
 תומך לחימה
רוב הנגדים והקצינים בעורף מיותרים - ותסם "יצרני ניירת"
   כדאי שיעיפו את מרביתם.

דירוג: 4  
343.
פיטורי אנשי קבע .
15:30 17/8/2011
 דודידו .
לפני שהולכים לפטר אנשי קבע , יש לפטר לפחות 60 אוכלי חינם מתוך 120 אוכלי חינם שיושבים בכנסת ובתוספת לפחות 15 שרים מיותרים לחלוטין ושאיש לא ירגיש בחסרונם .

דירוג: 3  
342.
אחוזי פנסיה בצבא קבע
15:17 17/8/2011
 פאר
כל שנת שרות קבע מזכה 2 אחוז ברוטו נניח בגיל 21 נכנסתה לקבע עד 45 סך הכל 24 שנות שרות 24 כפול 2 שווה 48 אחוזי פנסיה ברוטו המשכורת 9000 ברוטו הפנסיה 4320 שח ברוטו מזה יורד מס הכנסה, ביטוח לאומי, ביטוח בריאות, בסוף נשאר 3400 שח אם משהו יכול לפרנס משפחה עם 3400 שח שיקום לכן כולם מחפשים עבודה נוספת ,בגיל 45 לא קל למצוא עבודה. ואני לא מדבר על הרמטכל או אלופים שהם מפאת השרות הארוך שלהם משכורותיהם גבוהות.מי שמוצא חן בעיניו שירוץ לחתום קבע.

דירוג: 2  
341.
רוב מי ששרת בצבא יכול להעיד בעצמו כי לא חסרים אנשי
15:01 17/8/2011
 זיו
קבע שהם בעצמם לא יודעים מה הם עושים שם ומה התפקיד שלהם. זהו בזבוז משווע שניתן ואף רצוי לטפל בו.

דירוג: 2  
340.
תגובה יפה ועניינית בשונה מכל השטויות הנאמרות הנה.
14:22 17/8/2011
 הכי טעים-מיץ קקטוס!

דירוג: 0  
339.
לי יש הצעה מבריקה - לפטר את כל נערי האוצר !
14:17 17/8/2011
 מדובר בחסכון של מיליארדים רבים !!
לפטר את כל נערי האוצר הבטלנים והזחוחים שכל שאיפתם היא עבודה אצל הטייקונים.
   
 מעדיף את כל אנשי הקבע ששומרים על חיינו ועושים ימים כלילות בהגנה עלינו ועל המדינה על כל אותם פרזיטים מהאוצר.
   מדובר בחסכון של מיליארדים

דירוג: 16  
338.
להפריט את האוצר ואת בנק ישראל
13:38 17/8/2011
 גיא
2 הגופים האלה לא יצרניים, בזבזניים, לא יעילים, הם עובדי מדינה אבל מקבלים שכר כמו בשוק הפרטי והם גורמים נזק בלתי ישוער לכלכלה הישראלית. להפריט אותם ומיד.

דירוג: 7  
337.
תנאים מצוינים בצבא?
13:29 17/8/2011
 בועז
אם התנאים  כאלו טובים ובגיל 40 יוצאים לפנסיה, למה יש כל כך מעט שנשארים בקבע?
כשפקידי האוצר ישלמו שעות נוספות לאנשי הצבא, הוצאות השכר בצבא יוכפלו אם לא יותר...

דירוג: 4  
336.
דרוש קיצוץ של 30 מיליארד ש"ח במע` הזאת !!!
13:26 17/8/2011
 מ`

דירוג: 2  
335.
החלטה נכונה !
13:07 17/8/2011
 מ` חיפה
1. קיצוץ באלפי אנשי קבע -התחלה טובה . 2 . יש להעביר החלטה באשר לענ` פרישת אנשי הקבע ולהעלות גיל הפרישה מגיל 45 לגיל 62 לפחות גם ללוחמים כאשר האחרונים יעברו מגיל 45 לתפקידי מטה וניהול בלבד עד לגיל 62 אחרת זו פשיטת רגל .3 יש לקצץ בתשלומי הפנסיה של בכירים כגון ח"כ לשעבר ושרים המשתכרים 2 ו-3 ו-4 פנסיות כך שיש לקטלג אותם כעובדי מדינה ולשלם להם פנסיה עפ"י הממוצע של ההכנסה לאורך השנים , כך שגם מר` ברק יידע שעידן הזה נגמר -אי אפשר לשלם בלי סוף לעובד ציבור על חשבון הלחם והחלב של העם  . 4. לבסוף יש לעשות סדר עם שאר הגופים והסקטורים כך שיקוצץ לפחות 1/3 מהוצאות ניהול המדינה - ויש הרבה איפה לחסוך , יש סקטורים כגון נמלים ורכבות שלא יודעים הכיצד לבזבז התקציב שניתן להם ומחפשים כל דרך אפשרית להיפטר מהכסף ??? דרוש כאן מישהו אחר שיודע לנקות אוורות טוב טוב . אגב , תקציב הביטחון לא צריך להיות מעבר ל10% מהתקציב הכללי של המדינה 30 מיליארד שקל זה המון המון כסף -כל השאר שומנים על גבי שומנים באמתלה של סיפורי בדים  , הפחדות , ו/או סיפורי סבתא שונים ומשונים והמשך הגזל !!

דירוג: 6  
334.
לפחות 100% מפקידוני האוצר כולל שטיניץ מיותרים
12:53 17/8/2011
 להשאיר רק את מגישות התה-הן מבינות במצוקה
חלמאות- יביאו לפיטורים של עוד 3,000 איש, כאשר פריי גליל רוצים לפטר 60 איש כולם נזעקים.
 ופה מדובר בעניני נפשות, ראינו מה קרה בקיצוצים הקודמים! עוד לא החלמנו מצלקות לבנון II

דירוג: 8  
333.
רוב הפנסיונרים מהצבא מקבלים 3,000 ש"ח/ חודש
12:51 17/8/2011
 ורוב אנשי הקבע משוחררים לפני גיל 35
הפנסיה היא בשיעור 40% מהמשכורת האחרונה, רובן נעות בשכר מצחיק של 2,500-3,000 ש"ח/ חודש, ומזה לא נעשים מיליונרים ובטח לא יושבים בבית, אלא צריכים לעבוד בעבודה נוספת.
 שוק העבודה לא מסביר פנים לאנשים בגיל 43-45, כך שיש גם אוהל לגימלאי צה"ל.
 תלמדו את העובדות לפני שמשתלחים במי שאמונים על ביטחון והגנת המדינה.

דירוג: 4  
332.
ביביהו מפחד לגעת בחברים הטייקונים שלו ובחרדים
12:50 17/8/2011
 אנשי הקבע גם מעמד ביניים

דירוג: 4  
331.
אם זו הרמה של פקידוני האוצר- אותם צריך להעיף קודם
12:50 17/8/2011
 רק לקצץ וקצץ במעמד הביניים?

דירוג: 4  
330.
קצת כבוד, המשלחות הכניסו לקופת המדינה מיליארדים
12:49 17/8/2011
 הצבא יצואן מס` אחד של המשק

דירוג: 4  
329.
רוב אנשי הקבע מקבליפ פנסיה של עד 3,000 ש"ח/חודש
12:38 17/8/2011
 הדוגמאות שהבאת הם לא מקרה מייצג
לקחת את הקודקוד - אהוד ברק וממנו ללמד על כל אנשי הקבע זה לעג לרש. הפנסיה היא עד 40% ממשכורות אחרונות (בהנחה שחייל הקבע שירת 20 שנה לפחות). רוב אנשי הקבע מקבלים משכורות של 7,000 -8,000 ש"ח, כך שהפנסיה לא גדולה במיוחד והם מחוייבים להמשיך לעבוד, ולמצוא עבודה בגיל 43-45, זה לא קל ובטח לא מתגמל במיוחד.
 אני מחכה לעיתונאי האמיץ שיכתוב מה קורה באמת בצבא וכמה צעירים מוכנים היום לחתום על תנאים כאלו.

דירוג: 6  
328.
רק המשלחות הבטחוניות לחו"ל וכל השמנת שווה מיליארד
12:29 17/8/2011
 אולי תתחילו לקצץ בזה...

דירוג: 8  
327.
לא יאומן שגם מערכת הביטחון מעסיקה טוקבקיסטים??
12:29 17/8/2011
 אולי תתחילו לקצץ בזה...

דירוג: 4  
326.
לפחות 50 אחוז מתפקידי עורף בצה"ל מיותרים לחלוטין
12:29 17/8/2011
 ולא דיברתי על נספחים וכל מיני מנעמים

דירוג: 2  
325.
אני מבין שלשמור על המולדת זו לא עבודה אמיתית
12:28 17/8/2011
 חצפן בע"מ@@@@@@@2

דירוג: 3  
324.
50 אחוז מצה"ל זה שומן שרק מזיק לצה"ל ולמדינה...
12:28 17/8/2011
 אולי תתחילו לקצץ בזה...

דירוג: 2  
323.
לפטר 50% מעובדי משרד האוצר ובנק ישראל!
12:28 17/8/2011
 שמיל
תרומתם למשק אפסית אם לא שלילית!



דירוג: 5  
322.
כל מי ששירת בצה"ל בתפקידים עורפיים ותומכי לחימה
12:27 17/8/2011
 יודע שיש עשרות אלפי תפקידים מיותרים

דירוג: 3  
321.
מי שישלם את מחיר המהפכה יהיה אך ורק מעמד הביניים..
12:05 17/8/2011
 מעמד הביניים

דירוג: 5  
320.
לפטר אלפי חרדים מהישיבות הפיקטיביות. יללה לעבוד!!!
11:58 17/8/2011
 גד הגמד

דירוג: 8  
319.
פנסיונרים בגיל 45 ...ואחר כך עוד מקבלים משכורת???
11:58 17/8/2011
 תכנסו ותקראו....
ראו את אהוד ברק למשל, הבנאדם לוקח פנסיה צבאית וגם משכורת מתקציב המדינה. 
 איך זה יתכן?    רק המאפיות והקומבינות של המקורבים לצלחת והנהנתנים של משרד הבטחות מאפשרת את הגניבה הזו.
 ראו למשל את ח"כ נחמן שי.  היה בפועל 3 שנים בקבע, לוקח גם פנסיה צבאית מגיל 50 בערך וגם שכר כח"כ.   אם זו לא שחיתות במיטבה אני כבר לא יודע מה זו שחיתות!!!

דירוג: 7  
318.
ספין טיפוסי של האוצר
11:46 17/8/2011
 ~סימפאטיקו~

דירוג: 1  
317.
בבחירות הבאות יוצאים מהאדישותףרק 85%אחוזי הצבעה
11:46 17/8/2011
 ערן
יעיפו את המושחתים מהשלטון(ליכוד,חרדים,ליברמן)

דירוג: 0  
316.
במקום לקצץ בצה"ל לקצץ משכורות לרבני עיר,כפר,רחוב
11:46 17/8/2011
 יעקב
אפשר שכל העבודה תעשה על ידי פקיד אחד הכפוף לעיריות..משכורתו של רב עיר היא 17000 שח, להם אין אומץ לנהנתניהו לקצץ כי הם  מ  פ  ח  ד  י  ם

דירוג: 2  
315.
יופי. שילכו לעבוד בעבודות אמיתיות.
11:46 17/8/2011
 @@@

דירוג: 3  
314.
האוצר מנסה לסכסך וליצור מריבות פנימיות במחאה.ספין!
11:46 17/8/2011
 ~סימפאטיקו~

דירוג: 1  
313.
נתניהו ושטייניץ - תתעוררו, די להכות באנשי הבניים
11:46 17/8/2011
 אנשי הקבע הם מעמד הביניים

דירוג: 3  
312.
ביבי משסה את צבא הקבע במחאה ולהיפך, כמו קיסר רומאי
11:46 17/8/2011
 Divide et impera
חרדים, התנחלויות וטייקונים תחילה

דירוג: 2  
311.
צריך לשמור על מקום העבודה העתידי של פקידוני האוצר
11:45 17/8/2011
 לא לפגיעה בטייקונים ובעלי ההון
הכו, הכו עוד במעמד הביניים ובהפגנה הבאה עלינו לטובה נהיה 1,000,000 איש ולא שליש מזה.
 אנשי הקבע הם מעמד הביניים, הם עובדי מדינה שנותנים לנו שירות של הגנה על המולדת!
הכי טוב מבחינת פקידוני האוצר שתלך המדינה לעזאזל- העיקר שמקום העבודה אצל הטייקון המצוי שמור. 

דירוג: 5  
310.
זו היצירתיות של האוצר- לפטר ולקצץ עוד ממעמד הבניים
11:29 17/8/2011
 לא למיסוי בעלי ההון, הטייקונים, החרדים
הבנו, את המחיר שוב ישלמו אנשי מעמד הביניים, ושלא יעבדו עליכם- רוב אנשי הקבע מרוויחים משכורת נמוכה מהממוצע במשק.
 העיקר שהפקידונים ישמרו על מקום נעבודה העתידי שלהם אצל הטייקון המקומי 

דירוג: 9  
309.
מה הקשר ביו מחירי מזון ותקציב צ.ה.ל ????????????
11:29 17/8/2011
 ישראלי
הכל הון שילטון

דירוג: 2  
308.
צריך לצמצם באנשי האוצר הם הגורם העיקרי למצב שהגענו
11:28 17/8/2011
 אזרח

דירוג: 3  
307.
כבר היום צעירים לא חותמים קבע כי התנאים לא משהו
11:28 17/8/2011
 אשת חייל בקבע
כפי שסופר בכתבה: המשכורות לא משהו ביחס לאזרחות, אין אופק לחייל צעיר כי 7 שנים לא צוברים שום תנאים (-קבע ראשוני), התנאים לא משהו: תורנויות, שעות עבודה לא שגרתיות, עומס רב בכל החיילות, ניוד לפי הצורך מבסיסי לבסיס (מצפון לדרום, כאשר כל המשפחה צריכה לעבור)- כבר היום צעירים לא מוכנים לחתום קבע ובצדק.
 המלחמה הבאה מעבר לפינה ושם תהייה לנו בעייה אמיתית אם לא נתעשת.

דירוג: 6  
306.
להיכן נעלמו "המיליארדים" של וועדת ששינסקי ?
11:28 17/8/2011
 גרי
חבריה כבר הספקתם לשכוח את הבטחותיו של ביבי בדבר הקמת קרן שתבוא מאוצרות הטבע והתגמולים שוועדת ששינסקי השיגה עבורנו . אז להיכן נעלמה אותה קרן? אולי מדובר בקרן הצבי ? ובאשר לתקציב במקום לקחת מס אמת מכל המשתמטים ולהפסיק להקצות משאבים לסקטורים לא יצרניים שוב נטפלים לצה"ל ונכון שיש כנראה בזבוז אבל זה קיים בכל מקום ולא משם תבוא הישועה רק עיוור לא מבין את התהפוכות בעולם הערבי ולמה זה יכול להוביל, ולכן ההצעות לפגוע בצה"ל לצמצם מסגרות מהווה סכנה קיומית עבורנו. הכסף צריך לבוא מהמקום שלשם הוא הלך לעשירים ולדתיים . בשום מדינה בעולם לא נותנים כסף עבור לימודי דת וגם לא לכמות כה מסיבית של אברכים. ובעקר יש צורך להוריד מחירים כי לדעתי המדינה מעודדת מחירים גבוהים בכדאי שתוכל לגבות מיסים . לדוגמא מע"מ על תשלום מים למה ?? אז במקום לבצע רפורמה הם ממשיכים להסיט את תשומת הלב מהצעדים שצריך לעשות .האם קצוץ בבטחון יביא לירידת יוקר המחיה ?? לא ולא !

דירוג: 0  
305.
ןאם הוא לא יישאר מפלצתי, תיחרב מדינת ישראל
11:27 17/8/2011
 -

דירוג: 0  
304.
מה נכנס לו לעין?נץ? קיסם?צריך רופא דחוף לביבי
11:27 17/8/2011
 אורי

דירוג: 0  
303.
ולפטר 3,000 איש -זו לא פגיעה במעמד הביניים?
11:27 17/8/2011
 פרי גליל- 60 מפוטרים עושים רעש גדול פי כמה
זו הדרך הקלה של פקידוני האוצר, להמשיך ולחנוק את עובדי המדינה, ואנשי הקבע הם גם עובדי מדינה - נותנים שירות הגנה לארץ.
 יותר קיצוצים =פחות הגנה ואויה לנו במלחמה הבאה.

דירוג: 3  
302.
תנסה את העשירים של ארצות הברית? זה ממש מבריק.
11:27 17/8/2011
 :)

דירוג: 0  
301.
להוריד משכורת בכירים-צו השעה-חסכון לא מילירד אלא 9
11:27 17/8/2011
 חיים

דירוג: 0  
300.
עוד פעם פקידוני האוצר משסים את הציבור אלו באלו
11:26 17/8/2011
 אנשי הקבע גם מעמד הביניים
שום דבר לא ישתנה, במקום לקחת מהעשירים, שוב דופקים את מעמד הביניים- רוב אנשי הקבע מרוויחים משכורת של 7,000-8000 ש"ח. יציאה לפנסיה פירושה כיום (במקרה הטוב) תשלום של עד 40% מהמשכורת האחרונה, דהיינו 2,800 ש"ח  -3,200 ש"ח/ חודש, כאשר אם עובדים בעוד עבודה (וחייבים לעבוד), אז גם משלמים מס הכנסה.
 הפנסיות לא צמודות למדד, ולכו יש גם אוהל מחאה של גימלאי צה"ל- כי הפנסיה נשחקת ובניגוד למקובל, רוב אנשי הקבע מתקשים בגיל 43-45 למצוא מקום עבודה בגלל הגיל.
 שיקצצו בטייקונים ובעשירים- החברים של נהנתניהו הם בור השומן- לא הצבא הרזה והמקוצץ שלנו.

דירוג: 9  
299.
הפתרון המטומטם שיגרום לנטל מילואים גדול יותר
11:26 17/8/2011
 שלי מי? נכון של שכבת הביניים שגם ככה קורסת !!!

דירוג: 2  
298.
ראש ממשלה ושר אוצר מנותקים להפסיק לחרדים לא לצבא
11:26 17/8/2011
 שמתם לב שהחרדים שותקים? כי על ראש הגנב בוער הכובע
בוחרים בפתרון הקל והלא נכון - טווח קצר שיגרום לנטל מילואים גדול יותר

דירוג: 3  
297.
לא לפטר, צריך לעלות את גיל הפרישה של אנשי קבע
11:11 17/8/2011
 שאינם לוחמים ל-67

דירוג: 2  
296.
כל מי שדהיה בצה"ל יודע שלא מייצרים שם כלום
11:10 17/8/2011
 יואב
זה הגוף הבזבזני ביותר שקיים. 

