רייטינג בחול המועד פסח: "הישרדות" ו"המטבח" צמודות בראש הטבלה השבועית

"הישרדות" של ערוץ 10 רשמה רייטינג ממוצע של 21%, ואילו "המטבח" של קשת השיגה 20.9% ; משחק הכדורגל בין מנצ'סטר-יונייטד לברצלונה, ששודר ברשת, הגיע למקום השלישי בטבלה השבועית עם 20.5%

בפער מזערי, "הישרדות" הובילה בשבוע החולף את טבלת הרייטינג השבועית עם ממוצע של 21% בקרב משקי-בית יהודיים ו-591 אלף צופים פרטיים - ממוצע נמוך משמעותית מהמוצעים שנרשמו לתוכנית לפני מספר שבועות. במקום השני בטבלה, מדורגת "המטבח" של קשת עם רייטינג ממוצע של 20.9% בקרב משקי בית יהודיים ו-480 אלף צופים פרטיים.

במקום השלישי בטבלת הרייטינג של השבוע החולף מדורג משחק הכדורגל בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד, ששודר ברשת ורשם רייטינג ממוצע של 20.5% בקרב משקי-בית יהודיים ו-513 אלף צופים פרטיים שצפו במשחק. המקום הרביעי בטבלה שמור למהדורת החדשות של ערוץ 2, שרשמה באמצע השבוע רייטינג ממוצע של 19.2%, לעומת רייטינג ממוצע של 10% למהדורות החדשות של ערוץ 10, ורייטינג ממוצע של 7.6% למהדורות "מבט" של הערוץ הראשון.

בטבלה השבועית מיוצגת קשת עם 3 תוכניות בעשירייה, כמו רשת. חברת החדשות של ערוץ 2 מיוצגת גם היא עם 3 תוכניות, ואילו ערוץ 10 עם תוכנית אחת - "הישרדות", שכאמור מדורגת במקום הראשון גם השבוע.

מהדורת יום שישי של ערוץ 2 לא רוותה נחת גם השבוע: הרייטינג הממוצע שנרשם למהדורה עמד על 10.5% בלבד. יחד עם זה יש לזכור כי מדובר היה בערב חג שני של פסח, כך שמרבית משקי-הבית היהודיים שהו בשעה זו סביב שולחנות ארוחת החג, מה שהשפיע משמעותית גם על הרייטינג.