שרף דורש חוזה בשווי מיליון ד' לעונה; ההנהלה מנסה להשתחרר מהחוזה עם פייזר

מאמן מכבי תל אביב גם דורש תוספת שכר על העונה הנוכחית ; שמעון מזרחי ביקש לקזז לקטש מהשכר שהוא מקבל במכבי עד תום העונה, פדרמן הטיל וטו

במכבי תל אביב כבר מכינים את העונה הבאה, כשעל הפרק המשך העסקתו של המאמן צביקה שרף. נכון לעכשיו, למרות רצונו של שרף להמשיך במכבי תל אביב, קיימת מחלוקת בין הצדדים על גובה החוזה בעונה הבאה. ל"גלובס" נודע כי בישיבת ההנהלה המצומצמת ביום שישי שעבר (28.3) התקבלה החלטה עקרונית על המשך עבודתו של המאמן בקבוצה. עם זאת, שרף דורש לעונה הבאה חוזה בגובה מיליון דולר (ברוטו), בעוד שההצעה של ראשי הקבוצה עומדת על 350 אלף דולר. שרף גם מבקש תוספת שכר לעונה הנוכחית, שבה הוצמד שכרו לזה של עודד קטש. הצדדים סיכמו כי ימשיכו את המו"מ אחרי הסדרה מול ברצלונה.

מרקוס פייזר

כמו כן נודע גם כי בהנהלת מכבי תל אביב החליטו לבדוק דרך משפטית להשתחרר מחוזהו של מרקוס פייזר, שיאלץ לעבור ניתוח בברך שישבית אותו לעוד 6 חודשים. הסיבה: מכבי לא ביטחה את עצמה מפני אפשרות שתאלץ לשלם את שכרו של שחקן שנפצע, אלא רק בגין אובדן כושר עבודה תמידי. אחרי ניקולה וויצ'יץ', פייזר הוא השחקן היקר ביותר במכבי תל אביב ומחזיק חוזה לעונה הבאה המוערך ב-1.1 מיליון דולר נטו.

הנהלת הקבוצה גם דנה בנושא ההתחייבות הכספית למאמן לשעבר, עודד קטש, שעזב במהלך העונה והחל לאמן לאחרונה את הפועל גליל עליון. יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, המליץ לקזז לקטש מהשכר שהוא מקבל ממכבי עד סוף העונה את הכסף שהוא מקבל בגליל, על מנת לצמצם את הוצאותיה של מכבי. דייויד פדרמן, שמחזיק בבעלות על 33.33% מהקבוצה, הטיל וטו על הצעתו של מזרחי. ההחלטה של ההנהלה היא כי קטש ימשיך לקבל ממכבי את שכרו עד תום העונה וגם ייהנה מהשכר בגליל.

עוד הוחלט בישיבה כי תקציב המועדון לעונה הבאה יוגש לאישור תוך 6-8 שבועות. ההמלצה היא להעמיד תקציב של 16-16.5 מיליון, כאשר צפי ההכנסות מוערך ב-17.5 מיליון דולר - בהתבסס על ההכנסות של מכבי העונה. עוד הוחלט כי לעונה הבאה לא יועסקו יותר מ-12 שחקנים, כאשר מחצית מהם ישראליים וכמחצית זרים. לקראת הכנת התקציב הורה פדרמן לראות היכן ניתן לקצץ בהוצאות ההנהלה והשיווק שנקבעה להם השנה מסגרת של כ-3.7 מיליון דולר.