דירוג: 0  
295.
כנראה שאתה לא עובד ורוצה שאפרנס אותך כשאתה בכולל
11:10 17/8/2011
 מילואמניק

דירוג: 1  
294.
לא צריך ישר לפטר יש המון שומן !
11:09 17/8/2011
 שושית
יש לבדוק תנאים מייטיבים עם משפחות קבע בעורף, לא במערך הלוחם. למשל טיפולי שיניים,השתתפות בקייטנות, בשכר לימוד וכדומה. שם השומן ! בטוח אפשר לגרד משם הרבה מאד כסף בלי לפטר אנשים. גם חלק מהתנאים הללו נמשכים אחרי יציאה לפנסיה (המוקדמת).

דירוג: 1  
293.
פקידוני האוצר
11:03 17/8/2011
 איציק
רק אנשים אטומים יפטרו עובדים במקום לפקח על המחירים של העושקים את המדינה

דירוג: 1  
292.
המדינה ירדה מהפסים
11:03 17/8/2011
 ג
הפוליטיקאים מתרוצצים באמוק כמו תרנגולת חסרת ראש, יורים הצעות מהמותן ובינתיים פוגעים רק במעמד הביניים.
בינתיים אנחנו שבויים שלכם בגלל המשבר העולמי - אנחנו לא יכולים לברוח. אבל שנתיים שלוש ואני אומר לכם אדיוס! שלום ולא להתראות!

דירוג: 1  
291.
אתה לא מבין שאתה אחד ממיליון- 1% מהקבע הם לוחמים?
10:53 17/8/2011
 עני
אנחנו מנסים לעזור לך לסלק את 99% הפרזיטים שיושבים על הכתפים שלך.  אלו שיזרקו אותך ראשון אם יהיו צמצומים.

דירוג: 0  
290.
ולפטר את החרדים והמתנחלים אוכלי החינם
10:51 17/8/2011
 גפנוש

דירוג: 1  
289.
משאירים את הפקידים בקריה ומפטרים את הלוחמים-זה צה"
10:51 17/8/2011
 עני
צה"ל מנוון לחלוטין שולטים בו פקידי הקריה שלוקחים את כל הבסף לכיסיהם . האוגדות הלוחמות הם מטרד עבורם אולי אפילו יפריטו אותם, צה"ל כיום זה מפעל היסתדרותי שקים רק למען המשכורות והפנסיות של הנגדים והקציני ממטרות שלא עןשים כלום מלבד לספור ימים עד לפנסיה.
 אתה צןדק בצהל של היום אין צורך בחיילים, באימונים בציוד מודרני של הלוחמים מספיק 100 אלף קציני קבע יושבי כורסאות. ואם יעשו קיצוצים נזרוק את החייל האחרון של צהל

דירוג: 5  
288.
לקחת קצת מהפנסיות שמקבלים בגיל 42
10:33 17/8/2011
 עוד אחד 10
לקחת קצת מהאחיות שמקבלות יותר מהרופאים,
 לקחת קצת מבעלי השלטרים,
 לקחת קצת מהספרניות  שמקבלות 50,000
 לקחת קצת מיסים  מהדתיים שיש להם כלכלה נפרדת,
 לקחת קצת מהערבים ה"מיסכנים"
 לקחת קצת מהבנקים שעושקים אותנו  עם עמלות "מינימום"
 להחזיר חלק מכספי הסלולר, הכבלים,
 וכך הלאה,..........הרעיון ברור ?

דירוג: 3  
287.
תשובה לכל המתלהמים נגד צה"ל
10:26 17/8/2011
 רס"ן במיל`
עוד דברי טמטום של נערי האוצר שממזמן שכחו שהם בסה"כ פקידים שאמורים לבצע הנחיות ומדיניות ולא להתנהג כבעלי הבית ולקבוע מה יקרה ומה לא יקרה.
 כמי ששירת בזמן הקיצוץ הגדול שהוזכר בכתבה אני יכול לאמת את כל שנטען. הלכו וסגרו לפחות 5 אוגדות מילואים (ועכשיו מקימים מחדש בגלל השינויים במצרים) לא זימנו אנשי מילואים לאימונים ולתעסוקות מבצעיות, לא דאגו שיהיה ציוד כמו שצריך ואת התוצאות ראינו ב-2006. אם שיריונרים במיל` לא ראו טנק 4 שנים אז אחרי זה מתפלאים איך הם לא יודעים לבצע פעולת התחמקות מטיל של חיזבאללה??? אם בן דוד שלי כרופא בחטיבת הנח"ל צריך בזמן המלחמה לקנות מכספו שכפ"ץ קרמי כי בחטיבה אין (!!!) אז זה אומר דרשני.
 שיתחילו לקצץ לחרדים ולשאר הפרזיטים בחברה הישראלית, שיכנסו כמו שצריך בכל מעלימי המס לפני שהם פוגעים בקודש הקודשים של מדינת ישראל!!!

דירוג: 7  
286.
מה לגבי מיסים לעשירים?!דוגמת ווארן באפט???
10:15 17/8/2011
 elazar
 או שלא פוגעים בטאוריה  השוק החופשי של ביבי ?

דירוג: 2  
285.
אם פיטורין זה הפתרון למחאה - לפטר רק פקידי האוצר
10:11 17/8/2011
 האם נבזות היא תכונה הכרחית לפקידי אוצר בכירים?

דירוג: 3  
284.
את זה עושים לאוכלוסייה יצרנית במקום לקצץ לחרדים???
10:11 17/8/2011
 ארץ אוכלת יושבייה
תבישו!!!

דירוג: 3  
283.
לפטר וגם להוריד משכורות מנופחות לאמבות.
10:11 17/8/2011
 .

דירוג: 2  
282.
להתחיל מצמצום פקידי משרד הבטחון ולא מהצבא והפנסיה
10:04 17/8/2011
 משה
המנופחת של פקידים אלו

דירוג: 3  
281.
חצוף ומפונק יותר מהמפגינים השמאלנים ברוטשילד
10:04 17/8/2011
 תגובה ל-147
כשהשתחררתי אחרי שנה קבע של קצין (בלי תנאים בכלל) אז ראיתי את הבינוניות, הפוליטיקות והעבודה העצלה. היום אני רואה את כל התנאים, והפנסיה בעוד חמש שנים (אז אני אפרוש ממילואים...) שהייתי יכול לקבל אם הייתי הופך לחזיר 20 שנה.
 ויושב פקידון בקרייה ואומר לי שכל ההטבות המופלגות שהוא מקבל בשביל להיות בשלושה דיונים ביום ולכתוב דוח פעם בשבוע מצדיק לשלם כל כך הרבה כסף.

דירוג: 0  
280.
יש מלא אנשי קבע ופנסיונרים של הצבא -אוכלי חינם !!
10:04 17/8/2011
 שמוליק


דירוג: 3  
279.
אנשי קבע=חרדים=ערבים
09:57 17/8/2011
 שמאל/ימין/אנרכיסטים מישהו מסכסך במכוון
לי יש השערה מי

דירוג: 0  
278.
אני מציע לקצץ בפנסיות המנופחות ולהעלו גיל פרישה...
09:54 17/8/2011
 שי
במקום לפטר, האיומים שלכם לא עובדים עלינו, תקציב הבטחון מנופח ולא מבוקר

דירוג: 7  
277.
תתבייש. דמגוג טיפש!
09:54 17/8/2011
 חילוני למהדרין

דירוג: 1  
276.
אם צה"ל ישאר מפלצתי, תחרב מדינת ישראל.
09:53 17/8/2011
 הסוף לטמטום.

דירוג: 6  
275.
סוף סוף דברי טעם. לקצץ את כל השומן בצה"ל!
09:53 17/8/2011
 בולדוג
כל הג`ובניקים בקבע ישרתו עד גיל 67.
לקצץ בכל הפקידות המנופחת של צה"ל.
להתחיל רפורמה מקיפה בכל המקומות הפרוטקציונרים: עיריות, חברת חשמל, נמלים, בנק ישראל, מקורות, רשות שדות התעופה, תאגידי מים וכל הסקטור הציבורי.
יש מאיפה להביא הרבה כסף.

דירוג: 5  
274.
להפסיק למנות לכול שכונה רב או כמה רבנים
09:53 17/8/2011
 מספיק רב עיר1
מימלא לרבנים אין שום סמכות הלכתית והם סהכ ג`ובים למקורבים.


דירוג: 4  
273.
הצמדת פנסיית הקבע.
09:42 17/8/2011
 בני
אולי תצמידו למדד לפחות ולא לשכר הממוצע?

דירוג: 0  
272.
לפרסם באינטרנט את משכורות ותנאי אנשי הקבע.
09:42 17/8/2011
 צחי
מי שיודע שישלח טוקבק.
 

דירוג: 5  
271.
אז מה יעשה גינדי? למי ימכור?
09:42 17/8/2011
 הצילו את גינדי חחח


דירוג: 2  
270.
לפטר פקידי ממשל בעיריות בבנק ישראל ובמועצות הדתיות
09:21 17/8/2011
 דוד עזריאל
מה נפלתם על צהל ועל אנשים שעובדים הכי קשה במדינה

דירוג: 3  
269.
תקצצו בשכר של השרים והח"כים
09:18 17/8/2011
 M.R.I
למה לפטר אנשי צבא???
 למה לל לקצץ בכנסת השמנה הזאת? למה לא לפטר את כל השרים בלי תיק? למה לא לקצץ בשכר של הח"כים והשרים שלא מצדיקים את התפקיד שלהם בשיט?
 אז במקום ישר לפטר אנשי קבע וקצינים תסתכלו איפה אפשר לקצץ אצלכם!!!!!

דירוג: 5  
268.
אחלה הפרד ומשול
09:11 17/8/2011
 מני

דירוג: 0  
267.
אוכלי חינם
08:37 17/8/2011
 יודע מה קורה
אני ההיתי בקבע 3 שנים , ואני מצטער לומר לכם אבל לא עשיתי כלום וקיבלתי משכורת ששווה בערך את מה שעשיתי אבל היו גם תנאים טובים 25 ימי ופשה 30 ימי מחלה כל שנה, 2 ימי ד` כלומר מתי שלא בא לי לבוא אני מרים טלפון ואומר שהציפורן שלי כואבת.... הרבה אנשי קבע עשו את הסידורים שלהם תוך כדי עבודה או מאחרים בכמה שעות. יש עוד הרבה דברים שהיו כמו קינים שהיו רושמים את עצמם בדוח נוכחות אך למעשה לא מגיעים חבר בתי מלון אוכל חינם וכל זאת עלינו משלמי המיסים....

דירוג: 12  
266.
גל״צ, גלגל״צ, תאטרון צה״ל, משלחות רכש - לבטל וחסכנ
08:33 17/8/2011
 אשר
וזו רק ההתחלה

דירוג: 4  
265.
שטייניץ תפטר את חולדאי חולב כסף מפנסיה של צה"ל.
08:32 17/8/2011
 טר"ש בטיטו.
 ראש מדינת ת"א  חולדאי מושחת , יש פרשיות פליליות של שוחד בחירות אשר טרם נחקרו ,
 לא מגיע לחולדאי המושחת , גם פנסיה מצה"ל בנוסף לכל  הקומבינות שלו  בעירייה הוא נחשד בעבר והצליח להתחלק  , עכשיו הגיעה בשורה חדשה חולדאי גובה בניגוד לחוק מתושבי ת"א , מתעלם מדרום ת"א , מעריץ עשירים ושונה את תושבי הדרום.

דירוג: 0  
264.
רק בתחילת השנה נתתם מיליארד ש"ח _נוספים_ לחרדים!
08:32 17/8/2011
 אזרח
אבל הכי קל להאשים את הצבא!!
ממשלה מופרעת ופושעת!!

דירוג: 3  
263.
הכי קל להם מהביטחון אבל הבזבוז הגדול הוא לחרדים!
08:20 17/8/2011
 מילואמניק

דירוג: 5  
262.
מאיפו הגרילו ממשלה כזו חרא נמאס לנו מכל הנבלות
08:12 17/8/2011
 אריק הפרסי / ממשלה גועל נפש
וואלה תאמינו לי אם היה ברשותי אמצעים מזמן הייתי מעמיד את ממשלת הליכוד על פשע נגד האנושות נגד העם שהם חיים בתוכו . מכניס אותם לכלא ושילכו לאלף הרוחות , חבורת פושעים , נקווה מאוד שהעם בישראל יהיה הפעם יותר מפוקח וידע מה לעשות ביום הבחירות . או לפני הבחירות , לשלוח את הממשלת ביבי נתניהו  שטיינץ פישר וברק הביתה . שלא נזכה לראות אותם יותר בממשלות ישראל חבורת חלאות אדם . הרסתם לנו את המדינה ואת חיי החברה בישראל ! ! !

דירוג: 6  
261.
היכונו בחודשים ספטמבר אוקטובר מדינת ישראל יוצאת
08:03 17/8/2011
 אריק הפרסי / למילחמה מלחמה
היכונו בחודשים ספטמבר אוקטובר מדינת ישראל יוצאים למלחמה נגד איראן או החיזבללה סוריה ולבנון , לא מדובר בהצגה , זו האמת יש תרכיש חזק למילחמה נא להערך ולהיות מוכנים להתארגן לקנות תרופות מזון וכל מה שצריך שלעת חרום . שלו תגידו שלא אמרנו תהיו מוכנים יש מלחמה נגד האוייב ! ! !  

דירוג: 6  
260.
מתערב שלמתלהמים יש פטור מלינה בבסיס
08:01 17/8/2011
 התבלבלו בין לינה ברוטשילד ללינה בגדוד
ובטח גם פטור מנעליים במקרה הטוב

דירוג: 0  
259.
אני דורש לפטר את ביבי שטייניץ וברק לא את אנשי הקבע
07:53 17/8/2011
 אריק הפרסי/ אנשי קבע מפרנסים משפחות
אני לא מבין למה צריך לפטר אנשי קבע , לפני שמפטרים שואלים אותם מי רוצה להתפטר יקבל פיצויים ושילך הביתה ומי שלא ישאר בקבע לפרנס את משפחתו . כי אחר אותם משוחררי הקבע יהיו גם מובטלים ונטל על קופת המדינה .
את מי שצריך לפטר זה , את ביבי נתניהו יובל שטייניץ ההוד ברק שילכו הביתה הם זרעו הרס בחיי החברה ופגעו במעמד הבניים אותם צריך לסלק הביתה אל מחוץ לממשלת ישראל . פושעים בשם החוק חבורת טמבלים חלאות אדם ימח שמכם ושם זכרכם נבלות חארות ! ! !

דירוג: 3  
258.
אם ניצה שבתאי הייתה הולכת הביתה בשעה מוקדמת שהיא ר
07:53 17/8/2011
 חייל ששירת בלשכת גיוס ירושלים
ב סרן כנראה שיש איפה לקצץ

דירוג: 0  
257.
רר השוואה למיגזר החרדי, לא צריך יותר
07:38 17/8/2011
 חי פה
דירות מוזלות,ביטולי ארנונה,שנים של פנאי במקביל לצבא,כספים מברוקלין,מסחר מתחת לשולחן, תגמולים שונים מהמדינה, מה צריך יותר. ..

דירוג: 3  
256.
אנשי קבע=ערבים
07:36 17/8/2011
 מה לא קלטתם?
יש פה. כמה אפסים מושתלים שמנסים ביודעין לחבל במחאה

דירוג: 0  
255.
אז מה אתה מחכה רוץ לקבע ברברן.
07:33 17/8/2011
 הדר

דירוג: 1  
254.
אנשי קבע-אנחנו מוקירים אתכם-יש כמה ג׳יפות בינינו
07:17 17/8/2011
 מתוסכלי סעיפי הפרופיל הנפשי
סליחה

דירוג: 2  
253.
תתגייס לצבא קבע אם אתה חושב שטוב שם.
07:17 17/8/2011
 פאר
ותפסיק לבלבל את המוח .מי שעושק את המדינה זה הפרזיטים שלא עובדים ולא משרתים .מנהלי בנקים וחברות שמרוויחים מיליונים בשנה .

דירוג: 0  
252.
כולנו מכירים את הבזבוז בצבא ובקבע בפרט..
07:11 17/8/2011
 שומר ישראל
כל מי ששירת בסדיר ובמילואים מכיר את הבזבוזים והשומן העודף, אין מדובר בקרביים אלא באנשי העורף והמפקדות שרובם ממלאים עבודות אזרחיות לחלוטין בחצי מהתפוקה בשוק האזרחי.  לא ראיתי שהם הועילו במלחמת לבנון. צמצום צבא הקבע והפניית המשאבים לסדיר ולמילואים - זה הפתרון

דירוג: 9  
251.
פיטורים של אנשי קבע
06:47 17/8/2011
 א"ש רינת
אל תשכחו לשים את כל מפוטרי צבא קבע ליד הזקנה במסדרון

שיטת סחיטה רגילה ומוכרת

דירוג: 6  
250.
במקום לפטר שיורידו את השכר ב 7 עד 10 אחוזים
06:47 17/8/2011
 הצופה הנאמן
ממש כמו חברות ההיטק שבמשבר של 2000 קיצצקו את השכר כך צריך לעשות עם השכר במערכת הבטחון.

דירוג: 5  
249.
האוצר
06:37 17/8/2011
 פוגו
מנצל את המצב נגד אנשי קבע ,אולי שיגישו כל אנשי הקבע היתפטרות ביחד בדומה למה שעשו הרופאים,למה אין להם ועד ,יחס עובד מעביד וכו".אם צריך היתיעלות אז קודם במשרד האוצר.

דירוג: 3  
248.
במקום
06:24 17/8/2011
 ייאי
במקום לפטר יש ראשית להפסיק את כל התמיכות הסקטוריאליות למיניהן.אחרי זה לדרוש עוד התייעלות,אך לא לפגוע בבטחון ישראל.למה האוצר לא מפטר כ-4000 עובדים עודפים בחברת החשמל,בנמלים ובמקורות ?.הנ"ל מרויחים פי 3 ופי 4 מהשכר הממוצע במשק !

דירוג: 2  
247.
ביבי אותו ביבי והרעיונות שלו נדושים ופסולים.
06:24 17/8/2011
 מוטי
האם מלחמת לבנון השניה תחזור בגרסאות הבאות? כמובן.
מדוע? - כי הדרג המדיני מעולם לא שילם תשלום מלא על חטאיו (החלטותיו) ותמיד גלגל את האשמה על הצבא.
  יש לזכור כי מה שקרה במצרים אלו צעדים כמעט אחרונים שלה להסתלק מחוזה השלום. מה שיקרה בהמשך זה הסלמה. המצב עם סוריה ולבנון רק ימשיך להתדרדר ויסתיים כנראה בסיבוב נוסף של קרבות.
 אין הכרעה במלחמה ללא לוחמים. אנשי הקבע הם הזכרון הארגוני והדרג המקצועי המשמר ומפתח את היכולות. המילואימניקים רק מיישמים את מה שהם מתורגלים.
 הקטנה נוספת של הצבא תביא לתבוסה של ישראל במלחמותיה.

