בר רפאלי: המשפט הכי טפשי ששמעתי בחיי הוא 'טוב למות בעד ארצנו'; עדיף לגור בניו-יורק

רפאלי, בראיון ל"ידיעות אחרונות": ''הרווחתי בגדול מזה שלא התגייסתי לצה"ל. אם הייתי נותנת מעצמי את השנתיים של השירות בצבא, לעולם לא הייתי מגיעה למעמד בעולם הדוגמנות בו אני נמצאת היום"

לא פעם התייחסו לבר רפאלי, הדוגמנית מספר 1 של ישראל, גם כאל שגרירה, לנוכח ההצלחה שלה בחו"ל. בזמנו אף ביקשו במשרדי התיירות להשתמש בכישוריה בתפקיד רשמי. עם זאת, סביר להניח כי אחרי שיקראו את הראיון שהעניקה לידיעות אחרונות, ישקלו מחדש את ההצעה.

לא רק בלונדינית: הדוגמנית בר רפאלי עברה להתגורר בלוס אנג'לס, וביחד עם לאונרדו דיקפריו, מפתחת לעצמה את הקריירה הבינלאומית. וכיאה לנציגה ישראלית החליטה בר לשאת דברים - בין היתר על צה"ל, נשיא המדינה, המלחמה בלבנון וכמובן - הזוגיות המסתורית עם ליאונרדו.

"אני כלל לא מצטערת על כך שלא התגייסתי לצבא ההגנה לישראל", מכריזה בר רפאלי בראיון מיוחד ל"ידיעות אחרונות". ''הרווחתי בגדול מזה שלא התגייסתי לצה"ל. אם הייתי נותנת מעצמי את השנתיים של השירות בצבא, לעולם לא הייתי מגיעה למעמד בעולם הדוגמנות, בו אני נמצאת היום".

למה למות במלחמה? בואו לניו-יורק

בר מוסיפה ומרהיבה עוז להשוות את עצמה לשמעון פרס, באומרה: "לפני כחודשיים בחרנו נשיא שלא שירת בצבא. אז המסקנה היא שפרס לא יוכל לכהן כנשיא? לא". בעניין המלחמה בלבנון המשיכה בר לשחוט פרות קדושות: "המשפט הטיפשי ששמעתי בחיי - 'טוב למות בעד ארצנו' - למה בעצם? לא עדיף לגור בניו-יורק?''