ראש עיריית רחובות, שוקי פורר, ובכירים בעירייה יועמדו לדין בעבירות חמורות

עפ"י החשד, בשנת 2000 כיסה קבלן התשתיות דודי כדורי יתרת חוב בסך 80 אלף שקל בחשבון בנק על-שם פורר - וקיבל בתמורה עבודות ללא מכרז בסכומים של מיליוני שקלים

פרקליטות המדינה הודיעה היום (א') לראש עיריית רחובות, שוקי פורר, כי בכוונתה להעמידו לדין בגין עבירות של שבועת שקר, קשירת קשר לביצוע פשע, הפרת אמונים ועבירות נוספות שביצע יחד עם אחרים בעיריית רחובות. ההחלטה התקבלה על דעת פרקליט המדינה, ערן שנדר, והיא כפופה לשימוע שייערך לפורר.

הודעות על כוונה להעמיד לדין נשלחו ע"י פרקליטות מחוז מרכז גם לסגן ראש העיר, חיים אברהם, גזבר העירייה אורי צוקר, מנכ"ל העירייה עמוס לוריא והקבלן דודי כדורי, המופיעים גם הם בטיוטת כתב האישום נגד פורר. בכך, אימצה הפרקליטות את עמדת המשטרה, לפיה יש להעמיד לדין את כל המעורבים בפרשה.

על-פי החשד, בשנת 2000 כיסה דודי כדורי, קבלן תשתיות ופיתוח מרחובות, יתרת חוב בסך 80 אלף שקל, בחשבון בנק שרשום על-שמו של ראש העיר פורר. החובות הצטברו במהלך מערכת הבחירות משנת 1998. בתמורה קיבל הקבלן עבודות ללא מכרז בסכומים של מיליוני שקלים.

במשטרה סברו, שראש העיר קיבל את הכסף באמצעות החברה הכלכלית של רחובות, ששימשה צינור להעברת הכספים, וניהל בעצמו מערכת שלמה של חוזים פיקטיביים במטרה להסתיר את מעשיו. כן נחשד פורר שקיבל מגזבר העירייה דאז, אורי צוקר, עשרות אלפי שקלים מעמותת "מכבי רחובות" לעמותה נוספת שהריצה את פורר לבחירות המוניציפליות ב-98'.