דירוג: 3  
246.
שאף אחד לא יעז לגעת בביטחון. מצבנו רע רע מאוד
06:24 17/8/2011
 אחד שעושה מלואים
לא רק שלא צריך לקצץ צריך להגדיל. אפשר לחפש דברים שאפשר לייעל אך למרות קיצוצים מסוימים צריך אפילו להגדיל את התקציב בהרבה.


דירוג: 1  
245.
אנשי קבע יותר גרועים מהחרדים
06:24 17/8/2011
 עוד אוכל חינם

דירוג: 7  
244.
אתה צודק 100%,
06:24 17/8/2011
 אבשלום נדב
למה המהפכה כעת מה בגלל דפנה  שלא עשתה צבא.הוריה מגדלים גדוד חתולים זאת התרומה שלה לחברה.ושהשחורים עם 4 ילדים ילכו לגולני משמר הגבול.ואנו נסטלבט באוהלים עם מלא חרה.

דירוג: 0  
243.
אתה צודק 100%
06:24 17/8/2011
 אבשלום נדב
בגלל כמה מארגני שביתה שלא עשו צבא ומסרובי גיוס המדינה החליטה לעשות שינוי כזה גדול מה השתגענו.יש מלחמה עוד מעת.שכחתם מה היה עם חלוץ מיד תקציבים נפתחו.קצצו בעובדי האוצר הממשלה,חברת חשמל מקורות הנמלים בנק ישראל,ועוד ועוד יש מלא.לא נוגעים בפנסיות לבד של עובדי חברת חשמל שהעניקו לעצמם.ללא רשות מהאוצר.מה זה משכורת 13,14,15 השתגענו.החברה היא של המדינה הוציאו צב מעצר לוועדים הכול יהיה מסודר.

דירוג: 0  
242.
515 צודק
06:24 17/8/2011
 AAHG
כן נראה צנחן צונח מהכסא בגיל 60 חמור

דירוג: 0  
241.
בראשות הדמוקרטיה מעלמים כספים
06:24 17/8/2011
 AAHG
לחתוך בחצי לפנסיונירים בחברת חשמל ולעובדי חשמל העלו פעמים שכר.להוריד משכורות 13,14,15, ובונוסים למה לחלק על גבינו.כול זה גם לנמלים לביטוח לאומי,בנק ישראל לא רוצה להחזיר צריך לאלץ אותו.כנל ביזבוב מבקר המדינה כן כן גם שם ברדק.

דירוג: 1  
240.
אתה צודק 100%,
06:24 17/8/2011
 אבנר סידי
מדינה מטומטמים לא מפקחים איכן שצריך לחתוך.מה עם עובדי חברת חשמל שהעלו כבר פעמיים השנה שכר משכורת 13,ו14 ,15, להוריד בונוסים להוריד בחקקיה.רשות הנמלים מנופאי עם קורס שבועים מקבל בלי שמות שאני מכיר 39 אלף שקלים. מקורות כול פעם שמופיעה המנוות בטלויזיה עם ההתיבשות כך העלו שכר פעמיים,בנק ישראל העלה כנל"שכר  התבקשו פעמיים לבטל והם בשלהם,איזה אוצר לזרוק לזבל מה הם צירכים לפקח על הכסף שלנו.כנל"ביטוח לאומי השכר משתולל שם האבטלה הסמויה נוראית.המוסד לביטוח לאומי מחזיק להנאתו,מעל 100 מילארד שקלים בבנקים המיסחרים ויש עוד רישמה עד לשמים התעיפתי רק תבקשו.למה צבא.עוד מעת בפתח מלחמה.

דירוג: 2  
239.
אתה צודק 100%,
06:24 17/8/2011
 אבנר סידי
במלחמה הקרובה נא לשבת במקלטים ולקחת תהילים,זה עוזר נגד קטיושות עובד נהדר.

דירוג: 0  
238.
בועות בתחת של הפולני פייישר
06:24 17/8/2011
 אבנר סידי
יש כמו פייישר הפולני עם חוזה מליון דולר לשנה הרבה נוולות צריך לשלוח אותם לאמריקה,שם יש אבטלה מסטלבטים עלינו הגנבים מינדוף הפולני.

דירוג: 0  
237.
גדוד חתולים קדימה צעד הופ הופ
06:24 17/8/2011
 אבנר סידי
אתה לבנבנן גזען.הוריך עושים חצי ילד לבנבנן חיור לקריה לשמירה,וגדוד חתולים  לזכותם.אם לא המרוקים היום היתה יושב במקלט עד היום בצהלה.

דירוג: 0  
236.
אתה צודק 100%הישרזון
06:24 17/8/2011
 אבנר סידי
וגם הקצבאות למקבלי הרנטות יש להם גם פנסיה וגם ק זיקנה למה עוד?יש ילדים רעבים לצוהרים ...

דירוג: 1  
235.
גזים בלילה לחימום,תוזזזז תוווזזז
06:24 17/8/2011
 גרינבר שטינקיץ
אלה  והפעילים במאהלים שלא ראו בסיס מימהם.רק מחרבנים לנו את הרחובות מלא חרה.ביבי מזמין סופרטנקר עם חיטוי לנקות את החרה מסביב.מלא חרה בכול פינה חרה.מה הם אוכלים חרה.

דירוג: 0  
234.
גנבים ונוכלים הביאו לכאן
06:24 17/8/2011
 גרינבר שטינקיץ
לפטר את הפולני פייישר עם חוזה מליון דולר לשנה תבדקו.

דירוג: 1  
233.
אתה צודק 100%,
06:24 17/8/2011
 גרינבר שטינקיץ דובים
חמור מלחמה בפתח ואנו עם האוהלים והחרה מסביב

דירוג: 1  
232.
יש לו גזים בבטן כי הוא אוכל צלחת פול והביצה קשה.
06:24 17/8/2011
 גרינבר שטינקיץ דובים
לא לחלק לאוהלים אלה הלבנבנים שהוריהם עושים חצי ילד מסורב גיוס מצפוני.וגדוד חתולים .הם רק מילאו את השדרות מלא חרה.ביבי מזמין שופל לנקות כול הזבל ואחר כך סופרטנקר מלא כלור חיטוי.כול הרחובות חרה.מחרבנים שוכחים ניר מירמים מהר מכנסים עם החרה.

דירוג: 0  
231.
אתה צודק 100%הישרזון
06:24 17/8/2011
 AAHG
די מי צריך מטוסים מספיק הנואדים של ברק

דירוג: 1  
230.
אתה צודק 100%
06:24 17/8/2011
 AAHG
וגם מקבלי ההקצבות והמתנות מהרנטות

דירוג: 2  
229.
אתה צודק 100%,
06:24 17/8/2011
 AAHG
להוריד שכר במשרדי הממשלה שם עלה השכר ב27% בשנים האחרונות.

דירוג: 0  
228.
אים שישנסקי החל את העלאת המס
06:24 17/8/2011
 שישנסקי אייכה
על תגליות  וחזקות קימות  אין סיבה   לא לבקש 
 החזרי  כספים  למדינה מאלו  שקיבלו  פנסיה מוקדמת  על חשבון זה 
  ומיולי  עופר   מחברת כיל  על העלאת תמלוגים  רטואקטיבית רק כך ניתן לבטל מיסוי על דלק   ולאפשר  לצעירים   להזיז את הרכב  מהחניה

דירוג: 1  
227.
חוק חדש אין לאפשר פנסיה
06:24 17/8/2011
 צדק צדק נירדוף
כלשהי  של כל   הסקטור  הציבורי  חברת חשמל   רכבת ישראל   צהל   מעל ל 80 אחוז 
   למשכורת הממוצעת     ומידה  והגיל  מתחת  ל 55 (ישנה אפשרות  לעבוד)    רק   30 אחוז וכך  נעודד תעסוקה   והצעירים  שמפגינים   נוכל לבטל כליל  את מס הדלק   אים  משקיעי  הגז ישלמו  רטואקטבית  בתגליות הקימות  אין סיבה  שהמדינה לא תבקש כספים בחזרה  מפסיונרים צעירים   בגיל 46 -53  
 ששישנסקי   הקם  ועדה מיספר 2   צדק  צדק  עד הסוף

דירוג: 1  
226.
זהירות, ספין לפניך.
06:24 17/8/2011
 צ`ומפי

דירוג: 0  
225.
רק לחתוך בפנסיה
06:24 17/8/2011
 אח שלי
להוסיף  לגיל  או  חיתוך   פנסיה  אין  סיבה שיתר האזרחים  יעבדו  ורק שאולי ימותו  יזכו לפנסיה   ועוד אתה תצא לסיבוב בעולם  
 אים משקיעי הגז והנפט  נישדדו  אחרי שמצאו   נפט   אתם עוד תיצתרכו  להחזיר  כסף  למדינה  !!!!!!!!!!!!!!!!

דירוג: 0  
224.
צריך לקום על הממשלה ולדרוש קודם כל לצמצם הממשל
06:24 17/8/2011
 עדי
לבטל להם את הסעיף "קשר לבוחר" שבאמצעותו  הם שודדים את המדינה לקנות מכשירים יקרים שאדם פרטי לא יכול לחלום עליהם
לצמצם את הלינות שלהם בבתי מלון כשרובם  גרים במרחק של עד /שעה מהכנסת
לצמצם להם את כל השטיקים של הוצאות ביגוד וכדומה
אם נתחיל בזה , דיינו

דירוג: 0  
223.
יש המון אבטלה סמויה וגלויה בצבא .
01:56 17/8/2011
 גיל
יש הרבה מאיפה לקצץ.

דירוג: 6  
222.
להפסיק את עשרות המילארדים לפרזיטים החרדים !! הגדלת
01:56 17/8/2011
 יעל
הבעיה העקרית זו האבטלה של הפרזיטים החרדים

דירוג: 10  
221.
איזה בשר חי? הכל בורות שומן
01:56 17/8/2011
 נמאס כבר שכולם רוכבים עלינו
די עם הפנסיה המגוחכת בגיל 45 ואנשי הקבע על משמניהם שעושקים אותנו.

דירוג: 3  
220.
אולי צריך להשוות את השכר שלהם לזה של מתמחים לרפואה
01:56 17/8/2011
 הלאה החונטה הצבאית
אבל בעצם מה הם עושים שם בבסיס שהם ערים כל הלילה, חוץ מל*** את הפקידות? ולפרוש בגיל 45... בושה וחרפה.

דירוג: 5  
219.
מאיפה הבאת את הסכום הזה? רס"ן בקבע 7000 ש"ח
01:56 17/8/2011
 uz

דירוג: 1  
218.
התחלנו בפסטיבל הקוזק הנגזל של משרד הביטחון
01:54 17/8/2011
 שלומי
האמת שצודקים באוצר - יש יותר מידי אנשי קבע ותיקים שצריך לשחרר, המתלהמים של משרד השיקום מקבלים סכומי עתק (כולל לכאלו שנפגעו בלי שום קשר לתעסוקה מבצעית) ועוד.

הטענה כאילו יעברו לאכול בשר פעם בשבוע היא קשקוש. 

דירוג: 6  
217.
אברכים יש פי 100 יותר מאש רס"ן. קפיש פוץ
01:54 17/8/2011
 רמי

דירוג: 1  
216.
באיזה תנאים אתם הייתם מוכנים לשרת בקבע ?
01:53 17/8/2011
 סקר
אני באמת רוצה לשמוע , מי מוכן לתנאים של קבע, שכוללים שבתות והקפצות,
 ומעבר דירה מידי פעם. ולעבוד עם ילדים בני 20 שרק רוצים לצאת הבית , ועוד דור
 מפונק של היום, תרשמו כמה אתה מוכנים לקבל בשביל להיות אנשי קבע

דירוג: 2  
215.
147=מתחזה=בושה!!
01:53 17/8/2011
 אנליסט מס 1

דירוג: 0  
214.
שרות קבע
01:53 17/8/2011
 אזרח מן השורה
מעניין מאוד שרוב מי שחושב שכל כך משתלם להשאר בקבע, מוותר על  האפשרות הזאת בסיום שרות החובה שלו.
  הכי קל זה להשמיע ביקורת מבחוץ ולהרגיש אכול קנאה על ההטבות שאנשי הקבע מקבלים.
מציעלא למהר לשפוט ולהכליל את כולם.
 את השינוי שנדרש לעשות, צריך לעשות מבפנים.
 אם כולם חושבים שזה כל כך משתלם, אז למה מעטים כל כך חותמים לשרות קבע ?

דירוג: 1  
213.
גם אנשי הקבע צריכים לתרום את חלקם.
01:52 17/8/2011
 משה
הצבא צריך להיתייעל. די להטבות המפליגות של אנשי הקבע,ועם כל כבוד אליהם.

דירוג: 1  
212.
,תומך בשני ידיים!!
01:52 17/8/2011
 sheck

דירוג: 0  
211.
על הכוננויות הם יוצאים לפנסיה 22 שנים לפני כולם
01:52 17/8/2011
 חסוס

דירוג: 7  
210.
ושוב כרגיל אנשי הקבע על הגחלים
01:52 17/8/2011
 אנליסט מס 1
הם היחידים שלא עושים כלום.
 כל תקציב מקצצים להם ממה שנשאר.
 פראיירים פשוט פראיירים בואו תשתחררו ולא תישאר מדינה ותתנו לשאר לצעוק צדק חברתי.
 מנסיון אם כל גוף יתייעל כמו אתם (צה"ל) ושיקצץ את האחוזים כמו שצה"ל גם פקידי אוצר צריכים ללכת פקידי עיריות , כמה שרים , כמה מחברת חשמל בזק וכו` ואז יהיה צדק חברתי!!

דירוג: 2  
209.
ביבי ושטיניץ המנוולים!!! אנשי הקבע הם לא חרדים!!!
01:52 17/8/2011
 סוף הדרך=אתם טועים בניווט ויוצאים מהאטמוספרה!!!
יש הרבה מה לתקן בצ"הל וגם ליפני מלחמת לבנון השנייה ידעתי שדברים לא מתפקדים, אבל אסור לבלבל!!!!
 ליפני, הרבה ליפני שנקצץ בצה"ל שהוא צבא העם, קצצו לפי סדר עולמי חדש!!!!!           
 1) להוריד בהדרגה את קיצבאות הילדים לחלוטין למי שלא שירת ת-מדינה!!!
 2)הכסף של הקיצבאות יתן חינוך ומעון חינם לאימאות עובדות (כולל את כול מי שעובדת)!!
 3)בכול יחידות צה"ל לעשות משוב ולשחרר את המיותרים ואין ספק שיש!!! (לדאוג להם לעבודה חילופית, חובה)!!!!!
 4) לא לגרום לפיטורים מפני שזה הגורם הראשי למיתון ואז בטוח שכול המדינה תישרף!!!!
 5)לא להוריד בשכר לעובדים (גם זה יביא תגובת שרשרת שבסופה יהיה מיתון) כוח הקניה של העובד ירד ואז: לא יקנו מכוניות=יסגרו חנויות הענק של סופרסל מגה וחצי חינם!
 חנויות בכול הארץ לא יוכלו לתפקד= עשרות של אלפים לא יוכלו לשלם משכנתה ויסולקו לרחובות!!!! הבנקים יהיו במצב קשה!!!
 נכון= מחיר הדירות יירד= מחיר השכירות ירד=וכול הא

דירוג: 5  
208.
יום יום במשך 3 שנים הייתי רואה למה הולך התקציב...
01:52 17/8/2011
 שקיפות מונעת שחיתות

אזרחים עובדי צה"ל טמאים לכסף וגנבים של ציוד צבאי, כל אחד קונה רכב ליסינג חדש ולא מאובזר, ומממן אותו בשעות נוספות שהוא טוחן והכל בשביל הרושם.ואם כבר מדברים על ביזבוז אז מזגנים פועלים סתם גם שלא צריך כולל אורות ומוצרי חשמל אחרים מים זורמים בלי חשבון כמובן... על חשבון הברון.אנשי הקבע מתוסכלים ומקופחים מכל הכיוונים שעות נוספות ללא תשלום תפקידים בלי סוף ומשכורת מינימום.הגיע הזמן לקצץ באזרחים עובדי צה"ל.

דירוג: 8  
207.
פנסיה שערוריתית מגיל 45 עד יום מותו כארבעים שנה
01:52 17/8/2011
 לסקר
בממוצע , על מה ולמה ,מה שונה איש קבע שהוא פקיד במשרד או מחסנאי בימ`ח מפקיד באזרחות שצריך או מחוייב לעבוד על גיל 67 . הם מקבלים פנסיה מינימלית של 8000 ש`ח שנגזרת מהמשכורת הקובעת שלהם ,ואני מדבר על נגדים בדרג נמוך , אצל קצינים בדרג גבוה זוהי אופרה אחרת לגמרי פנסיות מאוד גבוהות ומענקי שחרור  עצומים וכל החיים עוד לפניהם,אז רציתם צדק חברתי , תתחילו מכאן יש הרבה מאוד שומן

דירוג: 16  
206.
אז למה לא נשארת בקבע אם כל כך טוב ?
01:52 17/8/2011
 תמהה על המירמור שלך

דירוג: 1  
205.
אנשי קבע מיותרים
01:50 17/8/2011
 ק
להתחיל מפיטורי רס"רי המשמעת ולהמשיך ברבנים ובמשגיחי כשרות ועוזריהם

דירוג: 4  
204.
חביבי , לא לאורך זמן
01:50 17/8/2011
 לסקר


דירוג: 1  
203.
לא-עדיף בהרבה לשלם למרוקאי טמבל 30 אלף שקל לגרבץ
01:50 17/8/2011
 ee
לא ראיתי מימי נגד עובד.

