מסתמן: אילן אבישר ימשיך להוביל את מועצת הרשות השנייה

על-פי גורמים, המבנה הנוכחי בו פועלת מועצת הרשות השנייה לפיו אבישר משמש ממלא מקום יו"ר הרשות השנייה ולצדו ראשי ועדות פעילים מספק ומאפשר את פעילותו התקינה של הגוף הרגולטורי ■ אמנון נדב עשוי להתמנות ליו"ר דירקטוריון אחת מחברות החדשות

מתחזקת ההערכה כי ד"ר אילן אבישר צפוי להמשיך ולשמש כיו"ר מועצת הרשות השנייה, עד למעבר לרשות תקשורת - כך נודע ל"גלובס".

על-פי גורמים, המבנה הנוכחי בו פועלת מועצת הרשות השנייה לפיו אבישר משמש ממלא מקום יו"ר הרשות השנייה ולצדו ראשי ועדות פעילים מספק ומאפשר את פעילותו התקינה של הגוף הרגולטורי.

בתוך כך עלתה באחרונה יוזמה לפיה אמנון נדב, יו"ר המועצה שנאלץ לפרוש מתפקידו, יתמנה לתפקיד יו"ר דירקטוריון אחת מחברות החדשות - 2 או 10, תפקידים אשר אמורים להיות מאוישים בקרוב. נדב נאלץ להתפטר מתפקידו לאחר שוועדת שפניץ קבעה כי הוא מצוי בניגוד עניינים. זאת לאור העובדה שבתו עובדת באחת מתחנות הרדיו האזורי.

קביעת זהותם של ראשי הדירקטוריונים של חברות החדשות נקבעת בסופו של דבר על-ידי מועצת הרשות השנייה, אשר מאשרת את המינויים.

מאז נאלץ אמנון נדב להשעות את עצמו, החליפו בתפקיד אילן אבישר. בתקופה הנוכחית עם מינוי ראשי ועדות ובהן יעקב שחם כיו"ר ועדת טלוויזיה, יוסי אליטוב כיו"ר ועדת רדיו ואייל דה פאו כראש ועדת כספים, חזרה המועצה לתפקוד מלא ובמשרד התקשורת שבעי רצון. עם זאת, עדיין נבחנות אפשרויות למינוי גורם חיצוני, אם כי הליך מינוי כזה עשוי לארוך חודשים.

תגובת משרד התקשורת לא נתקבלה.