תהילה היא דבר חמקמק

ממש לא משתלם להיות דיווה - וגם לא בטוח שמשתלם להיות רזה

תהילה היא דבר חמקמק. את החוק הזה רצוי שכוכבנים לרגע, וגם כאלה ששורדים בטופ רגע וחצי, יפנימו. כי גם כשאתה מלוהק בבטחה בתוכנית מובילה - וכל שינוי בתסרוקת שלך הופך לדבר הבא - תוך חמש דקות אתה יכול לחזור להיות נו בודי.

מי שלמדה את הלקח הזה על בשרה היא מגישת הטלוויזיה האמריקאית, סטאר ג'ונס-ריינולדס. סטאר, כפי שנוהגים לכנות אותה, הייתה אחת מצוות המגישות הקבוע של התוכנית The View של רשת ABC. תוכנית הבנויה על פטפטת של פאנל משתתפות, שמתאפיינות בלשון חדה, או אם להיות יותר מדויקים, בג'ורה מפוארת.

את התוכנית מפיקה ומובילה ברברה וולטרס הבלתי מתכלה, שהרכיבה לצידה נבחרת נשית מנצחת.

אישיותה הססגונית של סטאר, עורכת דין במקצועה, שהתחילה את דרכה כפרשנית ב-Court TV וככתבת משפט ברשת NBC, צדה את עינה של וולטרס, ובשנת 1997 היא צירפה אותה לצוות התוכנית.

סטאר, שהייתה אז בתצורה מלאה - אישה שחורה עם הרבה מאוד קילוגרמים (ראו תמונה שמאלית) - התאימה בדיוק לתמהיל שוולטרס ביקשה ליצור. היא התבלטה מיד והפכה לאחת מכוכבות התוכנית.

הבעיה הייתה שהמניירות שלה עלו בקו ישר עם הפופולריות שלה. עם הזמן היא התחילה להאמין למה שאמרו עליה והתחילה להתנהג כדיווה, והפכה למטרה לביקורת מכיוונים רבים.

ארגון פיטה, המגן על זכויות בעלי חיים, בחר בה למתלבשת הגרועה ביותר במשך ארבע שנים ברציפות. מפיקי התוכנית זעמו על כך שקיבלה מתנות חינם לרגל חתונתה עם הבנקאי אל ריינולדס, בתמורה למתן קרדיט בתוכנית.

אבל המבקרת החריפה ביותר שלה הייתה רוזי אודונל, אותה רוזי שהיום מתעללת בדונלד טראמפ.

בשנת 2005 הלכה סטאר והצטמקה לנגד עיני אמריקה, אך סירבה להודות שעברה ניתוח לקיצור הקיבה. את רוזי זה עיצבן. ורוזי לא סותמת את הפה כשמשהו מעצבן אותה.

ואז, כאשר סטאר כבר עלתה לכולם על העצבים, הגיע הפיצוץ הבלתי נמנע. בחודש יוני 2006, בזמן שחיכתה לחידוש החוזה לעונה העשירית, שמעה סטאר כי לצוות התוכנית אמורה להצטרף לא אחרת מאשר אודונל.

סטאר, שקראה היטב את המפה, החליטה להתפטר בצעד דרמטי, בשידור ישיר. בלי לתאם מראש עם וולטרס או עם מפיקי התוכנית, היא הודיעה לצופים שהיא עוזבת בגלל שהחוזה שלה לא חודש. כך היא עוררה את הרעש שביקשה לעורר, אבל לא את גלי ההדף שביקשה לייצר - הצעות עבודה.

בראיון שנתנה לאחרונה, במטרה לקדם את האוטוביוגרפיה שלה שבתרגום חופשי נקראת "מסע גופני, רגשי ורוחני למציאת אהבה", מודה סטאר כי היא הרוויחה ביושר את תדמית הדיווה, ומבטיחה שהיום היא חזרה בתשובה. אבל זה לא ממש עוזר לה. כי יחד עם עשרות הקילוגרמים שצנחו ממנה, היא איבדה את החן ואת העסיסיות שאפיינו אותה.

בלית ברירה ובהעדר הצעות אחרות, חזרה סטאר לערוץ הטלוויזיה היחיד שהסכים להעסיק אותה - Court TV. שם היא מנחה תוכנית שמתאימה בדיוק למידותיה הצנומות (תרתי משמע).