דירוג: 6  
202.
איזו שנאה לאנשי הצבא. הצלחתם אנשי האוצר. כל הכבוד
01:50 17/8/2011
 הצלחתם

דירוג: 2  
201.
בתור מילואימניק אני יכול להגיד לך
01:50 17/8/2011
 ee
אם היינו נכנסים לבסיס ריק מאדם, הכל היה הולך יותר טוב. הנגדים בקבע פוגעים בצבא ובבטחון המדינה והם אוכלי חינם שמנים וטיפשים

דירוג: 1  
200.
לבטל את חיל השריון פוגע באיכות הסביבה
01:50 17/8/2011
 גם אני רוצה להיות חכם בלילה
אפשר לחסוך אלפי תקני קבע. מחר אתן עצה חכמה נוספת

דירוג: 1  
199.
אין לך מושג כמה אתה צודק
01:50 17/8/2011
 צודק צודק
אני מגיע למילואים , אני לא חפ`ש , אני קצין קשר בגדוד ,וכל הזמן שאני רואה את אנשי הקבע ,שאמורים לתת לנו שירות בזמן אימונים,אני רותח מזעם על העצלנות שלהם , הראש הקטן שלהם ,הדבר היחידי שמעסיק אותם כמו שקודמי כתב , זה הפנסיה המתקרבת שלהם ,השלב המקצועי שמקפיץ להם את המשכורת ,תוספת רמה א` , בתי מלון חמישה כוכבים באילת , ועוד כהנה וכהנה ,דרך אגב הם הראשונים שתראו בכל פרויקט יוקרתי שנבנה בתל אביב , אני  רק יכול לחלום על משכורת ותנאים כאלה באזרחות

דירוג: 6  
198.
די מספיק
01:50 17/8/2011
 ההתלהמות התורנית

דירוג: 0  
197.
טוב לי בקבע
01:50 17/8/2011
 החיים הטובים
להתגייס לקבע
להשלים עם בינוניות
לשון ארוכה
וקדימה לחיים הטובים
רכב ודלק לטיולים (הרכב להבדיל מאנשים פרטיים אינו מגולם בשכר)
סלולרי כולל תשלום שיחות
אין מילואים (המלואימניקים הם שואבי המים וחוטבי העצים של אנשי הקבע)
לימודים בחינם כשנתיים ללא עבודה כולל שכר, תנאים מלאים ורכב בזמן הלימודים לרבות נק לפנסיה
נופש במלונות הכי יוקרתיים של 5 כוכבים, נופש "מבצעי" פעמיים בשנה
דמי כיס לחוגים בשווי של אלפי שקלים
כלכלה מלאה
נק` אישיות אלפי שקלים
נק` "מדים" אלפי שקלים
נק`"ספורט "בשווי אלפי שקלים לבזבוזים לטובת נשות אנשי הקבע
גמול א
גמול ב` על קורסים סתמיים
דרוג מהנדסים לכל דפר שלמד בלטביה או בכל מוסד אידיוטי אחר(הטבה של אלפי שקלים בחודש)
טיולים לחול לכל המשפחה
סבסוד כרטיסים להצגות
סבסוד עשרות מקומות לבילו ילדי קבע (פארקי מים,לונה פארק ועוד...)
שכר דירה
הלוואות מסובסדות הטבה של אלפי שקלים
קופות גמל בנפרד מהפנסיה
תשלום לגני ילדים
תשלום לקייטנות
דרגות אישיות
ביטוח חיים בשווי אלפי שקלים
רפואה כללית חינם
רפואת שיניים חינם<

דירוג: 14  
196.
אם כל כך טוב בצבא הקבע למה לא נשארתם ?
01:50 17/8/2011
 לא מצליח להבין את המתלהמים
אההה.... לא משלמים על שעות נוספות ?
יש תורנויות ? שישי ושבת ? חגים ?
משרתים רחוק מהבית ? 
  
חברים, אל תשליכו  ממקרים פרטיים, לא כל הרסרים שמנים, לא כולם באים בשמונה והולכים בארבע, אין שום קביעות וכל חייל קבע אפשר להתיר לו חוזה, בכלל בין חייל בקבע לצבא לא מתקיימים מערכת יחסים של עובד ומעביד מדובר בהתנדבות לשרות.

גם בסקטור הפרטי לא חסרים בטלנים ופרזיטים שמגיעים בשיטת חבר מביא חבר .
תפסיקו לחשוב שהצבא מנותק מההוויה של כלל המדינה, כל התופעות הלא טובות שתראו בצבא תראו גם במקומות אחרים גם במקומות פרטיים.
מה שיש ברוב הפוסטים כאן זה הרבה קינאה וצרות עין של אנשים שבחיים שלהם לא חשבו על שרות בקבע היום הם מצטערים והם אכולי קינאה.
 
דרך אגב - אני באופן אישי לא משרת בקבע ואני די מצטער שלא נשארתי אולם זה לא גורם לי להשתלח במי שנשאר.
תרגעו כולם, אתם משתלחים באנשים שביום פקודה אתם תשבו בממדים שלכם ותחזיקו לאנשים האלו אצבעות שהם יצליחו במשימות שלהם.
השתלחויות מסוג זה היו גם ב 2004-2005 והם ממש גרמו נזקים לצבא וגרמו לאווירת עליהום שגרמו

דירוג: 2  
195.
בדרך גם לסגור עשרות בסיסים מיותרים
01:50 17/8/2011
 מילואמניק פראייר
גם בלב המדינה ולאחד מאות בסיסים

דירוג: 2  
194.
אין ספק שבין המגיביםיש הרבה פרופילי 21 ומטה
01:48 17/8/2011
 חייל קרבי
משחררים לחץ מהפיפי במיטה?

דירוג: 0  
193.
למה יש לי הרגשה שלא מעט מהטוקבק׳ המשמיצים פגשתי
01:48 17/8/2011
 פגשתי בצד השני של גדר הבטחון עם המפגינים
סמ״פ (עוד מעט יוצא לפעילות לילה עם הסמג״ד)אגב גם הוא בקבע

דירוג: 2  
192.
לא לקצץ במשכורת הרעב של אנשי קבע שנותנים את הכל
01:48 17/8/2011
 קצינה בקבע
מר שטייניץ ונתניהו,
 מפצירה אני בכם : אני תומכת במחאה, אני עצמי יצאתי לרחובות להפגין. כקצינה גאה בקבע, שצפויה להשאר זמן רב במערכת, אני מתריעה בפניך - שלא תגע במשכורות אנשי הקבע, שגם ככה מהווה משכורת רעב שלממש ביחס לכל השעות הבלתי פוסקות 24/7 , הזמינות האינסופית והאחריות המאסיבית שעל כתפינו!!!!
 כמו כן, אתה תמנע מצעירים היוצאים לאוניברסיטאות במקצועות ההנדסה, מדעי המחשב וכו` להשאר בצבא! אל תעשה זאת, הצבא משקיע רבות בהשארת המוחות הטובים במערכת על מנת לשמור עליי, עלייך, על ילדיי כולנו, הוריי. במידה ולא נקבל משכורות ראויות - לא נשאר בצבא, נברח להייטק עם התואר בהנדסת החשמל ומדינת ישראל תישאר עם קמצוץ אפסי של מוחות טובים וחוסר מוטיבציה לשירות צבאי תורם ולאורך זמן. אני מפצירה בך. אתה עשוי להשפיע על החלטתי בחיים, בתור קצינה צעירה בת 23, אל תגרום לי להתחרט.
  

דירוג: 2  
191.
מספיק עם המניפולציות
01:48 17/8/2011
 צביקה
אח"כ יגידו שצריך לקצץ לקשישים , לתרופות לסרטן
 קצצו במספר השרים
 קצצו בשטחים
 קצצו לחרדים
 תפסיקו להפחיד אותנו , זה כבר לא עובד

דירוג: 2  
190.
מניפולציות
01:48 17/8/2011
 אזרחית מפוקחת
חשבו באוצר שיגידו פיטורים ושיקום וכולנו נקפוץ לדום ונגיד חלילה - רבותי זה כבר לא עובד - אנחנו יודעים שיש בצבא דרוג מהנדסים - מהנדס יוצא לפנסיה בגיל 67  וגם לא מקבל חצי שנה חופשת שיחרור - אז תתחילו איתם בצבא - גם אלה שפרשו - כל מי שעובד במשרד ממשלתי שלא יקבל פנסיה מהצבא לפני גיל הפרישה - כולל שרים וחברי כנסת - ותראו כמה זה יחסוך - ואל תאימו עלינו בפיטורים ובסוריה......

דירוג: 1  
189.
מה עם הבטלנים? משהו מטפל בזה או רק בבטחון?
01:47 17/8/2011
 זיו אני

דירוג: 2  
188.
עכשיו אני משתחרר עם מצפון שקט-יש פה כלכך הרבה ידענ
01:47 17/8/2011
 מ״פ סרן בצנחנים
שיחליפו אותי ויתקנו את הצבא.שק הש נה שלי מחכה

דירוג: 0  
187.
בעלי גוייס למילואים כדי להחליף סדירניק בשמירות...
01:46 17/8/2011
 מילואים במקום סדיר
כשתהיה התיעלות אמיתית בראו שגם התפקוד יישתפר פלאים! לא נדבר על חיילים שיצאו למשימות שמירה ללא ציוד... יעילות צריכה לבוא לידי ביטוי בשטח ובהישגים, לא בסיסמאות.

דירוג: 5  
186.
מישהו יכול לפרט את תנאי הקבע? כמה הם מקבלים?
01:46 17/8/2011
 מתי
למה לא מפרסמים את תנאי אנשי הקבע? משכורות והטבות? אם למישהו יש מושג אנא פרסמו ונדע.
 מאחד שרואה את כל השכנים הגובניקים שלו ישנים בצהריים כי הם בפנסיה בגיל 42 אחרי שהיו גובניקים.

דירוג: 4  
185.
אנשי קבע זה לא מעמד הבייניים הם העשירון העליון
01:45 17/8/2011
 יניב

דירוג: 1  
184.
ושוב אותו פזמון
01:45 17/8/2011
 ערו
מאיפה נביא כסף? נפטר! נקצץ!
עשרות תגובות פה קוראות לשינוי מהותי בשיטת הניהול של המדינה. למה טוקבקיסט ממוצע מבין את מה שמי שמתיימר להנהיג לא מבין? כי מי שמתיימר להנהיג נמצא בכיס של מישהו אחר שמושך בחוטים והטוקבקיסט הממוצע לא ועל כן הוא מסוגל לחשוב בבהירות. מתקבל על הדעת שקצין קרבי יקבל פנסיה מוקדמת, אבל קצינגד שבא ב9 הולך ב5 ולא עושה כלום כל היום אז לא פנסיה ולא בטיח אלא הביתה ומיד. ועדיין, לא זה הפיתרון. הניהול הכושל של צה"ל הוא הסימפטום ולא הגורם. הסימפטום למדינה שאיבדה את זה.

דירוג: 2  
183.
כל הקובעים אנשי צבא בעבר ובהווה
01:45 17/8/2011
 עוזי
השר , סגן השר, היועץ הכספי, מנכל המשרד ועוד ועוד.
 שומרים על התנאים המפליגים שלהם ושל חבריהם

דירוג: 2  
182.
הצבא לוקח עמלה מהתעשיה
01:45 17/8/2011
 עוזי
הצבא מגלח לעצמו עמלה מכל עסקת יצוא (אחוזים לסיבט) ודורש מהתעשיות לממן עשרות תקנים שיסתובבו בתעשיה כמו טווסים ו"יפקחו" על הפרויקטים
 בנוסף כרגע משהבט החליט שלא מתאים לו לשלם וחייב לתעשיות הבטחוניות 600 מליון שקל. מישהו אחר שהיה עושה זאת היה מגיע לכלא

דירוג: 2  
181.
לצערי צודק 100% . אסור לפרט אבל הכל נכון
01:45 17/8/2011
 יריתי הרבה

דירוג: 1  
180.
בעד מרד צבאי, והפלת המשטר הדיקטטורי של הטיקוניים.
01:45 17/8/2011
 מוטי

דירוג: 2  
179.
ענק. אבל כמה עצוב שזו המציאות על חשבונינו
01:45 17/8/2011
 רועי

דירוג: 4  
178.
הצעה לקיצוץ
01:45 17/8/2011
 לקצץ
חייבים לפטר את כל הטבחים שבאים לחצי יום בשבוע מבשלים אוכל שלא ראוי למאכל אדם ומקבלים שכר של 4000 ואף יותר ותנאים נלווים כמובן.

דירוג: 0  
177.
לצרף גם את הצבא למחאה, ולהפיל את הממשלה והטיקוניים
01:45 17/8/2011
 גיל
עדיף משטר צבאי מאשר הצביעות השלטונית.

דירוג: 0  
176.
להעלות את גיל הפנסיה דחוף, ביזיון
01:45 17/8/2011
 יוס

דירוג: 1  
175.
גם לחדשים - משהבט משלים הפנסיה מגיל 40+ עד 67
23:43 16/8/2011
 עוזי
כל אחד מקסל מתנה את הפרס הראשון בטוטו

דירוג: 0  
174.
אברך - 800 ש"ח לחודש, פקיד רס"ן - 34 K לחודש.קאפיש
23:43 16/8/2011
 אין שכל אין דאגות, פוץ

דירוג: 3  
173.
בשביל מה צריך צבא?
23:43 16/8/2011
 פרקטי
בהינתן תנאי המחיה הבלתי נסבלים בישראל האם לא עדיף פשוט להעביר לערבים את המפתחות ולתת להם לנהל את המדינה?

דירוג: 4  
172.
להפוך את צה"ל לצבא מקצועי דרג מסתער בלבד
23:43 16/8/2011
 יורם מראשון
חייל קרבי מבלה כשנתיים באימון עצמי ולאחר מכן באימון חיילים אחרים ... כלומר בהנחה שהחייל ישרת 3 שנים מלאות כדרג מסתער ... הנצילות של חייל קרבי היא שנה אחת בלבד בנוסף, על כל חייל דרג מסתער יש לנו עוד 9 חיילים ... כלומר נצילות נמוכה ביותר ... אין אירגון היכול לפעול בנצילות כ"א נמוכה כזאת ...  בנוסף, יש להלביש, להאכיל ולטפל בחיילים הרבים הללו ... יש להציב עליהם מפקדים שרובם אנשי קבע וכדומה ... יש לגייס חייל ל- 18 חודש בשכר של 6,000 שקל לחודש, בהם הוא יתאמן ויבצע קו ראשון ... המובחרים יוחתמו ל- 60 חודשי שרות ... 6,000 שקל לחודש + 10,000 שקל שיחסכו בתוכנית צמודת מדד + 4% כאשר כל תומכי השרות והמינהלה יהיו חברות אזרחיות ... בתום 60 חודשי שרות, החייל יקבל מענק לימודים מקצועיים או לתואר ראשון ע"ח המדינה + קרקע לבניית בית בנגב או בגליל + 800,000 שקל שנחסכו עבורו ... חייל משוחרר יהיה בכוננות למלחמה בלבד למשך שנתיים, בתום תקופת הכוננות הוא יקבל 200,000 שקל נוספים כמענק כוננות ... לדעתי נזכה לצבא טוב יותר ומקצועי יותר ... ונחסוך לפחות 35% מתקציב הביטחון &

דירוג: 5  
171.
תקציב ביטחון כנסו בבקשה
23:43 16/8/2011
 אבי
אז ככה אלפי אנשי קבע בחיל האוויר בקריה ובבסיסים לא עושים כלום ממש כלום:
 1.בקריה תראו את אנשי קבע בשעה 10בבוקר אוו בעזריאלי אוו באיכלוב בבתי קפה שותים אוכלים בזמן שעובדים בארץ מתחילים לעבוד בשעה 530 בבוקר
 2.בבסיסי חיל אוויר ישנם המון קצינים המון לדוגמה סגן אלוף שזה מטט"א שמתכתב ראשי אגפים חימוש מבנה ועוד המון מקצועות מתחת למפקד גף קצינים של מפקדי גפים ומתחתם אנשי קבע בדרגות שונות שאפשר במקום כל הבלגן הזה לבנות את זה אחרת ולקצץ בשומנים שזה רכבי ליסינג חינם סה"כ 700 שקל בחודש שאני משלם עבור הליסינג שלי 3500 שקל בחודש ועוד איש קבע מקבל דלק חינם פשוט ביזיון .
 3.כל איש קבע מקבל פנסיה אחרי גיל 45 בושה למה אנחנו אזרחים צריכים לממן אותם גם פנסיה גם קרן השתלמות בתי מלון נקודות קנייה ברשת מגה ספורט קייטנות וגני ילדים שאני משלם 2500 שקל לגן לתינוק שלי אני פשוט אומר זה ביזיון .
 4.לסיכום קיצוץ רוחבי בתחומים שציינתי קיצוץ דחוף ברכבי ליסינג הטבה פשוט בלתי נסבלת קיצוץ בבתי מלון איש קבע משלם עבור בית מלון באילת 600 שקל כל משפחה נקודות במגע ספורט 800

דירוג: 10  
170.
צריך לפטר את ביבישטינייץ והטיקוניים
23:43 16/8/2011
 שלומי
מדינת הון שילטון, הטיקוניים יפגעו גם בבטחון המדינה, רק כדי שלא יקחו להם את המטע, והם יוכלו להמשיך לעשוק את העם, כפי שהם עושים כבר 40 שנה.
 ביבישטינייץ הם בובות שלהם.
 הטיקוניים הם קבוצת עושק שלא מעניין אותם מהמדינה, הם נמצאים כדי לעשוק.
 יש להם כול כך הרבה כסף שהם יכולים לקנות את מי שהם רוצים, ולהפעיל אותם עם שלט רחוק, הם יותר גרועים ממשפחות הפשע.

דירוג: 3  
169.
עלוקות וטפילי "חבר"- גורם ראשי בבועת הנדל"ן
22:22 16/8/2011
 הפכנו עבדים של טפילים בקבע
עשקו אותנו בקבע ואח"כ כגמלאים טפילים

דירוג: 6  
168.
רוצים את האמת לפרצוף על המדינה? רוצים?אתם מוכנים?
22:22 16/8/2011
 יוני111
שלום,
 אני חייל מילואים בן 35, חפ"ש, בחיל תותחנים.
 כל שה כמו שעון שוויצרי, 3 שבועות תעסוקה, שבוע אימון בצאלים, ועוד 2-3 ימים חד יומיים על כמיני הדרכות/עדכונים בנושא קשר/ארטילריה/ אימון גדוד במתקנים טקטיים(סימולטורים).
 כל שנה, כשאני מגיע לצאלים, אני רואה עשרות חיילים בסדיר ונגדים מסתובבים בבסיס באפס מעשה. תמיד חסר משהו לאימון, ובמקום שהצבא יכין את עצמו להגעה שלנו בצורה מסודרת, הנגדים לוקחים את הזמן.
 כל הזמן הם על מדי א`, רובם צ`חצחים , כאילו הטובים עזבו מזמן ורק הם נשארו.
 אני נוסע כל יום מלוד לפ"ת והרכבת עוצרת בשלום- בתחנה זו יורדים 50% מנוסעי הרכבת שרובם הם חיילים, קצינים בקבע ונגדים. כל הזמן הם מדברים על הפנסיות, הטבות וימי נופש שמגיעים להם, וכן על עלייה בדרגה עתידית.
 רובם שמנים, וכל הזמן תראו בעזריאלי עשרות חיילים מסתובבים , ששייכים לקריה.
 הצבא מסואב, גדול, ורוב התקציב הולך לפנסיות שלהם.
 צר לי, אבל במלחמה האחרונה, ראיתי את ההתנהלות שלהם בימח בבילו וחשכו  עיניי:

דירוג: 24  
167.
יש לחץ ממשהבט לקלוט אותם לתפקידים בכירים
22:22 16/8/2011
 שמיר

דירוג: 6  
166.
לוחצים על התעשיות הבטחוניות למצוא להם תפקידים
22:21 16/8/2011
 יוגב
בכירים

דירוג: 6  
165.
עלוקות הקבע משאירות אבק לחרדים
22:21 16/8/2011
 שיגלו אותם כבר לנגב
מדובר בעשירון הראשון בציבור. סרן בן 27כלכלן מרוויח 13 נטו. רס"ן 19, סא"ל 24. כל החיים סבסוד אחד ארוך על חשבונינו, מסכני החיים במילואים בזמן שהוא חוזר זחוח בליסינג ללא עלות. פראייר מי שמתגייס

דירוג: 5  
164.
אנשי קבע מקבלים פנסיה על שנות החובה - אתה גם?
22:21 16/8/2011
 יוני
אןלי הגיע הזמן לתביעה יצוגית בנושא

דירוג: 5  
163.
לצערכם, הטבות הממשלה יטיבו איתנו, הפקידים בקבע
22:21 16/8/2011
 הילה, אשתו של איש קבע
רכשנו דירה מ"חבר" שהכפילה עצמה. עכשיו מתכננים בממשלה לתת הטבות למשרתים בצבא. אני ובעלי כל לילה חושבים על מזלנו הטוב. קנינו דירה בכפר גנים ג` לפני 5 שנים דרך "חבר" שהכפילה עצמה ולפני שנתיים לקחנו משכנתא מסובסדת של משרד הביטחון בעלות של 2 אחוז ריבית ורכשנו עוד ידרה להשקעה באם המושבות. אנחנו בזים למחאה היא לא נוגעת לנו ואתם כפויי טובה שמתמודדים עם תלאות החיים ומשברים כלכליים. אנחנו לא מכירים שגרה כזו לחוצה ולא מודאגים. לבעלי בן ה 34 יש עוד 11 שנים לקבע ולעתיד חדש ואורך שהוא ייצוק ומחוסן כלכלית. אנילא רוצה להכיר אתכם כי ממילא כל חברינו ומשפחותינו הם אנשי וגימלאי קבע כך שאין לי כל נגיעה לחייכם.

דירוג: 9  
162.
קביעות במשטרה ? זה משחית !!!
22:21 16/8/2011
 קביעות ? זה משחית !!!

דירוג: 2  
161.
אין סיבה שמי שעובד לפני גיל 67 יקבל גם פנסיה
22:21 16/8/2011
 בני

דירוג: 12  
160.
אתם לא יכולים לעשות לי את זה - אני טפיל בקבע
22:21 16/8/2011
 טפיל עם קביעות
חבר`ה , אתם לא יכולים לעשות לי את זה.
 אני עובד בקרייה בתל אביב כל יום מ 08:00 עד 16:00.
 יש לי קביעות , פנסיה תקציבית על חשבון משלם המיסים ועבודה נוחה במזגן.
 קניתי כבר שתי דירול להשכרה ובקרוב אשתתף בכינוס מיוחד של גינדי לאנשי קבע.
 הבנק שלי כל כך שמח לתת לי עוד משכנתא כי אני לקוח זהב.
 יש לי קביעות ואף אחד לא יכול לפטר אותי.
 אני פרח מוגן ...

דירוג: 13  
159.
פנסיות שערורתיות לא תומכות לבטחון
22:21 16/8/2011
 רוני
ו-70% מהנתח השקלי של תקציב הבטחון מופנה למשכורות ופנסיות

דירוג: 4  
158.
חיסכון בטוח כנסו
22:21 16/8/2011
 הריענתן
שבכל בסיס בצהל ישימו קצין חיסכון שכל תפקידו זה לדוג שחוסכים למשל במים וחשמל וכל דבר אחר שהקצינים יעשו הכשרה מיוחדת ושהם נכנסים לתפקיד הם יהיו תוך זמן מסויים הם יצתרכו להביא קבלות על החיסכון . איך אף אחד לא חשב על זה קציני חיסכון

דירוג: 2  
157.
ופנסיה מגיל 67
22:21 16/8/2011
 רוני

דירוג: 5  
156.
הבחשבון נכון הוצאות השכר סופר גבוהות
22:20 16/8/2011
 עופר
ליחןס: כמהנדס בכייר וקצין לשעבר אני אמור לחסוך לפנסיה צוברת 7.5% מהמשכורת לבמשך קרוב ל-40 שנה.. אקבל פנסיה בממוצע כ-15 שנים
 בצבא ללא הפרשות מגיל 40+ ניתן לצאת לפנסיה גם במקצוע שלך (יש לי הרבה חברים מהנדסים שיצאו לפנסיה בגיל 42-44). ואז מקבלים פנסיה 40 שנה.
 סכם את המספרים וחלק לשנת עבודה ותופתע מאוד מהוצאות השכר.

דירוג: 2  
155.
הידיים של ששטיינפליץ והקול של ביבי
22:19 16/8/2011
 עונש לברק-מסכים להעלות מסים
כמה תחמנות יש בהם

דירוג: 5  
154.
אנשי קבע
22:19 16/8/2011
 דון
לפי איך שהם הכינו את הימחים למלחמת לבנון השניה צריך לפטר את רובם חבורת אוכלי חינם ,דפרים,מאוננים בע״מ

דירוג: 8  
153.
יש אלפי אנשי קבע אוכלי חינם מנהלים שכר מיליונים מו
22:18 16/8/2011
 שלטון מבולבל

דירוג: 7  
152.
טוקבק כתוב קצת על עצמך על תרומתך לחברה השכלתך
22:18 16/8/2011
 חייייייייייייייייים
כמה מיסים שילמת במה הועלת בחייך...

דירוג: 0  
151.
חוזרים למנטרת הפיטורים- מחשבה לא יצירתית ולא יעילה
22:18 16/8/2011
 עוד לא נפל האסימון

דירוג: 6  
150.
אפילו לא אגורה. הכל כספי סיוע
22:18 16/8/2011
 אי אפשר לקנות בזה אוהלים

דירוג: 2  
149.
לפטר את הפורשים מהקבע ,שתופסים בעבודה נוספת מקום ע
22:18 16/8/2011
 תעש
אני עובד תעש ,יש לפטר את הפורשים מקבע ,שעובדים במקומות עבודה חדשים ומקבלים פנסיה מהצבא וגם דופקים משכורת טובה ,לדוגמא בתעש
 מצב זה גורם לאבטלה ,ולחוסר מקומות עבודה לצעירים שמשתחררים מסדיר ,תנו לצעירים להשתלב במקומות העבודה עוד מעט תשלמו פנסיה נוספת לאנשי צהל שפרשו מהקבע
 

דירוג: 13  
148.
שימוש מתאים בתחמושת יקרב ימנע בזבוז ענק ולא צריך פ
22:17 16/8/2011
 לפטר את כל פקידי האוצר
הצבא זורק את התחמושת הכי יקרה שלו על דברים חסרי חשיבות וחסרי צורך - ראו כתבה של עופר שלח בנושא. רק על זה אפשר לחסוך הרבה הרבה מליונים. הבעיה שאותם מופקרים שמנחים לזרוק חימוש מאד יקר ללא צורך מגיעים אחר כך לשוק האזרחי,ולא חסרים אידיוטים שנותנים להם לנהל... וככה אנחנו נראים

דירוג: 10  
147.
לכל המתהלמים, אין לי חלק ונחלה אתכם.
22:16 16/8/2011
 יואל רס"ן בן 30 כלכלן
אני בן 30 ורעייתי בת 31, קב"נית. שנינו משרתים במרכז הארץ. הורינו הם גימלאים של החברה למטבעות ומדליות (הוריי) והסוכנות היהודית (הוריי רעייתי). שנינו היינו בחו"ל פעמיים במסגת שליחות של הורינו. גדלנו על ערכים של שירות במקומות ציבוריים.  נכון שהתגמול הכספי נאה והפנסיה קרובה (בגיל 45), אבל זה למענכם.  אני לא אשקר, בניי לומדים בגן של ילדיי אנשי קבע ואנחנו משלמים סך סמלי כי זה מסובסד על ידי משרד הביטחון. אני ורעיתי סיימנו תואר שני על חשבון הצבא אבל זה תורם לשירות שלנו. זה נכון שלשנינו יש רכב ליסינג  בעלות סמלית של 280 ש"ח אבל זה מאפשר לנו להגיע לעבודה מהר יותר ולהספיק יותר עבורכם. אישתי שהיא עובדת סוציאלית לא יכלה להפגין עם העובדים הסוציאליים כי היא במדים ולמען האמת היא נמצאת במערכת אחרת שיודעת לתגמל כיאות. רכשנו  דירה במבצע של "חבר" וכעת אנחנו בדילמה משום שעלינו לצאת לשליחות עוד שנתיים. האם להשכיר את הדירה לאיש קבע (יש מאגר של אנשי קבע שמחפשים דירה) ולקבל דמי שכירות באופן בטוח או למכור אותה. אני שומע את ההתלהמות אבל לא מאמין. תראו אנחנו דרים בסביבה שכולם אנשי קבע והחיכוך

דירוג: 15  
146.
אתה טועה כנס ותבין
22:16 16/8/2011
 דוד
ראשית כל הכבוד לאדם כמוך שמוכן לשרת
אולם גם לשיטתך אתה מרוויח יותר... חצי משכורת במשך 25 שנה מזכה אותך לפנסיה של כ 38% מהשכר למשך 35 שנים כך שמצבך טוב יותר.
בנוסף אתה נהנה
מביטחון תעסוקתי - סביר להניח שאתה משווה את המשכורת שלך לאנשי הייטק שיפוטרו בגיל 50
וכל האקסטרות למינהם כגון ביטוח רפואי ביגוד בתי הבראה אין צורך לעשות מילואים ולא בדיוק עבודה מצאת החמה עד צאת הנשמה 

דירוג: 2  
145.
זה הכי קל. קשה לפטר עובדי מדינה שמאוגדים.
22:16 16/8/2011
 yad2count
ובכלל יש להם קביעות. בצה"ל אין קביעות, אין ועד. אז בואו נפטר עוד, נקצץ עוד. מה ישאר לנו מהצבא?

דירוג: 3  
144.
תפסיק לזבל. פנסיה 67
22:15 16/8/2011
 קוקרון


דירוג: 2  
143.
הציבור החליט: טפילי ועלוקות הקבע הם אצולת הממון
22:15 16/8/2011
 חטוטרת לעד תמורת כלום
מותירים אבק לחרדים ולערבים. הם ממחוללי הבועה במבצעי ":חבר". המגזר השנוא והזחוח ביותר. יש להפגין מול הקריה. נמאס כבר. ילדיי לא יתגייסו למקום שיונק את המסים שלנו

דירוג: 5  
142.
פרישה לפנסיה בגיל 42 - מצב נלוז.
22:15 16/8/2011
 אכן
לאחר מכן עוד תופסים משרות נחשקות על חשבון אחרים עקב קשרים.
 

דירוג: 12  
141.
אפשר להגן על המדינה עם חצי כח אדם בצהל ומ.הביטחון
22:15 16/8/2011
 להעביר הכסף לרווחה
יש הרבה ביזבוז כספי בכל המגזרים של המדינה-בממשלה ענקית-במשרדי הממשלה-ברשויות המקומיות ועוד.
 אבל הכף האדיר המבוזבז בצהל ובמשרד הביטחון יכול לממן את כל ההוצאות של חינוך-בריאות-כבישים-רכבות-ועוד.
 לאחר צימצום של כוח אדם בצהל ובמ. הביטחון והשקעתם בצרכים הנ"ל עוד ישאר הרבה כסף בקופת המדינה.

דירוג: 4  
140.
המחאה יוצאת לדרך נגד מלך מדינת ת"א חולדאי
21:15 16/8/2011
 סרוסי
אנחנו לא פריירים , מיסים , קנסות וגובים מפחידים זה חולדאי , שחצן  , מושחת.

דירוג: 3  
139.
יש לפטר לאלתר את כל תלמידי הישיבה גם כן.
21:15 16/8/2011
 ירושלמי

דירוג: 10  
138.
וכמה אנשי סגל אקדמי ומנהלי לא עושים כלום
21:15 16/8/2011
 לצמצם ב60% הסגלים באונברסיטואות

דירוג: 1  
137.
צריך לפטר את שטייניץ והכל יסתדר
21:15 16/8/2011
 קר

דירוג: 5  
136.
מי שהולך לעבוד אצל הטייקונים מסית לכיוון הביטחון
21:15 16/8/2011
 העשירים שישלמו

דירוג: 4  
135.
תרגעו - זה עוד ספין של נתניהו
21:15 16/8/2011
 איש קבע (39)
לא יקצצו כלום , תנו לו לסובב את הסמולנים קצת,
והכל ירגע 
ישן טוב מאוד ,עוד 3 שנים פנסיה.



דירוג: 2  
134.
לכו לישיבות של שס,למגרש טדי,ולמרכז הליכוד
21:15 16/8/2011
 יעקב
תראו כמה גברים לא עושים צבא,

דירוג: 6  
133.
גם אני צנחן ואתה טועה
21:15 16/8/2011
 לוחם צדק
עדיףשתשב בבית צה"ל לא צריך אנשיםכמוך

דירוג: 2  
132.
שטיניץ אני מתחנן שתקרא את הסעיפים שאני ממליץ
21:14 16/8/2011
 קצת מבין
1. הקטנת מפקדות של חילות תומכי הלחימה - כ 10% קיצוץ בכ"א של אנשי קבע בגילאי 34-40 + צמצום באותם סדרי גודל בבסיסי הדרכה תומכי הלחימה.
 2.לבנות מודל חדש לניהול כ"א תומך לחימה ושהיה שונה מלוחמים- ניתן לחסוך המון.
 3. לא לחלק אוטומטית ליסינג או לעלות דמי שימוש ומיסוי תוך מחשבה על הוספת השתתפות של 5-10% בהוצאות דלק במערך התומך לחימה.
 4. לא לתת לכל קצין/נגד אוטומטית השתתפות בגני ילדים וקייטנטת -לבדוק את גיל והכנסת איש הקבע.
 5.הקטנת הוצאות שוטפות ביחידות תומכות לחימה.
 צבא הוא גוף חשוב אך ללא ספק יש בו המון עיוותים, החילות תומכי הלחימה אף פעם לא ירצו שיפגעו בהם וינסו להציג תמונה עגומה - יש המון איפה לצמצם ואין עיתוי מושלם מזה לעשות כך ובמקביל לטפל בכלכלה השחורה, שילוב החרדים והערבים,איחוד עיריות קטנות,הקטנת משרדים ממשלתיים, טיפול בחברת החשמל,מקורות ונמלים.
 עם ישראל חי!

דירוג: 4  
131.
אל תשכחו לבטל את כל האימונים כדי שעוד פעם לא נתאמן
21:14 16/8/2011
 שש שנים

דירוג: 1  
130.
לפטר את כל המשרתים בימ"חים- כמו לפני לבנון השנייה
21:14 16/8/2011
 שהכל יקרוס ולא יהיה עם מי לדבר

דירוג: 4  
129.
לפטר אנשי קבע ג`ובניקים
21:14 16/8/2011
 לוחם צדק
יש בצה"ל המון אוכלי חינם למשל בשמשון , בבית ליד ועוד ועוד וכן לא רק נגדים
 אין סיבה שלי ולעוד 2 מליון יהיה קשה ורע בגלל קיצוץ זעום כזה ...
 יש מספיק עבודה גם בחוץ.............

דירוג: 5  
128.
במקום שהמדינה תשרת את הצבא שהצבא ישרת את המדינה!!!
21:14 16/8/2011
 הגיע הזמן!!!
יש גם אנשים שחיים מחוץ לצבא והגיע הזמן להכיר בזה שהם קיימים ולצמצם בביטחון

דירוג: 6  
127.
לפני זה--לקצץ לאילו שלא שירתו או ישרתו בצהל.
21:14 16/8/2011
 אזרח
 כמו לפני 30 שנה---מי שלא מילא חובתו למדינה--לא קיבל מענקים מהמדינה.

דירוג: 7  
126.
די כבר עם השבתות
21:14 16/8/2011
 האחד
כמה שבתות בדיוק אתה עושה בשנה? אחת, שתיים בתור מפקד תורן. הייתי עתודאי בצבא, 6 שנים בכל מיני בסיסים ולא זכור לי יותר מדי אנשי קבע שנשארו בשבת לעבוד אם בכלל. זה היה נדיר מאד שמישהו נשאר לעבוד אחרי שעות העבודה, האמת היה נדיר לראות שכולם נשארים עד תום שעות העבודה (כולל אותי) תורנויות? אל תצחיק אותי, פעם בחודשיים שלושה לילה בבסיס ואיזה פעם בשנה שבת. אחרי שהשתחררתי ועשיתי מילואים ביליתי בשירות אחד בבסיס יותר ממה שבכל השירות של החובה והקבע.

דירוג: 2  
125.
צהל ומ.הביטחון המיוחסים של ישראל.עת לשינוי-חובה
21:14 16/8/2011
 די להטבות המופלגות

דירוג: 3  
124.
לקצץ מ-10,000 ש"ח
21:14 16/8/2011
 אזרח
של פנסיות מגיל 45 !!!!!!
ביחד עם עבודה נוסםת "רגילה" , מייצר פערים חברתיים

דירוג: 0  
123.
דע כבר עם העוננויות ותורנויות
21:14 16/8/2011
 האחד
הטיעון המגוחך הזה עלוב. מרבית אנשי הקבע לא נמצאים בשום כוננויות וחלקם הגדול לא עושב שום תורנויות או שיש להם תורנות פעם בכמה חודשים לילה בבסיס. מילואימניק ממוצע ישן הרבה יותר לילות בצבא מאשר איש קבע ממוצע. רובם לא רק שלא עושים יותר שעות מהדרוש אלא עושים פחות שעות מהדרוש כי אין שום מעקב ואין שעון, ומרביתם עובדים במשרות נינוחות מאד ולא רק אלה שבקריה אלא גם בבסיסים כאשר את העבודות הלא נעימות, המשעממות, המלוכלכות הם מפילים על חיילי חובה ואילו אנשי הקבע במרביתם מנהלים.
כל אחד שעושה מילואים יודע בדיוק כמה לא קשה עובדים אנשי הקבע, והם נשארים בצבא רק בגלל שהם יודעים שבחוץ הם יעבדו קשה יותר ויקבלו שכר נמוך יותר.
וגם די עם הדוגמאות של המהנדסים שהיו יכולים להרוויח מליונים בחוץ ומעדיפים להישאר בצבא. מרביתם בונים על הגעה לדרגת סגן אלוף לפחות ופרישה בגיל 45 עם פנסיה לא רעה ואז הצטרפות לאיזה חברת הייטק בתור מנהלי דרג ביניים או יותר.

דירוג: 1  
122.
ומה עם התיעלות במשרד האוצר?
21:14 16/8/2011
 יס מיניסטר
הגיע הזמן שהעיתונאים יהיו אמיצים מספיק בכדי לפרסם את מספר מושווי המנכ"ל, הסמנכ"ל ועוד, את מספרם של מנהלי "שולחן" שאפילו לפקידותיהם אין עבודה אך הם בדרגת ראש אגף, מה מספרם של ראשי התחום/החטיבות וכהנה שמות ומה מספרם של ראשי המחלקות שם באוצר. כמה הפתעות תהיינה לכם, רק אז תבינו ששכר הרופאים הוא בדיחה לעומת שכר האותר וכך גם שכרם של אנשי הקבע שכל כך קל לחבוט בהם. אגב לא ראיתי תור לחתימה לקבע בלשכת הגיוס.

דירוג: 7  
121.
מאפשרים קיצוץ של עשרות מיליארדי שקלים ולא מיליארד
21:14 16/8/2011
 תיקון טעות

דירוג: 0  
120.
יש בבכך הרבה הגיון
21:14 16/8/2011
 צחצח
א. זה יוסיף עוד מובטלים לאוהלים.
ב. אפשר להעסיק במקומם עובדי קבלן ב 22 ש"ח לשעה.
ג. אפשר להפריט את מערכת הבטחון כמו את כל השאר.
מי בכלל נתן לך תואר דוקטור אדון שטייניץ?

דירוג: 0  
119.
תזכירו לי כמה עלו צי מטוסי ה F 35 ????
21:14 16/8/2011
 אורן

דירוג: 1  
118.
מעניין איזו השכלה צבאית יש לך שאתה מקשקש חפשי.....
21:14 16/8/2011
 קאטו הזקן

דירוג: 0  
117.
קיצוץ ללא פגיעה בבטחון
21:14 16/8/2011
 אזרח
חלק נכבד מתקציב הולך לתשלום פנסיה למי שפרש לפני גיל 67 .
רובם לא היו לוחמים וממשיכים בעבודה .
ביטול התשלומים הללו יקלו על התקציב ויפתרו גם את בעיית אי השיוויוניות במשק.

דירוג: 4  
116.
יש לנו ממשלה מנופחת ומטומטמת.
21:14 16/8/2011
 איציק
רוצים לקצץ? לחצות את כמות השרים. לבטל שילומים פוליטיים. לצמצם את כמות ח"כ ל-71. לצמצם כפילויות במשרדי ממשלה. לצמצם עלויות שכר בחברות ממשלתיות. לצמצם כמות רשויות מקומיות. לבטל רשויות מס ולקבוע שני רשויות- מס הכנסה ומע"מ. לבטל הטבות לבכירים. לצמצם שכר לבכירים בחברות ציבוריות. להגדיל נטל מס על בעלי שכר מופרז. לבטל גימלאת למי שאינו ראוי. לצמצם עלויות מערכת הבטחון. להטיל מס שבח ומהר. לצמצם בהוצאות  ממשלתיות. לבטל הטבות לבני משפחה ומקורבים של ראשי השלטון.

דירוג: 9  
115.
שיקצצו מדמי הכיס של הלוחמים 400 ש"ח זה יותר מידי
21:14 16/8/2011
 אב ללוחמים
ממילא כמו את בתי הספר, והאוניברסיטאות ההורים  גם את הצבא אנחנו מסבסדים, כל חודש עולה 800 ש"ח לתחזק לוחם.

דירוג: 0  
114.
מה שמבדיל בין קיום להשמדה זה אנשים אלה!
21:14 16/8/2011
 דיוגנס

דירוג: 0  
113.
חבל שה"גורמים באוצר" לא מעזים להזדהות
21:14 16/8/2011
 יס מיניסטר
מי שמעז לדבר על שומנים באגף השיקום אומר עליו רק דבר אחד, מקווה שלא תגיע לשם כמטופל!!! כרגיל נערי האוצר רוצים לקצץ לנכים. אגב נמתין לראות מה יהיה המחיר שנשלם במלחמה הבאה? או שהאחרון יכבה את האור? די עם האיומים.

דירוג: 6  
112.
70% מהנתח השקלי של תקציב הבטחון מיועד לשכר ופנסיות
20:42 16/8/2011
 עופר
רק היתר לאמל|ח ות>עול הצבא.
 נראה סביר?

דירוג: 3  
111.
הילדותיות והאווילות של השמאל מעוררת רחמים ובוז !
20:42 16/8/2011
 קאטו הזקן

דירוג: 2  
110.
תדע כל אם עבריה שבנה משרת בצה"ל שדפני ליף וסתיו
20:42 16/8/2011
 שפיר לא שרתו בצה"ל ולא עשו שרות לאומי אפילו.

דירוג: 13  
109.
מי רוצה לכבוש שטחים? לא די הסתבכנו בכיבושים?
20:42 16/8/2011
 יוסי ב.
או אולי גם אתה מהחונטה הצבאית השולטת במדינה ?

דירוג: 0  
108.
תפטרו כמה אלפי בני ישיבה והכל ייפטר
20:42 16/8/2011
 רבי עקיבא

דירוג: 11  
107.
צריך להקטין את משכורות הפורשים ולהעלות גיל הפרישה
20:42 16/8/2011
 יוסי
לא פחות חשוב

דירוג: 11  
106.
פנסיות מטורפות לא תורמות לבטחון
20:42 16/8/2011
 עופר

דירוג: 21  
105.
לידיעתך, בצה"ל (כמו כמעט בכל מקום עבודה ממשלתי)
20:41 16/8/2011
 גמלאי צה"ל
בדרך כלל מתקדמים עפ"י הקשרים ולא עפ"י הכישורים !!!
 היום כמעט ואין אנשים שנמצאים בצבא בגלל האידיולוגיה אלא בגלל הכספולוגיה ותנאי שרות לוגיה!!!
 העדר יעילות, בזבוז משאבים (מים, חשמל, אוכל, תחמושת, קבלנים אזרחיים בתחום ניקיון ואוכל וכו,), הבטלה סמויה וגלויה, ביטול פרוייקטים מיותרים ולא נחוצים מאפשרים קיצוץ של עשרות מיליארדי שקלים ולא מאות כפי שדורש האוצר !!!

דירוג: 5  
104.
אפשר להוריד את גלצ תאטרון צהל וכל השטויות הללו זה
20:41 16/8/2011
 אודי
זה כבר יחסוך עשרות מליונים בשנה.

דירוג: 12  
103.
במקום לפטר עשו העבר....
20:41 16/8/2011
 אילן
במקום לפטר אנשי קבע, הפסיקו העברות כספים לחרדים!
איזה רעיון גאוני. לעודד ולפרנס אנשים תורמים ומועילים לחברה במקום לפרנס אוכלי חינם.


דירוג: 2  
102.
ניסון לקעקע את המחאה בגלל הלכאורה הקרבה של פיטורין
20:40 16/8/2011
 אא
ממש מניפולטיבי
 אבל יש דרכים אחרות של חלוקת משאבים באופן שיוויוני ולא לממן מגזרים שלמים עח מעמד הביניים. יחד עם העלאת מיסי חברות מיידית- שערורייה  יהיו כספים למחאת הצדק. ויד עוד הרבה כגון מס פרוגרסיבי על למעלה מהכנסות של 73 אלף!!!!
 

דירוג: 1  
101.
צודק ב-100%
20:40 16/8/2011
 ל-75
הנחת העבודה במס הכנסה היא שצריך לגבות ממי שקל = שכירים.
מחברות קשה כי יש להם מומחים בתכנוני מס, חברות קש במקלטי מס, ורשות המסים גם ככה מקלה אתם. עצמאים צריך לחקור וזה לוקח זמן. ומערבים קשה כי הם זורקים אבנים.
ואפרופו ערבים, הם לא יותר טובים מהחרדים (לתשומת לב כל אנשי השמאל במחאה).  הערבים כמעט לא משלמים מסים בכלל (ובטח לא מסים על דיור) וחיים כאילו במדינה נפרדת (ואח"כ בוכים). לפני שהם משרתים בצבא, שישרתו באמצעות תשלום מסים כמו כל אחד.

דירוג: 3  
100.
משרתי קבע
20:40 16/8/2011
 א-ב
לידיעתך אני אב לקצינה בצהל ביחידת מודיעין. סרן. בת 23. שכרה נטו 5 אש"ח לחודש. שעות עבודה בחודש 300 מינימום. כל שבת שניה מוקפצת. דלק על חשבוני. תעשה חשבון פחות מ 17 שקל לשעה. אין יום שאני לא נושך שפתיים. בהכירי את חבריה וחברותיה  את המסירות ללא גבול את העיקשות וההתמדה שלהם תמורת השכר הבזוי שהם מקבלים. כל יום אני מחכה לה עד השעות הקטנות ורוצה להגיד לה "די ילדה". עם יכולות כמו שלך (ושל חברייך ןחברותייך)  5 אש"ח יהיה השכר שלך לשבוע + רכב + הטבות נוספות ובשני שליש השעות שאת עושה היום. ואני יודע שאם לא היא וחבריה אנא אנו באים ? איזה חיים יהיו לנו כאן אם בכלל? אל תסתכלו על אלו שבקריה יוצאים להפסקה בעזריאלי כל עוד אין לכם צל צילו של מושג מה מעבר לגדרות האלו וכמה שעות הם שם אחרי שעזריאלי נעל כניסותיו

דירוג: 4  
99.
התרגיל המסריח של שטייניץ והנבלים מסביביו!! כנסו!!
20:40 16/8/2011
 דודי.פעיל חברתי.
שטייניץ והקפיטליזם החזירי מצהיר בתרגיל יחצני שהוא מעוניין לעזור למעמד הבניים...בלה בלה....ואיך הוא עוזר???!!!! רוצה לפטר ולקצץ לאנשי הקבע שהם ממעמד הבניים ולפגוע עוד יותר במעמד הבניים!! וכמובן בבטחון ישראל כשצה"ל חייב להיערך לעוד חזית מהדרום קרי מצרים!! בכך מנצל האוצר את מומנטום המחאה בכדי לפגוע באנשי הקבע!! ולא להטיב אם מעמד הבניים!!!  לא לזה התכוונו מארגני המחאה כשדרשו להטיב אם העם!! לא בפיטורי אנשי קבע!!! הם דרשו להפסיק להעביר חצי מיליארד שקל לחרדים פרזיטים בטלנים שלא עושים כלום כשוחד קואליציוני ולהעביר הכסף להקלה במעמד הבניים!! הם דרשו לסגור את תאגידי המים ולחסוך מאות מליוני שקלים ולהוזיל את מחיר המים!!הם דרשו להפסיק להלוות כספי ציבור הנחסך לפנסיה לטייקונים שאינם מחזירים!!!הם דרשו להנות מתמלוגי הגז השייך לעם ולתרגם זאת להוזלה בכל תחומי החיים ב-50% ולא לתת רק לטייקונים ולתשובה!!!הם דרשו להוזיל את החשמל והדלק כי הנפט צלל ב-9%!!  לא יעזור לך!! השינוי בו יבוא!! ולא מכיס מעמד הבניים אלה מכיסך שלך וממושחתים כמוך!!!

דירוג: 16  
98.
טיפשים על מה אתם מתלהמים? מדובר על הפרד ומשול
20:40 16/8/2011
 שבירת המחאה ע"י צה"ל

דירוג: 2  
97.
שוב פעם הפתרון של ביבי לפגוע בעם הבנוני
20:40 16/8/2011
 למה עליתי ארצה
למה שוב ביבי מצאה פיתרון בלפגוע באנשים שבקושי גם גומרים את החודש. לא שם הפתרון והוא יודע, אבל ביבי חלש אז פוגע באנשים יותר חלשים ממנו.
ביבי צריך ליצר מקומות עבודה ולא לצמצם!!!

דירוג: 3  
96.
להפנות מיליארדים מביטוח לאומי לציוד מילואים שלי.
20:40 16/8/2011
 מני
מה שצריך לעשות זה להפסיק לשלוח צ`קים למובטלים, לאנשים שמביאים ילדים בלי לחשוב ועוד כל מיני, להפסיק את הסבסוד הממשלתי של כל דבר שהוא, ולהפנות את כל הכסף החברתי הזה לקניית תותחים, מטוסי קרב, אוניות מלחמה וציוד לחימה כי זה הדבר היחידי שהמדינה צריכה לעשות: לדאוג לבטחון אזרחיה, ואת כל השאר להשאיר לאזרחים לעשות. 

דירוג: 1  
95.
הימ"ח של האוגדה שלי היא כמו עיירה מקסיקנית רדומה
20:40 16/8/2011
 אזרח - תגובה ל-84
סדירים משועממים, נגדים שזמנם בידם. באים סא"ל במיל` וכלום לא מוכן. ואז יוצאים לתרגיל ואין ציוד בסיסי, והמערכת התומכת מתגלה במערומיה (שלא לדבר על מלחמה). אני יודע שהמצב השתפר פלאים בשנים האחרונות. פעם היה גרוע יותר. אבל יש מה לייעל, ואני מסתכל רק על תומכי לחימה. אני בטוח שבמטה המצב גרוע יותר.
בקשר לגיוס מילואים: יש מנהלות תרגילים גדולים. מזמנים מאות קצינים מהאזרחות והם עושים מסיבת קוקטייל במשך כמה ימים על רוגלך וקפה שחור. נחמד להיפגש, אבל זה בזבוז אדיר של ימ"מ. ואני בטוח שיש עוד אפשרויות לקיצוץ שלא יפגעו בביטחון כהוא זה.

דירוג: 1  
94.
פנסיה בגיל 60 !! אין צורך בפיטורים
20:40 16/8/2011
 ישראלי

דירוג: 15  
93.
אז ש"נזקקים" ילכו להגן על המדינה.
20:40 16/8/2011
 מני
אם זה עובר אני מפסיק לשרת מילואים (צנחנים). לא רוצה להגן על קומוניסטים פרזיטים. אני מוכן לשרת את המדינה אך ורק אם המדינה תפסיק לשרת אותי בכל דבר חוץ מבטחון אישי וצבאי. אני רוצה את הממשלה מחוץ לכיס שלי, מחוץ לדירה שאין לי, מחוץ לחינוך, מהכל. כל ההטבות החברתיות האלה יוצאות לי מהכיס, ובמלחמה הבאה שוב לא יהיה לי ציוד כי מישהו התחתן עם מישהי והם רוצים שאני אסבסד להם דירה וחינוך לילדים. 

דירוג: 1  
92.
יש לחתוך בחצי את כמות שרי הממשלה: שרים ללא תיק
20:40 16/8/2011
 אזרח שומר חוק
או לדוגמא: משרד החינוך התרבות וספורט שהתפרק לכמה משרדים כדי שיאיישו את המשרדים מספר שרים, פשוט ביזיון.
 ההוא מלמעלה לא יעזור לנו אם לא נעזור לעצמנו, חייבים לשמר את חוזקו של צה"ל.
  

דירוג: 9  
91.
עובדי הנמלים?????
20:40 16/8/2011
 ועובדי הנמלים???
נהג אוטובוס מרוויח כמו איש הייטק ????

דירוג: 2  
90.
עוד לפני הצבא: התייעלות ברשויות המקומיות
20:13 16/8/2011
 אזרח
לפני שנים הייתה יוזמה של פורז לאחד רשויות. זה כמובן נפל בגלל עסקנים קטנים. היום יש הזדמנות להכות בברזל בעודו חם ולעשות מהפך אדיר ברשויות המקומיות שהן מערכת עושק הסתדרותית, על גבול הפלילים (לא גובים מעבריינים כנראה בקומבינה, ג`ובים, מכרזים תפורים, מעטפות מקבלנים). אפשר לאחד הרבה מאד רשויות, להוריד בשכר ראשי אגפים (50 אלף ש"ח לחודש ויותר!!!!). אם אפשר יהיה להוריד את הארנונה, זו כבר תהייה רווחה אדירה. עכשיו הזמן. אסור לפספס את ההזדמנות.

דירוג: 9  
89.
יש עודף אנשי קבע ובמשרד הביטחון, שמגרדים את הביצים
20:13 16/8/2011
 בוזגלו
יש להוריד את צמיג השומןממשרד הביטחון והצבא.
 ראו את השומן של שר הביטחון, כך כל המערכת
 נראה את ביבישטינפיץ נוגעים בפרה זאת?

דירוג: 16  
88.
בצה"ל יש ביזבוז אדיר כנעט בכל המשאבים. הבטלה סמויה
20:13 16/8/2011
 וגלויה זועקת מכל מקום !!!

דירוג: 21  
87.
תורמים יותר,תורמים פחות-אך מה תורמות העלוקות?
20:13 16/8/2011
 חרדיהו

דירוג: 1  
86.
לידיעת אותו גורם בטחוני בכיר - הנגד שמפקד אצלנו
20:13 16/8/2011
 אורי
בבסיס מגיע במיוחד פעם בשבוע כדי לעשות לילה בבסיס כי זה מקנה לו שכר גבוה יותר- וזו רק דוגמה אחת מני רבות על חוסר היעילות ובזבוז המשאבים שבצבא.

דירוג: 3  
85.
חשבתי שהוועדה תמליץ = ולא ששוב האוצר יחליט
20:09 16/8/2011
 מוטי

דירוג: 7  
84.
כמה שרובכם טועים - כנסו ותבינו
20:09 16/8/2011
 קצין בקבע
כקצין בקבע, דרגת רס"ן, תואר שני בהנדסה (שלמדתי בזמני ועל חשבוני) אני מרוויח אולי חצי  מכל המפונקים שיושבים בשדרות רוטשילד (ועדיין מצליח לסגור את החודש). אז למה אני עדיין שם, תורם מזמני והשכלתי - כי זה נראה לי יותר חשוב מלשבת באוהל ולהפיץ סיסמאות ואמירות סתם.
כן, גם בצבא יש כאלה שכנראה לא עושים הרבה - בדיוק כמו בכל מקום עבודה, ובטח בוועדים הגדולים. ההבדל הוא שבצבא הם מיעוט. הצבא הפך לצבא רזה - מי שרואים שלא תורם מוצא מהר מאוד את דרכו הביתה.
 שכל המגיבים ישאלו את עצמם כמה שעות עבודה, לילות ושבתות הם היו מוכנים לתרום לצבא - אולי ככה נצליח לחסוך עוד כמה שקלים לקופה.

דירוג: 9  
83.
לקצץ את הפנסיות התקציביות והכפולות- אחרת פשיטת רגל
20:09 16/8/2011
 מיליארד ש"ח, זה הכל?

דירוג: 9  
82.
מתנפלים על צהל 2
20:09 16/8/2011
 א-ב
למה יש לנו 250 עיריות ומועצות כשבכל אחד יושב ראש עיר 10 סגנים גזברים מהנדסים פקידים במשך עשרות שנים על שכר עתק מה קרה לא מספיק 10 רשויות כאלו בארץ? למה מממנים במיליארדים חרדים וערבים שמתכחשים למדינה ולא נוקפים אצבע לתרום כאן משהו אתם יודעים כמה מיליארדים קבורים בשני סעיפים אלו ? למה צריכים 40 שרים וסגני שרים ופטפטנים כל מי שעוסק בעשיה ממש נמצא בחסר כבאים ראינו רק לפני שנה איך פינת חמד עולה באש וכיצד אנו צריכים כבאים פלסטינים ומטוסים טורקיים לכבות את האש ראינו את היחס בינינו למדינות OECD במספר מורים רופאים ושוטרים. ראינו את גיבורי הקיצוץ עומדים בפאניקה מול ימחים ריקים במלחמת לבנון השניה . די לקשקשת . תתחילו לחשוב במנותק מכמה כתבים עלובים ברדיו ובטלויזיה שהאחריות היחידה שלהם היא למלא 3 דקות פטפוט. עוד חודש בספטמבר כשעשרות אלפי פלסטינים ואולי גם עזתים לבנונים וסורים ירוצו על הגדרות שלנו מי יעמוד מולם? איזה ציוד יהיה לו? אחרי כמה ארונות נלך? בצבא ובמוכנות לאתגרים קיומיים לא חוסכים ולא עוסקים בהבלים ובטח לא בהתלהמות הזויה צריכים לבדוק הכל ולהותיר מקדמי בטחון חריגים וגדולים. זה בנפשנו באמת.

דירוג: 16  
81.
יש פה מסכן אחד שסבל מנגד כששירת בשינגמיליה
20:09 16/8/2011
 רוצה לפטר את כל הנגדים
מסכן

דירוג: 0  
80.
ביבי ושטיניץ מובילים את המדינה לאנרכיה
20:08 16/8/2011
 צרעה
לוקחים מאנשי הקבע ולמי נותנים בדיוק ?
 האנשים האלה מוכשרים ועובדים מסביב לשעון
 הקנאה הציבורית ע"י פרזיטים והכנעותם של ביבי ושטיניץ מובלים את המדינה לתהוה ובהו.
   משהו השתבש בגיון שלהם - שלטון החוק בסכנה

דירוג: 4  
79.
ממה לקצץ? מ-3000 שקל??? זה מה שמקבל נגד
20:08 16/8/2011
 ru555
מספיק עם הבערות אי הבנה והפצת שקרים
 נראה אותך חי מ3000-4000 ש"ח
 ואתה בטוח מרויח פי 3 או 4 שבע ומדושן יושב וכותב שקרים

דירוג: 3  
78.
יפטרו קצינים קרביים ויגיסו עוד קציני כורסאות משרד
20:08 16/8/2011
 גורן
ככה זה במוסדות שאיבדו מכבר את הצפון.   יהיה מלחמה  או חוליית מחבלים? נשלח טיל או 35_F

דירוג: 2  
77.
תקראו לילד בשמו
20:08 16/8/2011
 אזרח קין
צאו לפנסיה בגיל 67 כמו כולם, מה קרה? הקרביים לא אבל ג`ובניקים שהם 75% ממשרתי הקבע יכולים לצאת לפנסיה ב 67. אנחנו משלמים היום פנסיות על 22 שנים מיותרות. תחשבו תראו כמה כסף זה עולה לנו.

דירוג: 10  
76.
פתרון נכון. לפטר את אלו שהיו אמורים לזכות בפנסיות
20:08 16/8/2011
 פנסיות שמנות מידי
לפטר אנשי קבע ג`ובניקים שהוחתמו במסגרת הסדר הפנסיה הישן - פרישה בגיל צעיר.
להעסיק מחדש במקומם בעוד שנה אנשי קבע עם הסכם פנסיה שמתאים לשאר המשק - פרישה בגיל 67.

דירוג: 4  
75.
הכסף שחסר נמצא אצל מעלימי המס המכונים "עצמאים"
20:08 16/8/2011
 דובר אמת
כלנו יודעים את זה. יש מיליארדים של שקלים שהמדינה לו גובה עליהם מס
 משכירים זה קל. נכנסים לנו למשכורת ושוחטים.
 הנה מה שצריך לעשות. במקום איזה 500 נגדים אוכלי חינם המדינה תעסיק 500 חוקי מס נוספים. כל חוקר כזה יקבל יעד להוסיף לקפות האוצר 10 מיליון שח
  היעד: שיפוצניקים, ספרים, מורים לנהיגה, מסעדנים, זמרים, אולמות אירועים והרישימה ארוכה.  אגב, ה500 חוקים האלו יביאו 5 מיליארד שקלים.
 הגיע הזמן למהפכה
   שטייניץ - שומע???אגב, ה500 חוקים האלו יביאו 5 מיליארד שקלים.

דירוג: 9  
74.
לפנסיונרים שהיו ג`ובניקים בצה"ל להוריד 80% מהפנסיה
20:08 16/8/2011
 עובדיה סל.
פנסיה בצה"ל לאנשים שהיו פקידים תקוצץ בין שמונים לתשעים אחוז. אני לא מוכן לממן ג`ובניקים שמספרים סיפורי גבורה אלא רק לוחמים ורק אותם. יש המון נשות קבע שטוחנות בפנסיה משכורות עתק - לקצץ מיד והרבה!

דירוג: 6  
73.
אנשי קבע - אל תשכחו את הליכוד בבחירות !!!!!!!!!
20:08 16/8/2011
 אבי
אל תהיו מטומטמים כמו בכל מערכת בחירות לבחור בליכוד.
 מקווה שלמדתם את הלקח.

דירוג: 4  
72.
שוב בועטים במי שמחזיק אותנו בחיים 1
20:08 16/8/2011
 א-ב
שוב מקשקשים על יציאה לפנסיה בגיל67 "כמו כולם" ועוד הבלים ובדותות כגון זה בלי להבין את תרומת הצבא לכלכלה שלנו. מישהו כאן באמת חושב שקשישים בני 60 יכולים לשרת עם מוחות רעננים של בני 18 ? אתם רוצים צבא מסויד ונכה או פצצות  אנרגיה ורעיונות נועזים אני מבין טענה של פרישה בגיל 50 עד 53 אבל גיל 67 מה קורה לכם ??? מישהו פעם שייך לצבא שטפח וגידל ביחידות ובפרויקטים השונים אלפי אנשי היי טק ידע להגדיר צרכים למהנדסים שיצרו כלים שנמכרים במיליארדים בעולם כולו כיצד הפכה ישראל ליצואן תעשיות בטחוניות גדול מאנגליה וצרפת ? מי יצר את צק פוינט? היכן גדלו מרבית המהנדסים שעובדים בה? למה ישראל מעצמה לווינית ומטוסים ללא טייס רובוטים על מה בנויה אלביט רפאל תעש היכן כל המיליארדים שנכנסים מהיצוא הבטחוני למה לא משלמים לצבא תמלוגים על הרעיונות אלפי שעות אדם בפיתוח ותכנון? מי ינהל את מלחמות הסייבר ויגן על המידע בארץ בחשבונות הבנק של כל אחד מאיתנו מערכות חשמל מים תפסיקו לקשקש צהל הוא הגורם היחיד שמחזיק אותנו כאן ולפני שמתנפלים עליו עלובי חיים ומשתמטים למיניהם (גם אם מטקבקים שהם עושים מילואים) 

דירוג: 4  
71.
מנסה להסית את המחאה נגד צה״ל
20:08 16/8/2011
 שטייניץ הקומבינטור-אף מילה על החרדים
שטייפליץ לא שוכחים את האטימות שלך

דירוג: 10  
70.
מה לא יעשו הפולטיקאים המסריחים כדי לשרוד?
20:08 16/8/2011
 אבי
ימכרו את אימם?
 יעמידו את ביטחון המדינה בסכנה?
 ישרפו את הכנסת?
 יתלקקו לדפני ליף ושאר בטלני רוטשילד?
 בהזדמנות הראשונה אני מבריח את משפחתי לחו"ל, חבל על כל דקה שנישאר כאן.

דירוג: 3  
69.
לפטר לפטר לפטר
20:08 16/8/2011
 הסתדרות נוכלי המדינה
לקצץ 25% מכל עובדי המדינה
לאיים על הנותרים בפיטורין
מיד ה 75% יעבדו מהר ויסיימו את הברדק עד ארוחת הצהרים
ואז לפטר עוד  25% . ה50% יעבדו יותר מהר ויסיימו את הברדק עד הפסקת הקפה
ואז לפטר עוד 25% , וה25% שיוותרו יסיימו את הברדק לפני שיגיעו בכלל לעבודה
תוצאה= לא צריך אף אחד מעובדי המדינה.

דירוג: 0  
68.
אין ברירה. יקוצץ תקציב הביטחון
19:47 16/8/2011
 אזרח

דירוג: 5  
67.
אנשי הקבע
19:47 16/8/2011
 מיקי
הדבר הראשון שמדינה צריכה לעשות והוא לעלות את גיל הפנסיה של אנשי הקבע לגיל 65

דירוג: 7  
66.
שכחתם את מלחמת לבנון?
19:47 16/8/2011
 אבי
אתם מצפים שאת המלחמה הבאה ינהלו ההרמטכ"ל ושר הביטחון באמצעות מסכי פלזמה?
 אולי באמצעות פלייסטיישן?
 את המטוסים יחמשו באמצעות תוכנת מחשב?
 את המים יובילו באמצעות יו-טיוב?
 שר האוצר מתחיל להשתולל כמו עכבר מורעל שנותרו לו דקות לחיות.

דירוג: 6  
65.
צבא הסכנה לישראל
19:47 16/8/2011
 צה"ל
צבא מושחת , מסואב, מסוכן עם קומבינות של ספקים מכאן ועד טימבוקטו
ומה עם משלחות הנוכלים של משרד הביטחון ברחבי העולם?
אני מציע לבנות אתר אנונימי בו כל מילואימניק יוכל לפרט את דעתו על יחדית המילואים המבורדקת שלו.


דירוג: 4  
64.
לקצץ את מפעל ה"זבל" הפקידותי ומנגנון האדמניסטרציה
19:47 16/8/2011
 משה
ידעתם שאיש קבע צריך למלא כל שנה . שנתיים טופס כדי להמשיך ולשרת
אתם יודעים כמה אנשים מתעסקים עם הטופס הטיפשי הזה ?
נכון לפחות 5 אנשים שכל אחד צריך לחתום ולהזין למחשב ..
וזה רק קצה הקרחון של מפעל הזבל האדמינסטרטיבי
לא צריך בקבע קצינים ונגדים וחיילים עבור הטיפול באינספור טפסים ובקשות שהן רק סוג של נוהל ואין מאחריהן כלום ...


דירוג: 7  
63.
מה אם קיצוץ במשרד האוצר
19:47 16/8/2011
 מוטי
צריך לקצץ במספר עובדי משרד האוצר
 ולשלם להם משכורת כמו רופאים מתחילים
 עובדי משרד האוצר לא למדו 7 שנים כדי להגיע לתואר שלהם ולא צריכים עוד שנים רבות של התמחות
 אזי המשכורת שלהם חייבת להיות פחות מרופא מתחיל לפי הקרטריונים שבהם רוצים לשלם משכרות לרופאים אזי אותה משכורת גם להם
 מה שפר זה פר

דירוג: 5  
62.
תבדקו מה קורה במשרדי הממשלה - החזיר הקפיטליסטי.
19:47 16/8/2011
 אבי

דירוג: 3  
61.
רק שינוי סדר העדיפות הלאומית
19:47 16/8/2011
 חנה חורש
רק שינוי סדר העדיפות הלאומית שכולל בתוכו קיצוץ בזבוזים אסטרונומים בצה"ל וחתירה להסכמי שלום מהירים שיביאו שגשוג לכלכלה הישראלית וישפרו את הדימוי שלהמדינה, מה שגם כן יגרור אחריו הסכמי סחר ופעילות כלכלית מואצת
כל זה כמובן במחיר וויתור על ההתנחלויות שסוחטות את תקציב המדינה בכל תחום שעולה על הדעת

דירוג: 3  
60.
לא סופש"-ספ"ש
19:47 16/8/2011
 מג"ד ספ"ש
מדובר ביחידה סודית שהינה סיירת פנסיות שמנות
מה עושים
מורידים 20% מהפנסיות באופן מדורג לפי הסכום
לקרביים ששירתו את מלוא השירות בשדה ולא בתפקיד מטה 100%
לקרביים שעיקר שירותם ( מעל מחצית) היה תפקיד שדה  90%
תפקידי שדה - עד רמת אוגדונר ואלוף פיקוד 

דירוג: 2  
59.
כנס למרכז ירושלים לחקר שווקים...
19:47 16/8/2011
 gil
מקום מעוזם של הימין הקפיטליסטי החזירי,ותקרא מחקר לגבי הפיכת הצבא לצבא מקצועי,שבמילים אחרות הפרטה...
אז לפני שאתה תוקף את השמאל,תכיר את הדעות שמחזיקים בהם מנהיגים מהימין שאתה תומך בהם,ולא אנשי השמאל,ואז תשוב ותענה על השאלה מי לא רוצה "צבא עם"...

דירוג: 0  
58.
מטרת מממני המחאה "ביטול תקציב הביטחון" לקומוניזם
19:47 16/8/2011
 ואז מדינות ערב ינצחו
הרי זה ברור, כל התומכים מאחורי הקלעים במחאה" המוזרה וההזויה הזו" מטרתה להחליש אותנו מנטלית חברתית וביוחד בטחונית.
 כך יוכלו כל אוייבנו מבית ומחוץ לנצח.
 רק מפליא אותי למה המטומטמים היהודים שבגרון ניחר צועקים צדק חברתי- כאשר התוצאה בסוף הרס חברתי והרס מדינת היהודים.
   למה? היהודים הם אלו שמביסים את עצמם.

דירוג: 1  
57.
הם מ פ ח ד י ם לפגועי בשס,אבל בזקנים,חולים,חד
19:47 16/8/2011
 דוד
הוריות,נכים להם  יקצצו

דירוג: 7  
56.
שנאת חינם
19:47 16/8/2011
 חמי
אחי,זה ממש לא לעניין

דירוג: 2  
55.
סגל אקדמי ומנהלי מנופח במוסדות להשכלה גבוהה
19:36 16/8/2011
 שיבדוק באוניברסיטת ת"א
ששטינץ יבדוק מה מקבל חבר סגל אקדמי שפרש לפנסיה בגיל 68 כולל שבתון עם יציאה לפנסיה,כנסים בכל רחבי העולם. מה לא. שיבדוק.

דירוג: 2  
54.
לפטר אנשים בחוכמה ובהתחשבות
19:36 16/8/2011
 חמי
יש לא מעט בטלנים  בצבא,מגיעים לדפוק כרטיס וחוזרים הביתהב-17:00.
לעומת זאת יש אנשים שנותנים מכל הלב,על חשבון חיי משפחה ופנאי.
בנוסף לפי דעתי חשוב לתת הכוון תעסוקתי לאלה אשר יפוטרו

דירוג: 3  
53.
מספיק לקשקש. תקצצו בפנסיות השמנות
19:34 16/8/2011
 של כל הנגדים


דירוג: 8  
52.
ניתן לפתור את הבעיה בפשטות. קיצוץ כללי של 5% בשכר
19:34 16/8/2011
 אחש ששירת בצה"ל
בהנחה שמדובר בשכר שנתי של 20 מילארד בשנה לערך(50% מהתקציב השנתי) אזי מדובר
 במיליארד ש"ח בשנה, לא צריך לפטר חייל אחד בקבע, כי לדעתי צריך את כולם ובמיוחד בארצנו הקטנה ורצופת המלחמות. תמיד יש 10% "מטיילים" וזה בכל מוסד ציבורי, יש לאסור קבלת חייל נוסף לקבע אלא ע"ח אחר שעוזב את אותה מחלקה למעט בקרבי.
 לגבי הפרשנות של מגיב מס` 1(הוא כל כך צודק), וזה בזיון שחיילי קבע פורשים בגיל 42-45 וממשיכים לעבוד במשרה נוספת של מקורבים בד"כ במשכורת שמנה. המדינה צריכה למסות את המשכורת שלהם החל מממדרגת המס של 30%. זו חוצפה  במיוחד לאלו שעובדים במשרדים וממשיכים בגיל 42 למשרד אחר ציבורי אופרטי עם שתי משכורות ותופסים מקום עבודה ובד"כ גם בשכר גבוה יותר כי הם מקורבים. המדינה צריכה לדאוג לעשות משהו עם המשכורות הכפולות שלהם דייי, אין לנו מעמד הביניים גב להרים את כולם. אני על גבול העשירון העליון עם שלושה ילדים, בלי דירה וכמעט שלא גומר את החודש, מישהו נהנה מהמיסים האלו ואלו קבוצה מצומצת של המאיון+אלו עם ההטבות המיוחדות כמו המשכורות הכפולות של אנשי הקבע שיצאו לפנסיה, החרדים שישובים בכולל

דירוג: 3  
51.
מרכז
19:34 16/8/2011
 אמיר
השמאל רוצה לחסל את הצבא

דירוג: 0  
50.
ולמה לא לפטר כמה "תלמידי ישיבות" בנוסף לביטחון
19:34 16/8/2011
 דוד
אם חלק מתלמידי הישיבות "יפוטרו" מהישיבה הם יצאו לעבוד זה ישפר את מצבם הכלכלי, יגדיל את הפריון במשק, הם ישלמו מס בריאות מס הכנסה וביטוח לאומי, ניתן יהיה להקטין את מס הבריאות מס הכנסה וביטוח לאומילכלל האוכלוסיה, יגדיל את הצריכה במשק, יגדיל ביקושים למזון ביגוד וכו.., תהיה תעסוקה גדולה יותר בפריפריה ובחקלאות, יעלה את שיעור ההשתתפות של האוכלוסיה הערבית בתעסוקה, פחות תשלומי העברה, בקיצור חד גדיא.....
יאללה שיעשו משהו אמיתי ולא קוסמטי

דירוג: 5  
49.
עוד ספין של ביבי
19:34 16/8/2011
 קורא בעיתון

דירוג: 4  
48.
קודם כל - לפטר את חיילי החובה.
19:34 16/8/2011
 יאיר
כל אחד שהיה בבסיס של ג`ובניקים יודע את מלוא ההיקף של בזבוז הפוטנציאל האנושי, לפעמים של חיילים בעלי כשרונות גדולים, שנקברים בתפקיד ג`ובניקי חסר ערך כלשהו 3 שנים. אם צה"ל ישחרר אותם לעבודה מועילה באזרחות ייחסך הרבה יותר ממיליארד שקל. 

דירוג: 2  
47.
מרכז
19:34 16/8/2011
 אמיר
אני מציע לפטר 20 שרים ושרים ללא תיק ושרים לענייני שום דבר
 ממשלה בישראל לא צריכה יותר מ18-20 שרים וגם זה יותר מידי

דירוג: 1  
46.
שום טיל שבעולם לא יכול לכבוש שטח
19:34 16/8/2011
 משה
טנקים ומטוסים (עם ובלי טייס) מכריעים מלחמות

דירוג: 1  
45.
לא צריך לפטר אף אחד-להעלות את גיל הפרישה ללא קרביי
19:34 16/8/2011
 אריק

דירוג: 8  
44.
מי שנלחם זה הסדיר והמילואים
19:33 16/8/2011
 התבוננות שניה
יציאה למלחמה והנכונות להקריב למען הכלל אינה תלויה בתנאי הפרישה של אנשי הקבע.

דירוג: 2  
43.
שלא יעבדו עלינו בצה"ל
19:33 16/8/2011
 ממשק ממטרות בקבע
הם קיצצו בעבר במערך הלוחם כי כל נגדי הממטרות ונגדי המחסנים היו צריכים להמשיך להרוייח כמו סמנכ"ל כספים של חברה בינונית
 שיפסיקו לשקר ויקצצו אצל הג`ובניקים, אפשר בוודאות לחסוך שם מיליארדים
 והבכיר קשקשן , בשום אופן אסור להגדיל הגרעון, שיקצץ אצל הג`ובניקים המיותרים

דירוג: 8  
42.
כל אחד שחוזר ממילואים חוזר עם מלא סיפורי בזבוזים
19:33 16/8/2011
 רועי
הצבא מבזבז כספי מיסים על שטויות, יש שם שומנים בכמויות שזה לא נתפס.בכל חור יש אנשים בקבע שלא עושים כלום כל היום ומקבלים על ה משכורת. אני לאחרונה הייתי עד למסיבת פרידה מאיזה ראש אגף זוטר שהוציאו על זה כמעט 100 אלף שקל!!!

דירוג: 9  
41.
שטייניץ את נתניהו מחפשים את המטבע ליד הפנס
19:33 16/8/2011
 איש רחוב
הם לא מחפשים היכן שצריך אלא היכן שהכי נוח להם
 מדוג שלא יסגרו כמה משרדי שרים מיותרים
 מדוע שנתניהו  ימשיך להוציא לפי הפרסומים 60,000 שח בחודש לנקיון ביתו על חשבון משלם המיסים
 מדוע שלא יבטלו חלק מקיצבאות החרדים
 מדוע שלא ייקצצו בתקציבי השטחים
 מדוע שלא יעלו את מס החברות\
 מדוע שלא יעלו מיסים על מכוניות יוקרה
 מדוע ומדוע ומדוע
 שני האנשים האלו נמאסו על העם
 בסופו של יום העם יצא לככרות כמו בלונדון,מצרים ותוניסיה ויגרשו אותם מהארץ או יכניסו אותם לכלוב בספארי

דירוג: 1  
40.
למה לא לפטר אנשים כלכלנים במשרד האוצר שלא מועילים
19:33 16/8/2011
 idan24
אלא רק עושים לנו נזק עם כל האידיאולגיה האנטי חברתית שלהם. להפריט הוסטלים של של ניצולי הבושה ושל נוער בסיכון..תתבישו לכם

דירוג: 13  
39.
עכשיו הצבא ימציא לנו מלחמה כדי שנראה כמה הוא חשוב
19:33 16/8/2011
 מקווה שאני טועה

דירוג: 4  
38.
למה שטותטיניץ לא מדבר כך על עובדי חברת חשמל?
19:33 16/8/2011
 מוטי א.

דירוג: 4  
37.
להעיף חצי מאנשי הצבא השוטרים ושירות הציבורי, ממש
19:25 16/8/2011
 בנץ
בזבוז, כל חייל שהיה בצבא ראה שכל הנגדים הג`ובניקים לא עושים כלום, ואיפה שהם יכולים הם עושקים את הצבא. מחשבה נבונה, לא תהיה נגד תהיה מאבטח בקניון אז למה לשלם להם כל כך הרבה.???

דירוג: 1  
36.
לפני שמקצצים בביטחון,יש לסגור במידי את משרד הדתות
19:25 16/8/2011
 יעקב
האם מישהו יודע מה קורה עם עשרות מיליוני השקלים שמעבירים לשם. שטיניץ אתה והבוס השפן שלך נראה אותכם סוגרים או מקצצים את משרד הדתות,(המאפיה הסיצליאנית)

דירוג: 4  
35.
השטייניץ הזה ....זה שר אוצר או שר מלחמה ?
19:25 16/8/2011
 מוטי א.

דירוג: 1  
34.
מבחינת השמאל שלא יהיה צבא
19:24 16/8/2011
 xxx
מחאה מטופשת

דירוג: 2  
33.
אפשר לקצץ שם הרבה יותר
19:24 16/8/2011
 רונן
לקצץ ובמיידי !!!
מעסיקים שם אלפי נגדים שלא סיימו תיכון ומרוויחים משכורות מטורפות ( אחרי כמובן הרבה ותק) + פנסיה מאוד מוקדמת!
אני כמובן מדברים על הג`ובניקים


דירוג: 11  
32.
רק מהקוט`ג אפשר לחסוך 1 מליארד
19:24 16/8/2011
 יאיר
אם היו מונעים את השחתת האוכל בבסיסים היו חוסכים מליארדים.
 טונות של פסטה, עוף, גבינות נזרקים כי הצבא כידוע מבשל ל-1000 חיילים גם אם בבסיס נותרו 30 !

דירוג: 4  
31.
אני מציע לסגור 20 משרדי ממשלה ולשלוח השרים הביתה
19:24 16/8/2011
 אחד מהעם
אינני בעד או נגד לשלוח אנשי קבע הביתה
 אולי יש צורך להפסיק עם פנסיה בגיל 45 לאנשי הקבע העוסקים בפקידות
 ללוחמים מגיע הכל
 שטייניץ צריך להביט במראה יחד עם נתניהו ולהשאיר בממשלה מקסימום 18 שרים
 כך יחסך הרבה מאד כסך
 שר בלי תיק כאן ושר עם תיק הזוי שם וסגנית שר לענייני כלומה ומאומה
 קיצוצים מתחילים בבית ומהווים דוגמא
 לא זורקים על אחרים לפני שמסדרים את העניינים בבית
 נתניהו את שטייניץ מנותקים,אטומים,מתנהגים כמו בהמות

דירוג: 12  
30.
העם רוצה צדק חברתי
19:14 16/8/2011
 הון שילטון
הם יודעים בדיוק מה העם רוצה, והם ממשיכים להתקשקש בדברים לא קשורים.

דירוג: 12  
29.
תזכורת לדגנרלים:
19:14 16/8/2011
 אזרח מיואש
למדינה יש צבא - לא להיפך!

דירוג: 8  
28.
יאללה תן גז
19:14 16/8/2011
 איש קבע

דירוג: 0  
27.
מה לעשות שזו הדרך לרכבת ?
19:14 16/8/2011
 איש קבע
מה ? שנעוף מעל הקניון כמו ציפורים לרכבת ? 



דירוג: 5  
26.
מדהים באיזה קלות אפשר להסיט את ההמונים
19:14 16/8/2011
 כל הדיקטטורות קמו ככה

דירוג: 6  
25.
הועד הכי חזק במדינה
19:14 16/8/2011
 חחחח
לדבר הזה יש שם....צבא שיש לו מדינה. 
עסק לא יעיל. מרמים את כולם.... השכר בצבא עלה ב 13% על פני 15 שנים וזה בדוק!!!! . חבורה שדואגת לתנאים שלה.  זה לא דאגה לביטחון אלא למשכורת...יש אימרה יפה בכוחות הבטחון
באתי בגלל השירות ונשארתי בגלל תנאי השירות. 
חחחחח 

דירוג: 7  
24.
300K מפגינים נגד המדינה כמו מריונטות
19:14 16/8/2011
 בובות של התקשורת

דירוג: 2  
23.
אנשי הקבע הם לא הכסף הגדול....
19:14 16/8/2011
 יוסי ב.
הכסף הגדול של מערכת הבטחון נמצא ברכש ציוד לחימה באיום ייחוס שכבר לא קיים.
 אם הצבא ומערכת הבטחון יכינו תרחיש ייחוס חדש לסכנות הבטחוניות של ישראל הם יגלו שאנחנו מתכוננים למלחמה שלא תהיה עוד.  ישראל לא ניצבת שפני סכנת מלחמה שבמהלכה ייערכו קרבות אוויר וקרבות שריון. אלו מלחמות העבר.
 מלחמות העתיד הן ירי טילים על ריכוזי אוכלוסיה, חטיפות חיילים ואזרחים, ירי קאסמים על שדרות ואופקים. שם המשחק הוא יכול ספיגה של העורף.
 שום מטוס בעולם לא יכול לחוליית בת 2 מחבלים בבואה לשגר טיל גראד. גם טובי הטנקים לא יעזרו.
צריך לבטל את  רכש מטוסי F-35 (חמקנים) וטנקי מרכבה ב-5 שני הבאות ואת הכספים שישתחררו - מיליארדי שקלים - להפנות לסיוע לשכבות הביניים הקורסות.
 רכש מטוסים חדשים מצריך אימונים (שהם כשלעצמם עולים הון עתק)  , וגרוע מכך, הם מביאים לתאונות אימונים הקוטפות את מיטב בנינו.
 

דירוג: 10  
22.
שלא יאיים וידבר שטויות כי ההפגנות רק יתעצמו-חושב ע
19:14 16/8/2011
 הפיךוסוף מתפלסף
עצמו חכם

דירוג: 3  
21.
הנאצים מהשמאל רוצים להשמיד את מדינת ישראל
19:14 16/8/2011
 רוצים שנחזור לגרמניה

דירוג: 3  
20.
אם לא יפטרו לא יוכלו לרענן השורות בקצינים צעירים
19:12 16/8/2011
 שפירא/ראשל"צ

דירוג: 2  
19.
הכי קל לקצץ באנשים במקום לבדוק התנהלות בתקציב
19:12 16/8/2011
 א
יש מכאן ועד עזה דוגמאות במכרזים מול קבלנים, ברכש, אני אישית בעברי עבדתי עם צב"דים של עשרות אלפי דולרים ששכבו בארונות בדלק ובליסינג, בפריסה תקציבית ארוכת טווח בפרויקטים, באישורי מבצעיות שכל סא"ל מופלץ חותם ומזרים תוך יומיים מיליונים בלי לשאול שאלות
 הכי קל לזרוק אנשים אולי ככה עדיף להם ככה גם לא חושפים את ההתנהלות הבזבזנית בתקציב
 ואגב טיל של כיפת ברזל 100,000$ שיעיל רק ב40% ובכלל לא מגן על ישובים בטווח 10 ק"מ, עוד חומר למחשבה .

דירוג: 8  
18.
כל פעם שאני במילואים אני רואה מובטלים בשכר
19:12 16/8/2011
 נוסחה מנצחת

דירוג: 25  
17.
צדק חברתי של השמאל = להשאיר אותנו בלי צבא
19:12 16/8/2011
 כדי שהערבים ינצחו אותנו

דירוג: 1  
16.
שצה"ל יבנה יח דיור נוספות בבסיסים
19:12 16/8/2011
 שפירא/ראשל"צ

דירוג: 0  
15.
עוד פעם נציגי החונטה עם האזהרות הטיפשיות. די נמאס
19:12 16/8/2011
 משה
כדי להתמודד עם הטרור לא צריך צוללת שישית. כדי להתמודד עם האיומים של החמאס לא צריך עוד טנקי מרכבה. די כבר עם האזהרות הטיפשיות האלה ועם החישובים על שכר ממוצע בצבא שלא עלה. הכל אחיזת עיינים. השכר הממוצע אולי לא עלה, כי יש הרבה יותר אנשי קבע בדרגים זוטרים, אבל השכר של חברי חונטת הגנרלים עלה בעשרות אחוזים. תפסיקו כבר לנסות ולעבוד על הציבור. השכר והפנסיות המופקרות של אנשי הצבא אשמים בהדרדרות של המצב הכלכלי.  

דירוג: 11  
14.
יאללה יאללה סע ...
19:12 16/8/2011
 חחחח
כמה כבר אפשר לרדת על הקבע , כמה ? 
תדע שמהיום מערכת הבטחון לא סופרים אותך ,אתה עציץ 
לא מועיל רק מזיק .

לא מספיק יש עליך תביעה בגלל הזנחה של מערכת הכבאות ואי העברת תקציבים? 
אתה רוצה משהו יותר גדול עליך ? עוד ועדת חקירה  ?

יאללה סע.

דירוג: 1  
13.
לא לפטר, פשוט להוציא אותם לפנסיה בגיל 60
18:58 16/8/2011
 מילואימניק
לא הגיוני או הגון שאדם שעבד 20 שנים יקבל פנסיה 40 שנים
 כולנו משלמים את הפנסייה הזאת, רוב תקציב הבטחון זה משכורות או פנסיה, לכן תמיד חסר תקציב!

דירוג: 31  
12.
מה עם מקנזי?? הצבא מתייעל אך אינו מחזיר כסף לקופה!
18:58 16/8/2011
 TheEngineer
חברת מקנזי תחסוך לצבא מליארדים ע"י ארגון מחדש בכמה תחומים/התקשרויות מול קבלנים וכו`..- ללא קיצוצים בכח אדם או ירידה בתנאים.
 
 
אך התנאי של הצבא להתייעלות היה שהוא אינו מחזיר את הכסף שהוא חוסך לקופה!
 
יש לבדוק את הנושא ולהעלות אותו  לסדר הציבורי!

דירוג: 5  
11.
תרדו מאנשי הקבע,יש מאיפה לחתוך
18:58 16/8/2011
 אביב

דירוג: 5  
10.
נו שטיצצ` מה עם קיצוצים המשרדי הממשלה ?
18:58 16/8/2011
 בקבע
50 מיליארד זה לא כסף אה... ?

 

דירוג: 6  
9.
גזרות ומיסים על מעמד הבניים ככה האוצר מתמודד
18:58 16/8/2011
 אזרח
מנסים להשחיל לציבור מה שכבר כמה שנים לא מצליח להם
מס רכישה מוגדל שהוא כפל מס כי מבטחים את הפטור ממס שבח של פעם ב4 שנים החל מ2013
במקום לעודד משקיעים מבריחים אותם לטובת קבלנים שיבנו דיור להשכרה ויועדפו על פני המשקיע הקטן
עוד מיסים ומיסים 
לכו תפקחו על המחירים ברשתות המזון תראו איך מפגיזים שם
7 ש"ח פטרוסיליה קטנה במגה בעיר קניון גבעתיים זה הגיוני?
תוציאו חוק שאסור להרויח יותר מ200 אחוז לחנויות 

דירוג: 5  
8.
הצבא מתייעל? האנשים האלה יוצאים לקבע בגיל 42 !!!
18:58 16/8/2011
 אחד
מדהים איך הצבא טוען להתייעלות בעודו משלם 7 מיליארד שקלים בשנה לאנשי קבע שפרשו בגיל 42. לא אנשי שדה אלא אנשי עורף שעובדים במרכז הארץ. כידוע גיל הפרישה בישראל הוא 67...

דירוג: 28  
7.
מה עם ה 2000 ש"ח ? לא קבלנו למרות שכל
18:58 16/8/2011
 איש קבע מאוכזב
הסקטור הציבורי קיבל . 

דירוג: 3  
6.
שוב מנסים להפחיד את הציבור ביבי מניפולטור זול העם
18:58 16/8/2011
 עמי מקסימוס
לא טיפש.אתה מנסה לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר  היית יכול לעשות זאת לפני שנה או שנתיים העם לא טיפש. ביבי  אתה חלאת המין האנושי  אתה מנסה  למנף את הפופולריות  הנמצאת בשפל  הגעת לתחתית  ועכשיו אתה מנסה  לקצץ בביטחון כי אתה יודע היטב שתקום קול צעקה  שתנסנ למסמס את ההפגנות  אתה יוצר    פילוג ומחרחר  סיכסוכים דע לך שאנחנו מאוחדים  היית ונשארת מסוכן לישראל

דירוג: 7  
5.
יאללה, לפטר את כל אוכלי החינם!
18:58 16/8/2011
 משתמט גאה
להשאיר רק את הדרג הלוחם ואת האנשי הטכנולוגיה. השאר הביתה בלי פיצויי פיטורים מוגדלים ובלי מתנות.
 לקצץ בשומן הצהל"י!

דירוג: 14  
4.
נמאס לראות את הסגני אלוף השמנים יוצאים מהקרייה ב2
18:58 16/8/2011
 אור

דירוג: 23  
3.
לא צריך צבא גדול- היום עם טיל אחד- מוחקים את דמשק-
18:58 16/8/2011
 אחד שמבין
אף אחד לא צריך את כל הלוחמים הללו- אפשר לקצץ בחצי- תאמינו לי עם הנשק הנכון- הערבים ייכנסו לדיר באלק לעוד שלושים שנה- אל תפחידו אותנו. אך מנהיג ערבי לא מטומטם להתחיל איתנו- ואם כן- יקבלו שיעור שיספיק להם לעוד שלושים שנה.

דירוג: 3  
2.
יש מלא נגדים וקצינים בקריה שמסתובבים בעזריאלי
18:58 16/8/2011
 קצין לשעבר בקריה
תיכנסו בצהריים לעזריאלי ותראו שם עשרות קצינים ונגדים בקבע שמסתובבים שם , אוכלים ועושים קניות באמצע היום, במקום לעבוד...
אז שלא יגידו לכם שאין איפה לקצץ....

דירוג: 32  
1.
נשמע כמו עוד ספין מסריח מכיוון האוצר
18:56 16/8/2011
 זה כל מה שהם יודעים לעשות?

דירוג: 13